Наша сеть партнеров Banwar
Відновлення акумулятора автомобіля - найпопулярніший вид ремонту батареї, який має на увазі проведення декількох процедур, які відновлюють його робочий стан до заводського.
Ці процедури повинні проводитися тільки досвідченими водіями або ж кваліфікованими фахівцями.
Виходу з ладу цього пристрою може бути в цих випадках:
- при сульфатации пластин акумулятор під час роботи майже не віддає власної ємності;
- поломка крайніх пластинок в батареї;
- замикання пластин;
- може акумулятор просто сів.
Отже, як же відновити акумулятор.
Якщо ви з'ясували, що у АКБ сталося замикання пластин, то не варто поспішати його відразу ж заряджати.
З пристосувань для процедури відновлення будуть потрібні вода дистильована, електроліт досить великої щільності, ареометр, зарядний пристрій, але не звичайне, а таке, щоб була можливість для зарядки невеликими струмами, а також десульфатірующім присадка. Ну і, природно, шприц і клізма.
Саме основне, що необхідно зробити - це вимити акумуляторну батарею дистильованою водою.
Варто відзначити, що якщо вода буде постійно чорного кольору, а вугільна крихта не буде навіть вимиватися, то на відновлення АКБ годі й сподіватися.
Якщо ж крихту все-таки вийшло вимити, а вода стала практично чистою, то можна переходити до робіт по відновленню, зокрема, до десульфатаціі пластин акумуляторної батареї.
Для цього варто знайти і ретельно вивчити інструкцію десульфатірующім домішки до електролітів.
Далі потрібно залити електроліт в акумулятор згідно з інструкцією і не чіпати його дві доби. Це необхідно для того, щоб видалити з батареї, а точніше з пластин, повністю все повітря.
Після закінчення цього часу потрібно перевірити стан електроліту і, якщо є необхідність, долити його до потрібного рівня. Тепер можна приступати до зарядки акумуляторної батареї, при цьому вивернувши всі пробки. Далі зарядити до напруги на клемах близько 13-14 В. А після знизити напругу до 10,2 В за допомогою лампочки 0,5 А. Потім знову зарядка до необхідного напруги. Робиться це до тих пір, поки ємність батареї не відновитися.
Читайте також: Як реанімувати акумулятор в домашніх умовах
Під час такого циклу розрядки / зарядки варто дотримуватися кількох правил:
- зарядний струм не повинен бути більшим. Електроліту можна нагріватися, а якщо раптом це станеться, то потрібно відразу ж зменшити зарядний струм.
- після досягнення напруги на клемах 13 - 14 В, зарядний струм потрібно зменшити приблизно рази в два і чекати дві години. Якщо після цього напруга не змінилося, то зарядку можна завершувати. Потім потрібно визначити ємність акумуляторної батареї, і якщо результати не будуть відповідати написаним в маркуванні батареї, то цикл варто повторити.
Якщо ж ємність задовольнить вимоги, то, отже, процес відновлення автомобільного акумулятора завершено вдало.
Крім цього способу відновити АКБ можна струмами зворотного напрямку або за допомогою пульсуючих струмів, які відмінно знімають з пластин сульфат свинцю.
Для цього потрібно злити старий електроліт і промити його дистильованою водою. Потім залити туди розчин 10% аміаку, після необхідно злити розчин, і знову промити акумуляторну батарею.
Потім зарядити батарею за допомогою пульсуючого струму з імпульсом одновідсоткового заряду струм заряду повинен становити 10% від повної ємності батареї (АКБ для легкових автомобілів).
Відновлення акумуляторної батареї транспортного засобу також можна проводитися і іншими способами.
Ті методи, які були описані вище, відмінно підійдуть для стандартних ситуацій, які зустрічаються досить часто, але абсолютно у всіх випадках потрібно свій грамотний індивідуальний підхід.
Отже, і методи щодо вирішення цієї проблеми в залежності від конкретного випадку і будуть абсолютно інші, а часом навіть повністю нові. Тут все залежить тільки від вашої вправності або вправності того майстра, який буде проводити відновлення акумулятора транспортного засобу.
Але в будь-якому випадку, хочеться додати, що необхідно обов'язково стежити за власною акумуляторною батареєю, особливо актуально це в зимову пору року. Потрібно вчасно проводити обслуговування, додавати при необхідності дистильовану воду, а також піднімати взимку щільність електроліту. Не варто залишати його на тривалий час на морозі, а вже тим більше з натягнутими клемами.
Якщо ви будете дотримуватися цих нескладних рекомендацій, то протягом усього терміну користування акумулятора про його відновлення можна буде не згадувати.