Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як Налаштувати Звук В Машині З Підсилювачем

  1. Налаштування звуку в автомобілі. Інструкція для новачків.
  2. Налаштування в звичайній схемі без підсилювачів потужності.
  3. Налаштування звукової схеми з підсилювачами потужності.
  4. Установка підсилювача в автомобілі
  5. Автомобільні підсилювачі звуку бувають декількох видів
  6. Силові роз'єми (харчування).
  7. REM.
  8. GND (земля), підключається на масу автомобіля.
  9. Роз'єми для акустичних систем (динаміки або сабвуфер).
  10. Лінійний вхід (lineinput), іноді є ще вихід (output).
  11. Інструменти і матеріали для установки підсилювача в машину
  12. Установка і настройка автомобільних підсилювачів, аудіосистем
  13. Вартість послуги - установка автомобільного підсилювача
  14. Види автомобільних підсилювачів.
  15. Налаштування автомобільного підсилювача
  16. Розшифровка регуляторів підсилювача
  17. Налаштування підсилювача без сабвуфера
  18. Налаштування підсилювача під сабвуфер
  19. Настоянка підсилювача для поканального посилення

Наша сеть партнеров Banwar

»   Популярно Про Автомобілях   як налаштувати звук в машині з підсилювачем   Налаштування звуку в автомобілі » Популярно Про Автомобілях

як налаштувати звук в машині з підсилювачем

Налаштування звуку в автомобілі. Інструкція для новачків.

Купівля в автомобіль нових аудіокомпонентів - це лише перший крок на шляху до побудови ідеального автозвуку. Навіть якщо головний пристрій і підключена до нього акустика буде з топ-сегмента, для досягнення по-справжньому ефектного звуку буде потрібно ретельна і грамотне налаштування системи. Всі електричні схеми звукового тракту можна умовно розділити на два види:

- звичайні системи, що складаються з магнітоли і підключених акустичних систем

- системи в зв'язці з окремими підсилювачами.

Налаштування в звичайній схемі без підсилювачів потужності.

Для початку включаємо музику улюбленого жанру, робимо голосніше до моменту появи «хрипів» в звуці акустики. Тепер гучність робимо трохи тихіше, а тембри аудіосистеми ( «низи» і «верхи») починаємо потихеньку «витягати». З верхами нічого складного не буде, з ними складно переборщити, а ось регулювання басів на такий гучності краще проводити за принципом «більше - краще» до рівня хрипу динаміків. Отже, ми отримали максимально можливу «чисту» потужність.

Тепер займемося налаштуванням фейдера (тимчасових затримок між тиловими і фронтальними каналами). Якщо регулятор фейдера встановлений «в нуль» - звукова сцена буде «розмитою».

Важливе правило: тилова акустика повинна грати роль подзвучки, а практично вся звукова потужність повинна припадати на фронтальну акустику, в іншому випадку у нас не вийде правильна звукова сцена.

Якщо тилові динаміки істотно переграють фронтальні, регулюємо фейдери з посиленням на фронт. Компонентна тилова акустика часто буває марним надмірністю, однак якщо потрібно її «приборкати» - в кросовері можна зменшити на пару децибел звук пискавок. Якщо ж такого кросовера в електричної звукової ланцюга немає, можна в фейдери зробити більший акцент на фронтальну акустику.

Налаштування балансу (ліво / право) не менш важлива при налаштуванні звуку, ніж той же фейдери. Якщо підстроюємо систему під водія, не зважаючи на думку пасажирів, можна підкрутити баланс з акцентом на праву сторону. Результатом стане більш «м'яка» стереопанорама.

Налаштування звукової схеми з підсилювачами потужності.

У цій схемі до «звичайної» налаштуванні додасться регулювання рівня потужності підсилювача і підстроювання фільтрів У цій схемі до «звичайної» налаштуванні додасться регулювання рівня потужності підсилювача і підстроювання фільтрів. Також варто врахувати конфігурацію акустичних головок, проте це вже відноситься до питання підбору компонентів. Для початку узгодимо рівні сигналів підсилювача і магнітоли. Налаштування магнітоли переводимо на заводські (в нуль), а рівень потужності (Power Level) підсилювача встановлюємо в мінімальне положення чутливості. Збільшуємо рівень гучності магнітоли до появи хрипів. Тепер плавно знижуємо рівень гучності до зникнення чутних спотворень. Також регулюємо вхідний рівень підсилювача, встановлюючи можливий «стелю» без спотворень. Готово. Тепер рівні підсилювача і магнітоли узгоджені по потужності.

Фільтри низьких і високих частот ( «low pass» і «high pass») використовуються для «відсіву» звукового сигналу з частотою, відмінною від номінальної. Завдяки фільтрам кросовера на низькочастотні акустичні головки надходить сигнал тільки з низькою частотою, а на високочастотні - відповідно лише з високою. Завдяки цьому звуковий тракт звільняється від перевантажень і пов'язаних з ними звукових спотворень. Попереднє налаштування готова.

Остаточну налаштування звуку в вашому автомобілі бажано проводити лише через місяць-півтора після установки і початку експлуатації всієї системи. У цей період рівень гучності бажано не встановлювати вище половини від максимального, щоб не пошкодити акустичні головки. Справа в тому, що за цей час гумові підвіси в акустиці стануть більш м'якими. Розгойдування сабвуферів зазвичай займає більше часу - від кількох місяців до півроку. Провівши згодом точну (і вже остаточну) настройку звукового тракту ви зможете відчути всю міць і красу автомобільного звуку, який тільки здатна видати ваша система.

Установка підсилювача в автомобілі

Установка підсилювача в автомобілі

Підсилювач потужності звуку - це один з ключових елементів автомобільної аудіосистеми. Ми розповімо вам про те, як грамотно підключити його своїми руками. Установка підсилювача вимагає мінімальних технічних навичок.

Автомобільні підсилювачі звуку бувають декількох видів

Автомобільні підсилювачі звуку бувають декількох видів

  1. Двоканальний підсилювач для автомобіля передбачає підключення двох фронтальних або двох тилових динаміків. Також використовується для підключення сабвуфера. Дуже рідко підключають 4 динаміка.
  2. Чотирьохканальний автомобільний підсилювач звуку дає можливість підключити два передніх і два задніх динаміка. Можливий інший варіант: у два канали - два динаміка, а два інших каналу з'єднані мостом до сабвуфера. У випадку з сабвуфером важко домогтися гарного звукового тиску. Переважно використовувати два двоканальних підсилювача.
  3. Якщо прилад п'ятиканальний, чотири канали призначаються для динаміків, а п'ятий - для сабвуфера. Як і в попередньому варіанті, при підключенні сабвуфера на відтворення низьких частот буде йти велика частина потужності підсилювача. Її може не вистачити для середніх і високих частот. П'ятиканальний підсилювач - хороший варіант для невимогливих до рівня гучності слухачів.
  4. Моноблок - підсилювач з одним каналом для сабвуфера.

На підсилювачах для автомобіля роз'єми об'єднують в групи в залежності від призначення:

Силові роз'єми (харчування).

Три контакту, позначені - + 12V.

Підключений до джерела живлення від плюсової клеми акумулятора. Провід живлення не повинен бути тонким. На відстані 40 см (або менше) від акумулятора бажано встановити запобіжник (на фото). Він призначений для захисту електропроводки автомобіля.

REM.

Підключається керуючий провід від головного пристрою (магнітоли). Міжблочний провід зазвичай має третій тоненький проводок, який і використовується як керуючий. Потрібен для того що б підсилювач вмикається і вимикається разом з головним пристроєм.

GND (земля), підключається на масу автомобіля.

Провід повинен мати перетин не менш живильного і бути якомога коротше.

Роз'єми для акустичних систем (динаміки або сабвуфер).

Підключаються дроти від динаміків. Важливо підключити контакти + та «-» на підсилювачі до відповідних контактів «+», «-» на динаміках. Як підключити сабвуфер мостом на два канали? Один провід від сабвуфера підключаємо до позитивної клеми одного каналу на підсилювачі, а другий провід від сабвуфера до негативної клеми іншого каналу підсилювача. Вільні позитивну і негативну клеми на підсилювачі з'єднуємо коротким проводом між собою (потрібно не для всіх підсилювачів, дивіться інструкцію).

Лінійний вхід (lineinput), іноді є ще вихід (output).

Являє собою роз'єми стандарту RCA ( «тюльпани»), призначений для підключення до лінійних виходів головного пристрою через міжблочний кабель. Якщо є лінійні виходи, то їх використовують для підключення ще одного підсилювача.

Інструменти і матеріали для установки підсилювача в машину

  • Підсилювач
  • міжблочний кабель
  • Провід живлення, досить довгий і невеликий відрізок для підключення до маси
  • Провід для динаміків. Ті, що йдуть в комплекті з динаміками зазвичай не підходять, так як дуже тонкі
  • викрутка
  • Набір шестигранників, потрібні для деяких підсилювачів
  • Кусачки для проводів
  • ніж
  • Саморізи для кріплення підсилювача.

Установка підсилювача для автомобіля

  1. Вибираємо місце в машині. Там повинна бути хороша вентиляція - підсилювач досить добре гріється. Також місце повинно давати можливість в подальшому дістатися до підсилювача для настройки.
  2. Кріпимо підсилювач за допомогою саморізів або болтів.
  3. Кріпимо основний запобіжник двома саморізами біля акумулятора.
  4. Простягаємо до підсилювача всі дроти (динаміки, межблочний провід, харчування) і підключаємо їх. Слід зауважити, що силовий провід краще вести подалі від проводів динаміків і межблочного дроти, щоб мінімізувати перешкоди.
  5. Подаємо харчування на головний пристрій, підсилювач. Перевіряємо на наявність замикань. На більшості підсилювачів є світлодіод, що сигналізує про проблеми. Якщо він почне світитися зеленим або блакитним, то все в порядку. Якщо червоним - значить, щось неправильно підключено або коротить на масу. Якщо два дроти, що йдуть до динаміка, замикають між собою (наприклад, на клемах динаміка), також спрацьовує захист. У дешевших підсилювачах захисту може не бути, тому слід ретельно все перевіряти перед подачею харчування.

Тепер підсилювач звуку для автомобіля слід налаштувати

Зазвичай є кілька типових налаштувань:

  1. Рівень чутливості. На підсилювачі може позначатся як «level» або «Gain».
  2. Фільтр низьких частот. LowFrequency або LPF. Обрізає верхню межу частот для сабвуфера.
  3. Фільтр високих частот. HighFrequency або HPF. Обрізає нижню межу частот. Використовується, якщо до підсилювача або даними каналам підключені динаміки середніх і високих частот.
  4. Crossover або x-over, перемикач між фільтрами низьких і високих частот. Також має третє положення, коли фільтри не задіяні (Full або Flat).
  1. Рівень чутливості ставимо на мінімум (повертаємо проти годинникової стрілки до упору).
  2. Включаємо головний пристрій і робимо максимальний рівень гучності (або майже максимальний, до появи звукових спотворень), тепер плавно повертаємо регулятор чутливості на підсилювачі до тих пір, поки не з'являться помітні шуми і спотворення звуку, робимо трошки менше і залишаємо. Обережно: може бути дуже голосно.
  3. Прибираємо рівень гучності на головному пристрої (магнітоли) до нормального рівня.

Установка і настройка автомобільних підсилювачів, аудіосистем

Установка і настройка автомобільних підсилювачів, аудіосистем

Більшість автолюбителів сьогодні уважно ставляться не тільки до ходових якостей і технічної справності свого автомобіля, але і до комфорту його експлуатації. Велику роль в цьому відіграє аудіосистема. Установка і настройка підсилювачів - за останні роки стала дуже популярна. Мало хто задовольняється штатної «музикою», встановленої в транспортному засобі, благо вибір автомобільної аудіотехніки зараз вкрай широкий. Наша компанія допоможе вам у питанні вибору, покупки установки і настройки підсилювача для аудіосистеми вашого авто.

Вартість послуги - установка автомобільного підсилювача

Установка 5-ти канального підсилювача

Установка підсилювача в автомобіль потрібна для того, щоб водій і пасажири могли насолоджуватися звучанням музики або переглядом фільмів під час руху. Правильно підібране, змонтоване і відрегульоване підсилююче обладнання буде передавати звук у відмінній якості і без спотворень на будь-якій гучності. Тому установка підсилювачів і сабвуферів неможлива без якісної настройки автомобільних підсилювачів.

Якщо вас цікавить установка вакуумних підсилювачів або підсилювачів іншої конструкції, обов'язково довірте її професіоналам. Причин тому кілька. Кваліфікований фахівець з підсилювачів в автомобілі зможе:

  • допомогти вибрати відповідне обладнання. Робота підсилює апаратури безпосередньо залежить від параметрів салону автомобіля. Якщо встановити в машину надто потужні або недостатньо сильні пристрої для посилення звуку, насолодитися музикою або коханої радіопередачею в повній мірі не вийде і підсилювач в машині буде марний. Це особливо важливо при виборі і установці вакуумного підсилювача в авто
  • якісно змонтувати обладнання. Професійно встановлена ​​апаратура буде працювати з максимальною віддачею і прослужить довгі роки
  • відрегулювати роботу обладнання. Налаштування автомобільного підсилювача під сабвуфер дозволить зробити звук максимально чистим і природним. Без професійної настройки підсилювача результат може виявитися вкрай низьким.

Зв'яжіться з менеджерами нашої компанії по телефону +7 (495) 772 11 71.

Ми все зробимо за вас за низькими цінами.

Види автомобільних підсилювачів.

При покупці підсилювача в машину завжди постає питання настройки, справа в тому, що параметри регулюються в залежності від схеми підключення підсилювача в автомобіль і можуть значно відрізнятися, в залежності від того, чи потрібно Вам налаштувати підсилювач під сабвуфер чи ні.

В автомобільних системах часто не вистачає потужності вбудованого підсилювача автомагнітоли для досягнення Великий гучності, необхідної якості звучання і звичайно для підключення сабвуфера. Це можна вирішити спеціальними авто підсилювачами потужності.

Спочатку потрібно розібратися в видах, моделях і характеристиках підсилювачів в машину:

  • 1-канальні (моноблоки) - призначені в основному для сабвуферів. Моноблоковие підсилювачі під сабвуфер працюють на низкоомную навантаження (1-2 Ом), але сабвуфери бувають розраховані на роботу при навантаженні 4-8 Ом, в такому випадку підійдуть 2-х канальні підсилювачі. Найчастіше вони класу D - розраховані на якість звучання.

DLS A6 Mono Amp

Alpine PDX-M12, Alpine PDX-M6

Налаштування автомобільного підсилювача

Хто купив підсилювач в машину в перший раз, той зазнає труднощів з його налаштуванням Хто купив підсилювач в машину в перший раз, той зазнає труднощів з його налаштуванням. Параметри підсилювача задаються в залежності від схеми підключення і можуть значно відрізнятися. Наприклад, налаштувати підсилювач під сабвуфер або під систему без нього - різні речі, але розібратися в цьому не важко.

Розберемо, як правильно налаштувати підсилювач під різні схеми підключення акустики в машині. Моделей підсилювачів велике безліч, але методи регулювання схожі.

На задній панелі підсилювача є два поділяють блоку: Перший з написом FRONT, для підключення фронтальних каналів (передні). Другий з написом REAR говорить про те, що в ці роз'єми слід підключити задні колонки (тил) або сабвуфер.

Розшифровка регуляторів підсилювача

Налаштування підсилювача в автомобілі полягає в управлінні регулюваннями, кожна з яких має своє призначення:

Crossover Selector - перемикач фільтра LP-AP-HP:

  • При LP працює ФНЧ
  • У положенні HP - ФВЧ
  • в положенні AP фільтри відключені

Перемикач для регулювання частоти зрізу фільтра: від 50 до 250Гц

Level - рівень потужності підсилювача.

Bass Boost - посилення басів. Без фанатизму, починаємо настройку з положення 0.

Налаштування підсилювача без сабвуфера

Це випадок, коли акустика автомобіля складається тільки з 4х динаміків. Напевно це найпростіша настройка підсилювача, коли фільтр підсилювача відключений.

Рекомендовані параметри:

  1. Bass Boost - 0dB (Front, Rear)
  2. Level - 0 (8V) (Front, Rear)
  3. Crossover Selector в положенні FLAT (Front, Rear)

Тепер залишилося налаштувати магнітолу вручну або просто вибрати відповідний еквалайзер (Classic, POP, Rock, PowerBass та ін.) В залежності від бажання. Встановлюємо регулятор гучності на 90% і включаємо композицію. Під час програвання мелодії повертаємо регулятор Level підсилювача за годинниковою стрілкою до такого значення, при якому звук стає максимально гучним і головне чистим. Допускається додавання Bass Boost.

Налаштування підсилювача під сабвуфер

В даному випадку вже використовується сабвуфер, який підключений до Rear і є колонки, які використовують Front.

Тоді рекомендації наступні:

  1. Bass Boost - 0dB (Front, Rear)
  2. Level - 0 (8V) (Front, Rear)
  3. Front - Crossover Selector в положення HP, регулятор FI PASS в діапазоні від 50 до 80Hz
  4. Rear - Crossover Selector в положення LP, регулятор LOW PASS в діапазоні від 60 до 100Hz

Аналогічним чином підстроюємо чутливість за допомогою регулятора Level, щоб система звучала гармонійно. Підстроюємо чутливість фронту і тилу один під одного і Bass Boost за бажанням.

Настоянка підсилювача для поканального посилення

Таке посилення використовується для передніх динаміків, де пищалки і мідбаси мають окреме посилення сигналу.

Щоб мідбаси відтворювали весь діапазон слід встановити перемикач Crossover Selector в положенні FLAT (або AP).

Якщо весь діапазон повинні відтворювати твітери (пищалки), тоді в положення HP і регулятор HI PASS в положенні 250Hz.

У деяких випадках ці настройки вже є в автомагнітоли, тому на підсилювачі доводиться тільки користуватися регулюваннями Level.

Якщо Ви ще не встигли придбати в автомобіль сабвуфер або твітери. тоді спробуйте на цьому заощадити, спробувавши виготовити їх своїми руками.

Джерело фото:

Джерела: http://bass-auto.ru/content/Nastroika_zvuka_v_avtomobile_Instruktsiya_dlya_novichkov.html, http://www.diy.ru/post/3390/, http://www.avtodate.com/addservice/usil/, http: //xn--2111-43da1a8c.xn--p1ai/tuning-akustiki/515-nastroyka-usilitelya.html



Коментарів поки немає!

Як підключити сабвуфер мостом на два канали?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов