Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як роблять літієві акумулятори ТМ Вольта Байкса

Наша сеть партнеров Banwar

Заводи, які виробляють акумулятори для ТМ «Volta bikes», (їх кілька, тому що кожне підприємство спеціалізується на випуску одного типу акумуляторів) - ультрасучасні будівлі, світлі і просторі, побудовані з запасом, для планованого розширення виробництва. Стороннім вхід в цеху строго заборонений. Але так як ми не сторонні, то спеціально для Вас, шановні читачі, пройдемо по всьому технологічному лінії, попередньо вдягнувши білі халати та бахіли.

акумулятори

Виготовлення літієвих акумуляторів - чисте виробництво і в приміщеннях не повинно бути пилу. Для цього всі цехи ізольовані один від одного герметичними перегородками. Усередині просторих заводських цехів побудовані інші, трохи менше - зі своїми стінами, дахом, і герметично закриваються дверима - тобто будівля в будівлі. Система кондиціонування має фільтри тонкої очистки повітря, - щоб в цеху не потрапила пил. Окремі технологічні процеси взагалі проходять в інертному газовому середовищі. Це необхідна умова високої якості продукції, що випускається.

як влаштований літієвий акумулятор ? Для початку, звертаємо увагу, що джерело енергії, встановлений в електровелосипед - це акумуляторна батарея. Термін «акумулятор» відноситься до однієї осередку, яка складається з позитивних і негативних електродів, занурених у електроліт, але в побуті, для скорочення, всі ми часто використовуємо термін «акумулятор», маючи на увазі акумуляторну батарею.

В якості основи позитивних електродів для виробництва акумуляторів ТМ «Volta bikes», використовується алюмінієва фольга, що поставляється з Японії. Забігаючи вперед, скажу, що алюмінієві корпусу для акумуляторів (не плутати з батареями!) - теж родом з Японії. Для виготовлення негативних електродів використовується мідна фольга, вже китайського виробництва. Хіміки - технологи підбирають для виробництва найкращі компоненти. При цьому країна походження не має значення. Головні критерії - забезпечення максимальної якості! Такий підхід дозволяє продукції заводу успішно конкурувати на світових ринках з американськими, японськими і корейськими виробниками.

Взагалі, Китай, на відміну від інших країн, наприклад, тих же Японії і Південної Кореї, має потужну сировинну базу для виробництва літієвих акумуляторів. У провінції Внутрішня Монголія, - зосереджені незліченні поклади літію і рідкоземельних елементів. Саме тому КНР домінує на світових ринках новітніх джерел струму, - літієвих акумуляторів.

заготовки для електродів в рулонах


Отже, для виробництва електродів ми маємо два типи фольги: мідного й алюмінієвого. Тепер їх потрібно покрити активною масою, до складу якої входить магній, хром, графіт і безліч присадок. Рецепт цієї начинки - найбільш охороняється секрет виробництва. На заводі його знає лише кілька людей. Від складу активної маси і електроліту залежить, який саме тип акумуляторів буде випущений: літій магнієвий, літій іонний, або літій залізофосфатні. В іншому, технологія виробництва всіх трьох типів однакова.

в цих міксерах готується активна маса для електродів


Активну масу для нанесення на електроди готують у величезних герметичних міксерах, - на зразок тістомісильних машин на хлібозаводах. Інгредієнти дуже ретельно перемішують, щоб забезпечити однорідність складу. У процесі приготування, додають безліч присадок. При необхідності сировину підсушують, так як воно повинно мати не тільки певний хімічний склад, але і вологість.

Далі активна маса завантажується в бункера автоматичних ліній, які наносять її на фольгу. На знімку ми бачимо, що активна маса наноситься не суцільним потоком, а «квадратиками» певного розміру, відповідного габаритам майбутнього електрода. Потім рулон зі стрічкою завантажують в іншу машину, - прес, який ущільнює нанесений на фольгу склад. Це робиться для того, щоб зменшити товщину електродів, а значить і обсяг всього акумулятора.

нанесення активної маси на основу для електродів - процес автоматизований


Потім автоматична лінія висікає з рулону пластини певного розміру. Всі операції, включаючи і цей етап, виконуються автоматично, на новому високоточному обладнанні, в основному імпортного виробництва - від грандів світового машинобудування.

Висічка електродів з рулону


Наступний етап - складання акумуляторів, поки неможливий без застосування ручної праці. Але він грамотно організований: всюди, де тільки можливо, застосовується спеціальне обладнання і конвеєра. Якби існувало обладнання, яке виконує всі операції автоматично, повірте, воно б уже стояло на заводі. Але це очевидно питання найближчого майбутнього. А поки - цілий ряд конвеєрних ліній, на яких, одягнені в блакитні спецівки і захисні маски робочі, приварюють до електродів контакти і збирають їх у пакети, чергуючи між собою катод і анод.

на складальному конвеєрі


Зібрані пакети з електродів, між якими, для виключення замикання, прокладені діелектричні прокладки, вставляються в корпусу з алюмінієвої фольги. Далі слід один з найважливіших етапів виробництва - заливка електроліту. Вона виконується вручну, в прозорому боксі. У нього закачаний інертний газ, для того, щоб в акумулятор не потрапив кисень, який може служити окислювачем і тим самим вивести акумулятор з ладу в короткий час.

заливка електроліту


Після заливки електроліту, акумулятор, в цьому ж боксі, за допомогою спеціального обладнання герметично запаюється. Тепер він готовий для першої зарядки і активації. Після калібрування і перевірки акумуляторів, їх збирають в акумуляторні батареї, вставляють в корпусу і пакують в картонні ящики. Асортимент літієвих акумуляторів, вироблених заводом, надзвичайно широкий: від крихітних моделей для блю-тусовой, мобільних телефонів і інших гаджетів, - до силових акумуляторів, вагою в десятки і сотні кілограм, що застосовуються в електромобілях. Партії акумуляторів розходяться по всьому світу. Частина з них потрапляє в Україну. Це літій полімерні і літій залізофосфатні акумулятори для електровелосипедів ТМ «Volta bikes».

один з варіантів корпусу акумулятора для електровелосипеда


готова до відправки продукція


Про те, як завод забезпечує стабільність параметрів і високу якість літієвих акумуляторів ТМ «Volta bikes», я розповім в іншій статті.


Allyur, КНР, спеціально для ТМ «Volta bikes»

Фото автора.


* Передрук без посилання на сайт www.e-bike.com.ua заборонена і переслідується по Закону про захист авторських прав

Теги: тягові акумулятори Дніпропетровськ, літієві акумулятори купити Дніпропетровськ, акумулятори для електромобілів Дніпропетровськ, акумулятори для електротранспорту Дніпропетровськ

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов