Наша сеть партнеров Banwar
Фото: arpassionate.com
Здавалося б, що складного в тому, щоб вибудувати «правильні» взаємини з склоочисниками: регулярно підливай в бачок рідину, та своєчасно міняй «втомлені» щітки. Однак крім цього, є ще кілька важливих нюансів, здатних зіграти з водієм злий жарт. Яких саме, підкаже портал «АвтоВзгляд».
Чому за склоочисниками важливо доглядати правильно - а особливо в «брудне» пору року - восени, взимку і навесні - водії чудово знають. Інше питання, що далеко не всі обізнані, які саме маніпуляції потрібно (а деякі, навпаки, не потрібно) здійснювати, щоб продовжити життя «двірників», що відповідають за безпеку рульового і його пасажирів.
ЧАС МИНУВ
Пробудивши від сну автомобіль морозним ранком, водій запустив мотор, наспіх струсив з дверей і дзеркал налиплий сніг, завантажився в салон і активував «двірники» - мовляв, навіщо працювати руками, якщо полій можна «скинути» і склоочисниками. Однак так він скоротив не тільки час на підготовку до поїздки, але і термін служби щіток. Адже вони при негативних температурах менш стійкі до деформацій, а значить гострі кромки льоду з легкістю можуть їх пошкодити.
Фото: d2tjsazd4q4u5p.cloudfront.net
А НУ, ОТЛІПНІ!
Інша серйозна помилка, яку допускає переважна більшість автовласників - запуск склоочисників, що примерзли до склу . Перед тим, як дати щіток навантаження, їх необхідно акуратно «отлепить» від поверхні. А інакше, включаючи «двірники», можна ненароком вивести з ладу весь механізм. І потрібні вам ці проблеми на рівному місці?
НА ХОЛОДНУ
Не знають багато і про те, що бризкати на скло «незамерзайку», коли « лобовуха »Ще не встигла толком прогрітися, вкрай небажано. Справа в тому, що спирт, що міститься в омиваючої рідини, в мороз моментально випаровується, а вода осідає на поверхні, негайно перетворюючись на лід. Що відбувається далі, здогадатися неважко: огляд значно погіршується, а водієві доводиться ламати шию, щоб переглядати дорогу через крихітний отвір.
Фото: d2tjsazd4q4u5p.cloudfront.net
ЗАСУХА
Цікаво, але активувати подачу «незамерзайки» автобудівники не рекомендують і при порожньому бачку омивача - про це вони пишуть у керівництві з експлуатації автомобілів. Ймовірно, причина криється в особливостях роботи моторчика, який не може трудиться без «змащення». Якщо ви виявили, що «омивайка» закінчилася, то залиште важіль в спокої: не потрібно гвалтувати систему, випрошуючи «ну ще хоча б пару крапель» - собі дорожче вийде.
ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ
До речі сказати, про бачку. Слід уважніше ставитися до того, що в нього потрапляє. У морозний час року систему треба « поїти »Спеціальної зимової« омивайки »- ніяк не звичайною водою, антифризом, бензином або будь-якої іншою рідиною, придатною для інших цілей. І дарма смієтеся! Історії про товаришів, що ллє в бачок паливо, не вигадані. В екстрених випадках, коли «незамерзайка» закінчується де-небудь на трасі далеко від магазинів, деякі горе-водії вдаються і до горючку.
33866
33866
І потрібні вам ці проблеми на рівному місці?