- 1. Pindad Komodo (Індонезія)
- 2. URO VAMTAC (Іспанія)
- 3. Oshkosh L-ATV (США)
- 4. Hawkei PMV (Австралія)
- 5. Iveco LMV (Італія)
Наша сеть партнеров Banwar
У кожної армії обов'язково є типова утилітарна позашляхова платформа, яка використовується для різних цілей.
Зазвичай на ній базуються і медичні автомобілі, і кулеметні гнізда, і радіолокаційне обладнання. Найвідомішою платформою такого типу був HMMVW армії США, цивільна версія якого - Hummer - регулярно зустрічається на вулицях. А які ще утиліти-позашляховики використовують в світі?
1. Pindad Komodo (Індонезія)
Країни, менш помітні в плані економіки і промисловості, теж роблять свої «Хаммери». Komodo - основний позашляховик армії Індонезії, розроблений локальної компанією Pindad і надійшов на озброєння в 2012 році на заміну покупним Humvee.
Залежно від комплектації позашляховик важить 5800 - 7300 кг, оснащується 200-сильним дизельним двигуном, має 7 офіційних комплектацій (плюс опції), рухається по шосе зі швидкістю до 110 км / ч.
2. URO VAMTAC (Іспанія)
Велика частина світових MLUV все-таки дуже схожа на класичний HMMWV. Іспанська URO VAMTAC проводиться з 1998 року; всього побудовано 4000 таких позашляховиків, 2000. з яких служать в іспанській армії, а решта вирушили на експорт в Домініканську республіку, Гану, Марокко, Малайзії, Пакистану і так далі.
Автомобіль в більш потужної версії S3 оснащується 6-літровим двигуном Steyr потужністю 188 к.с., розганяється до 135 км / год і може нести саме різне устаткування.
3. Oshkosh L-ATV (США)
У США в наприкінці 2015 року тривав майже 10 років конкурс по заміні застарілих військових позашляховиків завершився перемогою компанії Oshkosh, одного з провідних світових виробників військової техніки. На сьогоднішній день компанії замовлено 53582 автомобіля на загальну суму 53,5 мільярдів доларів, і це величезний успіх, хоча багато вантажівки Oshkosh і без того стоять на озброєнні армії США.
Вартість однієї базової машини - близько $ 250 000, маса - 6400 кг, швидкість - до 110 км / год, двигун - 6,6-літровий GM Duramax потужністю 300 к.с. На даний момент існує 4 базових варіанти шасі і більш 30 різновидів в залежності від призначення.
4. Hawkei PMV (Австралія)
Позашляховик, який виграв конкурс по заміні застарілих Land Rover Perentie, що використовувалися в армії Австралії до 2015 року. Основним розробником виступила військова компанія Thales Australia, також в створенні брали участь Boeing і ізраїльський Plasan. На даний момент замовлена перша партія з 1100 автомобілів для австралійської армії.
Назва Hawkei походить від латинської назви змії Acanthophis hawkei (рід смертельні змії, водяться в Австралії і Новій Гвінеї). Автомобіль важить 7 тонн, приводиться в рух 268-сильним двигуном Steyr M16 і на даний момент має чотири базових різновиди.
5. Iveco LMV (Італія)
Італійський «Хаммер» розроблений компанією Iveco, в першу чергу відомої своїми вантажівками, але має також велике військове підрозділ. Конструкція виявилася настільки вдалою, що ліцензію у Iveco придбали кілька компаній з різних країн світу. Наприклад, російський військовий позашляховик «Рись» - це не власна розробка «КамАЗа», як стверджують багато ЗМІ, а ліцензійний Iveco з доробками.
Найбільш успішний експортний варіант вийшов з Великобританією: ліцензійний Panther CLV став для Iveco більшим контрактом, ніж, власне, з армією Італії. На даний момент побудовано близько 3500 примірників. Автомобіль оснащений 195-сильним двигуном Iveco F1D, важить 6,5 тонн і розганяється на шосе до 130 км / ч.
джерело
А які ще утиліти-позашляховики використовують в світі?