Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Opel Astra H з пробігом

  1. механічні коробки
  2. Opel Astra H з пробігом: корозія кузова, складності з підвіскою і електрикою
  3. автоматичні коробки
  4. "Бублик", вбивця АКПП: що ламається в гідротрансформаторах і як їх лагодять
  5. двигуни
  6. Капремонт турбодизеля Mitsubishi з пробігом 500 тисяч кілометрів: головка блоку циліндрів
  7. Заводське відновлення автоматичних коробок: як це робиться і скільки коштує
  8. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

Зазвичай при виборі модифікації вживаної машини діє просте правило: «бери найслабший атмосферний мотор і механіку, точно не зламається». На жаль, але з Opel Astra H ця формула не спрацює.

Е то друга частина великого огляду по Astra H. Якщо хочете дізнатися, як швидко гниє кузов цієї машини, що перш за все ламається в ходової частини і з якими електричними «глюками» стикаються власники вікових примірників, читайте першу частину .

механічні коробки

Так хотілося б сказати «з механічними коробками ніяких проблем», але немає ... Як і на Фордах тих же років, «молодша» МКПП тут з сюрпризом. Ситуацію ускладнює той факт, що мотори їй в пару дісталися досить потужні. Втім, і інші МКПП здоров'ям не блищать.

П'ятиступінчаста коробка серії F 17 і її «ослаблена» версія F 13 ведуть родовід від старих «Кадеттен», а в останній своїй версії ставилася на машини Opel з кінця 90-х років. До зростання потужності моторів 1.6 і появи моторів 1.8 стара коробка виявилася не готова: від навантаження у неї буквально розвалюються підшипники. Ми навіть включили цю КПП в рейтинг найгірших «механік» сучасних машин .

Але якщо на поважного віку Vectra B можна було поміняти МКПП на більшу і надійну з серії F 16- F18- F23, разом з новими приводами і маточинами, то під капот Astra H такий агрегат вже не влазить, більші МКПП просто впираються в рульову рейку.

Але якщо на поважного віку Vectra B можна було поміняти МКПП на більшу і надійну з серії F 16- F18- F23, разом з новими приводами і маточинами, то під капот Astra H такий агрегат вже не влазить, більші МКПП просто впираються в рульову рейку

На фото: Салон Opel Astra Hatchback (H) '2004-07

Велика частина власників машин наполегливо змінює МКПП на такі ж або ремонтує, що обходиться досить дорого, тому що при пошкодженнях підшипників вторинного вала страждає корпус коробки, а металевої крихтою пошкоджуються буквально все її вузли. В основному намагаються змінити коробку на б / у, з хорошими шансами на повторення неприємностей. Нова МКПП коштує більше 200 тисяч рублів, рідкісні розпродажі «запасів» дилерів за цінами в 40-60 тисяч рублів проходять дуже швидко.

вибір авто

Opel Astra H з пробігом: корозія кузова, складності з підвіскою і електрикою

Хороший поганий Опель Втім, в Європі це компанії не особливо заважало, там були зовсім інші завдання: при всій популярності марки, були проблеми з рентабельністю виробництва, GM примудрився зробити марку збитковою ...

25.10.2016

На щастя, проблему навчилися вирішувати як мінімум двома способами. Перший полягає в перенесенні точок кріплення силового агрегату. Зрушення буквально на кілька сантиметрів дозволяє поставити більш надійну коробку серії F 23. Більш розумний варіант - установка МКПП від Chevrolet, яка по суті являє собою зібрану в компактному корпусі стару опельовськіх МКПП F 16, або перебирання F 16 в корпус від Шевроле. Цей спосіб значно розумніше, і власник не ризикує анулюванням реєстрації через грубі переробок конструкції.

Виявити «проблемну» коробку на Astra досить просто. Підніміть машину на підйомнику, включіть мотор, розкрутіть колеса. Причому краще - зі знятими колісними дисками. Увімкніть четверту-п'яту передачу, вимкніть мотор і слухайте. Пошкоджені підшипники вторинного вала шумлять характерно, буде відмінно чутно.

Ціна правильного «лікування» зараз коливається від 30 до 70 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, в залежності від новизни встановлюваних компонентів. Ремонт оригінальної коробки - справа в великій мірі марна: багато металевого сміття, пошкодження більшості елементів і спочатку невдала конструкція роликових підшипників з роз'ємним пластиковим сепаратором просто приречена. При появі трохи більших частинок металу в маслі вони швидко руйнують слабкий диференціал і головну пару, які за сумісництвом працюють ще й маслонасосом коробки, причому часто вісь сателітів або шестерні проламують корпус і лагодити вже особливо нічого.

Також стежте за рівнем масла в МКПП і міняйте його іноді - коробки Opel традиційно течуть. Причому старожили радять лити в коробку офіційно не рекомендовану виробником ATF Dextron II, а не масло для механічних коробок.

Д ля машин з мотором 1.8 і дизельним 1.3 ймовірність виходу коробки з ладу особливо велика. За неофіційними оцінками, більше третини машин з такими моторами і пробігом більше 60 тисяч кілометрів пройшли як мінімум через одну заміну / ремонт МКПП. Для машин з мотором 1.6 ризик істотно менше, коробка краще переносить слабший двигун, але розслаблятися все одно не варто. Ризики сильно зростають у любителів різких стартів, пробуксували взимку і ударних перемикань «вниз» на обгонах.

На машинах з двигуном 2.0 Turbo встановлювали МКПП серії М32, і вона теж іноді ламається, причому точно так же, як «молодша». Але в цьому випадку проблема не масова, диференціал міцніше на порядок, та й машин з такими моторами порівняно небагато, проблема не так помітна. Ось тільки двомасових маховик дуже не радує опелеводов. Точніше, його ціна і ресурс. На тлі вельми економічних в іншому конструкцій такої «расходник» здається зайвим. Тросовий привід досить надійний, основні нарікання - на знос куліси і погіршення включення першої і другої передач. Лікується це або заміною лаштунки, або установкою нових вкладишів кульового шарніра важеля.

На фото: Opel Astra Hatchback 2.0 turbo (H) '2004-07

З дизельними моторами 1.7-1.9 найчастіше зустрічається «стара добра» п'ятиступінчаста коробка F 23, у неї подібного роду проблеми зустрічаються рідко, але знайти цілком живий агрегат не проблема. Основні нарікання - на тросовий привід і знос куліси, проблема аналогічна наявної у приводу коробки М32.

Молодші дизелі 1.3 найчастіше комплектуються шестиступінчастою М20 - та ж М32, але полегшена. З привнесених особливостей - слабкий диференціал, так що буксувати сильно не варто, та й за чистотою масла потрібно стежити ретельніше.

автоматичні коробки

Замість «справжньої» АКПП на машинах з молодшими дизельними моторами і бензиновими двигунами до 1.6 на Opel Astra H встановлювали в основному роботизовану трансмісію EasyTronic. По суті це звичайна МКПП серії F 17 / M20 з усіма її проблемами і недоліками, але оснащена ще і автоматичним приводом зчеплення.

По суті це звичайна МКПП серії F 17 / M20 з усіма її проблемами і недоліками, але оснащена ще і автоматичним приводом зчеплення

На фото: Торпедо Opel Astra Sedan (H) '2007-14

Робота подібних коробок при дуже спокійному стилі водіння може вважатися цілком задовільною, особливо при регулярному проведенні адаптації точки схоплення і допомоги «ручником» на крутих гірках. Але у відсутності системи допомоги старту в гору і АБС з не найкращими алгоритмами роботи вона не може замінити повноцінний «автомат» - водій постійно ризикує залишитися без тяги в потрібний момент і заодно «насолоджується» стусанами при перемиканні «вниз» під тягою. До того ж в умовах міських пробок ресурс актуаторов зчеплення і самого зчеплення становить менше 50-60 тисяч кілометрів, а ціна на виконавчі механізми коробки «кусається».

Весь букет проблем механічних коробок F17 залишається і при «Изитроник», так що роботизована КПП - мабуть, найгірший варіант для Астри.

Тим, хто хоче «справжню АКПП», доведеться витратитися на мотор потужніший. Або на бензиновий 1.8, або знайти дуже рідкісний на Astra бензиновий же 2.2 серії Z 22 YH. У будь-якому випадку це буде чотириступеневий «автомат» Aisin вельми поважної конструкції. З мотором 2.2 ставили Aisin 50-40 NE, вельми міцний і знайомий по багатьом моделям Opel починаючи аж з Vectra A, а з 1.8 поєднується його «молодший брат» в особі Aisin 60-41 SN.

8 поєднується його «молодший брат» в особі Aisin 60-41 SN

«Меншенький», незважаючи на відмінну родовід, все-таки до понад надійним коробок не відноситься, хоча за сучасними мірками ресурс має дуже хороший, та й до несподіваних поломок не схильний. Вельми надійна механіка коробки і стійкий до забруднень гідроблок породжують впевненість в повній неубіваємості цієї коробки. Але на практиці при пробігах за 150 тисяч можна очікувати зносу пакету Forward і фрикционов четвертої передачі. Останні покоління цієї коробки також вельми агресивно зношують накладку блокування ВМД при активному русі. А із зростанням забруднення масла з'являються і проблеми, пов'язані із зносом лінійного соленоїда блокування ВМД, а пізніше - і інших клапанів.

На фото: Opel Astra Sedan (H) '2007-14

При плавному педалюванні АКПП здатна пройти і за 300 тисяч, особливо якщо масло міняти частіше, але в наших реаліях вже при пробігах в 200 тисяч вона швидше за все повинна пройти капітальний ремонт з заміною всіх зношених вузлів. На щастя, зазвичай ремонт не дуже дорогий, і полягає в чищенні і плановій заміні «резинок», заміні зношених фрикційних пакета форвард і 3-4, а також неодмінної ремонті ВМД . Інша начинка може пройти в рази більше, якщо не допускати руху на малому тиску або рівні масла і програвав. Втім, і навіть в цьому випадку втрати будуть мінімальні.

Статті / Практика

"Бублик", вбивця АКПП: що ламається в гідротрансформаторах і як їх лагодять

Здавалося б, це чисто гідравлічний вузол і ламатися там нічому, хіба що протекти може ... Але ні, сучасний гідротрансформатор багато складніше в пристрої, ніж картинка в старому підручнику і швидше ...

19.03.2015

Машини до 2006 року мали ще специфічну проблему попадання антифризу в масло, пов'язану з конструкцією радіаторів виробництва Valeo. Т оли ці радіатори непогано попсували життя всім автовиробникам, хто користувався їхніми послугами, а Opel був одним з основних покупців їхньої продукції.

Пізніша конструкція радіаторів з подібними проблемами зустрічається рідко, зазвичай причиною служить легке ДТП і небажання змінити не потекшіе візуально радіатор, або «розморожування» системи охолодження. При найменших сумнівах в нормальній роботі коробки варто провести так званий «гліколевий тест» ATF (на хороших СТО це вміють робити) або просто перевірити на предмет емульсії. Причому гліколевий тест не зашкодить проводити і чисто профілактично на будь-яких машинах з теплообмінником АКПП в основному радіаторі.

Стара коробка AF 22, вона ж Aisin AW 50-40, зустрічається з мотором 2.2, має ресурс, який можна порівняти з ресурсом самої машини, за умови, що функція «автонейтраль» відключена вчасно. В іншому вимагає заміни масла вчасно і акуратною експлуатації.

А оскільки в силу природного архаїзму ця АКПП не вміє робити часткову блокування ВМД і блокує його тільки з третьої передачі, то агресивного руху вона не боїться. Помирає в основному від програвав, появи тріщин в барабані Форвард / директ або при крайньому ступені зносу, упущеного рівня масла і механічних проблем. Втім, якщо ви забажаєте поставити цей старий «автомат» замість AW60-41 на Астру з 1.8, задум приречений на провал - переробок доведеться робити занадто багато.

двигуни

З моторами у Opel традиційно все дуже добре, хоча свого часу двигуни 1.6 були в числі «проблемних».

Помпа Z18 XER / Z16 XER

ціна за оригінал

4 706 руб

Машини до рестайлінгу представлені в основному родинними моторами 1.6 і 1.8 серій Z 16 XE і Z 18 XE, які по конструкції блоку і ГБЦ сягають славних предків в особі Opel Ascona і Kadett. Рідше зустрічаються варіанти цих же моторів об'ємом 1.4 літра серії Z 14 XE. Ці 16-клапанні двигуни мають ресурс за 250 тисяч кілометрів, відрізняються продуманою конструкцією і з серйозних мінусів тут хіба що трохи слабкий блок управління, схильний до перегріву і появи тріщин в пайку. З'явилися проблеми зазвичай спочатку пов'язують з численними відмовами периферії і лише потім займаються ремонтом ECU.

З'явилися проблеми зазвичай спочатку пов'язують з численними відмовами периферії і лише потім займаються ремонтом ECU

На фото: Під капотом Opel Kadett '1988-91

Модулі запалювання і дросельна заслінка мають більш ніж пристойний ресурс і потребують лише в регулярному обслуговуванні і чищенні. А ось система EGR і регульований впускний колектор погано пристосовані до наших реалій. Клапан EGR забруднюється і перестає закриватися, колектор теж забруднюється сажею з маслом, заслінки регулювання довжини відмовляють, аж до поломки їх осі.

Статті / Практика

Капремонт турбодизеля Mitsubishi з пробігом 500 тисяч кілометрів: головка блоку циліндрів

Рядна «четвірка» 3,2 TD серії 4M41 - далеко не найгірший представник сімейства сучасних турбодизелів. Оттаскать за 10 років дві з половиною тонни японського заліза в особі Mitsubishi Pajero Wagon 2006 року випуску, цей ...

28.09.2016

Але основа двигуна зроблена з запасом: поршні трохи схильні до закоксовке, але не більше того, а в ГБЦ обмежений в першу чергу ресурс сальників клапанів. При своєчасній заміні ременя ГРМ і усунення течі, які неминуче виникають через примітивної системи вентиляції картера і забивання отвори в задроссельноє простір, мотор служить довго.

Як я вже сказав, 250 тисяч до капремонту - це майже гарантований варіант, зустрічаються мотори з пробігами за 400 тисяч, лише з помірним масляним апетитом в 100-200 грам «на тисячу». А коли нарешті мотор зламається, ремонт не буде дорогим, бо ціна на запчастини - смішна за сучасними мірками.

Більш нові двигуни 1.6 і 1.8 серій Z 16 XEP / Z 16 XER і Z 18 XER відрізняються в першу чергу нової ГБЦ і наявністю фазовращателя в системі ГРМ у XER версій, що трохи піднімає момент на малих обертах і збільшує максимальну потужність - мотор 1.8 видає дуже непогані за мірками середини 2000-х 140 к.с.

Менш помітно відсутність гидрокомпенсаторов, тепер клапана потрібно регулювати шайбами, найкраще - раз в 60 тисяч, хоча виробник оптимістично пише про 150. І зайвий шум при роботі частенько пов'язаний саме з «пішли» зазорами. Ще з'явився керований термостат, збільшилася робоча температура, з'явився масляний теплообмінник, змінився тип масляного фільтра, та й помпа тепер можуть призвести не ременем ГРМ.

На фото: Opel Astra Hatchback (H) '2004-07

Зміни мало позначилися на максимальному ресурсі поршневий групи, він як і раніше дуже високий при розумному інтервалі ТО, але ймовірність відмови окремих вузлів збільшилася. Особливо багато нарікань викликають фазовращатели і їх клапани, які схильні до неприємних стукам і викликають плавання оборотів. Зате немає EGR, і впуск не забруднюється. Теплообмінники схильні до протікання у любителів поотжігать на холодну, причому іноді у них ще й масляний фільтр пошкоджується.

статті

Заводське відновлення автоматичних коробок: як це робиться і скільки коштує

Нічим не примітна будова на майданчику з автомобілями, двері, сходи, темний коридор, підвал, знову двері ... Насамперед ви потрапляєте в «чистилище» - невелике приміщення типу шлюзовий камери, що розділяє цей світ, ...

04.10.2016

Керований термостат виявився досить шкідливою опцією, масла з допуском DEXOS активно «згортаються» після перегріву, та й детонація при високій температурі у моторів трапляється. При цьому якість виготовлення ущільнень термостата не надто висока, так що робоча температура зазвичай помітно нижче, ніж розрахункова, а при бажанні можна встановити «холодний» термостат на 85 градусів і забути про ранньому старінні масла і несправності догрівачі. Заодно підвищується і ресурс муфт і клапанів фазовращателей, бо останні погано реагують на мінімальне підвищення температури і часте перебування в пробках.

Ці мотори з трохи іншими калібруваннями можна зустріти і з позначенням A 16 XER і A 18 XER, вони трохи «задумчевее», але по суті мотори ті ж самі. До неприємних особливостей, правда, що не відносяться до самих двигунів, відноситься і з'явився новий європейський техрегламент, який наказував би заміну масла з великими інтервалами на машинах з цими моторами. Машини з Європи часто мають помітно гірший стан моторів навіть при підтвердженому пробігу, ніж російські. Враховуйте це при покупці і намагайтеся міняти масло частіше, наприклад, раз в 10 тисяч кілометрів, використовуйте масла з в'язкістю SAE 40 і без допуску DEXOS - присадка, його забезпечує, викликає жорстке коксування поршневих кілець і рясні осадження усередині мотора.

Мотори 2.0 серії Z 20 LEH / Z 20 LER / Z 20LEL ґрунтуються на старому блоці Opel, знайомому по таким серіям моторів, як C 20 XE, X 20 XEV і «мільйонниками» C 20 NE. Звичайно, з турбіною ресурс зазвичай істотно менше, ніж у восьмиклапанний предка, але свої 200-300 тисяч мотори виходжують, а ремонтопридатність конструкції і ціна запчастин приємно вражають. За великим рахунком, крім рідкості і не найвдалішою проводки у моторів серйозних проблем просто немає. Якщо, звичайно, не брати до уваги за проблему стиль експлуатації і можливий тюнінг з підвищенням потужності до 280-350 к.с.

с

На фото: Під капотом Opel Astra OPC (H) '2005-10

В імпортних європейських машинах може зустрітися така екзотика, як мотори 1.2 і турбовані 1.6, але шанси приблизно нульові.

Дизельні двигуни представлені в основному серією Z 13 DTH, який на практиці відрізняється вельми норовливим характером. При високій економічності і дуже високого ступеня форсування вистачає проблем і з паливною апаратурою, і з корозією ГБЦ. Але основні нарікання при малих пробігах все ж на турбіну, EGR, негерметичність впуску і забиті каталізатор і фільтр сажа.

Але основні нарікання при малих пробігах все ж на турбіну, EGR, негерметичність впуску і забиті каталізатор і фільтр сажа

На фото: Opel Astra OPC (H) '2005-10

Комплект ГРМ 1.6 / 1.8 16V

ціна за оригінал

7 348 руб

Наявність ланцюга в приводі ГРМ деякими підноситься як великий плюс, але на практиці це лише великий головний біль. Ресурс ланцюжка складно прогнозувати, він коливається від 60-70 тисяч до майже 200, в залежності від стилю руху, масла і інтервалів його заміни. Висока економічність мотора частенько не виправдовує підвищених витрат на його утримання на вікових машинах. А проблеми з витратою масла через турбіну частенько призводять до прогорання поршнів і форсунок.

Мотори 1.7 і 1.9 зустрічаються настільки рідко, що відгуків про їх застосування саме на Astra просто немає, але практика показує, що мотори помітно краще, ніж дизель 1.3, при незначно більшому апетиті. Запитайте хоча б власників Zafira .

резюме

Непогана Вийшла машина, причому вона впевнена много років поспіль конкурувала з власної «спадкоєміцею» в особі Astra J, хоча б тому, что часом Надійність, Практичність и ОБСЯГИ салону куди важлівіше сучасності і краси. Якщо будете купувати, шукайте з мінімальними пошкодженнями кузова і акуратною експлуатацією. Це банальщина, але аж надто багато машин буквально «обмятих по колу» і сяк-так відновлених. Це не той випадок, коли все одно згниє, при вдалому виборі можна насолоджуватися машиною ще багато років.

Це не той випадок, коли все одно згниє, при вдалому виборі можна насолоджуватися машиною ще багато років

На фото: Opel Astra GTC (H) '2005-11

Особливо якщо мотор хоча б 1.8, коробка - чотириступеневий «автомат», а стиль водіння - дуже спокійний. При грамотному обслуговуванні і акуратному використанні агрегати машини майже вічні, у всякому разі, машини з пробігами за 300 тисяч частенько ще не потрапляли в руки сервісу надовго, обмежуючись плановими ремонтами. Але завжди пам'ятайте, що це Opel. П оломкі тут копійчані, але вони трапляються.

П оломкі тут копійчані, але вони трапляються

Опитування

Купили б ви собі Astra H?

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов