Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як замінити радіатори опалення взимку: відмінний спосіб

  1. Вихідні умови та підготовка Сьогодні заїхав на новий об'єкт, і як зазвичай хочу показати, що і як...
  2. Етапи роботи
  3. процес заморозки
  4. Фінальна частина роботи

Вихідні умови та підготовка

Наша сеть партнеров Banwar

Сьогодні заїхав на новий об'єкт, і як зазвичай хочу показати, що і як я буду робити. У двох словах: це новостроечка, свіжий будинок, років зо три йому, моноліт. Тут буде проводитися мною заміна трьох радіаторів опалення. Як ми бачимо, радіатори коштують від забудовника.

Тут звичайно варіанти різні. Хтось сказав би: «Ну стоять, і нормально!». Але замовник захотів поставити Global, хоче, щоб все рівно висіло, а не так як зараз - криво і притиснуто до стінки, щоб було акуратно все. Арматура буде змінюватися. Я буду встановлювати вентилі ручного регулювання фаровскіе, тобто не як тут, наприклад, кульові крани, які, я вважаю, у відкритому доступі на системі опалення виглядають не зовсім красиво.

Тут, як ми бачимо, встановлений термоклапан Danfoss. Це говорить про те, що тут нижня подача.

Це говорить про те, що тут нижня подача

І знову ж таки, чим гарний Farrow, що не потрібно дотримуватися розташування. Зараз я вам покажу. Якщо ви звернете увагу, на корпусі є така стрілка. Ця стрілочка показує напрямок потоку. Якщо ви встановите цей клапан на верхній введення радіатора, то він буде працювати як мінімум некоректно або взагалі потоком буде перекривати мембрану, і радіатор не буде працювати.

Якщо ви встановите цей клапан на верхній введення радіатора, то він буде працювати як мінімум некоректно або взагалі потоком буде перекривати мембрану, і радіатор не буде працювати

Тому для тих, хто любить встановлювати термоклапан, подумайте, тут помилки не повинно бути ні в якому разі. Тому ще раз, фарровскіе вентиля все прохідні, тобто не має значення напрямок потоку, можна їх встановлювати і на обратку і на подачу. Тут я поставлю вгору регулювальний, вниз - запірний. Візуально це буде виглядати більш органічно, природно і красиво.

До речі, ось така штука у мене цікава з'явилася десь рік тому, напевно. Це тепловізор. Він дозволяє наочно побачити стан прогріву. Як ми бачимо, у нас дійсно нижня подача, прогрів відбувається фактично тільки в перших двох секціях. І правда при нижній подачі таке може бути. Пов'язано це з тим, що швидкість потоку маленька. Може бути багато причин, наприклад, термоклапан забитий або ще щось некоректно.

Чому я так кажу? Просто для наочності, з правого боку ми бачимо теж нижню подачу, але тут радіатор прогрівається практично рівномірно, хіба що секції відрізняються на пару градусів. Але в будь-якому випадку відмінний результат.

В даному випадку я хочу поставити вентиля Farrow і подивитися, мені самому так само цікаво, чи буде результат. Може дійсно арматура має значення. Секцій тут буде трохи менше. Зараз тут варто по сім секцій, а буде встановлюватися по шість. Вирішили не робити ніяких перевертнів або діагональних з'єднань, так як будинок дуже теплий. Тут використовуються не піноблоки, а пенополістерольние блоки, тобто це пінопласту крихта з цементом. Будинок реально дуже теплий, тому будемо робити бокове, замовник так захотів. І навіть якщо ми не покращимо результат, то в будь-якому випадку навіть половинний прогрес буде давати то тепло, яке необхідно для комфортного проживання.

Тепер ще є основною нюанс. Спочатку це планувалося все замінити з газозварюванням на сталевих трубах - це основний вид моєї діяльності, але, на жаль, зима дає свої поправки, особливо останнім часом проблеми з відключенням. Мене замовник заздалегідь попередив, що потрібно уточнювати, потрібно знайти сантехніка, або може краще заздалегідь домовитися, щоб відключили воду. Взимку це по черзі робиться, спочатку один стояк відключили, потім після переварювання другий. Зручно, що тут два радіатора, тобто фактично мешканці не будуть відчувати дискомфорт - один радіатор відключили, в цей час працює другий.

Сантехнік сказав, що до мінус 5 він нам відключить і все буде добре. Був навіть перенесений мій заїзд на цей об'єкт на тиждень. Обіцяли на тому тижні десь до 10 морозу, я підстрахувався і сказав, що це великий ризик і потрібно перенести терміни. Замовник погодився і терміни перенесли. І що ми бачимо? На вулиці мінус 3. Дзвоню сантехніку ще раз підтвердити, що ми заїхали і потрібно відключати. Сантехнік включає дурня, каже, що нічого не знає. Покликали інженера. Але так ми ні про що і не домовилися. Я розумів, що такі ризики можливі. Замовнику я запропонував зробити з заморожуванням. У нього в будь-якому випадку вибору не було, він звичайно ж погодився. Навіть зрадів, що є така технологія.

технологія заморозки

Для тих, хто не в курсі, технологія ця по заморожуванню труб. Використовуються такі ось апаратик.

Для тих, хто вперше бачить і чує, покажу. З'єднання при використанні цих апаратів заморожує теплоносій і можна проводити маніпуляції, роботи різні. Єдине, що не можна проводити зварку поруч з охолоджувальними колодками, тому з'єднання буде проводитися на Viega мега-прес системі. Зараз покажу.

Такі ось фітинги. Це нероз'ємні з'єднання сталеві, якраз підходять для наших труб.

Етапи роботи

Зараз хочу вам показати один з етапів своєї роботи. Робота з заморожування труб має певні нюанси, особливо в зимовий період, коли ми не можемо просто зупинити на кілька годин циркуляцію стояка опалення, інакше будуть скарги. Влітку ясна річ - заморозили, вода стоїть, сусіди навіть не дізнаються, що якісь роботи проводяться. Електричні апарати можуть працювати і годину, і два, і цілий день. Можна винести радіатор, підігнати не поспішаючи труби, все це з'єднати. У зимовий період у нас такої розкоші немає. Природно, роботи при цьому робляться в два етапи. Перший етап - заморозити, демонтувати старий радіатор, встановити тимчасовий байпас - це тимчасова перемичка для того, щоб пустити знову опалення, щоб сусідів не морозити.

Після цього я роблю підготовку. Я можу вивісити зібраний новий радіатор. Можу також закріпити стоячок. Підготувати місце з'єднання майбутнього. Тобто зробити максимальну підготовку, зробити виміри для того, щоб з'єднати радіатор з стояком.

Що ще можу додати з приводу роботи? Замороження має один дуже важливий момент - вона може працювати тільки при відсутності циркуляції, тобто не повинно бути протоку води. У цьому вся складність, тому, напевно, на даний момент заморозка не надто популярна. І перша найважливіша проблема - це як зупинити циркуляцію в стояках. Довго я бився над цією проблемою, думав, як це зробити. Знайшов я спосіб, багаторазово мною вже випробуваний. Можна зупиняти циркуляцію, не виходячи з квартири і не приходячи до допомоги сантехніка.

процес заморозки

Отже, другий радіатор у нас вже зібрано. Залишився останній. Найперший я вправленим на кухні. Хочу показати процес заморозки, що він із себе представляє.

Ось ми бачимо іній. Це говорить про те, що всередині труби коштує крижана пробка. Дуже круто виглядає.

Дуже круто виглядає

Тут у нас спеціальний центратор для того, щоб мені можна було виставити заготовочкі.

Тут у нас спеціальний центратор для того, щоб мені можна було виставити заготовочкі

Сюди залишиться надіти насувну муфту і запресувати.

Тут верхній відведення я вже підігнав.

Ось така у нас краса виходить. Так само нижній. Труба теж у нас готова. Ось так вона виглядає.

Тут різьблення вже була, коли я накладав байпас, тому фітінг використовується різьбовий.

Фінальна частина роботи

Як і обіцяв, показую фінальну частину своєї роботи. Зараз я зроблю короткий огляд того, що було зроблено і пройдуся по всіх етапах - як ця робота проводилася, з яких причин, чому так, а не іншим способом.

Ось те, що у мене вийшло.

Ось те, що у мене вийшло

Тут, в зв'язку з проблемою відключення, заміна радіаторів опалення проводилася за технологією заморозки труб. Три радіатора опалення.

Система мега прес - це нероз'ємні з'єднання, сталеві муфти.

Зараз покажу відразу в тепловізорі.

Дивимося. У нас тут, як я говорив, нижня подача, тому є відставання, але в принципі більш менш прогрів рівномірний. Перевіримо також інші радіатори.

Зараз давайте пройдемося ще раз по всі нюансам. Почнемо з кріплення. Як я говорив, тут пенополістерольние плити, тому тут використовується хімічний анкер. Робилося отвір, продуває, туди закачувати двокомпонентний склад на епоксидної основі. Вставляються шурупи такі маленькі. Після цього, коли схоплюється, буквально протягом декількох хвилин, встановлюються кронштейни з гаєчками, і можна регулювати по висоті. Дуже зручно.

Дуже зручно

Радіатори Global. Запірна арматура - вентилі ручного регулювання. Вони є запірно-регулювальними.

Вони є запірно-регулювальними

Єдине, що тут встановлено ще старий тип вентиля. Зараз йдуть більш охайні, округлені, але на роботу вентилів це не впливає. При необхідності під час ремонту можна повністю перекрити і зняти радіатор. Дуже універсальний, надійний і красивий. Тут ми також бачимо зведеної байпас. Перший раз я застосував. Виходить жорстка зв'язка і плюс фітинги коштують грошей, тому є можливість трохи заощадити. Замість двох прес-трійників тут фактично використовується одна прес-муфта. Я її розрізав навпіл.

Я її розрізав навпіл

Як ми бачимо, товщина стінок сходиться. На трубі 2,8 у нас. На муфті більше 3 мм, тобто навіть товщі, ніж сама труба.

На муфті більше 3 мм, тобто навіть товщі, ніж сама труба

Мене запитували, чому на водопостачанні не використовуєте. Це європейські норми, можна використовувати на опалення, але не на питний водопровід. Я думаю, це пов'язано з тим, що потрібно проходити сертифікацію. Ось внизу ми використовуємо комбіновану муфту, де з одного боку різьблення, а з іншого прес.

Ось внизу ми використовуємо комбіновану муфту, де з одного боку різьблення, а з іншого прес

Коли я встановлював байпас, щоб не робити якісь маніпуляції додаткові, я просто викрутив вентиль і встановив прес-фітинг.

Ось ми бачимо зварене з'єднання.

Я думаю, дійсно хороший варіант вийшов. Зручно підганяти. Я намагаюся цільної трубою робити, навіть якщо прес-з'єднання. Будь-яку роботу можна робити по-різному.

Що можу сказати про систему мега-прес? Це сталеві фітинги. 16 атмосфер робочий тиск тримають. Щоб ви розуміли, в наших системах опалення зазвичай 6-8 атмосфер, тобто дворазовий запас міцності. У випробуваннях витримував до 64. Ви розумієте, яка це сила. Термін служби цих фітингів, як заявляють німці, 50 років. Перевага перед звичайними старими прес-з'єднаннями в тому, що труба не сплющується, а просто зуби впиваються в муфту.

У будь-якому випадку оцінювати вам, судити вам. Має місце бути такий тип монтажу, особливо з урахуванням наших нюансів, коли є проблеми з відключенням.

Чому я так кажу?
І що ми бачимо?
Що ще можу додати з приводу роботи?
Що можу сказати про систему мега-прес?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов