Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

як оформити саморобний кастом? - Юридичні питання - UAMOTO [moto] (Україна, Мотоцикли, Байкери, Ukraine, Motorcycles, Bikers)

Наша сеть партнеров Banwar

Стор: 1 2
MaxWin Стор: 1   2   MaxWin   Відгуки:   4   100% Кому:   усім   7/10/2009 7:01 PM |   1   |   #   |   Ось нашол цікаву статейку, про регестрации переробок у наших братів:   В даний час про вашу організацію досить багато інформації, зокрема, завдяки публікаціям в журналі Мото

Відгуки: 4 100% Кому: усім 7/10/2009 7:01 PM | 1 | # | Ось нашол цікаву статейку, про регестрации переробок у наших братів:
В даний час про вашу організацію досить багато інформації, зокрема, завдяки публікаціям в журналі "Мото". Однак, незважаючи на це, тема реєстрації "самопалів" ще актуальна. Зі ЗМІ та інтернету можна дізнатися умови, при яких можна отримати висновок від ВАТ "мотопром". Але багато самодельщики сумніваються в позитивному рішенні по їх конструкцій, так як не знають принципи за якими ви проводите оцінку мотоциклів.
Також погано освітлені вимоги до наданих документів, на підставі яких приймається постанова.
У зв'язку з цим, ми задали деякі питання безпосередньо фахівцям ВАТ "мотопром". Відповів нам інженер випробувального центру "МОТОДВС" С.Н.Панкратов.
Самодельщиков сумнівається в кінцевих результатах своєї творчості краще не починати цим займатися.
Процедура легалізації самостійно проведених переробок (переобладнання) та самостійно виготовлених мотоциклів можете виявитися дуже скрутній. Розглядаючи питання "переробок" ГИБДД керується Наказом № 1240 МВС РФ від 7 грудня 2000 р., Який визначає всю процедуру легалізації.
Однак існує чиновник, який в залежності від регіону або навіть підрозділи має свій "специфічний" підхід до тих чи інших чинних нормативних документів. До цього треба бути готовим.
Експертиза "саморобок" проводиться керуючись "Єдиними методичними вказівками по експертній оцінці самодіяльної автомобільної і мотоциклетної техніки", узгодженої з ГИБДД, "Технічними вимогами до мотоциклів, моторолерів, мокикам і мопедів, виготовленим в індивідуальному порядку" також узгодженими з керівництвом ДАІ.
- Які основні вимоги та параметри повинні бути враховані в конструкції?
Експертиза як "саморобок" так і переобладнаних мотоциклів передбачає в першу чергу перевірку відповідності наданого зразка вимогам що забезпечує його безпечну експлуатацію. Це вимоги в частині гальмування, органів управління, світлотехніки, екології та ін., В основному це вимоги Правил ЄЕК ООН прийнятих в РФ до прямого застосування.
- Якщо проводяться якісь розрахунки (на міцність, жорсткість і т.д.), то за якими методиками і де з ними можна ознайомитися?
- При необхідності проведення будь-яких розрахунків вони проводяться за прийнятими в машинобудуванні методам, спеціальних методик для мотоцикла немає. Однак слід зауважити. що не маючи спеціальної освіти краще цим не займатися, а доручити це питання фахівцям.
- Які деталі і агрегати не можуть піддаватися переробці?
- В принципі, можлива переробка будь-яких деталей, вузлів і агрегатів якщо це не веде до зниження їх міцності властивостей і не порушує вимог що пред'являються до мотоциклу.
- Які деталі і агрегати не можуть встановлюватися на мотоцикл?
- При переобладнанні або самостійному виготовленні мототехніки можна використовувати вузли і агрегати не пройшли сертифікації. (Наказ № 59 МВС РФ від 27 січня 2003р.). Вузли, агрегати і деталі, що випускається в РФ автомототехники проходять сертифікацію в складі транспортного засобу або окремо як запасні частини. Збирати цілком із запасних частин серійно випускається мототехніку забороняється.
- Чи є приклади правильного оформлення документів заявки на експертизу і де з ними можна ознайомитися?
- Прикладом правильного оформлення документів заявки на експертизу, є проведені численні експертизи, видані укладення і подальша реєстрація транспортного засобу в ГИБДД. З конкретними прикладами можна ознайомитися в випробувальному центрі ВАТ "мотопром".
- На підставі яких нормативних актів ГИБДД зобов'язані прийняти дані вашої експертизи та зареєструвати мотоцикл?
- Повноваження випробувального центру ВАТ "мотопром" ІЦ "МОТОДВС" системі сертифікації визначені і підтверджені Держстандартом Росії (Атестат акредитації № POCC RU.0001.22MT03).
- Якщо за даними експертизи винесено рішення про допуск мотоцикла до реєстрації в ГИБДД, то якими документами описується конструкція? (Розповідають про випадки, коли відмовляли в реєстрації, посилаючись на те, що проводилася експертиза не того мотоцикла або не в тій комплектації, яка вказана в ув'язненні)
- За результатами експертизи видається висновок про відповідність транспортного засобу чинним нормативним документам і допуск його до експлуатації в якому наводиться опис конструкції і додається технічна характеристика транспортного засобу. ГИБДД відповідно контролює можливі підтасовки.
- Чи є якісь особливості в реєстрації трайків, а також у вимогах до їх конструкції?
- Експертиза триколісних транспортних засобів категорії L5 проводиться звичайним порядком, але перевіряється в цьому випадку відповідність представленого ТС вимогам що ставляться до цієї категорії ТЗ. Процедура експертизи починається з розгляду заяви автора, яке пишеться в довільній формі з додатком тих. характеристики ТЗ, фотографій, креслень або як мінімум ескізів переобладнаних або самостійно виготовлених вузлів, агрегатів і деталей. Подивившись заяву в кожному окремому випадку визначається обсяг і порядок проведення експертизи, про що повідомляється заявнику.
Сподіваємося, що відповіді на ці питання допоможуть багатьом самодельщиков легалізувати свої мотоцикли і отримати заповітний талон техогляду. І ще раз дякуємо С.Н.Панкратова за корисну інформацію і докладні відповіді.
www.chopper-style.ru
Lytgh
Кому: kirich 18/1/2010 4:03 PM | 1 | # |

я пробував оформити свій мот як переробку, хотів все зробити чесно, щоб гайцов можна було нах посилати. Звернувся в НДІ Проект в Києві, мовляв хочу доки, ось такі-то переробки (переварена задня частина рами, колесо від машини ззаду, переднє від Ямахи, вилка від Ямахи, передні гальма дискові, задні без змін, бак від ІЖ-49, кермо саморобний, сидіння саморобне), місяць почекав, попросили підтвердження з мотозаводу, що вони допускають такі переробки. звернувся на мотозавод, до технічному директору Логвиненко М. Через 2-3 місяці, він нарешті-то народив мені цю довідку, а там написано не «мотозавод допускається", а "мотозавод Не проти таких переробок". Відправив на НДІ цю довідку, а там сказали шо-то типу "мотозавод дозволив - їдь в МРЕВ, знімай з обліку і став як переробку", я заперечив, мовляв висновок НДІ потрібен, а вони ні, кажуть, їдь в МРЕВ і пипец.
У МРЕВ, природно послали назад в НДІ. АЛЕ вже почався сезон, я вже почав їздити по доків на звичайний стік, менти начебто не дойобивалісь, і тут я зрозумів, що не в нашій країні можна щось зробити. оскільки у нас країна ДОЛБОЙОБОВ.


Стор: 1 2

Які основні вимоги та параметри повинні бути враховані в конструкції?
Якщо проводяться якісь розрахунки (на міцність, жорсткість і т.д.), то за якими методиками і де з ними можна ознайомитися?
Які деталі і агрегати не можуть піддаватися переробці?
Які деталі і агрегати не можуть встановлюватися на мотоцикл?
Чи є приклади правильного оформлення документів заявки на експертизу і де з ними можна ознайомитися?
На підставі яких нормативних актів ГИБДД зобов'язані прийняти дані вашої експертизи та зареєструвати мотоцикл?
Якщо за даними експертизи винесено рішення про допуск мотоцикла до реєстрації в ГИБДД, то якими документами описується конструкція?
Чи є якісь особливості в реєстрації трайків, а також у вимогах до їх конструкції?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов