Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Lada Kalina за 170 000 рублей

  1. Що, де і за скільки шукаємо?
  2. Налітай: купуємо Ford Focus ll з пробігом за 300 тисяч
  3. Рідна ти моя ...
  4. Про запах
  5. Дозвольте вам не повірити!
  6. Все гниє за планом: купуємо Mercedes-Benz C-Klasse W203 за 350 тисяч
  7. Чорна, сімейна, твоя

Наша сеть партнеров Banwar

Лихі 90-е. На руїнах системи плодяться і процвітають піраміди, серед яких виділяється Автомобільний Всеросійський Альянс одіозного олігарха, який обіцяє новий народний автомобіль. Всі піраміди, як ви знаєте, закінчують однаково, але Калина все ж з'явилася на світ, нехай і у вигляді переосмисленої Самари. Тому все звуки, які супроводжували огляди і тест-драйви були рідними не тільки продавцям, але й мені, колишньому власнику "вісімки".

Особисто у мене життя в общем-то вдалася - з десятирічною вісімки перестрибнув в дворічну двенашку, минаючи нову Калину. Але познайомиться з нею вдалося завдяки знайомим. Багатьох перші рік-два машина навіть радувала: спритна, майже тиха, майже надійна. Але це тоді. А зараз ... давайте подивимося.

Що, де і за скільки шукаємо?

АвтоВАЗ цікавими рестайлінг ніколи не радував (він і машинами-то радує через раз), так що шукаємо будь-яку машину першого покоління. Калину-2 (ВАЗ 2192/2194) будемо дивитися як-небудь окремо: це вже зовсім інший автомобіль, технічно більше схожий на Гранту.

Зазвичай в цьому місці я розповідаю, який краще вибрати мотор або коробку, але в цей раз подробиць не буде з цілком очевидних причин. Тут потрібно постаратися знайти хоча б більш-менш цілий кузов: за швидкістю гниття вазовский автомобіль гордо змагається навіть не з Москвичем 2141, а з німецьким преміумом в особі Mercedes W210. Але якщо ремонтувати "бляшанку" на "лупати" якийсь сенс є, то на Калині це абсолютно марне заняття: "класикою" ця машина не стане і в найближчому майбутньому на аукціонах ретроавтомобілів бійки за неї не буде.

Так що будемо прямолінійними до крайності - бачимо цілий кузов і купуємо. А вже потім дивимося, який там стоїть мотор. Вибирати коробку не доведеться зовсім, вона там одна - виє на місяць механічний п'ятиступінчастий монстр. Якщо у нього включаються всі передачі (особливо друга, синхронізатори якої з дивних причин помирають дуже швидко), то це вже непогано.

вибір авто

Налітай: купуємо Ford Focus ll з пробігом за 300 тисяч

Що і де шукаємо? Шукати, як зазвичай, будемо по оголошеннях на Авто.ру і Авито. У продажу цих машин багато, так що можна обійтися без автосалонів. Правда, тут теж є підводні камені, але про це пізніше. А ось з вибором ...

02.07.2018

При великому бажанні можна пошукати першу Калину кінця 2012 або навіть 2013 року, на якій вже стояла коробка від Калини-2 з тросовим приводом. Виє ця КПП так само, синхронізатори теж недовговічні, але у неї хоча б більш-менш чітко перемикаються передачі.

Мотори першої Калини радують копійчаними деталями та порівняльної надійністю, тому що ламатися в них майже нема чому. Отже, що за двигуни можна отримати з цим автомобілем?

Найпростіший - 1,6-літровий ВАЗ 21114/11183, що веде свій родовід ще від популярного 83 го мотора. Потужність - 81 к.с., а люблять його за те, що при обриві ременя ГРМ клапани залишаються цілими. Власники ВАЗів цю особливість цінують дуже високо.

Другий мотор - 1,4-літровий шестнадцатіклапанний ВАЗ 11194. Він теж має "восьмёрочние" коріння, але не такий простий і надійний. У нього може і заклинити помпа, і розвалитися ролики ременя ГРМ, що призводить до обриву самого ременя. Клапани він гне відмінно, так що його не дуже люблять, тому що якість запчастин ВАЗа дуже і дуже нестабільний.

Ну, а найпотужніший мотор - пріоровскій ВАЗ 21126. З його 98 к.с. Калина бігає і справді спритно. Вистачає його тисяч на 200 пробігу, але несправності можуть виникнути значно раніше. Їх список досить об'ємний: від неробочих датчиків (в першу чергу ДМРВ) до прогарів поршнів, передчасного зносу циліндрів і поршневих кілець.

В общем-то, якщо власник машини зміг зберегти в пристойному стані кузов, то за мотором він, мабуть, теж стежив, і великих бід від нього чекати не треба. В крайньому випадку, будь-який з цих двигунів можна відремонтувати у будь-якого дядька Васі за символічні як на теперішній час гроші.

Закладати на цей пошук будемо умовні 170 тисяч рублів. взагалі сервіс оцінки AUTOMAMA показує, що рекомендована ринкова ціна за Калину 2009 року в типовому для свого віку стані складе 159 тисяч рублів. Безумовно хороші екземпляри починаються від 185. Подивимося, що ми зможемо відшукати десь посередині. А дивитися будемо і автомобілі з 2009 року, і свіжіше, з 2012-го. Відповідні по ціні пропозиції є, чому б не з'їздити. Ну а наостанок як зазвичай розповім про один екземпляр, який потрапив до нас ще взимку. Спойлер: майже ідеально, недорого, відразу продано.

Рідна ти моя ...

Перший автомобіль нам обійдеться в 155 тисяч. Випущена машина в 2012 році, пробіг - 100 тисяч кілометрів, мотор - восьмиклапанний 1,6-літровий ВАЗ 21114. Власник один, хоча замість оригінального ПТС на руках тільки дублікат ...

Вихваляючи свою машину, продавець робив наголос на тому, що вона в рідній фарбі. Так воно і виявилося - ніхто цю машину не фарбував. Начебто, добре, але не дуже: всі потенційно небезпечні місця (арки, низ дверей, кромка капота) у машини іржаві. Та й інші теж. Для машини 2012 випуску іржі дивно багато, навіть для Лади.

Вже якщо автомобіль почав гнити по швах, потрібно перевіряти їх особливо уважно. І під капотом, і під оббивкою багажника. Ви не повірите, але іржа є скрізь, куди тільки не подивишся.

Зверніть увагу на дві деталі. Остання фотографія зроблена в кишені обшивки багажного відділення, щоб отримати доступ до задніх ліхтарів. Тут видно, що корозія є і всередині кузова. Ну, а друга цікава деталь видно на фотографії болтів правого переднього крила. Очевидно, що крило міняли, так що один шар фарби ще ні про що не говорить.

Мотор працює тихо і рівно, але коли останній раз міняли ремінь ГРМ, продавець згадати не зміг. Сказав, що "на свій страх і ризик" їздити ще можна.

Сказав, що на свій страх і ризик їздити ще можна

Чесно кажучи, такого халатного ставлення до ТО і документам, як у продавців Калин, я ніде не зустрічав. Створюється враження, що машину вони обслуговують більше по інтуїції, ніж за регламентом.

Салон виглядає непогано, але думати всерйоз про покупку цієї машини я б не став. Так як своєчасно усувати кузовні дефекти власник не став, зараз щось робити буде вже не вигідно. На жаль, "рідна" фарба цю машину не врятувала.

Про запах

Імператор Веспасіан якось ляпнув, мовляв, pecunia non olet (гроші не пахнуть). Це він просто не бачив Калини 2009 року випуску за 170 тисяч рублів.

Пробіг - скромні 81 тисяча, і їх проїхав один-єдиний дідусь. Цілком можливо, що він просто чудова людина, але маляр з нього нікудишній.

У цієї машини теж все "важкі" місця вже заіржавіли. Але тут хоча б спробували щось зробити ...

Під капотом іржі не так багато, як у попередньої машини, та й в салон виглядає дуже непогано. Звичайно, з урахуванням того, що його пластик легко подряпати навіть у нової машини, а всі матеріали далеко не преміальні.

Та найпомітніше в цій машині - це запах. Точніше, жахлива сморід з салону. Не знаю, що саме відійшло тут в інший світ і розклалося, але я навіть не став туди сідати. Продавець запевняв, що смердить підлоговий килим, і нічого страшного немає. Подумаєш, запах цвілі ... Але скажу вам цікаву штуку: при виборі машини іноді треба і принюхуватися. Запах гару, бензину, цвілі - нічого цього бути не повинно. Навіть в Калині. Ймовірно, що винуватець неприємного запаху - гумове кільце ущільнення бензонасоса під заднім сидінням, а цвілі - забитий салонний фільтр. Але нарівні з цим можуть існувати й інші причини. Наприклад, діра в топливопроводе, проржавілий бензобак, згнилий підлогу ... І не треба занадто сподіватися на хімчистку. Буває, що толку від неї вже немає. Давайте подивимося що-небудь більш приємне.

Дозвольте вам не повірити!

Отже, 2010 рік, 149 тисяч рублів, 110 тисяч кілометрів. На перший погляд, навіть пристойно виглядає.

Правда, якщо підійти ближче, то стає помітно, що машину просто перефарбували. Причому настільки погано, що тикати в цей автомобіль товщиноміром можна тільки тому, що він є і їм хочеться тикати. Втім, новий шар ЛКП від корозії захистити не зміг, і арки довелося підфарбовувати вже по другому шару фарби. Поблизу виглядає негарно.

Але фішка цього автомобіля - його салон. До продажу його, звичайно, підготували (читай - відмили), але пробіг приховати неможливо. І він не сто тисяч, як зазначено в оголошенні. За сто тисяч неможливо стерти тканину підлокітників (навіть задніх!) І так роздовбати кнопки склопідйомників, що вони все бовтаються на своїх місцях. Але найбільше порадували ремені безпеки з воістину царський бахромою.

Кермо прихований чохлом. І чохол ... теж зношений! Його можна трохи відсунути і глянути на обід керма.

Він навіть встиг втратити свою круглу форму і втратити рівне перетин. Тут він більше схожий на погризені мишами баранку. Зверніть увагу на спицю: ближче до маточини видно якийсь рельєф, а ось у обода його немає. Загалом, пробіг цієї машини явно перевалив двохсот тисячну позначку. Наскільки - не скажу, але перевалив пристойно.

статті

Все гниє за планом: купуємо Mercedes-Benz C-Klasse W203 за 350 тисяч

Що і де шукаємо? Будь-яка розсудлива людина скаже, що чим машина молодше, тим краще. Зазвичай воно так і є, але не у випадку з W203. Рестайлінг, який провели в 2004 році, вийшов дуже неоднозначним. З однією...

29.09.2018

На ходу крім типового "калиновского" деренчання салону добре чути рик прогорів глушника. А якщо відкрити капот - то і підозрілий стукіт мотора. Такий стукіт зазвичай з'являється при пробігу близько двохсот тисяч і означає як мінімум заміну вкладишів з усіма супутніми принадностями. Нехай навіть це все і не дуже дорого, але в такому стані Калину можна купити і за 80 тисяч, так що цей варіант явно не наш.

А наш, схоже, був один - з запашком. Інші машини уваги не варті зовсім.

Чорна, сімейна, твоя

Після того, що я побачив в останній осмотренной Калині, мені чомусь стало навіть трохи прикро за вітчизняний автопром. Можете закидати мене камінням, але не залишає відчуття, що в Москві і Пітері до Автоваз (нехай і пристарілого) спостерігається повальне зневажливе ставлення. У регіонах же навпаки часто зустрічаються доглянуті варіанти . А щоб не бути голослівним, просто наведу приклад.

Взимку до на нашу площадку в Ростові-на-Дону приїхала Лада Калина 2011 року. Власник об'їхав кілька автосалонів, включаючи офіційних дилерів, але якось не склалося. І ось чорний хетч з романтичною написом «My life, my love» потрапив під пильне око і тверду руку нашого експерта. Пробіг 85 тисяч, 1 власник, кузов в рідній фарбі. Є притертість на правому боці і правому крилі близько фари. Але все це легко усувається. Салон виглядає цілком пристойно і тільки підтверджує чесність пробігу. Двигун працює рівно, та й коробка живіший за всіх живих. Це знахідка, Карл. Починаючи від стану кузова і закінчуючи порядком в багажнику, машина створює приємне враження: цю ластівку явно любили. Тому віддати бажані 190 тисяч за такий варіант зовсім не шкода. Тим більше, за комплектацію з кондиціонером (його наявність істотно впливає на ціну Калини).

Після покупки відправили хетчбек на фарбування одних дверей і подальшу полірування всій бочину, а заодно зробили хімчистку. За все віддали 15 тисяч.

Підводячи підсумок, хочу сказати,, що «перша» Калина буде нервувати власника "цвіркунами" в салоні і дрібними поломками. Але буде цілком непогано возити по місту і навіть по заміських трасах. Тільки машину доведеться шукати доглянуту, що зустрічається не так уже й часто. Хороший сервіс Калини бачать дуже рідко, що помітно псує їм життя. Хоч яка, а все ж машина, і турбота їй не завадить.

Опитування

Взяли б собі Калину за 170 тисяч?

Що, де і за скільки шукаємо?
Що, де і за скільки шукаємо?
Отже, що за двигуни можна отримати з цим автомобілем?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов