- Ваші звички в плані чистки й змащення
- Де ви зазвичай катаєтеся
- Ваші улюблені передачі
- Вам потрібні нові шипи
- Вам потрібен більш комфортний велосипед
- Ви боїтеся свого переднього гальма
- Ви не використовуєте весь потенціал своєї підвіски
Наша сеть партнеров Banwar
2 Квітень
Від досвідченим оком професіонала нічого не сховаєш.
Побіжний погляд на велосипед клієнта може сказати дуже багато. Сідло, встановлене паралельно землі, добре відрегульований кермо, а також кабелі, обрізані до потрібної довжини, вказують на те, що в минулому над велосипедом була пророблена якісна робота. Але це не означає, що з ним все в повному порядку, адже проблеми можуть бути і такими очевидними.
Ось що, швидше за все, зможе з'ясувати досвідчений веломеханікі, провівши первісну інспекцію велосипеда:
Ваші звички в плані чистки й змащення
«Я часто можу назвати марку мастила для ланцюга, яким користується клієнт (якщо він взагалі це робить), глянувши на залишкову масу на ланцюгу і понюхавши її», говорить веломеханікі.
Хоча наші експерти не пов'язані ні з одним брендом, вони рекомендують регулярно мити велосипед, а потім наносити мастило.
Тільки переконайтеся, що стерли всі надлишки. Зайва мастило притягує бруд і може принести більше шкоди, ніж користі, якщо приведе до засмічення трансмісії.
Де ви зазвичай катаєтеся
«Якщо велосипед багато часу проводить на домашньому тренажері, задня шина стає картатій через постійного контакту з роликом», пояснює веломеханікі.
А оскільки тренувань в приміщенні супроводжує виділення великої кількості поту, велосипед, найімовірніше, буде схильний до корозії, а передній перемикач може бути пошкоджений. Навіть якщо у вас є окремий велосипед для тренажера, його все одно потрібно мити і змащувати.
Ваші улюблені передачі
Хочете вірте, хочете ні, але це єдиний випадок в якому вам може стати в нагоді брудна трансмісія, оскільки вона допоможе досвідченому механіку визначити, якими передачами ви найчастіше користуєтеся.
Крім цього, оцінивши знос зубців вашої великої зірки і найменшою шестерні в касеті, веломеханікі дізнається, наскільки часто ви переключаєте передачі.
«Я також бачу, які зірочки зносилися найбільше», говорить веломеханікі. «А це буває корисно, якщо клієнт бажає замінити трансмісію».
Вам потрібні нові шипи
Знос на тій частині педалі, яка взаємодіє з шипом, може стати хорошим індикатором того, наскільки часто велосипедист змінює шипи.
Забути про необхідність регулярної заміни шипів дуже легко, але це може привести до проблем зі встёгіваніем шипа в педаль і отстёгіваніем від неї. Механіку досить подивитися на саму педаль, щоб сказати, чи варто вам міняти шип. Для цього йому навіть не потрібна ваша взуття.
Вам потрібен більш комфортний велосипед
Стан рульової стрічки може сказати багато чого про те, де вам зручніше за все тримати руки під час їзди. А вже з цього можна зробити висновок про те, чи є винос керма занадто довгим або навпаки надмірно коротким.
Ще одна підказка - положення сидіння. Переднє положення сідла на підсідельному штирі вказує на проблеми зі спиною, а якщо ніс сидіння спрямований вгору або вниз, значить у велосипедиста щось не так в «тому місці».
В обох випадках, механік може порекомендувати вам запланувати похід в майстерню для регулювання велосипеда під вашу позицію.
Ви боїтеся свого переднього гальма
«Боязнь переднього гальма» Буш називає однією з перших речей, які він зауважує, коли хтось призводить велосипед в його магазин. Якщо гальмівні колодки або диски зношені нерівномірно, або один важіль гальма здається податливі іншого, значить господар велосипеда частіше користується тільки одним гальмом.
Вчіться натискати на обидва гальма одночасно, щоб не заблокувати переднє колесо. Пам'ятайте, що переднє гальмо має більшу зупиняє силою, ніж задній. Повністю освоївши його, ви будете почувати себе набагато впевненіше на спусках і під час проходження поворотів.
Ви не використовуєте весь потенціал своєї підвіски
Погано налаштована підвіска - часте явище серед любителів гірського велоспорту. Діагностувати цю проблему дуже легко. Передній і задній амортизатори зазвичай забезпечені гумовими кільцями, які демонструють повну ступінь їх ходу.
«Я дуже часто бачу, як ці кільця зупиняються, не доходячи до кінця поршня», говорить механік. «Це означає, що клієнт не використовує всі можливості підвіски свого велосипеда».
Відрегулювавши підвіску відповідно до вашим вагою, механік допоможе вам вичавити зі свого велосипеда все, на що він здатний, а значить, змусить його краще справлятися з поставленими завданнями.