Наша сеть партнеров Banwar
Автомобілі Фольксваген Пассат В3 експлуатуються в різних кліматичних і дорожніх умовах, часто в регіонах, де дороги з великою натяжкою можна назвати - дорогами. Та й просто іноді хочеться виїхати на природу відпочити, а наші легкові автомобілі VW B3 спочатку були спроектовані для хороших асфальтованих дорожніх покриттів, мають не великий кліренс і чіпляють днищем всі нерівності, наших безкрайніх просторів.
Кілька порад, як же збільшити кліренс Фольксваген Пассат В3.
Технічно правильний спосіб підняття автомобіля, це поставити заводські вузли підвіски автомобіля. Що б підняти перед автомобіля, потрібно замість старої амортизаторной стійки В3, встановити нову амортизаторную стійку від В4.
- VAG № 357 412 331 A - опора, можна VAG № 7M0 412 331 від Шарана (на малюнку №7а)
- VAG № 1J0 412 249 - підшипник (на малюнку №7В)
- VAG № 357 412 319 B - упор (тарілка) (на малюнку №6А)
- VAG № 357 411 105 P (VAG № 357 411 105 Q) - пружини (на малюнку №1)
- VAG № 357 412 303 F - буфер відбою (на малюнку №5)
- VAG № 357 412 341A - тарілка пружини (з 01.05.2006 VAG № 1J0 412 341) (на малюнку №8А)
- VAG № 357 413 031 Q - амортизатор (на малюнку №2)
При цьому не будь переробок для установки нової або Б / У амортизаторной стійки від В4 не потрібно, але на виході отримуємо піднятий перед автомобіля на 3-5 см., Кращу керованість і більш довговічні деталі передньої підвіски. Можна до цього всього додати ще й пружини від автомобілів В4 з більш важкими двигунами і підняти передню частину авто ще вище, але крім позитивних результатів по підняттю авто, є і мінус - більш жорстка передня підвіска, але це вже на любителя.
Якщо підняти передню частину автомобіля, то логічно буде, підняти і задню частину авто.
Для цього потрібно на автомобілі В3 «седан», встановити стандартні задні пружини від В3 «варіант» VAG № 333 511 105 (фото).
Пружини від «варіанту» по жорсткіше, але мають змінний діаметр прутка і змінний крок витків пружини, що дає комфорт і м'якість задньої підвіски, при порожньому автомобілі і достатню жорсткість при завантаженому авто (при посадці трьох пасажирів на задні сидіння, задня частина В3 вже не «лежить» на землі).
Раджу задні пружини від «варіанту» встановлювати «оригінальні» (можна Б / У) з опліткою на верхніх витках, це передбачено заводом-виробником для усунення деренчання і стукотів пружини.
Можна ще поговорити про встановлення проставок між задньою балкою і амортизатором. Установці труби на задньому амортизаторі, між тарілкою під пружину і виступами посадкового місця на амортизаторі, під тарілку. Установці задніх пружин від інших марок автомобілів, але я вважаю - це зміна заводської конструкції підвіски автомобіля ( «колгосп»).
Один з варіантів установки проставок на задню балку Фольксваген Пассат В3.
Розміри проставок:
- товщина шини - 5 мм.
- ширина шини - 39-40 мм.
- довжина шини - 85 мм.
- відстань між шинами - 50 мм.
- ширина перемички - 12-15 мм.
- товщина перемички - 3-5 мм.
- зовнішній діаметр трубки - 22 мм.
- внутрішній діаметр - 15 мм.
- довжина трубки - 45 мм.
- відстань між отворами від 40 мм.до бажаного підйому автомобіля.
Якщо є будь-які зауваження або доповнення, прошу не соромитися і писати в коментарі.