- Модель
- Шини
- Мотор і Регулятор (ESC)
- Передавальні відносини
- Рульовий сервопривід
- Приступаємо до дрифтингу!
Наша сеть партнеров Banwar
Головне в такій настройці - знаходження золотої середини між ковзанням і зчепленням на трасі. Ми пропонуємо вам ознайомитися з корисними рекомендаціями, які є актуальними для моделей з повним приводом. Цілком можливо, що вам доведеться самостійно шукати відповідні параметри, враховуючи умови траси і ваш індивідуальний стиль управління.
Модель
Автомодель, повинна бути збалансована і мати не тільки красивий зовнішній вигляд, але і достатню кількість налаштувань, за допомогою яких ви досягнете кращого результату.
Існують кілька видів автомоделей, придатних для дріфту, наприклад AWD або 2WD. Автомоделі є як з ремінних так і карданним приводом, з переднім або заднім розташуванням двигуна.
Шини
Варто поставитися з великим слухаємо до підбору покришок. Покришки для дріфту зроблені з пластика для кращого ковзання і меншого зносу. Покришки діляться на кілька типів по жорсткості, наприклад ніж м'якше покришки тим біліше слизьке покриття повинне бути на трасі (кахель або полірований бетон). Для асфальту підійдуть покришки середні по жорсткості але є рекомендації як для покришок на повсякденну їзду так і для змагань (вказано в регламенті «ST-MODELS Hard»). Для килимових покриттів підійдуть жорсткі покришки, звичайно зчеплення буде залежати від довжини і якості ворсу рекомендовані «MST Hard».
Покришки для задньопривідних моделей підбираються залежно від настройки автомоделі.
Мотор і Регулятор (ESC)
Мотори діляться на два типи «Колекторні» і «Безколекторні»
Колекторні двигуни це мотори початкового рівня, які лише ознайомлять вас з труднощами і нюансами дріфту. Колекторні мотор не такі надійні як «Безколекторні», і вкрай не практичні в дріфте. Колекторний мотор має кілька плюсів і мінусів. Плюс колекторного двигуна це його ціна і простота, однак мінуси куди більш вагомі. Мінуси «колекторні» моторів, це їх не практичність, вони перегріваються через постійне тертя щіток встановлених всередині мотора, а так само мають достатню брак гальмівного зусилля.
Безколекторні мотори мають більше плюсів ніж мінусів. Так що почнемо з плюсів. Плюс мотора це його ККД тому в моторі немає тертьових елементів (щіток). Безколекторні мотори мають більший крутний момент через більш сильних магнітів, що дозволить вам на повну викластися в повороті і при необхідності миттєво зупинитися. Так само в Безколекторні мотори є з «Сенсорним датчиком» який контролює стан вала і дозволяє плавно рушати з місця і так само плавно розганятися, що додасть стилю вашому водінню. Однак є мінус, це ціна мотора.
Регулятори теж мають відмінності, як в ціні так і в кількості налаштувань.
Розвал і налаштування підвіски
Налаштування підвіски це мало не найважливіший фактор, від того як ви налаштуєте модель буде залежати ваш успіх.
Чим більше негативний розвал тим краще управління в поворотах, але не варто відразу виставляти максимально можливий. Максимальне значення може навпаки погіршити результат. На задній осі краще використовувати не велике негативне значення для більшого зчеплення від 0,5 до 2 градусів, це дозволить мати краще зчеплення в поворотах при невеликому нахилі автомоделі, і дозволить злегка зносити задню вісь в поворотах.
Налаштування амортизаторів так само відіграє важливу роль, вони не повинні бути занадто жорсткі тому модель буде підстрибувати на нерівностях і втрачати зчеплення з трасою що призведе до розвороту. Так само вони не повинні бути дуже м'якими щоб автомодель не лежала на череві, і спокійно відпрацьовували нерівності.
Найчастіше на автомодель ставлять амортизатори різної жорсткості щоб збалансувати зчеплення передній і знос задньої осі.
Для кожного покриття різні настройки підвіски.
Передавальні відносини
Передавальне відношення це, відношення швидкості до моменту і підбирається під стиль водіння і настройку шасі. Однак передавальне відношення це не тільки відношення відомою і провідною шестерень. Передавальне відношення можна налаштувати і на осях, що дозволить прискорити обертання задньої осі, а так само уповільнити обертання передньої осі (CS).
(CS) Counter Steering став популярний недавно і перекладається як «контр рулювання». Встановлюється CS на осі автомоделі наприклад CS 2.0 це 2 обороту задньої осі на 1 оборот передній, що значно спрощує управління в заметі. Так само це виглядає більш реалістично.
Рульовий сервопривід
Сервопривод (механізм рульового управління) не повинен бути надто повільний тому в іншому випадку ви не зможете вписатися в поворот. Так само варто звернути увагу на зусилля з яким він працює. Прийнято вважати що так початківця пілота і любителя простіше вибрати сервопривід середнього класу, зі швидкість обертання від 0,09 до 0,07 с / 60 ° і зусиллям в 6-8кг. Для більш досвідчених пілотів варто підібрати серво привід швидше 0,06-0,04 с / 60 ° для більш швидкої реакції.
Приступаємо до дрифтингу!
Щоб освоїти цю майстерність, приступите з водіння по прямій. Потім почніть не поспішаючи похитувати модель вправо і вліво. Так ви відчуєте, в яких точках шини втрачають зчеплення з трасою. Потім прискорте і виконайте операцію знову.
Ваше завдання - побачити, як задня частина автомоделі почне «виляти». Як тільки вам знадобиться протидіяти цьому процесу, утримуючи кермо, ви перейдете на новий етап навчання.
Можете утримувати модель, не даючи їй крутитися навколо своєї осі? Тоді ви готові приступити до цього дрифтингу!
Примусьте модель втратити зчеплення, намагаючись утримати її в даному стані. Швидкість повинна бути досить високою, щоб авто валило боком. Чи не зменшуйте швидкість, інакше ви розпряміться. Керуйте автомоделей, на грані. Намагайтеся контролювати занос.
Це і є той дрифтинг, до якого ви прагнули!
Чим більше ви практикуєтеся, тим більш досвідченим водієм ви станете. Через деякий час тренувань ви будете утримувати автомодель в дріфтінге стільки, скільки захочете, легко змінюючи напрямок руху.
Можете утримувати модель, не даючи їй крутитися навколо своєї осі?