Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ABC аналіз в 1С CRM

Наша сеть партнеров Banwar

ABC аналіз в 1С CRM - побудова і використання результатів.

Клієнтською базою необхідно управляти, або клієнти почнуть керувати вашими результатами. Для цього в 1С CRM є один простий метод - ABC аналіз продажів.

Неможливо обслуговувати всіх клієнтів на однаково високому рівні і виконувати всі їх вимоги, інакше можна розоритися, в спробі розірватися на кожного клієнта. Якщо стоїть завдання збільшення продажів, то варто перенаправити свої зусилля з залучення і утримання низько дохідних на пошук і утримання високо рентабельних клієнтів. Це не означає що «маленьких» клієнтів не варто обслуговувати, просто вектор зусиль компанії повинен бути спрямований на залучення і утримання великих клієнтів, тільки і всього. Отже, ABC аналіз продажів - це умовний розподіл на великих, середніх і маленьких клієнтів.

Перш ніж будувати ABC аналіз продажів, бажано дізнатися про правило Парето, яке може бути застосовано, в тому числі і до продажу. Звучить воно так: «20% старань дають 80% результату, а інші 80% старань - лише 20% результату». Застосовується до продажу можна перефразувати так: «20% найбільших клієнтів дають 80% прибутку, а решта 80% клієнтів дають 20% прибутку». Це правило дає розуміння, як аналізувати і що робити з клієнтською базою після поділу клієнтів на ABC класи.

Є таке поняття: «Клієнт завжди правий», цілком можливо, але з точки зору ABC класифікації, вірно, було б сказати: «Клієнт не завжди вигідний». Смілива заява! Якщо це так, то як визначити «невигідних» клієнтів і що з ними робити? З урахуванням правила Парето зручно клієнтів розділити таким чином:

З урахуванням правила Парето зручно клієнтів розділити таким чином:

А клас дає 80% від обороту (прибутку) тобто А = 80%, В і С клас дає 20% від обороту (прибутку) тобто В + С = 20%, що повністю відображає правило Парето, і далі В + С розділити наступним чином В = 15% і С = 5%.

Клієнти А-класу в 1С CRM.

Це клієнти, які дають 80% обороту компанії, і при цьому це найменш численна група. Клієнтам А-класу приділяється найбільша увага в компанії: першочергові відвантаження, доставки, першочергове вирішення різних питань, привітання з днями народжень та професійними святами, підтримання партнерських відносин, підтримка, допомога і т.д. Першочергове завдання торгового персоналу залучати та утримувати в компанії саме таких клієнтів. Таким чином, щоб збільшити продажі на 20%, треба залучити додатково 5% таких клієнтів (від загальної кількості активних клієнтів в клієнтській базі).

В 1С CRM розподіл виглядає наступним чином:

Де параметр (значення) - це сума продажів за період, а параметр (%) - це процентне відношення по даному клієнту від загальних продажів по всіх клієнтах за період.

Клієнти В-класу в 1С CRM.

Клієнти В-класу це стабільний середняк, дають свої 15% продажів, як правило, кількість їх в 2 рази перевищує кількість клієнтів А-класу. Не так вимогливі і примхливі, для утримання таких клієнтів досить просто виконувати свої обіцянки. Напевно якщо мати все 100% клієнтів В-класу працювати було б дуже комфортно, та й у разі втрати клієнта, сильно продажу не знизяться як при втраті клієнтів А-класу.

Моя особиста думка не збігається з традиційними поглядами на клієнтів В-класу Моя особиста думка не збігається з традиційними поглядами на клієнтів В-класу. Я вважаю, що це найкращі (кращі - значить найприбутковіші) клієнти. Напевно це Російська специфіка: за клієнтами «В» класу немає такої конкурентної боротьби, всі намагаються запросити великих клієнтів. Клієнти «В» класу - не нав'язують свій договір, не вимагають знижок, що не шантажують конкурентами, там рідше змінюються співробітники, простіше визначити хто приймає рішення, в разі конфліктних ситуацій не роздмухують великих скандалів. Працюючи керівником виробничої компанії, це була моя мрія - працювати тільки з клієнтами В-класу, це можливо. У всякому разі, так ніхто не робить.

Клієнти С-класу в 1С CRM.

Згідно з дослідженням Гарвардської школи бізнесу: 80% покупців не приносять прибутку, або так: 20% покупців генерують 225% доходів, а 80% покупців генерують 125% збитків. Дуже схоже на правду, особливо якщо поглянути на кількість ваших покупців С-класу, і при цьому їх заслуга всього 5% від обороту (прибутку).

Цілком можливо, що від деяких покупців варто позбутися - нехай вони приносять збитки конкурентам! Як визначити цих клієнтів? Всі знають, є проблемні клієнти: багато роблять дзвінків, погано уявляють що хочуть, змінюють або повертають товар, купують на різні юридичні особи, забувають довіреності, часто скандалять і так далі. Для клієнтів А-класу, це можна потерпіти розумних межах, але тільки не для клієнтів С-класу. Таких клієнтів потрібно окремо позначати, для цього 1С CRM передбачає в картці клієнта сегментацію клієнтів по різним категоріям клієнтів.

Таких клієнтів потрібно окремо позначати, для цього 1С CRM передбачає в картці клієнта сегментацію клієнтів по різним категоріям клієнтів

Від таких клієнтів треба відмовлятися. Збитки не потрібні нікому!

Історія клієнта по АВС аналізу.

Ще одна можливість, яка є в 1С CRM - це подивитися історію зміни АВС класу. Для цього потрібно вибрати потрібного покупця і натиснути кнопку «Історія», після чого буде видно, як змінювався клас клієнта, і якщо клас знижується - це тривожний знак, можливо покупець переходить до конкурентам.

Для цього потрібно вибрати потрібного покупця і натиснути кнопку «Історія», після чого буде видно, як змінювався клас клієнта, і якщо клас знижується - це тривожний знак, можливо покупець переходить до конкурентам

Відображення АВС класу клієнта в картці клієнта.

Для наочності, після проведення ABC аналізу продажів, клас клієнта відображається в його картці. Роблячи ABC аналіз з певною періодичністю (раз на місяць або раз на квартал), нові символи будуть автоматично оновлюються в картці клієнта , Що, безсумнівно, зручно.

Роблячи ABC аналіз з певною періодичністю (раз на місяць або раз на квартал), нові символи будуть автоматично оновлюються в   картці клієнта   , Що, безсумнівно, зручно

Якщо це так, то як визначити «невигідних» клієнтів і що з ними робити?
Як визначити цих клієнтів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов