Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як замінити паливний фільтр своїми руками

  1. груба очищення
  2. Для карбюраторних машин
  3. Для автомобілів з «інжектором»
  4. тонка очистка
  5. Заміна на карбюраторних моделях
  6. Заміна на автомобілі з ЕСУД
  7. Як замінити паливний фільтр тонкого очищення
  8. Заміна паливного фільтра в баку
  9. Передній привід 1.5 л і 1,6 л
  10. Періодичність заміни паливного фільтра

Наша сеть партнеров Banwar

Якість роботи двигуна залежить від багатьох факторів, і чистота надходить в камери згоряння палива, один з найважливіших. Для цього в паливних системах всіх автомобілів вбудовані фільтри. Причому для різного ступеня очищення. Вони так і називаються - грубої і тонкої очистки палива. А будь-який фільтр засмічується, вимагає заміни. І автолюбителю корисно знати, як замінити паливний фільтр.

І автолюбителю корисно знати, як замінити паливний фільтр

груба очищення

Першим в системі подачі палива варто фільтр грубої очистки. Знаходиться він безпосередньо в баку. Прямо на заборник палива. Зазвичай це сітчасте освіту різної форми. З сітки з дрібним осередком нездатною пропускати сміття.

Для карбюраторних машин

Це надівається на забірний трубчастий патрубок конусна конструкція, виготовлена ​​з тонкої металевої сітки. Одягається зазвичай без заміни, а тільки іноді промивається.

Для автомобілів з «інжектором»

Тут вже питання більш серйозний. Впорскування палива на цих автомобілях відбувається через паливні форсунки - «інжектори». Діаметр пропускних отворів у них дуже малий. Тому небезпека забруднення на порядок вище, ніж у карбюраторних, а можливість промивання набагато нижче. Відповідно і захист паливними фільтрами набагато сильніше. Особливість паливної системи «інжекторних» машин ще в тому, що насос знаходиться або безпосередньо в баку, або прямо поруч з ним. Зараз практично 100% машин - з насосом всередині паливного бака. Фільтр на них зроблений з пластмаси і кріпиться безпосередньо на насос. Чи не чиститься і не миється. Ці фільтри тільки замінюються. Схема заміни приблизно однакова для всіх моделей. Навіть при різних формах самого паливного фільтра.

тонка очистка

Або інакше кажучи - відстійник. Призначений для очищення палива від самого дрібного сміття і домішок води шляхом переливу з однієї ємнісний порожнини в іншу через паперовий або інший наповнювач.

На автомобілях з карбюратором паливний фільтр тонкого очищення знаходиться близько мотора перед бензонасосом. Це пластиковий, прозорий стаканчик з двома патрубками. Впускним і випускним

На інжекторах це металевий бочонок діаметром близько 12 сантиметрів і завдовжки до 20. У торцевих частинах розташовані штуцери входу і виходу. Їх два типи. Є різьбовій варіант під ключ 19-17, і нового зразка з трубками під засувку. Кожен фільтр обов'язково маркований стрілкою напрямку руху палива.

Кожен фільтр обов'язково маркований стрілкою напрямку руху палива

Важливо! Обов'язково потрібно переконатися в правильній установці фільтра по руху палива. Інакше через 5 7 мотогодин роботи фільтр втратить пропускну здатність.

Розташовується фільтр тонкого очищення у автомобілів з ЕСУД, як правило, під днищем близько паливного бака, рідше під капотом. У російських машинах можна розділити так:

  • ВАЗ (класика і позашляховики) - під капотом;
  • ВАЗ (передній привід) під днищем в районі бензобака;
  • ГАЗ.УАЗ - під капотом.

Заміна на карбюраторних моделях

Заміна фільтрів обох типів на карбюраторних моделях не представляє ніякої складності. Не вимагає спеціальних інструментів і навичок. Для того, щоб замінити паливний фільтр-відстійник на карбюраторної моделі, досить однієї викрутки. Фільтр кріпиться звичайними затяжними хомутами, натягнутими на паливні патрубки. Необхідно послабити хомути і зняти шланги з входів фільтра. Все, можна замінити на новий.

З паливним фільтром грубого очищення трохи складніше, якщо це передньопривідна модель:

  • Ваз 2109;
  • ВАЗ 2108;
  • Ваз 2110;
  • Ваз 2114.

Також і модифікації, то для заміни доведеться знімати заднє сидіння. Під ним в підлозі, знаходиться люк, що кріпиться двома саморізами під фігурну викрутку. Знявши кришку люка можна отримати доступ до вбудованого в паливний бак датчику рівня палива. Там же знаходиться і всмоктує патрубок з фільтром. Відкрутивши шість гайок можна витягти модуль з патрубком і промити або замінити фільтр.

