Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як продати стару апаратуру в Росії - нюанси спілкування з вітчизняними покупцями

Наша сеть партнеров Banwar

# # Як купити або продати Hi-Fi-техніку на вторинному ринку: поради бувалого

Ця невелика стаття орієнтована, перш за все, на новачків і, звичайно ж, не претендує на детальний і вичерпний аналіз всіх особливостей вторинного ринку Hi-Fi. Разом з тим, смію сподіватися, що вона дозволить читачеві полегшити життя, уникнувши непотрібних складнощів і розчарувань при покупках або продажах на вітчизняних торговельних майданчиках.

## # Готуємося до покупки
Спочатку потрібно визначитися, що саме нам потрібно і скільки ми готові на це витратити. Важливо розуміти: вартість однієї і тієї ж речі на вторинному ринку нестабільна, що обумовлено не тільки жадібністю продавця, а й станом предмета, а також кон'юнктурою самого ринку. Необхідно усвідомлювати, що два однакових пристрої, нехай навіть з близькими серійними номерами, через кілька десятиліть експлуатації, можуть разючим чином відрізнятися один від одного.

Необхідно усвідомлювати, що два однакових пристрої, нехай навіть з близькими серійними номерами, через кілька десятиліть експлуатації, можуть разючим чином відрізнятися один від одного

Через кілька десятиліть, вінтажна техніка може виглядати по-різному

Отже, ми знайшли те, що нас цікавить. Дзвонимо продавцю. Не варто дивуватися, якщо замість Віри, Наді або Люби, нам відповість хрипкий чоловічий голос справжнього власника. Ситуація аналогічна з продажем уживаних автомобілів. Ставка робиться на елементарний чоловічий шовінізм, де «баба - дура», ні в чому не розбирається, а якщо чимось і користується, то дуже акуратно. Необхідно завжди пам'ятати про безпеку. Якщо особистість і наміри продавця викликають хоч якісь побоювання, негайно закінчуємо переговори. Якщо покупка пов'язана зі значними інвестиціями, то на зустріч з продавцем обов'язково беремо кого-небудь ще. Краще, якщо це буде дівчина. Разом з тим, треба з розумінням ставитися до побоювань продавця, до якого в будинок заходять два незнайомих людини, тому не виключено, що в супроводжує супутнику буде відмовлено. Нічого страшного. Сам факт того, що ще як мінімум одна людина знає про ваше місце знаходження, послужить хорошою перестраховкою від негативних випадковостей.

Завжди пам'ятайте про безпеку угоди. Найменші побоювання - скасовувати зустріч!

Уточнюємо у продавця можливість повної перевірки, особливо тестового прослуховування на своєму, тестовому матеріалі. Якщо з якої-небудь причини продавець намагається від цього утриматися - хворі родичі, малі діти, буйні сусіди, індивідуальна непереносимість скрипки і так далі, сміливо відмовляємося від подальших комунікацій з таким партнером. Я не розглядаю випадки, коли техніку пропонують забрати від під'їзду або прямо на сходовій клітці або, хоча і таке трапляється. На етапі попередніх переговорів важливо дізнатися, чи була техніка в ремонті. Щоб не отримати завідомо неправдивий відповідь, краще замість слова «ремонт» висловлюватись у термінах «профілактика» і «обслуговування», лестять самолюбству продавця. Можливо, він розговорився і навіть повідомить, що саме було замінено, який хороший фахівець переклеював підвіси динаміків або виставляв «струми спокою» підсилювача. Можна, звичайно, поступити інакше і накинути на себе мантію запеклого професіонала, запитавши, а не «копати» чи апарат. «Копати» на професійному жаргоні перекупників означає піддався ремонту, однак можна бути впевненим, що нам ніхто і ніколи не розкриє цю інформацію повністю. Завідомо дізнайтеся, як обладнання виглядає в оригіналі, наприклад, без кришки на старих рекламних проспектах або фотографіях тих років. В інтернеті є кілька ресурсів, де це можна зробити, правда, не завжди: особливо, коли мова йде про відносно рідко зустрічається техніці. Якщо є можливість, а вона, зізнатися, буває досить рідко, уточнюємо ймовірність розглянути цікавить нас пристрій без верхньої кришки. Продавці такого роду цікавість, м'яко кажучи, не вітають і навіть можуть в грубій формі перервати спілкування, запропонувавши засунути викрутку і інший робочий інструмент в місця для цього аж ніяк не призначені.

## #На місці

Отже, ми на місці. При огляді звертаємо увагу на освітлення кімнати для передпродажної перевірки. У більшості випадків продавець ставить пропонований пристрій на стіл навпроти вікна. Перемикаючись з яскравого вуличного освітлення на предмет, очі фізично не встигнуть перебудуватися і зафіксувати косметичні дефекти, тому запропонуйте включити загальне освітлення і завісити штори. Огляньте цікавить вас обладнання з усіх боків. Різні гвинти або гвинти з зірваними шліцами, як правило, не віщують нічого хорошого, хоча їх часто підфарбовують маркером або змінюють, адже це зовсім не складно. Запасіться вологими серветками: можливо, вони допоможуть дізнатися багато нового.

Запасіться вологими серветками: можливо, вони допоможуть дізнатися багато нового

Придбана техніка - завжди «чорний ящик», таємницю якого краще розкрити до покупки

Якщо все влаштовує, переходите до прослуховування, в ході якого я рекомендую відтворювати не тільки кохану, добре відому музику, але і тестові треки. Зауважу, що багатьох відлякують шарудять ручки потенціометрів. Знаєте, яка ручка майже завжди «шарудить» на будь-якому підсилювачі? Ручка регулятора балансу, а все тому, що вона використовується найрідше. Якщо ж ніщо не шарудить, тоді є привід насторожитися і ще раз все уважно оглянути. Можливо, апарат був в «профілактиці». Якщо чуєте призвуки, не забувайте, що «електроніка - це наука про контакти». Покрутіть ручку потенціометра, регулятора балансу, поклацати селектором входів, клавішами відключення темброблока і тонкомпенсації (loudness). Якщо призвуків стало менше або вони пішли зовсім, швидше за все, переживати не варто. При перевірці акустичних систем також варто звернути увагу на відсутність різних призвуків і резонансів. Якщо ми почули щось підозріле, просто підключаємо праву колонку до лівого акустичному терміналу, а ліву - до правого. Якщо призвуки перекочували з однієї колонки в іншу, значить, проблема в підсилювачі, якщо ж ні - в акустиці. Перевіряємо стан і працездатність кожного динаміка. Наприклад, робота ВЧ-динаміка добре відчувається на близькій відстані як якесь високочастотне «хмарка», інші динаміки просто чути. В процесі прослуховування необхідно бути готовим до різних несподіванок. Якщо продавець не вщухає, щось говорить, задає питання, просить не включати апаратуру «голосно», шумить, посилаючись на поточні справи і т.д. - це дуже тривожний знак.

Продавець поводиться якось не так? Перевіряйте уважніше!

Не так давно на прохання мого клієнта, відомого, російського радіоведучого, мені «пощастило» виїжджати на предпродажное тестування досить дорогих акустичних систем до одного з найстаріших московських перекупників. Це шоу треба було бачити. Використовувалися вся палітра психологічних прийомів: охи щодо неякісного музичного матеріалу, розмови про музику, балет і техніці, грубі насмішки з переходом на особистості, що перемежовуються з удаваним обуренням щодо моїх прохань відкласти розмови на потім та інше. Насправді проблем було кілька, але для мого клієнта вони виявилися некритичні.

## # Готуємося продавати

Чи не поспішаємо, уважно вивчаємо ринок. Дивимося, скільки коштує наш товар на зарубіжних і вітчизняних майданчиках. На жаль, не варто надмірно радіти, побачивши відмінну ціну за аналогічний товар за кордоном, оскільки кон'юнктура західного і російського ринків, так само як і платоспроможність основної маси населення на Заході і в Росії, значним чином відрізняються один від одного. Будьте готові до того, що пропоноване вами обладнання буде затребуване російської аудиторією тільки в тому випадку, якщо буде продаватися набагато дешевше. Визначаючись з ціною, робимо її трохи вище, закладаючи у вартість двоступеневу знижку, причому перший ступінь - на етапі попередніх переговорів і другу - на етапі особистої зустрічі. До цієї теми ми повернемося трохи пізніше. Як би не було оформлено оголошення, які б дивовижні стилістичні прийоми і маркетингові виверти в ньому не були використані, свідомість потенційного покупця, який до цього моменту, як правило, вже встиг переглянути кілька десятків схожих оголошень, завжди буде фільтрувати тільки три параметри: ціну, технічний стан і зовнішній вигляд. Причому ціна є найважливішим з них, звичайно, за умови того, що пристрій повністю працездатний. Майте на увазі, що апаратура, що збереглася в оригінальній коробці з документами, цінується значно більше, оскільки її згодом завжди можна продати як техніку «з перших рук». Отже, з ціною визначилися, хороші фотографії зробили, написали відмінний продає текст, розмістили оголошення і починаємо приймати дзвінки.

## #Угода

Важливо розуміти, що дзвонити будуть найрізноманітніші і далеко не завжди приємні люди, проте не варто порушувати рамки пристойності, оскільки серед тих, що дзвонять рано чи пізно обов'язково виявиться довгоочікуваний покупець. Як правило, першими на розміщене оголошення відгукуються т.зв. перекупники, звичайно, якщо в їхніх очах воно являє собою вигідну інвестицію. Для них будь-яка подібна оголошення, як і розмістив його людина, - лише тимчасове перешкоду на шляху до мети для досягнення якої використовуються дві-три відпрацьовані моделі переговорів від відносно м'яких до гранично жорстких. На самому початку бесіди, як правило, вони намагаються з'ясувати ступінь обізнаності продавця і його знання ринку, іноді допускаючи легкі провокації. Наприклад, без тіні сумніву в голосі стверджувати, що вартість будь-якого підсилювача або ресивера безпосередньо залежить від споживаної потужності, вихідний потужності на канал, типу акустичних клем, яке живить напруги, ваги, наявності коробки і документів, року випуску. Або переконувати вас у тому, що чим старіший апарат, тим менше повинна бути ціна, і взагалі, «як можна пропонувати мотлох за ТАКІ гроші?» Особливою теми заслуговує популярний розмова про неминуче «сохнучих» з часом конденсаторах підсилювачів, а також дубеющій і руйнуються підвісах акустичних систем. Так, безумовно, є нюанси, але це питання здатний збити з пантелику лише новачка, незнайомого з якістю і надійністю винтажной апаратури, часто без будь-яких втручань переграє сучасні вироби високої цінової категорії. Обов'язково варто дотримуватися чіткої моделі поведінки, і ні в якому разі не дозволяти чинити на себе психологічний тиск. При найменших ознаках емоційного занепокоєння або фізичного дискомфорту негайно припиняйте розмову! Пам'ятайте, для багатьох вітчизняних перекупників властиві жорсткі, роками відпрацьовані психологічні прийоми, наприклад, поступове умативаніе волі продавця аж до нудоти, коли людина готова віддати техніку «аби забрали». Мовою біоенергетики це психологічне насильство називається «енергетичний вампіризм», що для багатьох перекупників є звичайною робочою практикою. Не так давно з подібними проявами зіткнулася цілком успішна москвичка, яка віддала комплект вельми недешевої апаратури, традиційно впізнаваною по хромованим, фронтальним панелям, всього за сто доларів. Після відходу «немолодого джентльмена» в трико часів Олімпіади-80, витягнувшись, за її словами, з неї «всю душу», їй довелося звертатися до лікаря і протягом декількох днів пити заспокійливе. Розумію - смішно, особливо, якщо це відбувається не з тобою. Пам'ятайте, незалежно від запропонованої ціни, покупець має право перевірити придбану їм техніку. В ході перевірки він під різним приводом може зажадати додаткову знижку. Причому приводом для різкого зниження ціни може стати все, що завгодно. Наприклад, не чути, який зубною пастою користувався вокаліст, не та тональність, що не «той самий» звук, атака, бас, глибина сцени, нестача документів, коробки, небажання розкривати пропонований пристрій, знайдена ним подряпина, ще один апарат, який він сьогодні планував «під'їхати, подивитися» і т.д. Не потрібно хвилюватися, адже у нас вже заготовлена ​​другий ступінь знижки «на бензин». Якщо ж і це його не влаштовує, пора з ним чемно попрощатися. Серед тих, хто зателефонував людей можуть виявитися і так звані «гості» - це вічні мандрівники, летючі голландці Hi-Fi, як правило, досить милі люди, втім, абсолютно даремні для нашого підприємства. Єдине завдання «гостей», - це приємно провести час за розмовами і прослуховуванням свого музичного матеріалу на чужій техніці.

## # Хто такі Hi-Fi-перекупники

Якщо в ході переговорів ми чуємо слова «нульова», «копаний», «співає», «документи», «коробка», «вага», «морда», «косметика», «адекватна ціна» і т.д., можна не сумніватися, що перед нами - його величність «перекупник». Зауважте, люди в більшості своїй відчувають негативні почуття до перекупників. Не випадково більшість з них маскуються під приватних осіб, і лише одиниці здатні відверто зізнатися, що заробляють цим на життя. В абсолютній більшості випадків перекупники - це малосимпатична і досить часто змаргіналізована публіка. Якщо дуже грубо, Hi-Fi-перекупників можна розділити на дві основні категорії: найбільш численна, готова цілими днями сидіти перед комп'ютером у пошуках жаданої «халяви», і людей, спочатку орієнтованих на пошук конкретних речей, як правило, високого цінового діапазону. Багато перекупники працюють в групах за принципом розвідувальних літаків AWACS, поперемінно здійснюючи моніторинг різних ресурсів з перервою на відпочинок, туалет, а іноді навіть на роботу. Серед перекупників багато пенсіонерів і просто невлаштованих в звичайному житті людей, які переживають тривале творче міжсезоння. Об'єднує їх те, що всі вони чекають його величності випадку або, кажучи простіше, лоха - малоіскушенного в питаннях Hi-Fi-людини, готового за безцінь віддати належну йому апаратуру. Треба сказати, іноді ці очікування збуваються, спонукаючи інших щодня протирати за комп'ютером останні штани, щоб при першій же можливості виїжджати до «клієнту». У перекупників не тільки свій особливий жаргон, але і свій особливий фольклор, переважно зводиться до байкам про «кинутих лохах». Щасливчики, яким вдалося нарватися на таких, часто пишуть про своє «зоряному годині» в соціальних мережах і форумах, неминуче знижуючи ціни, але, як відомо, «кожен має право на свою хвилину слави». Майте на увазі, завдання перекупника не тільки знайти вигідний для нього товар за «адекватною ціною», а й отримати від вас максимальну знижку, навіть якщо річ продається в рази нижча від середньоринкової ціни. Щоб знизити ціну існують найрізноманітніші способи - від згаданих вище до досить кумедних, що зводяться до спроб розжалобити або переконати продавця в низькому соціальному статусі «потенційного покупця» і такому ж невеликому бюджеті, виділеному на покупку. Тому не треба дивуватися, якщо нас переконують в тому, що техніка купується на зекономлені від пенсії гроші на «стареньку дачу», в дитячу, улюбленого тата, мами, сестрички, внучці, Жучка і т.д. Ці «вовки в овечій шкурі» в своїх спробах виглядати неповноцінне часто виробляють на рідкість комічне враження. Зате як тільки їм дають зрозуміти, що їх розкусили, інтонація швидко змінюється, і розмова в більшості випадків зводиться до з'ясування відносин або, навпаки, до розмови «про техніку» без будь-яких комерційних наслідків.

Зате як тільки їм дають зрозуміти, що їх розкусили, інтонація швидко змінюється, і розмова в більшості випадків зводиться до з'ясування відносин або, навпаки, до розмови «про техніку» без будь-яких комерційних наслідків

Казку про Вовка і Червону шапочку люблять не тільки діти

Як відомо, будь-які правила мають своє виключення, тому про позитивну динаміку на вторинному ринку аудіо також варто розповісти. В Європі скупка старої і вінтажного техніки - досить поширений вид бізнесу, причому займаються цим люди в більшості випадків є визнаними ентузіастами Hi-Fi, тому їм, ймовірно, можна довіряти, не побоюючись якогось підступу. Не випадково заможні європейці воліють купувати техніку «з пробігом» саме у таких людей, часто значно переплачуючи за вподобану річ у порівнянні з цінами на популярних інтернет-майданчиках.

## # Тепер ви знаєте
Звичайно, в такому невеликому матеріалі ми торкнулися лише найменшу частину секретів і технологічних прийомів, що використовуються при покупці і продажу Hi-Fi-техніки на вторинному ринку. Смію сподіватися, що читачеві не доведеться зіткнутися з позначеними вище складнощами, проте обережність і розуміння специфіки цього ринку дозволять йому діяти куди більш обачно і ефективно. Щиро сподіваюся, що наведені вище рекомендації дозволять йому уникнути непотрібних проблем і отримати максимум задоволення від вдалої покупки або продажу.

Щиро сподіваюся, що наведені вище рекомендації дозволять йому уникнути непотрібних проблем і отримати максимум задоволення від вдалої покупки або продажу

Нехай Ваше придбання радує серце і не дуже обтяжує гаманець

Оригінальна стаття в Стерео.ру

Знаєте, яка ручка майже завжди «шарудить» на будь-якому підсилювачі?
Продавець поводиться якось не так?
Або переконувати вас у тому, що чим старіший апарат, тим менше повинна бути ціна, і взагалі, «як можна пропонувати мотлох за ТАКІ гроші?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов