Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Я - ВЕПР, земляк! : Під абревіатурою VEPR ховається нове сімейство українських автомобілів підвищеної прохідності: Off-road drive

Під абревіатурою VEPR ховається нове сімейство українських автомобілів підвищеної прохідності

Наша сеть партнеров Banwar

Напевно, кожен може пригадати якусь кумедну напис, залишену на брудному боці автомобіля Напевно, кожен може пригадати якусь кумедну напис, залишену на брудному боці автомобіля. Сама банальна: «Помий мене!». Ну а лідером мого персонального «хітпараду» вже кілька років є обезоруживающе-відверте «Я - свиня, земляк!». Ви запитаєте: до чого вся ця вулична «лінгвістика»? А до того, що остання «сповідь» навряд чи буде мати відношення до героя нашого сьогоднішнього оповідання, навіть якщо він ухрюкается по самий дах. А все тому, що у дикого вепра і домашньої льоха загального приблизно стільки ж, скільки у дворового Шарика з ватажком зграї Акелою. Та й пишеться назва цього автомобіля без м'якого знака та великими літерами. Оскільки абревіатура ...

П'ять років тому, коли ця історія починалася, ніхто не вірив, що ентузіасти кременчуцького автотранспортного підприємства №15356 можуть прийти до якихось реальних результатів. Справа в тому, що в ті роки в різних частинах України майже одночасно і незалежно один від одного стартувало з півдюжини проектів створення «хаммерообразних» автомобілів. Так ось, на загальному тлі той найперший ВЕПР не відзначався оригінальністю: кабіна ГАЗ-66 і кузов в стилі «ортодоксального кубізму" не-двозначно свідчили про «гаражному» походження «новинки». Різниця проявилася через кілька років, коли з'ясувалося, що той перший ВЕПР не була закінченим виробом, як у інших «незалежних автобудівників», а був справжнісіньким концепт-каром. Тобто представлений був лише прототип для відпрацювання конструкції шасі високо- Ефектівноi ПРохiдностi, тобто ВЕПР (переклад з української не потрібно). Втім, той первісний варіант вагонної компоновки ні відкинуть після випробувань. Пройшовши через ряд доробок, сьогодні він позиціонується як ВЕПР-М "Мисливець" (пасажирський вантажний автомобіль загального призначення вантажопідйомністю 4,5 т). Причому дах салону виконана у вигляді двох стулок, які, розкриваючись в сторони, утворюють величезний люк (1,3х 3,3 м). Правда, для збереження жорсткості конструкції в каркас даху довелося ввести дві поперечні балки, «ділять» люк на рівні частки. Забігаючи трохи наперед, зазначу, що в планах розробників існують і варіанти машин як зі звичайною вантажною платформою, так і обладнаної краномманіпулятором для саморозвантаження.

непохитний
непохитний   Основою шасі, уніфікованого для всіх передбачуваних варіантів автомобіля, служить могутня зварна рама Основою шасі, уніфікованого для всіх передбачуваних варіантів автомобіля, служить могутня зварна рама. Вона вийшла настільки жорсткою, що ні про яку «приспосабливаемости» до рельєфу не може йти й мови. Причому розробники домагалися цього навмисно, а не просто перестаралися з міцністю. Передбачалося, що для руху по нерівностях цілком достатньо незалежної підвіски всіх коліс, оснащених до того ж централізованою системою зміни тиску в шинах.

На машині з деякими змінами була використана підвіска БТР-70: А-подібні важелі з пружними елементами у вигляді поздовжніх тріснув, пара амортизаторів на кожне колесо і колісні редуктори. Ну що тут скажеш, дійсно, за роки служби Радянської Армії ця конструкція отримала лише схвальні відгуки. Але «вживлення» пройшло не цілком гладко - наприклад, при русі по нерівній місцевості в результаті надлишкової жорсткості тріснув ВЕПР раз у раз вивішує одне з коліс. Проте на прохідність машини гріх скаржитися. Колеса діаметром більше метра забезпечують дорожній просвіт в 600 мм (!). Для порівняння: у повнопривідних версій КрАЗу - всього 400 ...

Що ж стосується силового агрегату, то сьогодні на ВЕПР ставиться дизель IVECO потужністю 136 к.с. Цей мотор забезпечує досить високий крутний момент на низьких оборотах і працює в парі з «рідними» зчепленням і шестиступінчастою механічною КПП (двигун випускається запорізьким об'єднанням «МоторСіч»).

Треба сказати, що ВЕПР вийшов несподівано швидкісним і дуже економічним автомобілем (за мірками класу, зрозуміло). Уявіть, на асфальті 3,5-тонну машину можна розігнати до 140 км / год (сподіваючись на чіпкість барабанних гальм), а витрата палива, за даними виробника, становить 11,5 літра при 100 км / год і до 14 літрів в міському режимі .

бойовий кабан
бойовий кабан   У минулому році Спеціальне конструкторське бюро, створене на базі АТП, закінчило роботу над ще двома перспективними машинами з використанням відпрацьованого шасі У минулому році Спеціальне конструкторське бюро, створене на базі АТП, закінчило роботу над ще двома перспективними машинами з використанням відпрацьованого шасі. Мабуть, важко знайти більш несхожі один на одного (а заодно і на свого попередника) автомобілі. ВЕПР-С - «Спеціальний» - побудований в трьох примірниках за технічним завданням підприємства «Топаз». Компонування «Мисливця» практично не змінилася, за винятком одного нюансу: корпус зварений з бронелистів, що захищають від звичайних (НЕ бронебійних) куль АК-74 або відповідних їм по масі і швидкості польоту осколків. Скління водійської кабіни також виконано кулестійким. Броня відтягнула на себе пристойну частку корисного навантаження (її довелося обмежити двома тоннами), а прохідність не знизилася. Втім, в атаку на ньому ходити ніхто не збирається - машина призначена під монтаж комплексу радіоелектронного захисту «Мандат-1В1Е». А сучасна електроніка - штука, як відомо, недешева, і співробітникам СКБ довелося вирішувати безліч завдань не тільки по захисту, а й забезпечення нормальних умов роботи для техніки і людей. В результаті кузов став повністю герметичним, а в його оснащення додалися кондиціонер і спеціальна фильтровентиляционная установка. До речі, між кабіною водія і відсіком обладнання - сталева стіна, а все спілкування відбувається тільки по внутрішньому зв'язку. Єдиний очевидний недолік в плані армійського використання - вихлопна труба з глушником, що піднімається по лівому борту на рівень даху. Що виходить від неї «сяйво» буде просто подарунком для сучасних тепловізійних засобів спостереження і розвідки. Паралельно з цією версією опрацьований цілий модельний ряд: санітарна бронемашина, броньовики для спецслужб і МВС, шасі з бронекабіной під установку різного озброєння і інкасаторський автомобіль.

Що ж стосується потенційних замовників (тобто українських військових), то тут все не так гладко. Це здасться дивним, але вони вже кілька разів встигли поміняти точку зору на проект. Причому були представлені практично всі варіанти реакції: від гучного «Ура!» До роздратованого «Відчепіться!». Ні, правда, то у них після отримання в подарунок американських HMMWV ейфорія настає, то «несподівано» з'ясовується, що ці легендарні автомобілі не тільки ламаються, як і будь-яка інша техніка, але ще і «жеруть», як твої свині. Та й численні зміни у вищому керівництві не могли не вплинути на вироблення критеріїв для нової техніки. Загалом, сподіватися на замовника, який перебуває в стані стійкої нерівноваги, було досить важко. Так і не дочекавшись допомоги від держави, ВЕПР пішов іншим шляхом ...

тотемний звір
тотемний звір   Пам'ятайте, як юний громадянин США Том Сойєр замість тупий фарбування забору розгорнув грамотну PR-кампанію, в результаті якої і справа була зроблена (чужими руками), і з'явилася прибуток у вигляді дохлої пацюки та інших настільки ж корисних в господарстві речей Пам'ятайте, як юний громадянин США Том Сойєр замість тупий фарбування забору розгорнув грамотну PR-кампанію, в результаті якої і справа була зроблена (чужими руками), і з'явилася прибуток у вигляді дохлої пацюки та інших настільки ж корисних в господарстві речей. Це що ж виходить, якщо таким чином можуть заробляти люди, єдине вміння яких - стрясати повітря правильними словами, то гріх не спробувати смак справжнього бізнесу тим, хто вміє робити машини. Але для удару в ... приватний гаманець знадобиться щось особливе, що перетворює «засіб пересування» назад в розкіш. І розробникам VEPR Commander це вдалося. Гігантський позашляховик притягує увагу публіки і на виставках і в ході буденного переміщення в вуличному потоці. Окремих слів заслуговує дизайн кузова. Незважаючи на величезні розміри, машина не виглядає ваговито, скоріше на думку спадає якесь агресивне комаха. До речі, крім пасажирів, Commander в змозі перевезти 2 т вантажу всередині себе або 1,2 т на причепі. Причому всі можливості базового шасі збережені. Наприклад, елегантна зовнішність не завадить подолати брід завглибшки до 1,4 м. Кілька побудованих на сьогоднішній день «цивільних» машин мають невеликі відмінності в оформленні зовнішнього вигляду і інтер'єрі. Але кузовні деталі, мабуть, сильно змінюватися вже не будуть. Разом з тим в салоні все ще немає відчуття закінченості - шкіряні крісла і елементи декору з карельської берези мирно сусідять з пластмасовими кнопками, запозиченими з приладової панелі КамАЗа.

Автомобіль обладнаний системою клімат-контролю Автомобіль обладнаний системою клімат-контролю. Розкладене заднє сидіння перетворюється в двоспальний диван. При цьому запаска займає всю підлогу в задній частині кузова, і для розміщення багажу над нею встановлюється полку. До речі, люк у даху прорізаний саме над нею, а його кришка зсувається вперед по ходу. По боках даху змонтовані релинги для багажника, але з землі до нього не дістати: висота машини - 2,5 м. Навпаки, «антикрило» явно відноситься до елементів зовнішнього прикраси. За бажанням замовника архітектурні надмірності можуть як усунути, так і погіршити. Орієнтовна ціна Commander в базовій комплектації знаходиться в районі 70-80 тисяч «вічнозелених».

Правда, не варто забувати, що виготовлення автомобіля VIP-клас-са є складною справою для будь-якого виробника, тим більше для початківця. Кооперація з іншими фірмами просто неминуча, головне, щоб і їх продукція відповідала заявленому рівню якості ... У зв'язку з цим інформація для роздумів: панель приладів для "лімузина" розробляв і робив Кременчуцький вагонобудівний інститут, оснащення для виробництва скла та елементів оздоблення підготував запорізький завод «Склопластик», «МоторСіч» поставляє кузовні деталі і двигуни, а шасі збирає в Миколаєві завод, який займається виготовленням колісної бронетехніки. Що ж стосується Кременчуцького АТП, то воно взяло на себе збірку і доведення машин, а також сервіс і ремонт. Передбачено і подальший розвиток у вигляді вантажопасажирського пікапа і кабріолета.


Євген СПЕРАНСКИЙ
Драйв-експерт журналу ORD
Євген СПЕРАНСКИЙДрайв-експерт журналу ORDЦей експрес-тест був абсолютно випадковимЦей експрес-тест був абсолютно випадковим

У тому, що мені вдалося поїздити на вепра, був елемент випадковості. На автомобільній виставці в Києві я зустрів своїх знайомих їх Кременчука. Вони представляли ВЕПР Мені запропонували познайомитися з машиною. В цілому автомобіль вражає: великий дорожній просвіт, величезні колеса і бортові редуктори. А ось двигун по ряду параметрів є не найкращим варіантом для цього транспортного засобу. У перспективі розробники планують його замінити іншим, більш потужним. Але на представленому зразку стояв дизельний двигун Iveco 3,9 л, і мені вдалося випробувати саме таку машину. Але спершу довелося боротися з адміністрацією виставки для надання майданчика для заїздів. У підсумку я отримав дозвіл на їзду до відкриття виставки, поки не було відвідувачів. Майданчик була досить великою, і ми змогли спробувати основні елементи керованості автомобіля на асфальтовому покритті. Прикинули і розрахунковий запас поперечної стійкості (коефіцієнт склав приблизно 1,25-1,30). Таке значення ближче до показників серйозних позашляховиків, а не вантажівок. З таким коефіцієнтом автомобілі при бічному ковзанні на асфальті мають достатній запас стійкості, тобто такі автомобілі не перекидаються при бічному ковзанні на асфальті, якщо, звичайно, не зустрічають на своєму шляху перешкоди. Таким чином, ми мали можливість побачити максимальну реакцію автомобіля на поворот керма. Природно, що на таких величезних колесах автомобіль проявив недостатню обертальність, в основному в режимі рівномірного руху. Але ось що цікаво - двигуна об'ємом 3,9 літра вистачило для того, щоб закрутити на асфальті автомобіль дзигою в режимі заднього приводу! Якщо ж спробувати провести віртуальне порівняння українського вепра з російським «Тигром», то, потрібно відзначити, що «газовской» автомобіль має кращу реакцією. Тобто він ближче до великих позашляховиків, а ВЕПР швидше нагадує сильно доопрацьований, але вантажівка. Наприклад, характеристика гідропідсилювача керма далека від досконалості. В результаті доводиться прикладати великі зусилля на кермі при активному управлінні. Проблема полягає в тому, що використовуваний насос не видає достатню продуктивність.


Технічні характеристики ВЕПР-К (дані виробника) Повна маса, кг 3560 Двигун IVECO 8040.45.5240 Тип дизельний, рядний Кількість циліндрів 4 Робочий об'єм, л 3,908 Макс. потужність при 2700 об / хв, кВт 100 Макс. крутний момент при 1400 об / хв, Нм 420 Середня витрата палива на 100 км, л 12 Макс. швидкість, км / год 140 Глибина броду, м 1,4 Радіус розвороту, м 8,5 Довжина, мм 5300 Ширина, мм 2500 Висота, мм 2100 База, мм 2880 Колія, мм 2150 Кліренс, мм 600 Розміри салону: довжина, мм 3500 ширина, мм 2200 висота, мм 1200

текст і фото: Сергій ПОПСУЕВІЧ

Ви запитаєте: до чого вся ця вулична «лінгвістика»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов