Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати човновий мотор?

  1. Основні характеристики, на які варто звернути увагу
  2. Топ-10 човнових моторів

Наша сеть партнеров Banwar

Ми вже розповідали про те, як вибрати надувний човен . Серйозний любитель риболовлі і пригод напевно вибере моторну модель, до якої, звичайно ж, потрібно докупити сам мотор . Важливо підібрати варіант підходящої потужності, який не буде споживати дуже багато палива і часто ламатися.

У наступному розділі ми поговоримо про важливі особливості човнових моторів, які варто враховувати при виборі, а в кінці статті розповімо про декілька гідних вашої уваги моделях, які можна придбати у магазинів з нашого каталогу.

Основні характеристики, на які варто звернути увагу

Тип двигуна

У 99% випадків для човнів купують бензинові двигуни. Вони володіють достатньою потужністю і порівняно простою конструкцією, але трохи дорожче в використанні, ніж дизельні.

Також у продажу іноді можна зустріти дизельні і електричні двигуни. Дізаельние моделі часто дорожче порівнянних з ними бензинових, але в використанні будуть дешевше через типу палива. Електричні двигуни стануть в нагоді в тих випадках, якщо ви не плануєте довгі запливи - вони шумлять набагато менше і сподобаються тим рибалкам, які не хочуть розполохати рибу.

Тип ДВС

За кількістю тактів двигуни поділяють на двотактні і чотиритактні.

Перші легше, мають більш просту конструкцію і ремонтуються помітно простіше. Крім того, вони трохи надійніше, але споживання палива, рівень шуму і рівень шкідливих викидів у них вище.

Другі витрачають менше бензину і масла, але важать набагато більше і вимагають ретельного догляду з регулярним ремонтом, який обійдеться в копієчку.

кількість циліндрів

Від кількості циліндрів безпосередньо залежить потужність двигуна - чим їх більше, тим він більший, об'ємніше і дорожче. Також збільшення кількості циліндрів впливає на нагрів поршнів і покращує рівномірність ходу.

Так, маленькі мотори потужністю до 5 кінських сил мають один циліндр - такі моделі можна встановлювати на човни завдовжки до 3.4 м.

Двоциліндрові двигуни помітно більше і важче, а човни з ними можуть розвивати швидкість до 40 км / год (природно, багато що залежить від конкретної моделі і завантаженості човни).

Трьох-і чотирициліндрові двигуни використовуються в великих човнах і невеликих яхтах.

Потужність двигуна, к.с.

Важливо вибрати мотор, потужності якого вистачить для руху човна, яка завантажена повністю. Для цього використовується проста формула: загальна вага човна, пасажирів і вантажу потрібно поділити на 30 (якщо дно човна плоске) або на 25 (якщо у човни є кіль). Мотор вийшла потужності зможе забезпечити глиссирование . Поділивши цю потужність на чотири, можна отримати мінімально прийнятну потужність двигуна - якщо купити менш потужну модель, в погану погоду до берега ви можете і не добратися.

Варто відзначити, що перевищувати максимальну потужність двигуна, який можна встановити на човен (вона вказана в документах), не можна ні в якому разі - ви можете перевернутися, а сам човен може бути при цьому пошкоджена.

Система подачі палива

Існує два типи систем подачі палива - інжектор і карбюратор. Перший більш надійний і економічний, а також не залежить від перепадів температур. Мінус інжектора в дорожнечі і Виоскіе вимогам до якості палива.

Карбюратор помітно більш простий в обслуговуванні та ремонті, а двигуни з ним стоять набагато дешевше. На відміну від інжектора, карбюратор призводить до більш високій витраті палива і більш високого рівня викидів шкідливих речовин в атмосферу.

система запуску

Невеликі двигуни найчастіше оснащуються ручною системою запуску або кікстартера. Вони припускають використання м'язової сили людини.

Двигуни для великих човнів і яхт запускають електростартером, який живиться від вбудованого акумулятора. Це виключає необхідність застосування сили. У деяких випадках електростартер комбінують з ручним - наприклад, на той випадок, якщо акумулятор сяде.

управління

Мотори для невеликих човнів найчастіше мають ручне (або румпельне) управління, яке передбачає перебування рульового на кормі судна. На великій швидкості цей спосіб управління може виявитися досить важким - як через неслухняності човни, так і з-за погіршеної огляду вперед по курсу.

Довгі човни (від 3.5 м) можуть використовувати мотори з дистанційним управлінням, яке передбачає розміщення в передній частині човна керма та інших елементів. Це більш безпечний, зручний і надійний тип, який, однак, можна використовувати лише в досить великих човнах і яхтах.

Висота транця

Кожен мотор розрахований на конкретну висоту транця - плоскої частини човна. Часто вона позначається буквами: S - від 381 мм, L - від 508 мм, XL - від 605 мм, U - від 650 до 680 мм.

вага

Безпосередньо залежить від кількості циліндрів і об'єму двигуна. Ні в якому разі не можна навішувати на човен двигун, вага якого більше, ніж максимальний, вказаний в документації до неї.

Ні в якому разі не можна навішувати на човен двигун, вага якого більше, ніж максимальний, вказаний в документації до неї

Топ-10 човнових моторів

Один із самих економічних двигунів в класі до 5 к.с.

особливості:

  • тип ДВС: 4-тактний
  • циліндрів: 1
  • обсяг: 139 см.куб.
  • потужність: 5 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 1.1 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • висота транця: 381 мм
  • вага: 27 кг

Вельми економічний і стабільний до навантажень двигун в класі до 15 к.с.

особливості:

  • тип ДВС: 4-тактний
  • циліндрів: 2
  • обсяг: 350 см.куб.
  • потужність: 15 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 12 л
  • система запуску: ручна
  • управління: румпель
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 4
  • вага: 58.5 кг

Двигун з відмінним співвідношенням ціни і якості в класі до 15 к.с.

особливості:

  • тип ДВС: 2-тактний
  • циліндрів: 2
  • обсяг: 246 см.куб.
  • потужність: 15 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 24 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • висота транця: 440 мм
  • вага: 36 кг

Економічний і доступний двигун в класі до 5 к.с.

особливості:

  • тип ДВС: 4-тактний
  • циліндрів: 1
  • обсяг: 86 см.куб.
  • потужність: 3.5 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 1 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • вага: 18 кг

Один з найдешевших і легких двигунів для маленьких рибальських човнів.

особливості:

  • тип ДВС: 2-тактний
  • циліндрів: 1
  • обсяг: 52 см.куб.
  • потужність: 3 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 1.2 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • вага: 9.5 кг

Надійний, легкий і економічний двигун в класі до 5 к.с.

особливості:

  • тип ДВС: 2-тактний
  • циліндрів: 1
  • обсяг: 102 см.куб.
  • потужність: 5 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 2.5 л
  • система запуску: кікстартер
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • висота транця: 381 мм
  • вага: 19 кг

Малопотужний і дуже економічний двигун для невеликих човнів.

особливості:

  • тип ДВС: 4-тактний
  • циліндрів: 1
  • обсяг: 57 см.куб.
  • потужність: 2.3 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 1 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • вага: 13.5 кг

Потужний і надійний двигун в класі до 10 к.с.

особливості:

  • тип ДВС: 4-тактний
  • циліндрів: 2
  • обсяг: 222 см.куб.
  • потужність: 10 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 12.5 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 4
  • висота транця: 433 мм
  • вага: 42 кг

Дуже потужний двигун для великих човнів і вітрильних яхт.

особливості:

  • тип ДВС: 2-тактний
  • циліндрів: 2
  • обсяг: 496 см.куб.
  • потужність: 30 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 24 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • висота транця: 550 мм
  • вага: 54 кг

Дуже якісний, надійний і економічний, але дорогий двигун для невеликих човнів.

особливості:

  • тип ДВС: 4-тактний
  • циліндрів: 1
  • обсяг: 139 см.куб.
  • потужність: 6 к.с.
  • система подачі палива: карбюратор
  • ємність паливного бака: 1.1 л
  • система запуску: ручна
  • управління: ручне
  • зміна нахилу двигуна: ручне
  • лопатей гребного гвинта: 3
  • висота транця: 381 мм
  • вага: 27 кг

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов