- 1. Торкатися шиї
- 2. Сидіти в позі «нога на ногу»
- 3. Піднімати одне плече вище іншого
- 4. Ховати руки
- 5. Перекладати погляд вправо, коли витримуєте паузу
- 6. Схрещувати руки
- 7. Піднімати плечі
- 8. Поправляти волосся занадто часто
- Бонус: як обійти конкурентів вже до початку співбесіди - рада психолога Емі Кадді
Наша сеть партнеров Banwar
Хлопці, ми вкладаємо душу в AdMe.ru. Дякуємо за те,
що відкриваєте цю красу. Дякую за натхнення і мурашки.
Приєднуйтесь до нас в Facebook і ВКонтакте
Американська танцівниця Марти Грем говорила: «Тіло ніколи не бреше». І менеджери з підбору персоналу знають про це краще представників інших професій. Коли вони стикаються з претендентом, чиї слова суперечать мови тіла, то не розглядають його як гідного кандидата.
AdMe.ru розповість, яких жестів і поз необхідно уникати, щоб не упустити роботу, про яку ви мріяли.
1. Торкатися шиї
за спостереженнями колишнього агента контррозвідки ФБР Джо Наварро (Joe Navarro), в стані стресу люди часто прагнуть прикрити свою шию. Так ми несвідомо намагаємося захистити найбільш вразливу частину тіла. При цьому чоловіки міцно притискають долоню збоку, а жінки легко стосуються яремної западини в передній частині шиї або доторкаються до кольє.
Такий жест означає, що людина вкрай не впевнений в собі або чимось сильно стурбований. Тому менеджер по персоналу може запідозрити, що від нього приховують щось важливе, і не буде довіряти співрозмовнику.
2. Сидіти в позі «нога на ногу»
Більшості з нас комфортно сидіти, схрестивши ноги. Однак незнайома людина може порахувати, що ми прийняли оборонну позу. Крім того, в такому положенні буде складно поміняти положення, не привертаючи уваги.
Експерт з мови тіла Патті Вуд (Patti Wood) радить обидві ноги ставити на підлогу. Відчуття опори під час розмови дозволяє легко перемикатися з творчого мислення на раціональне і ефективно справлятися зі складними питаннями.
3. Піднімати одне плече вище іншого
Асиметрична постава - ознака слабкого, нерішучого людини. Небезпека цієї пози полягає в тому, що вона негативно впливає на гормональний фон і наше самовідчуття, вважає соціальний психолог Емі Кадді (Amy Cuddy). Коли ми сутулимося, зменшується, рівень кортизолу в нашому організмі починає рости, а тестостерону - знижуватися.
За результатами її спостережень, HR-фахівці в першу чергу відсівають претендентів, які взяли якраз такі «слабкі» пози. При цьому їм навіть не обов'язково бачити людей в повний зріст - вони легко зчитують невпевненість по особам.
4. Ховати руки
Руки часто видають наше занепокоєння, тому несвідомо нам хочеться приховати їх від чужих очей.
Ви справите приємне враження на HR-фахівця, якщо будете тримати руки на увазі. А відкриті долоні переконають його в щирості і правдивості ваших слів, адже брехати в такому положенні практично неможливо .
5. Перекладати погляд вправо, коли витримуєте паузу
людям властиво переводити погляд вліво, коли вони намагаються щось пригадати, перенестися в минуле. І направляти погляд вправо, щоб щось вигадати. Тому якщо людина дивиться вправо вгору або вправо вниз і тягне з відповіддю, то, можливо, він не хоче говорити правду і придумує новий відповідь.
Інша крайність - свердлити інтерв'юера поглядом. Така поведінка зазвичай сприймається як агресія. Тому буде краще обмежити прямий контакт очима 60% всього часу, а при розмові плавно переводити погляд з однієї частини обличчя співрозмовника (ніс, лоб, губи) на іншу.
6. Схрещувати руки
Коли розмова стає неприємним, ми, захищаючись, схрещуємо руки на грудях і ризикуємо втратити прихильність співрозмовника.
Кращий спосіб залишатися відкритим - використовувати жестикуляцію. жести також допомагають нам швидше підбирати слова і краще формулювати свої думки.
7. Піднімати плечі
«Поза черепахи», при якій плечі підняті вгору, а шиї майже не видно, демонструє страх і ненадійність. Така людина або бреше, або чогось боїться, вважає Джо Наварро.
Пряма постава, навпаки, надає нам вид впевненого в собі людини. А невеликий нахил вперед показує співрозмовникові, що ми зацікавлені розмовою.
8. Поправляти волосся занадто часто
Звичка регулярно поправляти зачіску викликає роздратування у співбесідника. Вона показує, що ми не вміємо володіти собою і не справляємося з ситуацією.
Щоб перестати нервувати, зосередьтеся на диханні. Зробіть глибокий вдих і говорите на видиху.
Є відмінне правило 2 секунд. Робіть коротку паузу, перш ніж відповідати співрозмовнику. Так ви дасте йому зрозуміти, що уважно стежте за розмовою і володієте ситуацією.
Бонус: як обійти конкурентів вже до початку співбесіди - рада психолога Емі Кадді
Зазвичай ми починаємо робити помилки ще до початку співбесіди. Схиляючись над смартфоном, ми погіршуємо своє самопочуття, тому що як раз в такій позі активно виробляється кортизол.
Емі Кадді знайшла відмінне рішення. Вона пропонує усамітнитися в туалеті і постояти там 2 хвилини в «позі переможця» (на кшталт тієї, що на цьому знімку). Цього часу достатньо, щоб рівень тестостерону виріс і ми могли відчути свою силу і продемонструвати її оточуючим.
А ви можете розповісти, які прийоми допомагають успішно пройти співбесіду?
Ілюстратор Daniil Shubin спеціально для AdMe.ru
Хлопці, ми вкладаємо душу в AdMe.ru. Дякуємо за те,
що відкриваєте цю красу. Дякую за натхнення і мурашки.
Приєднуйтесь до нас в Facebook і ВКонтакте