Наша сеть партнеров Banwar
Volkswagen Passat RedWolf> бортжурнал> Чи не заводиться пасат б3 або як я замінив ДТОЖ на ЕБУ
Значить їхав я їхав і приїхав до місця призначення. Сутеніло ...
Нічого не віщувало біди, працював рівно, заводився з пів обороту ...
Заглушив машину і хвилин через 20 мені потрібно було їхати назад, а він не заводиться (. Стартер крутить, насос гуде, іскра є взагалі містика. Потім ще і штовхати пробували, правда не знаю навіщо, ну да ладно ... Аккум посадив в результаті. Додому довелося їхати на автобусі, а пізно ввечері ми разом з приятелем klenin-vrn повернулися за пассатіком на його авто. І все спочатку, прикурити, насос качає, іскра є, свічки замінили (на всякий випадок), зняли кришку моника, що подає шланг бензину відкрутили , бенз тече, плеснули трохи прямо на дросельну заслінку - НЕ ЗАВ ОДІТСЯ ПАССАТ Б3. Довелося тягнути його додому на мотузці (.
Багато перечитав я форумів по темі не заводиться ПАССАТ Б3, всюди як в одному - чи ні іскри чи ні бенза, ну і далі перевіряєш. Подивився багато відео по моновриску, системі запалювання і т.д. Лагодив я його три дні і три ночі, а точніше днем лагодив, а вночі аккум заряджав. До речі багато говорили, що через посадженого акумулятора буває таке, стартер крутить, а на нормальну іскру не вистачає, але мабуть не мій варіант.
Ну якщо іскра є і є бенз, значить іскра не в той час - подумав я, і вирішив подивитися трамблер.
Трамблер знімав сторого за інструкцією:
1) Зробив три мітки положення бігунка щодо корпусу трамблера маркером;
2) Відкрутив болт кріплення трамблера;
3) Зробив мітку положення трамблера щодо двигуна і витягнув його.
Відключення / підключення ЕБУ VW golf 3 vr6
мій новий канал https://www.youtube.com/channel/UCUoOAxK-s-nKF5eSHX2Mxxg як відключити штекер ЕБУ на прикладі.
Як відключити штекер ЕБУ
мій новий канал https://www.youtube.com/channel/UCUoOAxK-s-nKF5eSHX2Mxxg РХХ купити можна тут http://ali.pub/29n06.
Після того як зняв трамблер побіг перевіряти датчик холу, подав харчування, сигнальний провід підтягнув резистором на 390 Ом до 12В, крутив трамблер і мультиметром дивився що на сигнальному проводі. Імпульси приходили чітко. Але роз'єм датчика холу я все ж вирішив пріколхозіть. Паяльником в роз'єм вплав дрібну сітку, вставив його на місце і гвинтами підібгав сітку, тримає на ура.
Трамблер встановив на місце по мітках, заводити і знову не заводиться ПАССАТ Б3 (((
Так як роз'єм датчика холу міг коротити про корпус трамблера в такому висячому стані то я припустив, що міг підгоріти комутатор, який у мене знаходиться поруч з ЕБУ. Знайшов у приятеля комутатор, підключив і знову нуль емоцій, не заводити ПАССАТ Б3 (((
Схоже що ЕБУ ширяє мозок. Скинув шлейф з ЕБУ і спробував завести і про чудо, він трохи схопив і заглох. Хоч якісь ознаки життя. Я зняв ЕБУ.
Вирішив подивитися що всередині.
Весь його ретельно переглянув, так і не виявивши будь-яких видимих слідів згорілих компонентів.
Поставив ЕБУ назад і знову не заводиться ПАССАТ Б3 (((.
Потім знайшов схему підключення моноджетроніка і почав прозванивать шлейф до ЕБУ, харчування на місці, дійшов до ДТОЖ, контакт є. І я згадав, що якось змінюючи патрубок з датчиками температури, переплутав фішки місцями і машина не завелася. Я скидаю фішки з ДТОЖ на ЕБУ і з ДТОЖ на їжака і про чудо - ПАССАТ завів! ))) як ні в чому не бувало. Я поміряв опір ДТОЖ на ЕБУ він показував якусь єресь, показання сильно скакали на заглушеному двигуні. Фішку на ДТОЖ їжака одягнув назад. Поїхав в магаз зі скинутої фішкою, доїхав нормально, купив новий датчик за 450р, інших в наявність не було. Приїхав додому і коли пасат охолов, відкрутив розширювальний бачок, поставив його на коробку, замінив датчик на новий.
Номер оригінального датчика - VAG 025 906 041 A - синій датчик.
Номер кільця ущільнювача - VAG N90 316 801. В моєму випадку кільце ущільнювача було вже в комплекті.
Зібрав на половину розібраного одного і тепер ми знову в строю))). Звичайно акумулятор пора замінити, зиму він точно не переживе (.