Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Acura MDX, Infiniti QX60 і Volvo XC90: практичні та іміджеві

Наша сеть партнеров Banwar

Хромована решітка радіатора Acura MDX нагадує дзьоб h

Хромована решітка радіатора Acura MDX нагадує дзьоб h

Розкосі фари Infiniti QX60 розтягнуті на опуклі крила h

Розкосі фари Infiniti QX60 розтягнуті на опуклі крила h

Решітка радіатора, Volvo XC90 перекреслена діагональним молдингом h

Решітка радіатора, Volvo XC90 перекреслена діагональним молдингом h

Великі семимісцеві позашляховики користуються у нас стабільною популярністю і досить успішно продаються. І справа не тільки в іміджі цих автомобілів. Вони просторі всередині і дозволяють помістити велику сім'ю, мають містким трансформованим багажником. До того ж, їх прохідність дуже доречним з огляду на суворі українські зими і дороги не кращої якості. Серед таких моделей - Acura MDX, Infiniti QX60 і Volvo XC90, про яких і піде мова в нашому порівняльному тест-драйві.
Acura MDX третього покоління - новачок, адже його представили лише кілька
місяців тому. Автомобіль зберігає фірмовий гранований стиль. Фірмова радіаторна решітка декорована хромована і за формою нагадує дзьоб, а з нею гармонійно поєднується V-подібний бампер. Вузькі фари нагадують леза самурайського меча. Цікаво, що вся оптика MDX - повністю світлодіодна. У задніх стійок даху великий кут нахилу, а на верхній кромці п'ятих дверей встановлений великий спойлер.
Довгасті ліхтарі з'єднані хромованим молдингом.
QX60 - повністю нова модель Infiniti, з нею японська марка відкриває для себе сегмент середньорозмірних семимісних позашляховиків. У його зовнішньому вигляді переважають витончені форми кузова. Широка прямокутна решітка радіатора декорована хромом. Злегка косоокі ксенонові фари розтягнуті на опуклі крила. Капот автомобіля рельєфний, а на боковинах видно елегантні штамповані лінії. Профіль Infiniti QX60 підкреслюють вигнуті задні стійки даху. Панорамне заднє скло зверху прикрите спойлером. Довгасті ліхтарі візуально розширюють "корму" автомобіля.
Volvo XC90 - справжній старожил в цьому сегменті, адже випускають його з 2002 року і вже на підході нова модель. Втім, його лаконічний дизайн зовсім не видається застарілим. Решітка радіатора, перекреслена діагональним молдингом і великі фари з ксеноновими лампами відразу дають зрозуміти, що перед нами Volvo. До фамільним рис можна віднести і опуклий капот, і широку віконну лінію. Спереду і ззаду днище прикрите сріблястими захисними пластинами. У вертикальних задніх стійках даху встановлені вузькі L-образні ліхтарі. П'ята двері прикрашена хромованим молдингом.
XC90 трохи менше своїх суперників - досягає 4807 мм в довжину проти 4934 мм у MDX і 4988 мм - у QX60. Але при цьому найменша колісна база у Acura - 2820 мм, тоді як у Volvo - 2857 мм, а у Infiniti - 2900 мм. Шведський вседорожник трохи важче конкурентів: він важить 2201 кг, MDX - 1930 кг, а QX60 - 2082 кг.
В обробці салону Acura поєднуються шкіра і полірований алюміній, присутні і вставки з дерева. Підсвічування салону здійснюється за допомогою світлодіодів. Передня панель своїми вигинами нагадує розпростерті крила. Компактне трьохспицеве ​​рульове колесо оснащене напливами на ободі в районі хвата рук. Спідометр і тахометр розділені кольоровим екраном бортового комп'ютера, а по краях приладової панелі розташовані покажчики залишку палива в баку і температури двигуна.
На центральній консолі - відразу два кольорових дисплея. Верхній, 8-дюймовий, монітор виводить дані камери заднього виду, а нижній 7-дюймовий сенсорний екран відповідає за мультимедійну систему AcuraLink. Завдяки такій компоновці клавіш блоків аудіосистеми і клімат-контролю дуже небагато і розібратися з ними неважко. Електроприводом регулювань оснащені не тільки передні сидіння, але і рульова колонка (у неї змінюються висота і глибина). Крісла MDX омфортабельние і мають кращу в трійці бічною підтримкою. Передбачена і функція їх підігріву. Між сидіннями знаходиться пара підстаканників і підлокітник з містким боксом всередині. Задні стійки трохи обмежують оглядовість.
У салоні Infiniti поєднуються шкіра і дерево, а розбавляють їх металеві накладки. Вельми елегантно виглядає четирехспіцевое рульове колесо. Приладова панель доповнена ніжно-синьої оптитронной підсвічуванням і прикрита зігнутим козирком. Усередині спідометра встановлений покажчик рівня палива в баку, а в тахометрі - датчик температури охолоджуючої рідини. По центру - кольоровий екран бортового комп'ютера. Широка опукла центральна панель увінчана 8-дюймовим дисплеєм мультимедійної системи. Навігація в меню здійснюється за допомогою круглого джойстика. Кнопки аудіосистеми і кліматичної установки раціонально впорядковані і чітко відокремлені один від одного.
Рульова колонка регулюється в двох площинах, а передні крісла отримали електропривод. Цікаво, що функція підігріву є не тільки у них, але і у рульового колеса. Сидіння м'які і комфортабельні. На високому центральному тунелі підстаканники і підлокітник, що ховає відділення для дрібних речей. Оглядовість у всіх напрямках хороша.
Стриманий скандинавський стиль переважає і в салоні Volvo. Тут панують прямі лінії і кути. В обробці присутній шкіра, а передня панель декорована і вставками з металу і дерева. Циферблати приладів прикрашені сріблястими обідками, а їх підсвічування - синя. Великі спідометр і тахометр поєднуються з меншими покажчиками залишку палива в баку і температури двигуна. Нахилена центральна консоль увінчана висувним дисплеєм мультимедійної системи. Клавіш блоків аудіосистеми і клімат-контролю занадто багато і всі вони дуже дрібні, тому звикання до них займе якийсь час.
У рульової колонки змінюються висота і виліт, а крісла першого ряду оснащені електроприводом. Вони комфортабельні, але
їх плоскі спинки не кращим чином утримують тіло. Зате передбачений не тільки підігрів, але і вентиляція, і функція масажу. Посадка в XC90 трохи вище, ніж у
суперників, що забезпечує хороший
огляд вперед і по сторонах. Широкий центральний підлокітник ховає бокс.
Сидіння другого ряду в автомобілях оснащені горизонтальної регулюванням, а в MDX регулюється і кут нахилу їх спинок. Місця там дуже багато у всіх трьох моделях, але все ж простір над головою в Acura дещо більше, ніж у суперників. А ногам більше простору всього в Infiniti, та й салон у нього найширший в районі плечей. Зате в задній диван Volvo інтегровано дитяче сидіння. Третій ряд у вседорожниках розрахований на дітей або людей невисокого зросту. З усіма кріслами на місці обсяг багажника MDX становить 419 л, в QX60 - 447 л, а в XC90 - 249 л. У п `конфігурації він зростає до 1087, 1155 і 615 л, відповідно. Зі складеними сидіннями другого і третього ряду у Acura в розпорядженні 1936 л, в Infiniti - 2166 л, а в Volvo - 1 837 л. У ХС90 п'яті двері складається з двох частин і нижня половинка може виконувати роль лавки.
Для об'єктивного порівняння обрані версії моделей приблизно однакової вартості - Acura MDX 3,5, Infiniti QX60 Elegance і Volvo XC90 3,2 Executive. Всі вони отримали систему доступу без ключа, електропакет, роздільний клімат-контроль (трьохзонний у Infiniti, двозонний у двох інших автомобілів) магнітолу з CD-програвачем, зв'язок Bluetooth, круїз-контроль, адаптивні фари, систему стабілізації і легкосплавні диски.
У Acura і Infiniti також є електропривод п'ятої двері, датчик освітлення і камера заднього виду. MDX і XC90 укомплектовані датчиком дощу, а QX60 - жорстким диском на 2 Гб. Крім того, у Acura 7 подушок безпеки, а у його конкурентів - по 6. Всі три автомобілі оснащені бензиновими шестициліндровими двигунами. Під капотом MDX - 3,5-літровий V6, доповнений безпосереднім уприскуванням палива. Тому мотор Acura найпотужніший в трійці - 290 л. с. при 6200 об / хв.
Крім того, він і найбільш тяговітий, але пікові 360 Н · м крутного моменту в розпорядженні при високих 4500 об / хв. Втім, двигун швидко розкручується, а 6-ступінчаста автоматична трансмісія відрізняється швидкістю реакцій. Розгін до 100 км / год займає 7,1 с, а максимальна швидкість обмежена на позначці в 193 км / ч. Звук "шістки" приємний і не дуже гучний. Крім того, MDX економічніше двох інших позашляховиків - 13,1 л / 100 км у міському циклі і 8,7 л / 100 км - в заміському.
Об'єм двигуна QX60 також становить 3,5 л, а потужність - 262 л. с. при 6400 об / хв. Максимальний крутний момент в 334 Н · м крутного моменту досягаються при 4400 об / хв. Мотор працює дуже плавно, а відповідно ньому - безступінчатий варіатор CVT Xtronic. Трансмісія вдало підбирає обороти в залежності від умов руху, тому навіть при різкому розгоні V6 досить тихий. Вседорожник розганяється до 100 км / год за 8,4 с і здатний розвинути 190 км / ч. У місті він витрачає 14,4 л / 100 км, а на шосе - 8,5 л / 100 км.
"Шістка" Volvo не V-образна, а рядна. Її робочий об'єм - 3,2 л, а потужність - 243 л. с. при 6200 об / хв. Цей двигун демонструє непогану тягу в середньому діапазоні оборотів, адже максимальні 320 Н · м крутного моменту доступні при 3200 об / хв. Крім того, він самий тихий і плавний в цій трійці. Однак, 6-ступінчастий "автомат" кілька погіршує динаміку автомобіля. ХС90 досягає 100 км / год за 9,5 с, а його межа - 210 км / ч. До того ж, "апетит" вседорожника досить-таки великий - 16,5 л / 100 км у міському циклі і 8,7 л / 100 км - на трасі. Хоча в лінійці присутня і економічний 2,4-літровий турбодизель потужністю 200 л. с.
Повний привід у Acura постійний, а у двох інших автомобілів - підключається. Всешляховики краще проявляють себе на легкому бездоріжжі. Перевага Volvo - пристойний (218 мм) дорожній просвіт.
MDX демонструє дуже непогану керованість. Його кермо точний, а в спортивному режимі он наповнюється вагою і стає гостріше. Електроніка здатна імітувати задній диференціал підвищеного тертя, що допомагає побороти недостатню обертальність.
У Acura найменший в трійці діаметр розвороту - 11,5 м проти 11,8 м у Infiniti і 12,5 м - у Volvo. Крен кузова у віражах на подив невеликі, але потрібно читав, що за це доведеться розплачуватися досить пружною їздою.
У салоні тихо завдяки системі активного придушення звукових перешкод.
Infiniti менш захоплюючий в управлінні, але зате більш комфортабельний.
Його длінноходая підвіска легко справляється з більшістю вибоїн. Легкий кермо можна обертати декількома пальцями, але зворотного зв'язку йому явно не вистачає. Також потрібно враховувати, що автомобіль досить-таки відчутно крениться в поворотах. Зате курсова стійкість і зчеплення з дорогою дуже хороші. На швидкості 130 км / ч в салоні тихо. Також у QX60 найкращі в трійці гальма: для уповільнення з 100 км / ч знадобиться відрізок дороги довжиною 36,6 м.
Volvo більше всіх орієнтований на комфорт, навіть незважаючи на те, що у нього
колісні диски 19-дюймові, а у суперників - 18-дюймові. М'яка підвіска позашляховика плавно поглинає більшість дорожніх нерівностей. Однак, при цьому крен в поворотах і "клевки" при різкому гальмуванні - досить часті явища. Рульове управління дуже легке, хоча не найінформативніше. У ХС90
якісно виконана шумоізоляція салону, тому навіть на великих швидкостях водій спокійно може розмовляти з пасажирами третього ряду.
Infiniti QX60 Elegance найбільш доступний з трьох позашляховиків - 885 000 гривен, він також привертає просторими салоном і багажником. Ціна Acura MDX
3,5 посилання - 1 020 000 гривен, його переваги - хороша динаміка і економічність. Volvo XC90 3,2 Executive коштує 1 036 000 гривен, а його сильна сторона - комфорт їзди.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов