Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як розбирати передню вилку "Яви 638"

Наша сеть партнеров Banwar

У цій статті буде розказано про повному розбиранні передніх амортизаторів «Яви-638».

У цій статті буде розказано про повному розбиранні передніх амортизаторів «Яви-638»

Багато мотоциклісти можуть пригадати, як навіть після легкої аварії у практично неушкодженого мотоцикла виявлялася погнута передня вилка. Найчастіше гнуться верхні, так звані нерухомі труби і штоки амортизаторів. Після їх заміни вилка знову стає як новая.Время від часу зношуються сальники. Заменіл- і знову все в порядку. Нехитрі, в общем-то, операції. Але навіть тут, щоб не заблукати в трьох соснах краще мати під рукою якийсь керівництво або знати послідовність розбирання та збирання. Це убезпечить від багатьох дрібних неприємностей - таких, наприклад, як «зайва» деталь, що залишилася після збирання.

Це убезпечить від багатьох дрібних неприємностей - таких, наприклад, як «зайва» деталь, що залишилася після збирання

Спочатку необхідно встановити мотоцикл на центральну підставку. Якщо ви зайнялися ремонтом на вулиці та ще в жаркий день, то під опору добре б підкласти шматок фанери, так як підставка має схильність продавлювати розігрітий асфальт. Потім знімаємо переднє колесо і крило.
Перш ніж починати демонтаж пір'я, треба злити з них амортизаторную рідина. Для цього вигвинчуємо заливні пробки 25, (рис. 1) а потім нижні зливні болти 17. Не забудьте заздалегідь підставити ємність, куди зіллється амортизаторная рідина.

Огляньте кільця ущільнювачів 18 під зливними болтами і, якщо помітите на них тріщини, замініть
Огляньте кільця ущільнювачів 18 під зливними болтами і, якщо помітите на них тріщини, замініть. Якщо немає готових - можна вирізати їх з натуральної шкіри, використавши старе взуття.
Для полегшення демонтажу пір'я треба заздалегідь виготовити нескладне пристосування. Зовнішній вигляд його показаний на малюнку.

Після того як масло злито, звільніть болт M 10, затискає в нижньому містку нерухому трубу 1 і постукуючи по ввернути замість пробки пристосуванню, вийміть перо. Очистіть його від бруду і протріть чистою ганчіркою.
Всю подальшу розбирання потрібно виробляти на верстаті або столі. Невеликий викруткою обережно звільніть кріпильний кільце 28 і зніміть його з гумовим чохлом. Вийміть з нерухомою труби пружину 24 і вкладиш 33. Ключем із зовнішнім шестигранником «на 8» виверніть з нижньої частини рухомого труби болт 21 і зніміть її. Залишається вийняти амортизатор з нижньої частини нерухомої труби - для цього потрібно зняти сталеве кільце 12.
Тепер вилка повністю розібрана і можна замінити деталі зношені або вийшли з ладу в результаті аварії. На жаль, запасні частини до «Яві» ви навряд чи тепер знайдете в магазині. Тому скажемо, нерухому трубу або шток амортизатора, які в основному і гнуться при зіткненнях, доведеться точити самостійно - благо тут годиться будь-токарний верстат.
Після кожної розборки пера бажано міняти сальник 15, встановлений у верхній частині рухливої труби і закріплений там сталевим кільцем 16. Сальник має розміри 36х X 47X6,5-10. Повідомляємо розміри для довідки - може бути, знайдеться щось підходяще.
Збірка вилки здійснюється в зворотній послідовності. Завод-виробник радить заливати амортизаторную рідина ще до установки пружини. Це гарантує точність дозування.
Тут необхідно нагадати два дуже важливих обставини. По-перше, встановивши перо в містки рульової колонки, треба відразу добре затягнути верхню пробку 25 і тільки після цього кріпити болт М10 в нижньому містку. І, по-друге, ні в якому разі не можна намагатися підвищити ефективність амортизації за рахунок збільшення обсягу олії проти зазначеної кількості (200 см / куб на кожне перо). Якщо ж виникла необхідність зробити вилку більш жорсткою, можна залити більш в'язку амортизаторную рідина - але в такій же кількості. На це іноді доводиться йти при жорсткому режимі експлуатації, особливо в сільській місцевості, а також при підвищеній сезонної температурі або великому зносі амортизаторі.

На цій ноті можна і закінчити. Ремонтуйте і бережіть свій мотоцикл ......

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов