Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як провести ТО велосипеда будинку, мастило вузлів

  1. Деталі, які треба змащувати рідким маслом
  2. Мастило тросів на гальма і перемикання швидкостей
  3. Мастило рульової колонки
  4. мастило ланцюга
  5. Деталі, які потребують догляду за допомогою пластичної (твердої) мастила
  6. мастило педалей
  7. Мастило амортизує підсідельного штиря
  8. Трохи корисних рекомендацій

Наша сеть партнеров Banwar

23 Лютий

Не буду торкатися складні речі - наприклад, кареточний вузол, який потрібно розібрати спеціальним інструментом, щоб дістатися до підшипників. З такими питаннями вам можуть допомогти в сервісних центрах, і я частенько користуюся їхніми послугами, коли треба провести серйозну заміну або настройку. Я розповім про місця, до яких дуже просто дістатися і зробити їх планову підготовку до процесу експлуатації.

Перед тим, як приступити до змазування деталей, я проводжу невеликі очисні процедури за допомогою вологої ганчірки і потім насухо всі витираю. Потім слід зовнішній огляд і перевірка всіх кріпильних болтів і гайок, на предмет їх надійної затягування. Головне тут не перестаратися - деякі болти вкручені в алюмінієву різьблення і зірвати її вистачить сил навіть у дитини.

Отже, всі деталі і вузли в нормі, колеса не бовтаються і підкачати, кермо не люфтить, спиці НЕ прослаблени і т. д. Приступаємо! Для змащення, в залежності від того, що саме потрібно обробити, я використовую два види масел.

Перший вид - це будь-яка універсальна пластична змазка для механізмів, в зручній тубі, схожою на зубну пасту. Зазвичай літієва.

Другий - рідке машинне масло, пластиковий флакон з тонким носиком-масельничкою. Можна скористатися аерозольним мастилом, але у мене її під рукою не виявилося, тому іншим разом.

Деталі, які треба змащувати рідким маслом

Мастило амортизаційної вилки

У місці, де її ноги (блискучі труби) входять штани (нижню частину з перемичкою), капніть невелику кількість і, навалившись на кермо всім тілом, покачайте вгору і вниз, щоб воно проникло глибше. Витріть надлишки ганчіркою і поверніть на місце захисні пильовики. Ноги в підсумку повинні бути практично сухими - мета роботи полягає в очищенні, а не мастилі (для повноцінної змащення вилку потрібно розбирати). Після цієї операції на ногах залишиться тонкий шар мастила, бруд до нього погано прилипає і буде легко зчищатися пильовиками.

Мастило тросів на гальма і перемикання швидкостей

Цю операцію варто починати робити тільки тоді, коли трос вже почав залипати! Хороші нержавіючі троса і їх обплетення (сорочку) змащувати не потрібно, це призводить до налипання пилу на них і прискореного повторному забрудненню. Якщо ви почали їх змащувати - будьте готові в майбутньому робити це регулярно.

Не треба лізти в ті ділянки, де троси з'єднуються з перемикачами, почніть змащувати з рами. Вони зазвичай затиснуті в кріпильних пазах і легко виймаються. Особливо ретельно варто очистити трос і кожух біля заднього перемикача, це найбрудніше місце.

В результаті переді вами виявиться велика частина троса, яку спочатку потрібно прочистити, а потім промазати і поставити все назад. Кілька натискань гальмівних ручок або важелів манеток - і можна переходити до наступного тросу.

Мастило рульової колонки

У вузькі з'єднання, куди можна дістатися за допомогою медичного шприца з голкою, видавіть трохи масла і покрутіть в різні боки рульову колонку.

мастило ланцюга

Спершу потрібно очистити зірки спереду і ззаду, а також ролики заднього перемикача. Якщо ланцюг брудна, її варто вимити розчинником і витерти насухо чистою ганчіркою. Потім прокапали кожен ролик з маслянки рідким маслом, покрутіть педалі назад, поки масло не розтечеться по всьому ланцюгу, і знову витріть надлишки мастила з ланцюга, роликів і зірок чистою ганчіркою.

Деталі, які потребують догляду за допомогою пластичної (твердої) мастила

Мастило переднього і заднього колеса

При наявності плоских гайкових ключів для регулювання конусів можна розібрати втулки і змастити їх густим мастилом зсередини. Якщо таких ключів немає, то краще їх не чіпати зовсім, а просто очистити від бруду і пилу наскільки це можливо. Задні (і передні) зірки змащувати не можна, вони повинні бути завжди сухими і чистими. Їх легко можна почистити за допомогою жорсткої металевої щітки.

мастило педалей

Озброївшись тонкої плоскою викруткою або ножем, подковирніте пластикову заглушку з торця педалі. Іноді, на більш дорогих педалях, її можна відкрутити шестигранником. Після цього можна буде відрегулювати підшипники педалі і щільно набити їх густим мастилом. Мастило можна не шкодувати, надлишки вийдуть потім самі. Після всіх цих маніпуляцій поверніть все на свої місця і перейдіть педалі, щоб мастило проникла в необхідні ділянки.

Мастило амортизує підсідельного штиря

Під сідлом у мене на штоку розташований додатковий амортизатор, який гасить вібрацію, створювану при їзді. Підніміть захисний гумовий кожух, заштовхали всередину мастило і поверніть гумку на місце. Сядьте на велосипед і злегка покачайтеся вниз і вгору.

Отже, начебто все, що можна було зробити в домашніх умовах, ви виконали. Тепер можна виїжджати на вулицю і проводити прогулянкові «заїзди». Якщо після проведених процедур в процесі катання чутні сторонні металеві звуки або механічні скрипи, то слід провести професійний огляд велосипеда і довірити цю справу сервісного центру.

Трохи корисних рекомендацій

Якщо хочете, щоб ланцюг довго залишалася чистою і не вимагала частої мастила і промивання, то спробуйте прокип'ятити її в парафіні (попередньо відмивання начисто, це дуже важливо). Він дозволить краще протистояти пилу, бруду і воді, і згодом спроститься процес чищення ланцюга.

На деякі ділянки велосипеда не допускається попадання будь-якого виду масла й змащення, оскільки це може призвести до нещасних випадків. Це стосується обода колеса . На ділянку, за яким відбувається тертя гальмівних колодок, не можна допускати попадання масла, інакше гальма перестануть працювати геть. Те ж саме стосується і гальмівних колодок і дисків. Якщо масло все ж потрапило, то промийте і знежирте забруднені ділянки спиртом або ацетоном (ні в якому разі не бензином і т. П.), Протріть насухо ганчіркою ці місця і перевірте на працездатність спрацьовування гальмівної системи. Вдалих вам покатушек!

Готуємо велосипед до сезону - поради майстра

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов