Наша сеть партнеров Banwar
Для перевірки роботи амортизаторів розгойдують руками кузов автомобіля в вертикальному напрямку. Швидке припинення коливань кузова (3-4 коливання), що стоїть на місці автомобіля після його примусового розгойдування, свідчить про нормальної працездатності амортизаторів. Знятий з автомобіля амортизатор при витягуванні штока повинен чинити опір більше, ніж при висуванні. Вільне без помітного опору, переміщення штока вказує на несправність амортизатора.
Слід мати на увазі, що якщо до перевірки амортизатор довгий час знаходився в горизонтальному положенні, то частина робочої рідини могла перетекти з робочого циліндра (з першої камери) через дросельні отвори клапанів в резервуар (друга камера), що може призвести до втрати його опору. Такий амортизатор слід ретельно прокачати і, якщо він справний, його опір при цьому відновитися. Але вищесказане гойдається тільки двотрубний амортизаторів і не газонаповнених. Однотрубним і газонаповненим амортизаторам це не загрожує.
Перевіряти герметичність (відсутність течі робочої рідини) амортизатора потрібно шляхом періодичного огляду його резервуара, що виступає з-під кожуха (пильовика).
Якщо під час руху автомобіля в системі підвіски автомобіля прослуховуються стуки, що не викликаються несправностями в вузлах самої підвіски, то слід, не знімаючи з автомобіля амортизаторів, переконається у відсутності зазорів в шарнірах їх кріплення. Тільки переконавшись в щільності шарнірних кріплень до кузова, можна зняти амортизатори і перевірити їх роботу. У справному амортизаторі переміщення його штока в обох напрямках має відбуватися без стукотів і заїдань.
Купити нові запчастини для підвіски автомобіля Ви можете в інтернет-магазині автозапчастин MSCAR.BY, замовивши їх з доставкою по Гомелю.
назад