Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як працює бензиновий двигун FSI?

  1. Схема роботи FSI двигуна
  2. конструкція двигуна
  3. Контур низького тиску
  4. Контур високого тиску
  5. переваги двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

Технологічною інновацією в автовиробництві став двигун FSI Технологічною інновацією в автовиробництві став двигун FSI. Це японська розробка. Початкова назва - GDI (безпосереднє уприскування бензину). Але компанія VW взяла цю розробку за основу, і тепер з конвеєра сходять двигуни категорії FSI. Розшифровка FSI: двигун з безпосереднім уприскуванням палива в циліндри. Передова технологія FSI активно використовується виробниками машин Audi і Mercedes.

Схема роботи FSI двигуна

Двигун внутрішнього згоряння FSI - це бензиновий двигун, який працює з безпосереднім уприскуванням палива в циліндри двигуна. Особливість цих двигунів (порівнюємо з карбюратором і інжектором ) В порядку подачі палива в циліндри двигуна безпосередньо на такті стиснення.

Цікаво знати! Первістком в родині FSI став 1,4-літровий двигун. З'явився він у 2000 році в концерні Volkswagen. Їм був забезпечений автомобіль Lupo.

Їм був забезпечений автомобіль Lupo

Ці двигуни мають двоконтурну систему подачі палива низького і високого тиску, а також рампу , З'єднану безпосередньо з форсункою (В ній паливо знаходиться під високим тиском). Форсунки по команді ЕБУ ( електронний блок керування двигуном ), Що надійшла від датчика положення розподільних валів, відправляють паливо в двигун. Завдяки таким алгоритмом роботи досягається висока паливна економічність, низька кількість викидів продуктів згоряння в атмосферу та ефективне використання енергії двигуна.

конструкція двигуна

Двигун складається з таких основних деталей і систем: блок циліндрів і його головка, кривошипно-шатунний механізм, механізм фазораспределенія, впускні і випускні колектори, система подачі палива. Особливість будови двигуна FSI - це унікальна паливна система. Вона складається з 2 контурів тиску: низького і високого тиску.

Контур низького тиску

Контур низького тиску на увазі паливний резервуар, паливний насос і фільтр, датчик низького тиску. Головну роль в контурі низького тиску грає паливний насос, тому як він строго дозовано (сигнал надходить від датчика низького тиску) транспортує паливо під тиском 0,05-0,5 МПа в сам контур високого тиску. Сигнал датчика направляється в блок управління мотором, а звідти направляється до блоку управління паливним насосом (він змінює обороти обертання насоса і здавлювання в контурі).

Контур високого тиску

Контур високого тиску формує систему безпосереднього вприскування палива Контур високого тиску формує систему безпосереднього вприскування палива. Другий ступінь подачі палива (контур) складається з плунжерного насоса високого тиску з регулювальним клапаном і датчиком високого тиску, який зберігає необхідний тиск в рампі, безпосередньо з'єднаної з форсунками.

Привід насоса високого тиску запускається від розподільних валів за рахунок кулачків, безпосередньо діючих на поршень. У паливному насосі високого тиску ( ТНВД ) Виникає тиск, необхідний для вприскування палива в циліндри двигуна на такті стиснення. Бензин в циліндри подається через форсунки, які отримують команду на відкриття від ЕБУ. За рахунок інтенсивного розпилення палива і активного його перемішування з повітрям, що потрапляє в циліндри, утворюється якісна робоча суміш. Це дає можливість повного згоряння палива і забезпечення максимальної ефективності роботи двигуна на різних режимах.

При безпосередньому уприскуванні палива на різних навантаженнях роботи мотора відбувається кілька видів освіти паливної суміші:

- пошарове;

- стехиометрическое гомогенне;

- гомогенне.

Різні типи сумішоутворення дають можливість ефективного використання палива (його повне згорання через якість сумішоутворення, підвищення потужності, зниження питомої кількості шкідливих викидів на різних навантаженнях роботи мотора).

ТНВД формує необхідний тиск бензину в паливній рампі, яке передається на форсунки і, в залежності від команди ЕБУ, транспортується в циліндри двигуна ТНВД формує необхідний тиск бензину в паливній рампі, яке передається на форсунки і, в залежності від команди ЕБУ, транспортується в циліндри двигуна. Регулятор тиску, вбудований в ТНВД, забезпечує необхідну кількість подачі палива без пульсації в рампу і безпосередньо до форсунок.

Запобіжний клапан захищає систему подачі палива від високого тиску, що виникають внаслідок температурного розширення палива. Він встановлений в рампі. Датчик високого тиску забезпечує необхідний тиск в паливній рампі для досягнення якісного розпилення палива в циліндрі двигуна на такті стиснення для освіти якісної робочої суміші.

Злагоджену роботу всіх пристроїв забезпечує система електронного управління двигуном. СЕУ складається з: датчиків, які дають відомості про становище колінчастого вала , Валів газорозподільної системи, кількості витрачання повітря і його температури, а також робочої температури двигуна, температури навколишнього повітря; виконавчих пристроїв і самого електронного блоку, видає команди на ці прилади.

Різноманітність одержуваних паливних сумішей дозволяє домогтися якісної паливної суміші (сприяє повному згорянню, зростанню потужності двигуна, зниження споживання палива і, нарешті, зменшення шкідливих викидів).

Так, на малих і середніх оборотах мотора відбувається пошарове сумішоутворення. При цьому типі освіти суміші дросельна заслінка майже цілком відкрита. Повітря в двигун надходить з великою швидкістю, впорскування палива відбувається в кінці такту стиснення в область іскроутворення свічки.

А при високих оборотах відбувається стехиометрическое (легкозаймистих) гомогенне (однорідне) освіту суміші А при високих оборотах відбувається стехиометрическое (легкозаймистих) гомогенне (однорідне) освіту суміші. В цьому випадку дросельна заслінка відкрита згідно з розміщенням педалі газу, на такті впуску здійснюється уприскування палива, і утвориться однорідна паливна суміш.

переваги двигуна

Двигун FSI з прямим уприскуванням палива - інноваційна розробка, яка дозволила поєднати в собі ряд позитивних моментів:

• Мотор активно відчуває педаль газу при будь-яких оборотах (це здорово виручає на швидкісній трасі).

• Точний час вприскування палива в камеру згоряння визначається електромагнітним клапаном.

• Кут повороту распредвала 40о дозволяє збільшити тягу на початкових і середніх оборотах мотора.

• Повітря мінімально засмічується шкідливими викидами (це забезпечує рециркуляція відпрацьованих газів).

• Можна зберегти до 15% палива.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов