- Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні Процедура зняття...
- Скільки коштує зняти машину з обліку
- Як дізнатися чи варто машина на обліку
- Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням
- Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні
- Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні
- Скільки коштує зняти машину з обліку
- Як дізнатися чи варто машина на обліку
- Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням
Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні
Наша сеть партнеров Banwar
Процедура зняття транспортного засобу з обліку проводиться у випадках, коли переоформляється право власності або під час продажу машини. Для цього власнику необхідно звернутися в один з сервісних центрів МВС (раніше звані міжрайонні реєстраційно-екзаменаційні відділи, МРЕВ), із заявою про зняття автомобіля з обліку.
Важливо! Заявник може вибрати будь-який МРЕВ в країні, незалежно від місця реєстрації авто. За умови продажу, за останніми змінами в законодавстві України, при продажу зняття транспортного засобу з реєстрації не обов'язково. Закон передбачає пряму перереєстрацію (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) зняття з обліку транспортних засобів»).
Отже, в яких випадках процедура зняття з обліку обов'язкове:
- При здачі машини в утилізацію, з її фактичними номерами і номерними деталями;
- При викраденні транспортного засобу, у випадках знаходження, необхідно пройти процедуру постановки на облік;
Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні
Для початку процедури зняття з обліку необхідно зібрати пакет документів і зробити їх копії.
ВАЖЛИВО! При подачі копій документів при собі необхідно мати оригінали, для звірки при необхідності.
Як зняти машину з обліку, необхідні документи:
- Технічний паспорт на машину (транспортний засіб);
- номери;
- Висновок криміналіста про справжність номерів агрегатів і вузлів;
- Паспорт громадянина України, а так само копії всіх заповнених сторінок з фото і даними про прописку;
- Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН).
Важливо!
Якщо автомобіль був придбаний за кредитними зобов'язаннями, то на момент зняття з обліку заявник повинен надати документ, що підтверджує повне погашення кредиту і документ з державного органу, про те, що машина не є обтяженим майном.
Всі документи подаються в регіональні Сервісні центри, в тому числі квитанції про оплату мита, заява про зняття авто з обліку. Після комплексного огляду машини криміналістом і виписці укладення, необхідно подати всі перераховані вище копії документів і номера для подальшого оформлення.
Скільки коштує зняти машину з обліку
При знятті з обліку авто необхідно оплатити ряд мит, приблизна вартість всіх послуг буде складатися з:
- 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
- 148,63 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 186,15 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
- 54,83 грн для мопедів.
Державний номерний знак:
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
- 89,10 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 89,10 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
- 48,00 грн для мопедів.
бланк свідоцтва
- 219 грн для всіх категорій ТЗ
Послуги банку
- Від 3% до 5% вартості транспортного засобу (до 316 965 грн. - 3%, до 557 090 грн - 4%, понад 557 090 грн - 5%).
Важливо!
Якщо продаж / обмін транспортного засобу відбувається вдруге протягом податкового року додатково стягується 5% ПДФО і 1.5% військового збору.
Для юридичних осіб встановлено інший порядок проходження даної процедури. Пакет документів більш великий:
- Висновок експерта криміналіста про справжність вузлів і агрегатів, автомобіль повинен бути оглянутий на місці в МРЕВ;
- Техпаспорт на машину;
- Номери авто знімається з обліку;
- Квитанції про оплату мит. Для юридичних осіб оплата повинна проводитися за безготівковим розрахунком, з розрахункового рахунку підприємства;
- Заява в МРЕВ про зняття машини з обліку. На документі повинна бути віза військкомату. Заявнику необхідно звернутися до відділу ДАІ за місцем реєстрації автомобіля;
- Свідоцтво про реєстрацію підприємства / копія;
- Копія коду ЄДРПОУ (Єдиного Державного Реєстру Підприємств і Організацій України);
- Копія статуту підприємства, з печаткою організації;
- Наказ організації про проведення передпродажної підготовки;
- Якщо в Статуті юридичної особи не передбачено право керівника на одноосібні дії в розпорядженні майном, то необхідно представити документ, від засновників про наділення даними повноваженнями;
Послуга зняття з обліку:
- 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.
Державний номерний знак:
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.
бланк свідоцтва
- 219 грн для всіх категорій ТЗ;
Послуги банку
Від 3% до 5% вартості транспортного засобу.
Виходячи зі списку документів, можна зробити висновок, що для фізичних осіб існує можливість зняття з обліку транспортного засобу в будь-якому регіоні України, тоді як юридичні особи мають право проводити дану процедуру тільки в місці проходження реєстрації.
Фізичне, як і юридична особа, після зняття машини з обліку отримує на руки:
- технічний паспорт на авто з відміткою про зняття. У випадках якщо техпаспорт старого зразка, то Сервісного центру МВС його розрізає навпіл у вигляді книжки і проставляє печатку і робить відповідний запис. При документі нового зразка, від паспорта відрізається куточок і видається облікова картка, в якій зазначено, що авто знято з обліку з причини продажу. Дані документи повинні завжди надаватися одночасно, оскільки поотдельности вони не мають юридичної сили;
- Транзитний номер.
Вся процедура займає всього близько трьох годин, найтриваліше, при знятті авто з обліку, це очікування черги на огляд експертом і сам огляд. В іншому діє принцип одного вікна і проблем з послугою не виникає.
Далі можна оформляти угоду купівлі продажу.
Як дізнатися чи варто машина на обліку
У випадках, коли машина була продана, то колишній власник вважає, що покупець за законом зареєструє її. Однак в силу обставин це не завжди відбувається встановлені терміни. З цієї причини колишньому власнику можуть бути спрямовані сповіщення про штраф, транспортний податок і т.п. Звідси виникає справедливе бажання продавця роз'яснити ситуацію, і переконатися в тому, що угода завершена, і чужі борги його не потурбують.
Для того щоб перевірити статус автомобіля в Україні, можна скористатися онлайн послугою, яка надається сайтом https://carlife.in.ua/ . Для цього необхідно зареєструватися на порталі та ввести необхідні дані, такі як VIN номер автомобіля і отримати відповідь-звіт в найкоротші терміни. Вартість послуги становить 130 гривень за перевірку одного автомобіля.
Інтернет портал розробили для викорінення корупції в сфері зняття / постановки на облік автомобілів.
Можна скористатися послугою по-старому і дізнатися інформацію шляхом прямого візиту в ДАІ.
Для цього необхідно звернутися в МРЕВ і подати заявку на отримання інформації, і чекати коли заявника запросять для дачі відповіді.
В електронному вигляді все набагато швидше, простіше і зрозуміліше.
Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням
Для зняття з обліку машини по генеральній довіреності необхідний той же перелік документів, наведений вище, плюс:
- Довіреність на проведення угоди, завірена у нотаріуса;
- Документи, що підтверджують особу повіреного, паспорта зазвичай досить;
- Довідка від нотаріуса про те, що довіреність дієва і довіритель її не відкликано.
Документи подаються в копіях, але оригінали повинні бути з собою для звірки при необхідності.
ВАЖЛИВО!
Довідка про те, що довіреність в силі діє тільки один день. Тому оформлення необхідно провести якомога швидше. В іншому випадку довідку доведеться оформляти ще раз.
Як зняти машину з обліку і скільки це коштує? Порядок проведення процедури в Україні
Процедура зняття транспортного засобу з обліку проводиться у випадках, коли переоформляється право власності або під час продажу машини. Для цього власнику необхідно звернутися в один з сервісних центрів МВС (раніше звані міжрайонні реєстраційно-екзаменаційні відділи, МРЕВ), із заявою про зняття автомобіля з обліку.
Важливо! Заявник може вибрати будь-який МРЕВ в країні, незалежно від місця реєстрації авто. За умови продажу, за останніми змінами в законодавстві України, при продажу зняття транспортного засобу з реєстрації не обов'язково. Закон передбачає пряму перереєстрацію (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) зняття з обліку транспортних засобів»).
Отже, в яких випадках процедура зняття з обліку обов'язкове:
- При здачі машини в утилізацію, з її фактичними номерами і номерними деталями;
- При викраденні транспортного засобу, у випадках знаходження, необхідно пройти процедуру постановки на облік;
Процедура зняття: де це можна зробити, які документи необхідні
Для початку процедури зняття з обліку необхідно зібрати пакет документів і зробити їх копії.
ВАЖЛИВО! При подачі копій документів при собі необхідно мати оригінали, для звірки при необхідності.
Як зняти машину з обліку, необхідні документи:
- Технічний паспорт на машину (транспортний засіб);
- номери;
- Висновок криміналіста про справжність номерів агрегатів і вузлів;
- Паспорт громадянина України, а так само копії всіх заповнених сторінок з фото і даними про прописку;
- Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН).
Важливо!
Якщо автомобіль був придбаний за кредитними зобов'язаннями, то на момент зняття з обліку заявник повинен надати документ, що підтверджує повне погашення кредиту і документ з державного органу, про те, що машина не є обтяженим майном.
Всі документи подаються в регіональні Сервісні центри, в тому числі квитанції про оплату мита, заява про зняття авто з обліку. Після комплексного огляду машини криміналістом і виписці укладення, необхідно подати всі перераховані вище копії документів і номера для подальшого оформлення.
Скільки коштує зняти машину з обліку
При знятті з обліку авто необхідно оплатити ряд мит, приблизна вартість всіх послуг буде складатися з:
- 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
- 148,63 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 186,15 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
- 54,83 грн для мопедів.
Державний номерний знак:
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва;
- 89,10 грн для мототранспорту вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 89,10 грн для мототранспорту іноземного виробництва;
- 48,00 грн для мопедів.
бланк свідоцтва
- 219 грн для всіх категорій ТЗ
Послуги банку
- Від 3% до 5% вартості транспортного засобу (до 316 965 грн. - 3%, до 557 090 грн - 4%, понад 557 090 грн - 5%).
Важливо!
Якщо продаж / обмін транспортного засобу відбувається вдруге протягом податкового року додатково стягується 5% ПДФО і 1.5% військового збору.
Для юридичних осіб встановлено інший порядок проходження даної процедури. Пакет документів більш великий:
- Висновок експерта криміналіста про справжність вузлів і агрегатів, автомобіль повинен бути оглянутий на місці в МРЕВ;
- Техпаспорт на машину;
- Номери авто знімається з обліку;
- Квитанції про оплату мит. Для юридичних осіб оплата повинна проводитися за безготівковим розрахунком, з розрахункового рахунку підприємства;
- Заява в МРЕВ про зняття машини з обліку. На документі повинна бути віза військкомату. Заявнику необхідно звернутися до відділу ДАІ за місцем реєстрації автомобіля;
- Свідоцтво про реєстрацію підприємства / копія;
- Копія коду ЄДРПОУ (Єдиного Державного Реєстру Підприємств і Організацій України);
- Копія статуту підприємства, з печаткою організації;
- Наказ організації про проведення передпродажної підготовки;
- Якщо в Статуті юридичної особи не передбачено право керівника на одноосібні дії в розпорядженні майном, то необхідно представити документ, від засновників про наділення даними повноваженнями;
Послуга зняття з обліку:
- 152,63 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 190,15 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.
Державний номерний знак:
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва або країн СНД;
- 178,20 грн для транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва.
бланк свідоцтва
- 219 грн для всіх категорій ТЗ;
Послуги банку
Від 3% до 5% вартості транспортного засобу.
Виходячи зі списку документів, можна зробити висновок, що для фізичних осіб існує можливість зняття з обліку транспортного засобу в будь-якому регіоні України, тоді як юридичні особи мають право проводити дану процедуру тільки в місці проходження реєстрації.
Фізичне, як і юридична особа, після зняття машини з обліку отримує на руки:
- технічний паспорт на авто з відміткою про зняття. У випадках якщо техпаспорт старого зразка, то Сервісного центру МВС його розрізає навпіл у вигляді книжки і проставляє печатку і робить відповідний запис. При документі нового зразка, від паспорта відрізається куточок і видається облікова картка, в якій зазначено, що авто знято з обліку з причини продажу. Дані документи повинні завжди надаватися одночасно, оскільки поотдельности вони не мають юридичної сили;
- Транзитний номер.
Вся процедура займає всього близько трьох годин, найтриваліше, при знятті авто з обліку, це очікування черги на огляд експертом і сам огляд. В іншому діє принцип одного вікна і проблем з послугою не виникає.
Далі можна оформляти угоду купівлі продажу.
Як дізнатися чи варто машина на обліку
У випадках, коли машина була продана, то колишній власник вважає, що покупець за законом зареєструє її. Однак в силу обставин це не завжди відбувається встановлені терміни. З цієї причини колишньому власнику можуть бути спрямовані сповіщення про штраф, транспортний податок і т.п. Звідси виникає справедливе бажання продавця роз'яснити ситуацію, і переконатися в тому, що угода завершена, і чужі борги його не потурбують.
Для того щоб перевірити статус автомобіля в Україні, можна скористатися онлайн послугою, яка надається сайтом https://carlife.in.ua/ . Для цього необхідно зареєструватися на порталі та ввести необхідні дані, такі як VIN номер автомобіля і отримати відповідь-звіт в найкоротші терміни. Вартість послуги становить 130 гривень за перевірку одного автомобіля.
Інтернет портал розробили для викорінення корупції в сфері зняття / постановки на облік автомобілів.
Можна скористатися послугою по-старому і дізнатися інформацію шляхом прямого візиту в ДАІ.
Для цього необхідно звернутися в МРЕВ і подати заявку на отримання інформації, і чекати коли заявника запросять для дачі відповіді.
В електронному вигляді все набагато швидше, простіше і зрозуміліше.
Що потрібно для зняття авто за генеральним дорученням
Для зняття з обліку машини по генеральній довіреності необхідний той же перелік документів, наведений вище, плюс:
- Довіреність на проведення угоди, завірена у нотаріуса;
- Документи, що підтверджують особу повіреного, паспорта зазвичай досить;
- Довідка від нотаріуса про те, що довіреність дієва і довіритель її не відкликано.
Документи подаються в копіях, але оригінали повинні бути з собою для звірки при необхідності.
ВАЖЛИВО!
Довідка про те, що довіреність в силі діє тільки один день. Тому оформлення необхідно провести якомога швидше. В іншому випадку довідку доведеться оформляти ще раз.
Як зняти машину з обліку і скільки це коштує?Як зняти машину з обліку і скільки це коштує?