Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як не втратити 20000 грн при покупці причепа?

  1. Як не втратити 20000 грн при покупці причепа?
  2. Формат №1. "Функціональний"
  3. Формат №2. "Пристойний"
  4. Формат №3. "Ідеальний"

Наша сеть партнеров Banwar

24.05.2018

Як не втратити 20000 грн при покупці причепа?

Впевнені, перед будь-який більш-менш важливою покупкою майже завжди стає актуальним питання "що вибрати - дешевше, але, ймовірно, менш якісне, або подорожче, але, швидше за все, більш надійне?". Але ці поняття (якість і надійність) кілька абстрактні для того, щоб з легкістю прийняти однозначне правильне рішення. Ми теж задумалися - яким же чином наочно показати надійність товару, і прийшли в результаті до того, що краще за все це може бути продемонстровано в грошовому еквіваленті. А грошові знаки абстрактними аж ніяк не назвеш. Ось і ми спробуємо відобразити предмет нашого порівняння саме в грошах. Отже, що ж вибрати - бюджетний причіп з фарбованої рамою і бортами, або причіп подорожче, з оцинкованої рамою і бортами з вологостійкої фанери? Відразу обмовимося, що самі трохи були здивовані отриманим результатом.

Тепер давайте розглянемо докладніше і спробуємо підсумувати наші дані. Розглянемо вкладення по проходженні 10 років експлуатації. Відразу обмовимося, що підрахунки будемо робити в декількох "форматах", так як в різних руках причіп використовується в різних режимах, виконує різні функції, та й сам господар по різному ставиться до свого майна.

Спочатку підведемо підсумки по бюджетним причепів.

БЮДЖЕТНІ ФАРБОВАНІ ПРИЧЕПИ

Формат №1. "Функціональний"

В даному форматі для господаря не має великого значення, як виглядає причіп, адже головна вимога до нього - функціональність. Головне, щоб причіп їхав і перевозив вантаж, дрібні недоліки і несправності не береться до уваги. Виходячи з формулювання, витрати на зовнішній вигляд з підсумкового розрахунку виключаємо повністю. Що у нас входить в чисту функціональність? Те, без чого причіп не придатний до експлуатації:
В даному форматі для господаря не має великого значення, як виглядає причіп, адже головна вимога до нього - функціональність Зчіпний пристрій - 600 грн
Орієнтовно 1 раз в 5 років зчіпний потрібно міняти. Тобто за 10 років буде дві заміни: 2х300 = 600
Заміна тенту - 2500 грн
На практиці при більш-менш інтенсивному використанні звичайний "рюкзачной" тент стає непридатним за рік, а то і за один сезон. Якщо купувати такий тент 1 раз в 2 роки (наприклад, при не дуже інтенсивному використанні причепа), то вкладення в даний елемент конструкції складе 2500 грн. А якщо все-таки вирішили не гратися і купити один раз надійний тент з євро-ПВХ тканини, то одноразово це обійдеться трохи дорожче (1000 грн.), Але в перспективі дане рішення виявиться значно дешевше і, крім того, надійно прослужить всі 10 років .
Заміна ресори - 2000 грн
З досвіду, середньостатистична ресора виходить із ладу приблизно 1 раз в 5 років. Відповідно комплект з 2 ресор 2 рази за 10 років обійдеться у 2000 грн.
Заміна маточин - 2000 грн
Різьба отворів для колісних болтів на недорогих маточинах стає непридатною, як правило, після декількох замін колеса. Для розрахунків приймаємо заміну 1 раз в 5 років.
Світлотехніка - 1000 грн
Недорога світлотехніка, як правило, починає ламатися вже через кілька місяців після початку експлуатації. Доведеться або систематично раз в 1-2 року купувати бюджетні ліхтарі, або один раз викластися за якісну світлотехніку.
Проводка - 900 грн
Так як проводка, як правило, не сильно захищена і знаходиться під днищем причепа, вона схильна до інтенсивного впливу - і механічному, і зовнішнього середовища. Відповідно, виходити з ладу вона буде досить регулярно - приблизно 1 раз в 3 роки
Амортизатори - 600 грн
На більшість бюджетних причепів установлюються амортизатори вкрай низької якості, крім того, частина з них взагалі є бутафорією, що не функціонує ще до початку експлуатації. Оскільки теоретично з деяким дискомфортом можна експлуатувати причіп і без амортизаторів, то для розрахунків ми взяли умовне значення виходу з ладу в 2 рази за 10 років. В даному форматі ми не враховували фарбування рами, бортів, крил, заміну бортів і днища, тому що вони, в принципі, навіть будучи ураженими корозією, можуть вважатися цілком функціональними.

Що у нас виходить? У підсумку за 10 років експлуатації причепа на усунення різних неминучих несправностей витрачається порядком 9000 грн, при цьому причіп швидше за все все одно буд ет мати не зовсім презентабельний зовнішній вигляд.

Формат №2. "Пристойний"

У цьому випадку власник причепа зацікавлений в справності всіх елементів конструкції, безпеки, а також в пристойному зовнішньому вигляді, тому що причіп використовується для бізнесу, поїздок за кордон і там, де має значення поняття деякої статусності.
У цьому випадку власник причепа зацікавлений в справності всіх елементів конструкції, безпеки, а також в пристойному зовнішньому вигляді, тому що  причіп використовується для бізнесу, поїздок за кордон і там, де має значення поняття деякої статусності Зчіпний пристрій - 600 грн
Орієнтовно 1 раз в 5 років зчіпний потрібно міняти. Тобто за 10 років це буде 2х300 = 600
Фарбування рами, бортів і крил - 6500
Разова вартість фарбування становить відповідно 500, 600 і 200 грн. Першу фарбування потрібно буде здійснити в межах перших 3 років експлуатації. Надалі доведеться повторювати цю процедуру частіше. В середньому для підтримки "свіжості" буде необхідно фарбувати поверхню 1 раз в 2 роки.
Заміна тенту - 1000-5000 грн
Як уже згадувалося, звичайний "рюкзачной" тент виходить з ладу за 1 рік. Відповідно, щоб тент виглядав пристойно і був повністю функціональним, доведеться оновлювати його раз на рік. Або знову ж - один раз купити тент з євро-ПВХ.
Заміна ресори - 2000 грн
2 рази в 10 років. Вартість пари ресор становить приблизно 1000 грн.
Заміна бортів - 2000 грн
Для даного формату 1 раз в 10 років буде цілком достатнім.
Заміна маточин - 2000 грн
1 раз в 5 років. Вартість комплекту - приблизно 1000 грн.
Світлотехніка - 1000 грн
Вартість недорого комплекту світлотехніки складе близько 200 грн. З огляду на, що життєвий термін такого продукту невеликий, приймемо факт, що для пристойності досить буде оновлювати таку світлотехніку 1 раз в 2 роки. Або один раз розщедритися на якісну світлотехніку.
Проводка - 900 грн
Проводка знаходиться під днищем причепа і, відповідно, схильна до інтенсивного впливу зовнішнього середовища. Термін життя даного елемента в кращому разі років 3. Відповідно за 10 років проводку доведеться змінити 3 рази.
Днище - 1000 грн
Причіп для бізнесу повинен не тільки бути функціональним, але і мати пристойний вигляд, а також забезпечувати цілісність і безпеку вантажу, що перевозиться. Так чи інакше, з огляду на той факт, що днище робиться з досить тонкого металевого листа і не має ефективного антикорозійного покриття, його рано чи пізно протягом 10 років все-таки доведеться замінити. Вартість листа металу - близько 1000 грн.
Амортизатори - 600 грн
З великою ймовірністю першу заміну амортизаторів доведеться робити ще до першого виїзду, так як в більшості випадків на бюджетні причепи встановлюється практично бутафорія. В інших же випадках заміна амортизаторів потрібно близько 2-х раз на 10 років. Ціна комплекту пристойних амортизаторів коштує близько 300 грн.

Разом - для забезпечення справного стану і пристойного зовнішнього вигляду вашого причепа протягом 10 років в нього доведеться вкласти близько 17600-21600 грн.

Формат №3. "Ідеальний"

Під даним форматом увазі підтримку стану причепа практично в первісному ідеальному стані. Не будемо розписувати всі статті витрат, а пошлемося на значення, зазначені в інфографіку. У підсумку виходить сума в межах 25000 грн.

Тепер підіб'ємо підсумки по причепах САРМАТ. Тут ми зведемо всі формати до одного, так як всі витрати в своїй більшості є суто функціональними. Витрат на підтримання пристойного зовнішнього вигляду особливо не потрібно.

ПРИЧЕПИ "ПРАГМАТЕК


Відразу звернемо увагу, що причепи ПРАГМАТЕК спочатку розроблені і сконструйовані таким чином, щоб в процесі експлуатації звести до мінімуму витрати на його утримання і ремонт. Так, наприклад, оцинкована рама і рамки бортів не зажадають ніякого догляду і будуть виглядати дуже прийнятно протягом усього терміну експлуатації причепа. Борти з ламінованої вологостійкої фанери також не зажадають зайвої уваги, тому що сам матеріал є гранично стійким до впливів зовнішнього середовища. Також така фанера не боїться механічного впливу - по всі своїй товщині вона має однакові властивості і тому при зовнішніх пошкодженнях не втрачає своїх експлуатаційних якостей.
Тепер трохи докладніше все ж про те, з чим все-таки швидше за все доведеться зіткнутися господареві причепа в процесі його експлуатації.
Відразу звернемо увагу, що причепи ПРАГМАТЕК спочатку розроблені і сконструйовані таким чином, щоб в процесі експлуатації звести до мінімуму витрати на його утримання і ремонт Зчіпний пристрій - 600 грн
В даному випадку ситуація, аналогічна всім перерахованим вище випадків - життєвий ресурс зчіпного пристрою залежить від багатьох факторів, таких як інтенсивність використання, навантаження, догляд. Як правило, при середніх показниках зчіпний пристрій потрібно буде міняти 1 раз в 5 років.
Фарбування рами - 0 грн
Не потрібно, тому що вона оброблена методом гарячого цинкування.
Заміна тенту - 0 грн
У комплектації причепів ПРАГМАТЕК використовуються тільки тенти з євро-ПВХ матеріалу, який справно прослужить не менше 10 років.
Фарбування крил - 0 грн
Використовуються пластикові крила AL-KO, за якими не потрібно ніякого догляду. Вони досить еластичні, щоб не зламатися в разі, якщо за щось зачепляться і не бояться впливів температури, світла і агресивного хімічного середовища.
Заміна ресори - 0-2000 грн
Як раніше вже було описано, заміна ресор швидше за все буде потрібно з регулярністю 1 раз в 5 років. На деяких модифікаціях причепів "ПРАГМАТЕК" використовується торсіонна підвіска, яка взагалі не вимагає ніякого догляду. При правильній експлуатації, що виключає регулярну перевантаження, така підвіска прослужить вам дуже довго і не зажадає ніяких грошових вкладень.
Фарбування бортів - 0 грн
Борти з ламінованої вологостійкої фанери не вимагають фарбування.
Заміна бортів і днища - 0 грн
Заміна бортів і днища не буде потрібно, тому що вони зроблені з вологостійкої ламінованої фанери, яка має однакові експлуатаційні характеристики на всій товщині матеріалу. Тому при механічних пошкодженнях, дії вологи і т.п. вона не втратить своїх властивостей.
Заміна маточин - 0 грн
Залежно від моделі та конфігурації на причепах ПРАГМАТЕК використовуються маточини німецького виробника "AL-KO" або високоякісні маточини українського виробництва, що проходить 100% -ний контроль якості при виготовленні.
Світлотехніка - 500 грн
Так як на причепи встановлюється високоякісна європейська світлотехніка, ймовірність виходу її з ладу досить невелика. Але якщо все-таки доведеться робити заміну, то вона обійдеться приблизно в 500 грн.
Проводка - 300 грн
Для виготовлення проводки використовуються якісні сертифіковані матеріали, які будуть справно служити протягом тривалого часу. З нашого досвіду така проводка приверне вашу увагу не раніше ніж через 7 років.
Амортизатори - 0 грн
У конструкції причепів ПРАГМАТЕК використовуються амортизатори високої якості, заміна яких, найімовірніше, не буде потрібно протягом 10 років використання причепа. Крім того, в сукупності з використанням плаваючої ресори, яка за своєю конструкцією передбачає нейтралізацію значної частини коливань, амортизатор прослужить значно довше. У разі ж використання торсіонної підвіски, амортизатори не потрібні за замовчуванням. Їх доцільно використовувати хіба що для транспортування особливо цінного крихкого вантажу, тварин, медикаментів тощо

У підсумку виходить 1400-3400 грн.

ВАЖЛИВО! Слід зауважити, що в наших розрахунках ми не враховуємо витрата часу на пошук комплектуючих, їх доставку та проведення ремонтних робіт по всім перерахованим вище статей, і вже тим більше не беремо до уваги вартість даних робіт, особливо якщо вони будуть проводитися спеціалізованим сервісом або СТО. Також, ми розуміємо, що будь-який причіп, яким би якісним він не був, можна вивести з ладу за дуже короткий термін. І способів для цього є безліч. Але більшість користувачів досить дбайливо ставляться до використання причепа, тому до розрахунку прийнятий середній показник інтенсивності експлуатації причепа без явних порушень експлуатаційних вимог, таких, наприклад, як явний перевантаження, неправильна развесовка вантажу, відсутність елементарного догляду за основними технічними вузлами і т.п.
В даному огляді ми не претендуємо на 100% -ю точність, так як це в принципі неможливо, але в загальному ж, виходячи з розрахунків, видно, що різниця цілком очевидна і кожен може зробити для себе власні висновки - заощадити спочатку і витратити в подальшому масу часу, сил і засобів або все-таки спочатку зробити трохи більше вкладення і надалі позбавити себе від непотрібних грошових втрат і зайвих клопотів.

Бажаємо вдалого вибору і легкої експлуатації причепа!

Як не втратити 20000 грн при покупці причепа?
Як не втратити 20000 грн при покупці причепа?
Впевнені, перед будь-який більш-менш важливою покупкою майже завжди стає актуальним питання "що вибрати - дешевше, але, ймовірно, менш якісне, або подорожче, але, швидше за все, більш надійне?
Отже, що ж вибрати - бюджетний причіп з фарбованої рамою і бортами, або причіп подорожче, з оцинкованої рамою і бортами з вологостійкої фанери?
Що у нас входить в чисту функціональність?
Що у нас виходить?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов