Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як завдяки одному треку бренди почали співпрацювати з музикантами - DTF MAGAZINE

  1. Читайте також:

Наша сеть партнеров Banwar

Цього року треку My Adidas американської групи Run-DMC виповнилося 32 роки. І це був не просто черговий хіт і символ часу, а сингл, який поклав початок співпраці між музикантами і великими брендами. Коротко розповідаємо, як це сталося

У 1986 році хіп-хоп-тріо Run-DMC знаходилося на піку популярності. Тоді група випустила третій студійний альбом Raising Hell, який вважається одним з найуспішніших в історії хіп-хопу, а також найпопулярнішим в дискографії колективу. Вихід Raising Hell збігся з початком «золотої ери хіп-хопу» - реп-музика вийшла за межі вулиць і набирала масову популярність.

Уже тоді спортивні бренди активно шукали точки дотику з економікою, що розвивається культурою. Run-DMC, з якої записувалися навіть Aerosmith, не приховувала кохання до бренду adidas. Учасники групи всюди з'являлися в кросівках adidas Superstar, і одними з перших стали надягати спортивні костюми бренду не тільки на вулицях, але і в своїх кліпах.

Кульмінацією став вихід синглу My Adidas - першого в історії музики треку, присвяченого бренду кросівок. «I wear my Adidas when I rock the beat (Ношу свої adidas, коли відривати під біт)», - такий референс привернув увагу виконавчого директора adidas Анджело Анастасіо, так як після виходу композиції трапився великий стрибок продажів кросівок adidas Superstar. Крім того, трек став настільки популярним, що навіть вплинув манеру вимови назви бренду в США - з виходом My Adidas, американці почали ставити наголос на другий склад (на букву i).

Щоб продемонструвати вплив колективу на аудиторію, менеджер Ліор Коен запросив Анастасіо на концерт Run-DMC на арені «Медісон-сквер-гарден» в Нью-Йорку. Коли десятки тисяч фанатів на прохання групи підняли над головою кросівки adidas під час виконання My Adidas, Анджело зрозумів, що це відкриває нові можливості для просування бренду. Він повернувся в Берлін, а через кілька днів зв'язався з представником групи і запропонував угоду вартістю в один мільйон доларів - нечувану на той момент суму. Раніше спортивні бренди не те щоб не пропонували таких грошей за співпрацю, а взагалі не співпрацювали з будь-якими музикантами.

Раніше спортивні бренди не те щоб не пропонували таких грошей за співпрацю, а взагалі не співпрацювали з будь-якими музикантами

Угода adidas і Run-DMC стала першим в історії офіційним ендорсментом (рекламної угодою) музикантів і спортивного бренду. Рекламні борди з групою і лого adidas з'явилися по всій території США, а незабаром вийшло обмежене видання adidas Superstar з фірмовою символікою колективу. Лімітовану колекцію випустили тиражем в 1986 пар - на честь року виходу трека My Adidas.

Лімітовану колекцію випустили тиражем в 1986 пар - на честь року виходу трека My Adidas

«Я запропонував їм мільйон доларів, а вони за чотири роки дали продажів на 100 мільйонів», - згадував Анастасіо в інтерв'ю для книги Sneaker Wars Барбари Сміт. Згідно з підрахунками adidas, контракт з Run-DMC за перший же рік дозволив компанії продати понад півмільйона пар Superstar, що допомогло скласти конкуренцію вийшли роком раніше кросівок Nike Air Jordan 1.

«Ми були в Детройті, Бостоні, Чикаго, Лос-Анджелесі - і в кожному місті, який відвідували, ми виглядали з автобуса і бачили фанатів, з ніг до голови одягнених в adidas. Тоді ми почали усвідомлювати, наскільки впливовим може бути хіп-хоп », - ділилися враженням учасники групи.

Так почалася історія співпраці спортивних брендів з музикантами. Наступна гучна угода відбулася в 1990 році: американський бренд British Knights запропонував реперу MC Hammer контракт на суму 138 мільйонів доларів, а через кілька років в гру включився і Nike, випустив рекламу з баскетболістом Майклом Джорданом і репером Shock G.

Читайте також:

Підписуйтесь на DTF Magazine в Facebook , Twitter і Telegram

Також підписуйтесь на нашу щотижневу розсилку на сайті

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов