Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як Зняти Ебу Пассат Б3

  1. Відключення / підключення ЕБУ VW golf 3 vr6
  2. Як відключити штекер ЕБУ

Наша сеть партнеров Banwar

Volkswagen Passat RedWolf> бортжурнал> Чи не заводиться пасат б3 або як я замінив ДТОЖ на ЕБУ

Значить їхав я їхав і приїхав до місця призначення. Сутеніло ...

Нічого не віщувало біди, працював рівно, заводився з пів обороту ...

Заглушив машину і хвилин через 20 мені потрібно було їхати назад, а він не заводиться (. Стартер крутить, насос гуде, іскра є взагалі містика. Потім ще і штовхати пробували, правда не знаю навіщо, ну да ладно ... Аккум посадив в результаті. Додому довелося їхати на автобусі, а пізно ввечері ми разом з приятелем klenin-vrn повернулися за пассатіком на його авто. І все спочатку, прикурити, насос качає, іскра є, свічки замінили (на всякий випадок), зняли кришку моника, що подає шланг бензину відкрутили , бенз тече, плеснули трохи прямо на дросельну заслінку - НЕ ЗАВ ОДІТСЯ ПАССАТ Б3. Довелося тягнути його додому на мотузці (.

Багато перечитав я форумів по темі не заводиться ПАССАТ Б3, всюди як в одному - чи ні іскри чи ні бенза, ну і далі перевіряєш. Подивився багато відео по моновриску, системі запалювання і т.д. Лагодив я його три дні і три ночі, а точніше днем ​​лагодив, а вночі аккум заряджав. До речі багато говорили, що через посадженого акумулятора буває таке, стартер крутить, а на нормальну іскру не вистачає, але мабуть не мій варіант.

Ну якщо іскра є і є бенз, значить іскра не в той час - подумав я, і вирішив подивитися трамблер.

Трамблер знімав сторого за інструкцією:

1) Зробив три мітки положення бігунка щодо корпусу трамблера маркером;

2) Відкрутив болт кріплення трамблера;

3) Зробив мітку положення трамблера щодо двигуна і витягнув його.

Відключення / підключення ЕБУ VW golf 3 vr6

мій новий канал https://www.youtube.com/channel/UCUoOAxK-s-nKF5eSHX2Mxxg як відключити штекер ЕБУ на прикладі.

Як відключити штекер ЕБУ

мій новий канал https://www.youtube.com/channel/UCUoOAxK-s-nKF5eSHX2Mxxg РХХ купити можна тут http://ali.pub/29n06.

Після того як зняв трамблер побіг перевіряти датчик холу, подав харчування, сигнальний провід підтягнув резистором на 390 Ом до 12В, крутив трамблер і мультиметром дивився що на сигнальному проводі. Імпульси приходили чітко. Але роз'єм датчика холу я все ж вирішив пріколхозіть. Паяльником в роз'єм вплав дрібну сітку, вставив його на місце і гвинтами підібгав сітку, тримає на ура.

Трамблер встановив на місце по мітках, заводити і знову не заводиться ПАССАТ Б3 (((

Так як роз'єм датчика холу міг коротити про корпус трамблера в такому висячому стані то я припустив, що міг підгоріти комутатор, який у мене знаходиться поруч з ЕБУ. Знайшов у приятеля комутатор, підключив і знову нуль емоцій, не заводити ПАССАТ Б3 (((

Схоже що ЕБУ ширяє мозок. Скинув шлейф з ЕБУ і спробував завести і про чудо, він трохи схопив і заглох. Хоч якісь ознаки життя. Я зняв ЕБУ.

Вирішив подивитися що всередині.

Весь його ретельно переглянув, так і не виявивши будь-яких видимих ​​слідів згорілих компонентів.

Поставив ЕБУ назад і знову не заводиться ПАССАТ Б3 (((.

Потім знайшов схему підключення моноджетроніка і почав прозванивать шлейф до ЕБУ, харчування на місці, дійшов до ДТОЖ, контакт є. І я згадав, що якось змінюючи патрубок з датчиками температури, переплутав фішки місцями і машина не завелася. Я скидаю фішки з ДТОЖ на ЕБУ і з ДТОЖ на їжака і про чудо - ПАССАТ завів! ))) як ні в чому не бувало. Я поміряв опір ДТОЖ на ЕБУ він показував якусь єресь, показання сильно скакали на заглушеному двигуні. Фішку на ДТОЖ їжака одягнув назад. Поїхав в магаз зі скинутої фішкою, доїхав нормально, купив новий датчик за 450р, інших в наявність не було. Приїхав додому і коли пасат охолов, відкрутив розширювальний бачок, поставив його на коробку, замінив датчик на новий.

Номер оригінального датчика - VAG 025 906 041 A - синій датчик.

Номер кільця ущільнювача - VAG N90 316 801. В моєму випадку кільце ущільнювача було вже в комплекті.

Зібрав на половину розібраного одного і тепер ми знову в строю))). Звичайно акумулятор пора замінити, зиму він точно не переживе (.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов