Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

адаптуючи характери

Наша сеть партнеров Banwar

Юрій Дацик   Водійський стаж - 17 років Юрій Дацик
Водійський стаж - 17 років. Lada 21099, 2005 г. в. Пробіг - 110 тис. Км

Симптоми того, що амортизатори на "дев'яносто дев'ятої" 2005 року випуску почали здавати, з'явилися ближче до перших 100 тис. Км. Тому на 87 тисячах поміняв задні амортизатори, встановивши масляні Bilstein в парі з тюнінговимі нібито м'якими пружинами. Але замість бажаного підвищення комфорту отримав Симптоми того, що амортизатори на дев'яносто дев'ятої 2005 року випуску почали здавати, з'явилися ближче до перших 100 тис протилежний результат - задня підвіска стала ще жорсткішою, ніж було раніше. Коли прийшла черга міняти і передні, погодився випробувати розрекламовані Monroe Reflex. У комплект входили всі витратні матеріали - від втулок і пиляків до гайок для кріплення передніх амортизаторів-вкладишів. Однак в процесі зняття передніх стійок виявилося, що вони цільні, а не розбірні з вкладишем. Такі стійки на «АвтоВАЗі» стали встановлювати на передньопривідні машини з 2004-2005 року. Monroe ж поки не змінив виробничу програму, тому довелося купувати корпуси стійок по 120 грн. за штуку.

Після установки Reflex і без того піднесена на проставках під стійки машина стала ще вище і по геометричній прохідності виявилася кращою, ніж багато позашляховиків. Але це добре тільки для бездоріжжя, а при швидкісному маневруванні через високий центру ваги і зміни геометрії підвіски можливі проблеми. Так що любителям швидкості краще не захоплюватися проставкамі.

Що стосується комфорту, то такого результату я не очікував - до заміни жорстка задня підвіска (з масляними амортизаторами), спареними з пружинами зі змінним кроком навивки, стала набагато комфортніше з газо-масляними амортизаторами Reflex і рідними пружинами.

В цілому на нерівностях машина стала поводитися краще. Дрібні ями і виступи на дорозі підвіска проковтує непомітно, а великі добре відпрацьовує без пробоїв. Керованість і стійкість автомобіля також покращилися, і це незважаючи на завищений центр ваги (через проставок). Цікаво тільки, скільки Reflex буде «ходити»?

Олександр Гаращук   Водійський стаж - 15 років Олександр Гаращук
Водійський стаж - 15 років. Seat Leon, 2004 року в.

На заводських амортизаторах я проїхав близько 120 тис. Км. Міняти поки не збирався, так як особливих проблем в поведінці машини не спостерігалося. До того ж На заводських амортизаторах я проїхав близько 120 тис перевірка перед заміною показала, що рідні вузли можуть працювати ще 30-40 тис. км. Але заради експерименту зважився поставити нові амортизатори Monroe Reflex.

Після заміни чотирьох амортизаторів автомобіль став вище, підвіска - більш спортивним. Нерівності проходить c пружними ударами без розкачки. Повороти тримає впевненіше, ніж на заводських поношених, тому швидкість можна знижувати менше. З повним завантаженням багажника машина поводиться краще - підвіска перестала працювати до відбійників.

Олег Штурма   Водійський стаж - 23 роки Олег Штурма
Водійський стаж - 23 роки. Mercedes W124, 1990 г. в. Пробіг - 140 тис. Км

В кінці минулого літа перевантажив машину і «добив» задні амортизатори. В кінці минулого літа перевантажив машину і «добив» задні амортизатори Вони, правда, своє вже «дохажівать», і я збирався їх міняти. Після установки нових Monroe Reflex автомобіль, звичайно ж, став краще тримати дорогу, без «клевков» і впевненіше гальмувати. Тепер затяжний 15-градусний поворот в 400-500 метрів машина легко проходить навіть на швидкості 120-140 км / ч. На старих її важко було утримувати вже на 80 км / ч. Однак у порівнянні із заводськими оригінальними амортизаторами Monroe жорсткіше, тому вони більше підходять для міжміських поїздок і для автомобіля, який часто експлуатується з повним завантаженням. А в місті мені хочеться більшого комфорту. «М'які» амортизатори крали поскрипування пластика в салоні, тепер же його стало чутно. Зате з новими амортизаторами на трасі практично не відчуваються дрібні нерівності і «лежачі поліцейські». Ще один позитивний момент - нові амортизатори дозволяють помітити навіть невеликі несправності в ходовій - при першій же поїздці виявив люфт правого переднього сайлент-блоку, який відразу поміняв. Якби цього не зробив, через перекосу штока інтенсивно зношувався б амортизатор.

Цікаво тільки, скільки Reflex буде «ходити»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов