- Що таке конверсія?
- 9 фішок для збільшення конверсії
- 1. Збільшення трафіку і поліпшення зовнішнього вигляду головної сторінки сайту.
- 2. Можливість здійснення замовлення без реєстрації і прискорення роботи «гарячих ліній».
- 3. Кросбраузерність і підтримка мобільних платформ.
- 4. Застосування зручного розширеного пошуку.
- 5. Інтуїтивно зрозуміла навігація.
- 6. Робота в соціальних мережах.
- 7. Якість контенту.
- 8. Знижки та акції,
- 9. Товар дня.
Наша сеть партнеров Banwar
Не дарма кажуть, що торгівля - це двигун прогресу. В умовах жорсткої конкуренції кожен клієнт на рахунку, між ресурсами йде серйозна боротьба за покупців, використовуються всілякі методи збільшення продажів інтернет магазину. В інтернет-середовищі маркетологи, веб-майстри та власники сайтів використовують велику кількість способів, що дозволяють утримати користувача на сайті. Зазвичай фахівці за їх інноваційність називають такі способи фішками. Заходи із залучення й утримання потенційних клієнтів збільшують конверсію ресурсу, що дає можливість будь-якому інтернет-магазину впевнено конкурувати в сучасних умовах.
Що таке конверсія?
Конверсією сайту називається відношення числа активних покупців до загальної кількості відвідувачів ресурсу і коливається від 0,3 до 20%. Середній показник конверсії інтернет магазину складає 1-2%, що змушує власників сайтів шукати шляхи збільшення продажів.
Фахівці IT-сфери і маркетологи вже не перший рік займаються питаннями, пов'язаними з нарощуванням конверсії. На підставі їх практичного досвіду можна виділити певні фішки для інтернет-магазину, гарантовано піднімають конверсію сайту.
9 фішок для збільшення конверсії
Спеціально для вас ми підібрали кілька методів підвищення конверсії, які, спираючись на наш досвід, неодмінно зможуть в короткі терміни і з мінімальними витратами істотно збільшити показник конверсії продає сайту. Давайте ж їх коротко розглянемо:
1. Збільшення трафіку і поліпшення зовнішнього вигляду головної сторінки сайту.
Користувач орієнтується на привітний інтерфейс і швидко прогружаются сторінки. Будь-яке зволікання в роботі ресурсу, нагромадження інформації або погана її структурованість ведуть до втрати потенційного покупця.
2. Можливість здійснення замовлення без реєстрації і прискорення роботи «гарячих ліній».
Швидке замовлення зможе утримати самих нетерплячих клієнтів, яким не хочеться реєструватися для здійснення покупки. У зоні постійного доступу користувача повинен знаходитися легко запам'ятовується номер телефону, вказаний в «повному» форматі міжнародного зразка - такий хід дасть можливість власникам смартфонів швидше здійснювати дзвінки для отримання довідок або здійснення замовлень.
3. Кросбраузерність і підтримка мобільних платформ.
Неякісне відображення ресурсу в будь-якому з браузерів або уповільнення роботи (неповне, неправильне відображення) при перегляді ресурсу за допомогою гаджета негативно позначається на конверсії інтернет-магазина.
4. Застосування зручного розширеного пошуку.
Для великих магазинів нерідкі випадки, коли новачки не можуть розібратися в різноманітті несортоване товару. За допомогою зручних, зрозумілих, розширених фільтрів для пошуку товару можна значно збільшити продажі інтернет-магазину .
5. Інтуїтивно зрозуміла навігація.
Всі розділи повинні бути зрозумілими клієнту, розроблені з урахуванням кожної дрібниці, корзина і контакти - доступні з будь-якої вкладки. Сторінку 404 стоїть замаскувати під колір ресурсу, забезпечити жартом або анекдотом, посиланням на головну сторінку.
6. Робота в соціальних мережах.
Фахівці, які знають як збільшити показник конверсії, рекомендують мати представництво в соціальній мережі. На сторінці в обов'язковому порядку потрібно викладати новинки з коментарями. Також повинен працювати форум, що дозволяє користувачам вести вільний обмін думками; вітається можливість регулярного проведення конкурсів з недорогими подарунками.
7. Якість контенту.
Грамотність цінується завжди - хто захоче замовляти товар з малозрозумілим описом або працювати з ресурсом, у якого в назві розділів є помилки? Приділяйте велику увагу контенту - ведіть тематичний блог, оновлюйте і додавайте контент на сайт і результат не змусить себе довго чекати.
8. Знижки та акції,
Розширення асортименту. Маркетологи, які знають, як збільшити продажі інтернет магазину за короткий час, радять більше уваги приділяти знижкам, бонусів і акцій. Це ефективний спосіб домогтися лояльності клієнта, збільшити конверсію і спонукати на повторні покупки. Пропонуйте клієнтам безкоштовну доставку товару, знижку, супутній товар в подарунок і вдячний клієнт ще не раз до вас повернеться, а скоріше за все ще й порадить ваш ресурс друзям і знайомим.
9. Товар дня.
Продукція, що користується найбільшим попитом, виноситься на головну сторінку сайту, формується рейтинг найбільш продаваних товарів. Створюється підміню «з цим товаром зазвичай набувають», «ви раніше дивилися», «схожі товари».
Застосування зазначених «фішок» допоможе будь-якому інтернет-магазину швидко і впевнено наростити конверсію. Ефективність кожної заходи із залучення й утримання клієнтів залежить від спеціалізації ресурсу і особливостей цільової аудиторії. Гарантовано збільшити конверсію сайту можуть тільки фахівці, які знаються на деталях роботи вашого ресурсу.
Web-студія TrendLine
допоможе вам підібрати власні методи залучення покупців, які швидко виведуть інтернет-магазин в безперечні лідери продажів. Професійний підхід до нарощування конверсії гарантує реальний відрив від конкурентів.
Що таке конверсія?Що таке конверсія?
Грамотність цінується завжди - хто захоче замовляти товар з малозрозумілим описом або працювати з ресурсом, у якого в назві розділів є помилки?