- 1. Рама
- 2. Шини
- 3. Дискові гальма
- 4. Крила і бризковики
- 5. Трансмісія
- 6. Задній світло
- 7. Ремкомплект
Наша сеть партнеров Banwar
Що перетворює ваш велосипед в зимовий? Топ 7 ознак ідеального велосипеда для зими від Roadcycling UK.
З наближенням зими, ви швидше за все, почнете замислюватися, чи брати на тренування ваш недешевий карбоновий велосипед або ну її ... І тоді настає час старого доброго друга ХВЗ, який може, десь відпочиває у вас в гаражі. Саме про такий велосипеді, який готовий до зустрічі з дощем, брудом і снігом і піде мова. Видання Roadcycling UK назвало 7 важливих ознак, які повинен мати зимовий велосипед.
1. Рама
У нашому випадку вибір невеликий, і матеріал рами може бути двох типів - алюміній або сталь. Вони досить міцні і дешеві. Більш того, старі або недорогі моделі часто готові до установки широких покришок і мають кріпильні отвори для крил.
Багато звертають увагу на недорогі алюмінієві шосейні велосипеди або сингл-СНІД. Достатня кількість варіантів таких велосипедів можна знайти на OLX або інших онлайн-барахолках.
Приклад рами з кріпленням заднього крила і з достатнім кліренсом для зимових шин
2. Шини
Як ми вже згадували вище, гума для зимового катання потрібна особлива. Для цього є кілька причин: велика ширина покришки дає комфорт при їзді (дозволяє вам знизити тиск в шинах до 5-6 атм) і більше пляма контакту з асфальтом (забезпечує безпеку). Ми рекомендуємо мінімальну ширину покришки 25мм, але якщо дозволяє рама і вилка - то 28мм. З доступних у продажу моделей можемо рекомендувати Michelin Power All Season або Continental Grand Prix 4 Seasons. Малюнок протектора ніяк не впливає на якість контакту , майте на увазі.
Всесезонна гума Michelin
3. Дискові гальма
Дискові гальма на шосейних велосипедах і раніше є новою тенденцією - але вони мають певний резон для зими
Безсумнівна перевага дискових гальм відомо власникам MTB і інших позашляховиків - гальмування майже не залежить від кількості вологи і бруду на дорозі, так як колодки закриті в кожух, а гальмівний диск не стикається з грунтом і менш схильний до забруднення.
Якщо ви не обмежені в бюджеті, то краще віддати перевагу системі з гідравлікою, так як система з тросами, так само схильна до забруднення.
4. Крила і бризковики
Тут не доведеться довго пояснювати перевага, яку дають крила взимку. Додам ще, що бруд яка летить з асфальту взимку часто містить масла, смолу, які дуже погано відпираються з одягу і змиваються з рами. Якщо у вас під сідлом сумка, то будьте готові, що все що в ній намокне і зіпсується.
Навіть простий шматок пластику засунутий під сідло врятує вашу одяг.
5. Трансмісія
Навряд ви захочете використовувати взимку свої карбонові і дорогі системи Dura Ace, SRAM Red або Campagnolo Record. Пісок і бруд для них згубними. Зверніть увагу на системи Tiagra Shimano, Rival SRAM або Veloce Campagnolo. Tiagra вже випустила групсет з гідравлічними гальмами, до речі.
6. Задній світло
Незважаючи на те, що ви, швидше за все будете кататися днем, задній світло взимку потрібен особливий. Він повинен мати постійний (не блимає) і яскраве світло. Наприклад, задній USB перезаряджається ліхтар TraceR з DayBright
Exposure TraceR rear light. Source: hub.chainreactioncycles.com
7. Ремкомплект
Взимку менше всього на світі вам захочеться возитися з проколом, але без цього навряд-чи вийде. Додайте до цього холодну і жорстку гуму, закляклі пальці, бруд і сніг.
Беріть з собою, по можливості бортіровочним лопатки, насос з CO2 і нехай це все лежить в водонепроникною підсідельною сумці, а не в задній кишені.
Вдалих вам тренувань і покатушек!
Адаптація та переклад тексту: Everyvelo.com.