Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

40 правил руху на дорозі початківцям мотоциклістам в 2018 році

Наша сеть партнеров Banwar

Дана стаття являє собою добірку порад початківцям мотоциклістам. Ці поради не є об'єднані за темами і групам, вони записані підряд зі слів мотоциклістів з великим досвідом пілотування, відредаговані і доповнені професійними інструкторами мотошколи .

  1. Не варто їздити за вантажним транспортом - з-під незакритих коліс вилітають каміння з великою швидкістю і на пристойну висоту. Попадання такого «снаряда» в мотоцикл загрожує пошкодженням лакофарбового покриття, а потрапляння в пілота - забоями та травмами м'яких тканин. Якщо ж на мотоциклістів немає захисної екіпіровки, потрапляння в тіло або голову такого каменю запросто може привести до втрати управління і, отже, до падіння. Дана стаття являє собою добірку порад початківцям мотоциклістам
  2. Ніколи не намагайтеся тікати від співробітників ГИБДД, тим більше від мото-батальйону. Як показує практика, в 90% випадків порушника ловлять або він сам потрапляє в ДТП під час погоні.
    Так само не варто вплутуватися в вуличні гонки на мотоциклах або намагатися змагатися з кимось на дорогах громадського користування, занадто великий ризик потрапити в ДТП. Якщо є бажання позмагатися, їдь на спеціально обладнаний мототрек. Як правило, такі треки є в кожному великому місті.
  3. Головна причина більшості мотоаварій з летальним результатом - алкоголь. За статистикою близько 50% мотоциклістів, які загинули в ДТП, вживали алкоголь. Причому навіть невелика кількість прийнятого алкоголю здатне критично уповільнити реакцію пілота мотоцикла.
  4. При покупці мотоцикла з ланцюговим приводом відразу купите мастило для ланцюга. Не економте на ній, мастило повинна добре прилипати і бажано мати колір, що б можна було точно визначати ступінь покриття.
    Ланцюг потрібно змащувати кожні 500 км пробігу і після кожної поїздки в дощ (мийки). При такому догляді ланцюг із зірками можуть прослужити дуже довго.
  5. Після покупки мотоцикла відразу подбай його безпекою - стандартний блокіратор керма досить легко зламати. Варто придбати замок на диск з сигналізацією і GPS маяк для відстеження місця розташування мотоцикла.
  6. Врахуйте одну особливість при гальмуванні переднім гальмом на мотоциклі - чим менше швидкість, тим більша ймовірність блокування переднього колеса при недбалої дозуванні зусилля на важелі переднього гальма. Це ще один аргумент на користь того, чому не варто намагатися гальмувати на невеликих швидкостях тільки переднім гальмом - на нього не повинно припадати більше ніж 75% від загального гальмівного зусилля. Практично завжди при невмілому управлінні мотоцикл завалюється набік, якщо блокується переднє колесо. Пам'ятай також, що при різкому гальмуванні вага прагне перенестися вперед, а заднє колесо в значній мірі розвантажується, і воно буде прагнути заблокуватися набагато швидше, тому слідом за різким натисканням педалі заднього гальма будь готовий вчасно пріотпустіть її. В сучасних умовах дорожнього руху і при нинішніх швидкостях пропорція гальмівного зусилля наближається вже скоріше до 65% передній і 35% задній гальмо, при цьому гальмування на великих швидкостях має бути по можливості переривчастим.
  7. По можливості ніколи не перебувай у сліпій зоні інших водіїв. Збільшуй швидкість або уповільнює. Не дозволяй нікому перебувати в твоїй сліпій зоні.
  8. Не варто зайвий раз виїжджати на мотоциклі після 8 години вечора, особливо в п'ятницю і суботу. На те є кілька причин:
    - на дорогах більше п'яних
    - на заміських трасах збільшується можливість появи тварин
    - вночі сильно скорочується обсяг одержуваної зорової інформації
    - з природних причин, внаслідок втоми сповільнюється реакція
  9. При парковці на схилі переднє колесо має дивитися в підйом, так як при початку руху буде легше відкотити мотоцикл назад, ніж штовхати його в гору. Так само доречним буде поставити мотоцикл на передачу.
  10. Гальмування в повороті завжди спрямляет траєкторію. У поворотах старайся тримати рівний газ, а в ідеалі плавно відкривай газ від початку до самого кінця повороту.
  11. Якщо доведеться зупинитися в повороті, за секунду до зупинки випрями кермо, це направить інерційну силу прямо і передня підвіска зможе рівномірно її погасити. В іншому випадку інерційна сила, спрямована в бік повороту, завалить мотоцикл при різкій зупинці.
  12. Затички для вух (типу таких, які носять будівельники або пасажирам видають при польотах на вертольотах) знижують втому при тривалій їзді, але сильно знижують потік звукової інформації, дуже важливою при пілотуванні в місті.
  13. Прив'язуючи багаж еластичними ременями, старайся протягнути їх КРІЗЬ багаж, а не накидає зверху, це багаторазово поліпшить фіксацію вантажу.
  14. Якщо доводиться виїжджати в дуже жарку погоду, допомогти зможе змочена у воді бандана або шийну хустку.
  15. Заходь в поворот по широкій дузі, це збільшує сектор огляду в повороті - це дуже значимо!
  16. На екіпіровці ззаду бажано мати спеціальні світловідбиваючі фрагменти. Вони дозволять рухомим позаду водіям правильно оцінити дистанцію до тебе.
  17. Дивись тільки туди, куди ти хочеш приїхати, в поворотах фокусуйся на точці виходу очима. Якщо ти відчуваєш, що падіння неминуче, все одно продовжуй дивитися в ту зону дороги, в якій ти хотів би опинитися. Ніколи не фокусуйся на перешкодах, відстежуй їх периферичним зором.
  18. Перед неминучими ямами, купинами і іншими перешкодами прівстань на підніжках. Амортизуючи удар ногами, ти знизиш навантаження на підвіску і убережёшь себе від можливих травм. Лінійні перешкоди (ж / д переїзди, лежачі поліцейські та ін.) Старайся проходити під прямим кутом з невеликим прискоренням для розвантаження передньої підвіски.
  19. Під час паркування переконайся, що опора (підніжка) знаходиться на твердій поверхні. Врахуй, що асфальт теж може бути поганий поверхнею для установки опори в жарку погоду або якщо був схильний до дії ПММ. Якщо немає можливості припаркувати мотоцикл на твердій поверхні, підклавши під опору будь твердий предмет, що збільшує площу тиску хоча б до 10 см2.
  20. Доглядай за акумуляторною батареєю, регулярно перевіряй її стан. По можливості 2-3 рази в сезон проводь процес повної перезарядки. Якщо АКБ яку обслуговує, перевіряй рівень електроліту в осередках, при необхідності доливають. При тривалих стоянках слід зняти батарею і зберігати її в теплому сухому приміщенні. Акумулятор може прослужити більше 7 років при правильному обслуговуванні.
  21. Якщо є можливість, заміни штатний звуковий сигнал на більш потужний, для мотоцикліста це один з основних приладів залучення уваги неуважних за кермом водіїв.
  22. Виробити звичку постійно тримати 2 пальця на важелях переднього гальма і зчеплення! Перенесення пальців з ручки на важіль гальма займає приблизно 0.1 секунди, а це майже 3 метри гальмівного шляху мотоцикла.
  23. Пройди курси підвищення водійської майстерності, здобувай нові навички та знання.
  24. Ніколи не економ на захисній екіпіровці. Шолом, мотокуртка (черепаха), рукавички, мотоботінкі, захист колін - це мінімум в якому слід сідати за кермо мотоцикла.
  25. Варто пройти курс першої медичної допомоги або, як мінімум, вивчити відповідну літературу.
  26. На самому початку сезону, виїжджаючи на дороги загального користування в світлий час доби, завжди включай дальнє світло фари. Це може врятувати тебе від розсіяних водіїв, які відвикли за зиму від присутності мотоциклістів на дорогах.
  27. Постійно аналізуй і прогнозує дорожню обстановку навколо себе. Звертай увагу на поведінку і дії водіїв за кермом машин.
  28. Витримуй велику дистанцію до попереду автомобіля, що йде, завжди залишай запас ходу для несподіваного маневру.
  29. При русі за машинами старайся триматися ближче до краю розділових смуг, таким чином ти забезпечиш себе більшою площею маневру при раптовому гальмуванні автомобіля попереду. Так само такий стан мотоцикліста в потоці робить його більш помітним в дзеркалах заднього виду для впередиидущего транспорту.
  30. Безпечна швидкість руху в щільному трафіку по міжряддю - не перевищено на 20 км / год швидкості руху навколишнього потоку. Тобто коли машини стоять, швидкість твого руху не повинна перевищувати 20 км / год, якщо ж потік рухається зі швидкістю 15 км / год, твоя швидкість - не більше 35 км / ч. При перевищенні цього ліміту (20 км / ч) ризик, потрапити в ДТП збільшується більш ніж на 50%. При дотриманні ж цього правила, ти завжди встигнеш відреагувати на несподівано відкриту водієм двері, або різке перестроювання автомобіля попереду без включених покажчиків повороту.
  31. Ніколи не обганяй машини праворуч і по узбіччі! Це заборонено ПДР, тому багато водіїв навіть не подумають подивитися в праве дзеркало при повороті направо або парковці на узбіччі.
  32. Завжди чекай від всіх оточуючих тебе водіїв на дорозі неадекватних дій і маневрів. Сідло мотоцикла не місце для розслаблення і відпочинку, тільки уважність і гранична концентрація.
  33. Завжди застібається свій шолом! Навіть якщо забув це зробити, не полінуйся зупинитися і застебнути його.
  34. Не варто зриватися з перехрестя першим, на тільки що загорівся зелений сигнал світлофора. Так як багато авто- і мотолюбителів люблять пролітати перехрестя на жовтий або ранній червоний сигнали, ви ризикуєте зустрітися з ними.
  35. На слизьких ділянках дороги (розмітка, рейки, люки), в міжряддя, на крутих спусках, при активному маневруванні на малій швидкості - старайся працювати тільки заднім гальмом.
  36. Ніколи не їдь лівіше лівого і праворуч від правого ряду, і тим більше по подвійної суцільної.
  37. При русі в пробці по міжряддю пам'ятай, що в будь-який момент через машини може вискочити пішохід переходить дорогу. 90% пішоходів навіть не можуть припустити, що між рядів може рухатися мотоцикліст, тому форсують пробки, не звертаючи увагу на міжряддя. Дана небезпека різко підвищується на вузьких вулицях.
  38. Перебудовуючись в щільному потоці машин, звертай особливу увагу на міжряддя позаду, там може рухатися, такий же, як ти, мотоцикліст на швидкості сильно перевищує загальну потокову.
  39. Початківцям мотоциклістам найкраще починати сезон при середньодобовій температурі повітря понад 10 градусів, а закінчувати, відповідно, при температурі менше 10 градусів.
  40. Завжди, перед тим як взяти пасажира до себе на мотоцикл, проводь хоча б мінімальний інструктаж. Пасажир сидячи на мотоциклі повинен триматися за пілота ногами і упиратися руками в бак мотоцикла. Всі секрети управління мотоциклом з пасажиром ви можете дізнатися в мотошколе.

Багато наведені вище поради носять рекомендаційний характер і варто уточнити, що при пілотуванні мотоцикла в міському середовищі, на прийняття рішення про ту чи іншу дію у пілота часто є лише частки секунди. Тому інструктора мотошколи настійно рекомендують, початківцям і досвідченим мотоциклістам, регулярно відпрацьовувати свої навички водіння і дій в екстремальних ситуаціях на спеціально обладнаних треках і майданчиках. Удачі на дорозі, дорогі друзі!

Інші рубрики блогу:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов