Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як пакувати велосипед в подорож

  1. Читати також:

Наша сеть партнеров Banwar

Стаття для тих, хто збирається стати на шлях велопутешествій. Після справності самого велосипеда, в далекій дорозі важливо зручність і надійність розміщення багажу. Поговоримо про це.

У свої перші велопоходи я не дуже сильно морочився питаннями багажу. Катав я переважно в бомж стилі, часто без намету, сподіваючись на хорошу погоду. Різноманітністю екіпіровки похвалитися також не міг, так само як і великим вибором одягу.

Тому мені часто вистачало простого консольного багажника і односторонньої сумки. Однак з плином часу формат моїх походів почав змінюватися: по-перше, вони стали довшими, по-друге, тепер зі мною в дорогу виїжджала дружина. Тому довелося переглянути звички і встати на шлях оптимізації возимого з собою мотлоху.

Почну з самих багажників. Якщо ви їдете в справжній велопохід, то консольним багажників (які кріпляться до Підсідельний штир) доведеться відмовити. Погано, якщо на ваш велосипед неможливо поставити нормальний багажник, який кріпиться болтами до верхніх пір'ю і дропаутов (місце, куди вставляється втулка колеса).

Таке часто трапляється на сучасних гірських велосипедах, особливо з дисковими гальмами. В цьому випадку доведеться викручуватися з хомутами або шукати ті моделі багажників, які все-таки вдасться встановити на раму.

Якщо ваш велопохід - це дійсно подорож, а не прогулянка на кілька днів, то вкрай корисно розподілити вантаж між передом і задом. Тому разом із заднім багажником велотуристи встановлюють і передній, що кріпиться на вилку. Знову-таки, у власників МТБ з амо-виделками проблема - такі багажники призначені для установки на жорстку вилку. Але це анітрохи не означає, що це неможливо в принципі.

Але це анітрохи не означає, що це неможливо в принципі

Ще один багажник, який можна поставити попереду - маленьку поличку, з кріпленням до вібрейки. Великої ваги на цю полицю не покладеш, але розмістити якусь легку дріб'язок можна запросто.

Великої ваги на цю полицю не покладеш, але розмістити якусь легку дріб'язок можна запросто

Якщо ви зробили все правильно, то ваш байк не виглядає так, як мій на початку подорожі Південний Шлях . 🙂 Ну і намучилися ми з багажем в тому поході, я вам скажу.

🙂 Ну і намучилися ми з багажем в тому поході, я вам скажу

Не було продумано абсолютно нічого: щоб дістати якусь дрібницю, доводилося розбирати весь закріплений зверху сумки мотлох. А скільки разів ця конструкція розвалювалася прямо на ходу! Що ж, це теж досвід, в наступних поїздках ми вже були значно краще екіпіровані.

Тепер перейдемо до велосипедним сумкам. Напевно, більшість туристів їздить з сумками, які називають в народі велоштани. Це досить практичне рішення, одними з головних його достоїнств є низька ціна і великий обсяг. До зручності експлуатації теж особливих претензій немає: рідко використовувані предмети укладаються в центральний відсік, а в бічні кладуть вело і цивільний одяг, їжу, інструмент і тд.

Я навіть не знаю, який недолік їм приписати, хіба що незручність в перенесенні в знятому з велосипеда положенні. Втім, це зовсім не той фактор, через який потрібно відмовлятися від цього типу сумок, тим більше що у деяких моделей передбачені лямки, як у рюкзака.

Однак в західній середовищі веломандрівник, особливо тих, хто катає довго і далеко склався свій стандарт екіпіровки: одне об'ємні сумки з водонепроникного матеріалу по кожному борту велосипеда. Я повністю підтримую цей напрям, і тому прикупив собі і Мурзику по комплекту німецьких сумок Ortlieb.

Я повністю підтримую цей напрям, і тому прикупив собі і Мурзику по комплекту німецьких сумок Ortlieb

На мій погляд, дуже зручно: кожна сумка кріпиться окремо. У нас в походах було часто так, що встаючи в кемпінгу не пару днів, ми виїжджали на весь день кататися по околицях. В цьому випадку доводилося залишати основну Велосумки-штани в хустці, і класти необхідні речі в рюкзак на спину. А з Ortlieb просто підвісив одну сумку і катайся спокійно.

Другою причиною, чому я купив Ortlieb - повна водонепроникність цих сумок. Це важко переоцінити, коли потрапляєш в перший злива. А коли дощ йде день, два, три? Хтось скаже, що і для велоштанов існує непромокаючий накидка, але, хлопці, це ж не те. Сумка все одно намокне, від бризок знизу. А якщо навіть не намокне, то відволожиться. У Ortlieb ж - повна герметичність.

Також для мене важлива швидкознімне сумок з багажника. Якщо зняти навантажені велоштани займає кілька хвилин, то однооб'ємники Ortlieb знімаються моментально. Якщо комусь цікаві ці дуже надійні і практичні сумки, то подивіться на асортимент Ortlieb , Впевнений, що виберете собі відповідний варіант. Рекомендую брати яскраві кольори - це хоч і не надто практично, зате добре з точки зору пасивної безпеки.

Для переднього багажника у нас тепер теж одне об'ємні Ortlieb, тут нічого не можу додати до вищесказаного. Зручно, практично, непромокальністю. Завдяки такому розподілу ваги не дуже завантажена задня вісь. Загальна маневреність, правда, втрачається, але ж далекобійні велопоходи проходять в основному по асфальту або хорошому грунту.

Якщо встановлений спереду багажник-полку, то на нього можна класти намет, там для неї найкраще місце. Крім цього, можна поставити сумку на кермо, в неї зверху ставиться паперова карта, щоб у вас завжди був під очима маршрут на день. В саму сумку зручно класти документи і цінні речі, тому що вона теж легкознімна. Втім, гроші і документи я вважаю за краще тримати глибше.

Невеликі гроші на денні витрати можна покласти в сумку на кермі, а основний бюджет і інші цінності у мене лежать в окремому рюкзаку. У цьому рюкзаку є внутрішній потайну кишеню, в якому це все і лежить. Сам рюкзак під час руху лежить в одній з сумок в згорнутому вигляді. Коли потрібно відійти в магазин або ще кудись від велосипеда, то я просто дістаю його і одягаю. На мій погляд, такий спосіб досить надійний - у нас ще не було проблем з втратою або пропажею цінностей.

Ще не завадить маленька сумочка, яка називається Frame pannier. Її вішають на раму спереду, у виносу. Туди зручно класти мобільний телефон, дрібні купюри і маленький фотоапарат. Наприклад, моя беззеркальная камера Sony Nex 5 c ширококутним об'єктивом відмінно туди влазить, і я фоткаю не зупиняючись.

Наприклад, моя   беззеркальная камера Sony Nex 5   c ширококутним об'єктивом відмінно туди влазить, і я фоткаю не зупиняючись

Розміщуючи багаж таким чином, у нас виходить дуже акуратна і зручна укладка. Між передніми і задніми однооб'емников розподілений весь основний тягар, покладений в порядку важливості і частоти використання. На задньому багажнику лежать пінка і чохол для авіаперевезень. Спереду на полиці примостилася намет. На кермі і в frame pannier - потрібні дрібниці. Все під рукою, нічого не бовтається.

Втім, як би у вас не був продуманий і покладений багаж, що не виїжджайте в дорогу без гумових джгутів. Вони обов'язково стануть в нагоді вам, наприклад, що б закріпити на багажнику півторалітрову пляшку з водою, пакет з їжею з магазину та інше.

Купити багажники і сумки по самій вигідною ціною можна в кращих онлайн веломагазинах Wiggle і Chain Reaction Cycles , Я там закуповувати постійно вже з 2006 року. Не забудьте в списку країн поставити Росію, тоді ціна відразу знизиться на суму європейського ПДВ.

Ніяких податків або митних зборів платити не треба, посилка доходить за 1-2 тижні. А якщо підключіть друзів і наберете замовлення на 5000 рублів, то доставка безкоштовна. почитайте про мій досвід з цими магазинами . Дуже рекомендую.

По суті, питання багажу в велоподорожі вирішується дуже просто, але вимагає ретельної підготовки. Якщо ще вдома зробити все правильно, то в дорозі значно простіше. У подорожі і так вистачає інших турбот, не вистачає ще мороки з сумками, як це було в нашому Південному Шляху. Рекомендую не скупитися на хороші багажники і сумки, це виллється в копієчку, але речі прослужать не один рік, приносячи позитивні емоції.

Друзі, давайте не будемо губитися на просторах інтернетів! Я пропоную вам отримувати на емейл повідомлення про публікації моїх нових статей, таким чином ви завжди будете знати, що я написав щось нове. Пройдіть по посиланню , будь ласка.

Читати також:

Щоб не втратити цей сайт з уваги: пройдіть по посиланню - ви отримаєте повідомлення про вихід нової статті на емейл. Ніякого спаму, відписатися можна в пару кліків.

Сказати спасибі за статтю можна репоста в Фейсбуці або Вконтакте:

А коли дощ йде день, два, три?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов