Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати старий Kia Rio III за 500 тисяч

  1. Що і де шукаємо?
  2. Ходячі мерці: купуємо Porsche Cayenne l за 600 тисяч рублів
  3. Зате дешево!
  4. лабіринт Мінотавра
  5. Парковка «на слух»
  6. Комбо від дилера

Наша сеть партнеров Banwar

Сьогодні ми спробуємо вибрати дуже популярний у нас Кіа Ріо третього покоління за цілком нормальні 500 тисяч рублів. Тут не буде кривавих сліз, які текли з наших добрих очей при виборі Porsche Cayenne l за 600 тисяч , Але це не означає, що, маючи півмільйона, можна купити Ріо ​​так само просто, як проїзний на метро. Є тут кілька підводних каменів, причому частина з них, скоріше, загальна для всіх автомобілів з пробігом, а інша - істинно корейського походження.

Що і де шукаємо?

Так як нам потрібна машина третього покоління, то рік випуску машини буде не пізніше 2015. А в силу того, що ми прикинемо дуже багатими людьми, ми не будемо дивитися машини перших років випуску (2011 і 2012). Зазначу, що робимо це свідомо: у самих ранніх автомобілів були деякі недоліки, від яких згодом постаралися позбутися. Наприклад, згадаємо одну типову проблему перших автомобілів: скрипучий рульовий вал з карданним шарніром фіксованого типу. Спочатку його міняли по гарантії, потім шарнір взагалі замінили на ковзний. Та й деякі елементи оздоблення інтер'єру ранніх Ріо захоплення не викликають, чому зараз багато їх салони нагадують салони таксі.

Ми не будемо прискіпливі до моторів. Їх тут всього два, і обидва об'ємом більше нагадують плани на вечір п'ятниці, ніж щось серйозне зі світу внутрішнього згоряння. Нас влаштує і 1,4-літровий G4FA, і ніби як "великий" 1,6-літровий G4FD. Обидва вони непогані, а на що в них треба буде дивитися - побачите нижче.

вибір авто

Ходячі мерці: купуємо Porsche Cayenne l за 600 тисяч рублів

Що і де шукаємо? Якщо чесно, з нашої сумою випендрюватися не вийде. Ми не будемо ганятися за моторами V8 об'ємом 4,5 і 4,8 літра, але якщо попадуться - відмовлятися теж не будемо. Нам абсолютно не важливо, яка у ...

20.04.2018

Ми цілком можемо собі дозволити машину з АКПП, тим більше, що ні старі чотириступінчасту A4AF3, ні більш нові "шестиступкой" А6GF1 питань в перші півтори сотні тисяч кілометрів пробігу не викликають. Хоча, звичайно, тут важливо те, як їх експлуатували і обслуговували, особливо другу коробку, більш вимогливу до чистоти масла.

Шукаємо машини як зазвичай - на сайтах оголошень. Таких машин багато, так що тут проблем не буде.

Проблеми почнуться пізніше, коли потрібно буде піти на компроміс: ідеальних машин все одно немає, тому з чимось доведеться змиритися. Наприклад, ось перша машина. Спочатку з-за нетипово великого пробігу (так-так, завдяки оспіваної в народі російської кмітливості ми всі звикли до того, що від 5 років і до 20 пробіг в оголошеннях вокруг да около 100 тисяч кілометрів) я її дивитися не захотів, але потім все -таки подивився. Як не дивно, вона виявилася дуже непоганим варіантом, що в черговий раз підтверджує тезу про те, що на тлі оптимізованих пробігів і бабусиних казок від перекупок іноді можна знайти чесний авто за «невеликі» гроші.

Зате дешево!

Найпривабливіше в цьому автомобілі - його ціна. Коштує він всього 405 тисяч, так що майже сто тисяч можна закладати на приведення його до тями після покупки (якщо таке бажання є). Правда, у нього найпростіша комплектація, механічна коробка передач і мотор об'ємом 1,4 л. Та й пробіг великий - 186 тисяч кілометрів. Подивимося, чи є сенс в такій покупці.

На жаль, ЛКП Кіа - далеко не найсильніша сторона виробника. Але в нашому конкретному випадку хоча б радує те, що фарбування заводська. Взагалі на Ріо товщина шару не повинна перевищувати 130 мкм, хоча іноді зустрічаються авто з подвійною заводський забарвленням (в цьому випадку практично подвійний шар ЛКП буде на всіх кузовних деталях і отворах дверей) або з перефарбованими у дилера окремими деталями. Останнє - привід перевірити автомобіль на участь в ДТП. Історії з перефарбою деталей через пошкодження при транспортуванні хоч і зустрічаються, але це скоріше нещасний випадок, ніж буденна практика. У нас товщина всюди приблизно однакова, від 115 до 130 мкм, так що приводів для причіпок немає. Правда, є невеликий скол на передньому крилі. Його потрібно буде видаляти відразу: іржавіють відколи на "корейців" швидко. Але в цілому всі дефекти ЛКП незначні і отримані виключно в процесі експлуатації.

Але давайте відкриємо двері і подивимося салон.

Ось тут пробіг видно у всій своїй красі. Чи не занадто якісний пластик (якщо точніше - просто поганий пластик) дряпається дуже легко, і на нашій машині він місцями виглядає вже дуже страшненько. Ручки дверей і пластик передньої панелі близько ящика рукавички виглядають моторошно. Але чого чекати від бюджетної машини з пробігом під 200 тисяч? На загальному тлі виділяється кермо. Можливо, його перешивали по гарантії - облазить він швидко, і гарантійні інженери Кіа не відмовлялися усувати дефект.

Сидіння теж виглядають не дуже свіжими. У них не тільки вже потертий обшивка, а й помітна деформація. Загалом, салон Кіа Ріо не дасть приховати реальний пробіг. Не знаю, правда, добре це чи все-таки погано.

Тепер відкриваємо капот. Тут претензій немає. Моторний відсік чистий і створює враження, що доглядали за машиною краще, ніж за коханою дівчиною в цукерково-букетний період відносин. Ну або відмили перед нашим приїздом.

Ну або відмили перед нашим приїздом

Та й звучить мотор добре, ніяких кримінальних звуків від нього добитися не вдалося. Але це те, що видно неозброєним поглядом. Якби ми дійсно хотіли купити цей автомобіль, ми б озброїли очей ендоскопом. Справа в тому, що корейці дуже люблять робити слабкі каталізатори, які до такого пробігу вже починають добре кришитися. Керамічна крихта потрапляє під впуск і досить швидко з'їдає поршневу групу. Так що оглянути стінки циліндрів на Кіа з пробігом було б зовсім не зайвим. Втім, на цьому пробігу вже можна побоюватися і закоксовавшіеся кілець, хоча в порівнянні з ремонтом блоку циліндрів це не така глобальна проблема.

Ну і не треба забувати, що на великому пробігу (можна сказати, на якому саме, але орієнтовно, скажімо, від 300 тисяч) можна буде очікувати справжньої "капіталки", особливо якщо вчасно не поміняли каталізатор або не помітили розтягнення ланцюга. А капітальний ремонт мотора з алюмінієвим блоком - процедура досить дорога, особливо за мірками бюджетних автомобілів. А шкода: в іншому машина виявилася дуже навіть непоганий і цілком адекватною за вартістю. Що ж, спробуємо пошукати щось новіше: гроші-то не проблема, 500 тисяч є.

лабіринт Мінотавра

Відкинемо типово російську тягу до седанам і подивимося на машину в кузові хетчбек. Так, це не так престижно, як седан (ніхто не засумнівається в тому, що Ріо седан - це престижно), зате практично. До того ж вони не були помічені в таксі. Правда, в каршерінге трапляються іноді ... Але машина нам підходить: 2014 рік, коштує всього 470 тисяч. Пробіг, правда, теж немаленький - 90 тисяч, але все ж це в два рази менше, ніж у попереднього варіанту.

Навіть здалеку видно, що з машиною щось не те. Я б взагалі радив не боятися своїх відчуттів: якщо здається, що машина крива, вона, ймовірно, така і є. Ми не можемо оцінити на око правильність геометрії кузова, але деякі відмінності в зазорах, фарбування і деяких інших деталях можемо помітити на підсвідомому рівні. Чи не наполягаю на істинності цих слів, але раджу до них прислухатися.

Отже, перед нами чорний красень. Правда, якийсь нерівний. Бічне освітлення дозволяє гарненько придивитися до шагрені. На передньому лівому крилі вона відрізняється від шагрені на водійських дверей. Про всяк випадок перевіримо товщиноміром. Тут вже більше 400 мкм, а на правому передньому крилі товщина ЛКП доходить до 544 мкм. Тут явно є і шпаклівка. З урахуванням того, що передній бампер стоїть нерівно, а всі зазори між ним і крилами криві, можна припустити, що юність цієї машини пройшла важко. Але навряд чи тут варто говорити про сильному фронтальному ударі: фари стоять рідні, радіатори ніхто не міняв. Хоча біди на цьому не закінчуються.

Помічаємо, що розширювальний бачок порожній. Це однозначно погано: може, мотор встигли перегріти, а може, кудись іде антифриз. Добре, якщо він тече на землю, а не в масло. Втім, якби він йшов в масло, ми б це помітили по кришці маслозаливной горловини.

Втім, якби він йшов в масло, ми б це помітили по кришці маслозаливной горловини

Рівень масла в бачку Гура теж стоїть на мінімумі. І це теж не зовсім правильно.

І це теж не зовсім правильно

І ще один невеликий сюрприз зовсім раптово знаходимо в ... проводці. Від клеми акумуляторної батареї в невідомому напрямку відходить ще один (нештатний) силовий кабель.

Від клеми акумуляторної батареї в невідомому напрямку відходить ще один (нештатний) силовий кабель

Куди б він міг йти? Думаю, відповідь очевидна: тут повинен бути сабвуфер. Тому відкриваємо багажник, піднімаємо настил підлоги і бачимо ще купу виведених проводів ( «саб» звідси власник, мабуть, поцупив).

Тому відкриваємо багажник, піднімаємо настил підлоги і бачимо ще купу виведених проводів ( «саб» звідси власник, мабуть, поцупив)

Що в цьому поганого? Чесно кажучи, дійсно відповідальних власників серед тих, хто ставить в машину таку музику (нехай навіть і якісну), небагато. Та й рівень рідин про це просто кричить. "Тинц-тинц" в багажнику - це, звичайно, круто, але нормальний рівень антифризу набагато важливіше (хоча стоїть на позначки мінімум - це теж ще далеко не вирок). Інший істотний мінус - підвищене навантаження на генератор. І, нарешті, далеко не всі установники музики (як і сигналізацій) вміють робити це добре. Найчастіше після їх втручання електрична схема автомобіля перетворюється в лабіринт Мінотавра, за яким у разі поломки буде блукати сумний і злий електрик.

А тут ще й гумовий ущільнювач проводки з моторного відсіку навіть не спромоглися поставити на місце.

Крім цього на кузові є "не вилікувані" відколи, які вже ось-ось почнуть іржавіти, заднє сидіння пропалено сигаретою, а все, що можна загидити, загиджено. Завершує картину лопнуло лобове скло.

Одним словом, це точно не наш варіант.

Парковка «на слух»

Найцікавіший автомобіль стоїть якраз нашу максимальну суму - 500 тисяч. Що нам пропонують?

По-перше, у цього автомобіля двигун об'ємом 1,6 л. По-друге, АКПП (нехай навіть і чотириступінчаста, зате цілком надійна - спадщина Mitsubishi). Ну а по-третє - пробіг трохи більше 30 тисяч кілометрів. Так-так, у машини 2013 року. Може, пробіг скручений? Спочатку подивимося документи. Власник у машини був один, і сервісна книжка заповнена зразково. Якраз щороку її ганяли до дилера на ТО, але більше приводить у захват інтервал між ТО в кілометрах: в перший рік на машині проїхали всього п'ять тисяч кілометрів, а в деякі наступні не могли проїхати і цих п'яти. Забігаючи вперед, відзначу, що абсолютно зразковий салон цей пробіг може тільки підтвердити: навіть схильні до зносу тканину сидінь і обплетення керма виглядають новими. Удача? Майже.

Всю картину псує погана якість ЛКП, помножене на особливості водіння власника машини. Він явно паркувався на слух: всі кузовні елементи зі слідами потертостей. Тут і двері відкривали в стоять поруч на парковці автомобілі, і на бордюри наїжджали, і паркувалися в замети до хрускоту бамперів.

Може, хоча б дах ціла? Але немає ... Тут привіт передають корейці: іржа виступила на даху на верхній кромці лобового скла.

На жаль, це слабке місце Ріо, і навіть якщо не їздити по трасі і не "ловити" відколи від камінчиків, кромка скла іржавіє швидко. Туди дивляться не завжди, а даремно. Два невеликих плямочки можуть виявитися лише початком великої корозії. Але тут хоча б немає перефарбованих елементів, що могло б радувати, якби не кількість слідів контактів на них. Може, дещо вже краще було б і пофарбувати.

Під капот тут не заглядали довго. Нарікань до роботи мотора немає, все рідини стоять за рівнем, слідів ДТП знайти теж не вдалося. А ось бруду багато.

Навіть не знаю, чи можна купувати цей автомобіль. Технічно він, швидше за все, хороший (точно можна сказати тільки хоча б після комп'ютерної діагностики та огляду на підйомнику), але численні травми, отримані з вини, мабуть, не дуже досвідченого водія, як-то лікувати треба. Причому терміново. Але їх так багато, що фарбувати доведеться все - ну або хоча б всі чотири двері і передні крила (припустимо, подряпини на пластиковому обважуванні - це дрібниці). Потрібно буде і прибирати іржу на кромці лобового скла (яке, до речі, теж доведеться замінити через тріщини). Сума вкладень виявиться істотною, що не радувати навіть з урахуванням невеликого пробігу.

Можна, звичайно, поторгуватися, але Ріо в продажу багато, так що якщо жадібність продавця виявиться міцніше ЛКП, краще пошукати іншу машину.

Комбо від дилера

Ще один варіант ми вирішили подивитися у офіційного дилера, який займається продажем «беушек». Коштував він 516 тис рублів, але було дуже цікаво, що ж нам запропонують офіціали. Тим більше, що ми вже були готові трохи вийти за цінові рамки, але знайти безкомпромісний варіант.

За фото непоганий варіант, пробіг - 86 тисяч кілометрів, майже максимальна комплектація. Їдемо.

Їдемо

Отже, що нам пропонує дилер? А дилер пропонує нам пограти в гру «Вгадай, що сталося з автомобілем». І ми вирішуємо прийняти правила гри. Тим більше тут все настільки очевидно, що розібратися може навіть «чайник».

Якщо коротко, то цей автомобіль не купить навіть поважаючий себе перекупник. Це той випадок, коли автомобіль не здається кривим, а насправді кривої. Чого тільки коштує не закривається водійські двері. На цьому тлі велика кількість подряпин, відколів і різнокольорових елементів просто меркнуть.

Відкриваємо капот і навіть не дивуємося ... Тут повний набір, який просто кричить про лобовому зіткненні: м'ята чашка амортизатора, перебиті клеми АКБ, похабно приробленою наконечник лонжерона, замазаний герметиком абияк по швах. За ідеєю, його повинні були вирізати і замінити. Але, мабуть, вирішили не морочитися і просто зліпили з того, що було.

Схоже, удар був такої сили, що двигун змістився до моторного щита, на якому залишилися сліди.

Схоже, удар був такої сили, що двигун змістився до моторного щита, на якому залишилися сліди

Ну і природно, заглянувши в салон, побачили «стріляну» подушку безпеки. Спасибі, нам такого «добра» не треба.

Спасибі, нам такого «добра» не треба

Заради інтересу вирішили ще перевірити машину по базах, так як стан салону (зокрема, затертого майже до дірок керма) і кузова прозоро натякала на сильно скручений пробіг і взагалі використання машини в якості таксі. І тут ми не помилилися. Машина дійсно вважалася в компанії, яка надавала послуги з пасажирських перевезень. Це й не дивно - ці моделі, ще й в білому кольорі, часто зустрічаються в таксі. Тільки ціни на такі машини в нормальному стані в середньому на 100 тисяч дешевше.

* * *

Kia Rio третього покоління - машина не примхлива. Але це не означає, що у неї зовсім немає слабких місць. В першу чергу, напевно, потрібно подивитися на кузов (думаю, це все вже зрозуміли). Але це далеко не все.

Про моторі теж забувати не можна. Вибираючи Kia (і Hyundai) з пробігом, потрібно як мінімум доїхати до сервісу і перевірити компресію і привід ГРМ. Після 100 тисяч кілометрів пробігу можна зустріти машини з розтягнутими ланцюгами, тому перевірка фаз зайвою не буде. Особливо якщо під час пуску двигуна є якісь більш-менш насторожують звуки.

Якщо пробіг перевалив стотисячну позначку, то потрібно перевірити стан каталізатора, а заодно - лямбда-датчиків і всього випуску. Правда, зробити це самостійно може не кожен. А от AUTOMAMA може, причому для цього ми використовуємо найсучасніші інструменти, які мають наші партнери в спеціалізованих СТО. Після нашої діагностики покупці можуть не боятися ні лабіринту Мінотавра, ні парк на слух недосвідченого власника, ні комбо від дилера.

Що і де шукаємо?
Що і де шукаємо?
Але чого чекати від бюджетної машини з пробігом під 200 тисяч?
Куди б він міг йти?
Що в цьому поганого?
Що нам пропонують?
Може, пробіг скручений?
Удача?
Може, хоча б дах ціла?
Отже, що нам пропонує дилер?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов