Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Ахіллесова п'ята» дизельних двигунів - форсунки

  1. У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
  2. У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
  3. У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
  4. Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
  5. Скільки коштує безпека на дорозі

Наша сеть партнеров Banwar

Протягом декількох останніх десятиліть виробники двигунів для вантажних автомобілів зробили величезний технологічний стрибок. Незважаючи на те, що двигуни «Євро 1» і «Євро 6» відокремлюють всього кілька десятиліть, від цифр, що дозволяють порівнювати такі параметри, як потужність, витрата палива і кількість шкідливих викидів в навколишнє середовище, захоплює дух: кількість «коней» збільшилася приблизно вдвічі, «апетит» на паливо знизився приблизно на 40 проц., а кількість шкідливих викидів, які раніше виділяв в навколишнє середовище один вантажний автомобіль, скоротилося приблизно в 50 разів. На жаль, одночасно з сучасними технологіями з'явилися і сучасні біди.

Найголовніший і найчутливіший «орган» сучасних двигунів «Common Rail» (англ. Common Rail - паливна рампа) - форсунки. Теоретично, без заїзду в майстерні форсунки повинні витримати близько чверті мільйона кілометрів (за умови, що в паливні баки заправляється тільки якісне дизельне паливо). Однак, навіть при строгому дотриманні цієї вимоги далеко не всі форсунки служать однаково надійно і довго. Як тільки форсунки починають давати збій, потужність двигуна падає, а витрата палива різко збільшується. Довгий час перевізникам не давав спокою і той факт, що форсунки не можна було розбирати і ремонтувати, а нові форсунки коштували дуже дорого. В даний час стан справ поступово змінюється, в Литві з'явилися сервіси з ультрасучасним діагностичним і ремонтним обладнанням, за допомогою якого майстра можуть розбирати і ремонтувати навіть п'єзоелектричні системи CR. Правда, поки це більше нагадує експерименти і навчання, а не надійний спосіб вирішення проблеми.

Виробництвом систем CR займаються чотири компанії - «Continental», «Bosch», «Denso» і «Delphi». Найбільший досвід у виробництві класичних електромагнітних систем CR накопичила компанія «Bosch» - її вироби вважаються найпростішими і зручними в експлуатації і найдешевшими в ремонті. Компанія «Continental» вийшла на цей ринок в 2014 році - після того, як набула технології «Siemens» (до 2014 року в двигуни вантажних автомобілів встановлювалися форсунки під знаком «Siemens»). Великобританська компанія «Delphi» і японська «Denso" також не починали виробництво систем CR з нуля - вони або придбали інші компанії, або почали власне виробництво у співпраці з іншими виробниками (наприклад, «Denso» - у співпраці з «Bosch» і «Magnetti Marelli »).

«Continental» вступила в конкурентну боротьбу пізніше всіх, і, на відміну від трьох інших компаній, орієнтується виключно на виробництво систем CR з п'єзоелектричної технологією. Системи CR, в яких уприскування палива контролюється окремо в кожному циліндрі, впевнено витісняють з ринку традиційні системи подачі палива, так як створюють менше шуму, а паливо в цих системах спалюється чисто і економічно.

Чим конструкція системи CR відрізняється від конструкції звичних «форсунок-насосів» (до речі, «Volvo» почала встановлювати в свої вантажні автомобілі двигуни з системами CR не так давно)? Експерти стверджують, що основна відмінність полягає в можливості подавати паливо в двигун дуже точно і раціонально. Ця можливість досягається за рахунок широкого діапазону регулювання тиску палива і моменту початку впорскування. Якщо в паливних насосах старого покоління тиск досягало не більше 600 барів, то зараз, в залежності від конкретної системи, тиск може досягати 1400 - 2000 барів (в деяких випадках, наприклад, в двигунах «Scania» - до 2400 барів).

Зрозуміло, що при такому високому тиску деталі паливних насосів і форсунок зношуються і псуються набагато швидше. «Заклятий ворог» паливних систем - неякісне паливо, яким перевізникам доводиться заправлятися в східних країнах. За словами майстрів, саме неякісне паливо стало однією з найбільш поширених причин несправностей паливних систем.

Справа в тому, що коли дизельний двигун знаходиться в робочому стані, паливний насос високого тиску змащується дизельним паливом. Це мастило насосу життєво необхідна. Будь-які механічні забруднення, вода і все інше, що ніяк не відноситься до роботи насоса, виводять його з ладу - насос, образно кажучи, починає «себе поїдати». Все закінчується тим, що в паливній системі з'являється мікроскопічна металева стружка, вона засмічує форсунки, датчики тиску, паливний насос, і вся система «вмирає». Спроба заощадити на дешевому паливі (проціджуючи його через сіточку) рано чи пізно призводить до дорогого ремонту. З цієї ж причини доцільно використовувати якісні паливні фільтри, вчасно їх міняти і ніколи не пропускати терміни технічного обслуговування.

Якщо не дотримуватися цих правил, з часом з форсунок почнуть просочуватися частки незгорілого палива і вихлопні гази. Як правило, це проявляється в більш гучною, ніж зазвичай, роботі двигуна, своєрідному «диханні» вихлопного колектора. На жаль, якщо водій вчасно не виявить ці несправності, то отвір навколо форсунки покриється забруднюючими речовинами, що виходять з камери згоряння. Згодом ці речовини тверднуть і закупорять доступ до форсунки. Подібні несправності з'являються через високий ступінь стиснення, високого тиску при уприскуванні палива, а також з-за відносно слабких елементів кріплення форсунок.

Представники компанії «Autura» стверджують, що при зіткненні з подібними проблемами дуже важливо правильно і точно визначити несправність. Це єдиний спосіб уникнути заміни зіпсованої форсунки на нову. Зняття форсунки з двигуна, її очищення в ультразвукової ванні, заміна зношених деталей (прокладок, ущільнень, гайок, клапанів і т.д.) на нові стоїть, в середньому, 220-250 євро. Тим часом нова форсунка коштує, щонайменше, 420 євро. З огляду на, що у вантажних двигунах буває 6 або 8 форсунок, якісний ремонт і калібрування на стенді регулювання паливної системи виглядають як дуже раціональна альтернатива.

Фахівці, з якими розмовляла редакція CargoNews.lt, стверджують, що якщо ремонтні роботи будуть виконані якісно, ​​вантажні автомобілі з відреставрованими форсунками зможуть пройти практично такі ж відстані, як нові автомобілі - приблизно 200 тис. Кілометрів. У будь-якому випадку на «відроджені з мертвих» форсунки поширюється гарантія (до 100 тис. Кілометрів пробігу).

У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»

У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень відому як «рух караваном».

2018-10-03 615

У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»

На виставці комерційних автомобілів IAA 2018 у Ганновері був оголошений переможець престижного конкурсу «International Truck of the Year 2019». Лауреатом став новітній магістральний тягач «Ford F-MAX». Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи. З новим магістральним тягачем «Ford F-MAX» компанія «Ford Truck» планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин «Ford F Series».

2018-09-27 835

У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв

У Німеччині на автобані A9 між Мюнхеном і Нюрнбергом будуть здійснювати по три поїздки в день безпілотні вантажівки, що перевозять вантажі логістичної компанії «Schenker» - дочірнього підприємства німецького залізничного концерну «Deutsche Bahn».

2018-06-26 1 208

Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)

Єврокомісія готується ввести рамки CO2 по забрудненню повітря, вперше - для вантажного автотранспорту. В уряді знову захищають інтереси страхових компаній, але обіцяють приборкати зростання вартості страхових послуг. Схвалено введення квот з прийому на роботу спеціалістів із третіх країн, в тому числі, водіїв далеких рейсів - «Linava» бачить в цьому загрозу бізнесу. Ці та інші актуальні новини галузі в традиційній «Транспортної тижня».

2018-05-21 286

Скільки коштує безпека на дорозі

Стратегія посилення безпеки на дорогах «Візія 0» народилася в Скандинавії десяток років тому. Шведи вирішили до 2030 року скоротити число загиблих і поранених на дорозі вдвічі, а ще через 20 років звести смертність від ДТП до нуля. Сьогодні до програми приєдналися багато країн ЄС, в тому числі, з цього року Литва. Амбіційний проект в міністерстві транспорту представили в березні, загальний бюджет не називається - важко планувати на чверть століття вперед. Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?

2018-04-25 279

Чим конструкція системи CR відрізняється від конструкції звичних «форсунок-насосів» (до речі, «Volvo» почала встановлювати в свої вантажні автомобілі двигуни з системами CR не так давно)?
Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов