Наша сеть партнеров Banwar
Нам подобаються гарячі хетч. Практичні, відносно недорогі, цікаво виглядають, а головне - вони здатні втерти носа на дорозі практично всім. Але деякі з цих хетч сильно "перегрівають".
У ці дні в Wörthersee проходить один з найбільших зльотів любителів машин однієї марки. На честь нього багато фірм, гаражі і просто фанати представляють своє бачення улюблених машин. Хтось пробує свої сили в доробках зовнішності, але це марно, особливо якщо у вас Golf, адже як ми знаємо над його створенням працює стільки професіоналів, що він ідеальний у всьому.
Можна спробувати доопрацювати салон. У деяких хлопців це іноді навіть виходило нормально, але і це була не стільки їхня заслуга, скільки дизайнерів Volkswagen, які роблять сверхпрактічние інтер'єри. Окремою групою стоять фанати землетрусів і хвороби Альцгеймера, які вважають, що найголовніше - це засунути в машину динаміки побільше.
Тому, коли у людини є Golf і бажання тюнінгувати, то практично завжди допрацьовують технічну частину. Більшість ставить занижену підвіску, круті вихлопні труби і завозить до одного на чіп-тюнінг. Варто це не дуже дорого, але і ефект відповідний.
Фірма Oettinger, яка займається тюнінгом машин, показала своє бачення гарячого хетча на основі Golf. Вони з самого початку поставили собі за мету створити супер спорткар і в якості бази взяли Volkswagen Golf R.
У зовнішності зміни істотні, але не радикальні. Більш широкі колісні арки вміщають в себе 20-дюймові легкосплавні диски ATS, які отримали шини Dunlop Sport Maxx. Всередині змін ще менше. Інші крісла, інша окантовка приладової панелі, та й власне все.
Під капотом у машини коштує 2.5-літровий, 5-циліндровий, турбований двигун TFSI. Йому поставили нову турбіну, інші поршні і перепрошили електронний блок управління. Також є новий впуск, посилена система охолодження і спортивний вихлоп. Все це дало можливість отримати 518 кінських сил потужності і 680 Нм крутного моменту. В результаті повнопривідний Golf R500 розганяється до "сотні" за 3.4 секунди і досягає максимальної швидкості в 300 км / ч.
Якщо цього мало, то фірма почала роботу над версіями з потужністю в 600, 650 і 750 кінських сил. Хоча кількість випущених екземплярів і буде обмежена, але можна не поспішати, так як базова версія R500 буде коштувати 171 тисячу доларів і дуже сумнівно, що за цією машиною вишикується черга.