На класичних авто із заднім пріводом-

  • Ваз 2101;
  • Ваз 2103;
  • Ваз 2106;
  • Ваз 2107,

паливний бак знаходиться в багажнику під декоративною панеллю праворуч. Там доступ ще легше. Зняти декоративний кожух з бака і провести заміну.

Увага! На моделях ВАЗ 2102 і 2104 люк доступу знаходиться в підлозі багажного відсіку зліва!

Заміна на автомобілі з ЕСУД

Через особливості паливної системи «інжекторних» машин, фільтрація палива, отже, заміна паливних фільтрів грає дуже важливу роль. Крім того, і заміна їх складніше, ніж на карбюраторних авто. Це пов'язано з необхідністю підтримання в системі подачі палива постійного тиску від 2,5 до 3,5 мПа. Для цього всюди використовуються або різьбові, або Штуцерна з'єднання на засувках.

Це гарантує відсутність підтікання палива. І полегшує процес заміни вузлів системи.

Як замінити паливний фільтр тонкого очищення

Як замінити паливний фільтр тонкого очищення

В першу чергу потрібно спустити тиск в паливній рампі. Вона знаходиться на двигуні і об'єднує в один блок все форсунки. На рампі, або поруч з нею, знаходиться спеціальний роз'єм. Він служить для підключення манометра, що вимірює тиск палива. Він виконаний у вигляді клапана. Через цей клапан і зручно скинути надлишки. Після цього можна замінювати фільтр. При будь-якому розміщенні паливного фільтра, він закріплений до корпусу скобою затягнутою болтом на 10. Якщо штуцера фільтра різьбові, то знадобляться два гайкових ключа розмірами на 19 і 17. Не відпускаючи скобу послабити затягування штуцерів і викрутити їх повністю. Відпустити підвідний скобу, замінити фільтр-відстійник і прикрутити все на місце.

Важливо! Обов'язково перевірити стан ущільнювальних кілець на трубках паливопроводу. Зазвичай в комплекті відразу є нові, і їх краще замінити.

Ретельно перевірити затяжку щоб уникнути течі.

Заміна паливного фільтра в баку

Це найтонша і складна з робіт подібного типу. Справа в тому, що на більшості моделей цей фільтр встановлений безпосередньо на бензонасосі, а той, у свою чергу в спеціальному паливному модулі. Як правило, паливний модуль виконаний з бензостійк пластика. Тому при заміні, звертатися з ним слід обережно.

Найпростішим пристроєм відрізняється паливний модуль для автомобілів ВАЗ об'ємом двигуна 1,5 куб. см. Найбільш складні по влаштуванню і кріпленню останні моделі ВАЗ - «Калина», «Пріора» та інші.

Досить незручно замінювати цей фільтр на передньопривідних машинах ВАЗ 2105 і 07. Для того, щоб витягнути з бака прилад необхідно як мінімум змістити бак на 20 см в сторону від крила. Після цього двома ключами на 17 відкрутити впускний-випускний штуцери і відключити джгут управління бензонасосом і датчика. Головкою на 7 з воротком відкрутити вісім кріпильних гайок. Акуратно витягнути модуль. Насос закріплений на довгій штанзі, що дістає до дна бака. Замінити фільтр і встановити на місце модуль. При установці перевірити стан ущільнювальної гумки на отворі під модуль. Зібрати в зворотному порядку.

Увага: При відкручування паливних штуцерів обов'язково зазначити їх крейдою або ізоляційною стрічкою щоб не переплутати.

Передній привід 1.5 л і 1,6 л

Як і на карбюраторних моделях оглядового люк на них розташований під заднім сидінням.

На машинах з двигуном 1,5 л модуль бензонасоса металевий і відкритий. Досить підняти сидіння, відкрутити кришку люка, відключити джгут, викрутити металеві штуцери подачі палива і відкрутити вісім гайок по колу з притискного кільця.

Можна отримувати модуль. Потрібно тільки ретельно оглянути і, при необхідності, замінити ущільнювач. У нижній частині розташований знімний стакан. Він знімається без зусиль. Під ним закріплений бензонасос з паливним фільтром. Замінити фільтр і зібрати в зворотному порядку.

На автомобілях з двигуном 1,6 л патрубки пластмасові і кріпляться засувками. Зняти засувки і топлівопроводи. Відкрутити також вісім гайок, відключити проводку і витягнути модуль. Модуль виконаний з пластика. Нижня частина, стакан, фіксується з верхньої за допомогою кільця на металевій опорній трубці. Вийняти шпильку і відстебнути збоку трубку «обратки». Отщёлкнуть кріплення датчика рівня з поплавком. Стакан піде вниз. Усередині насос варто в спеціальному гнізді на трьох засувках. Відстебнути їх і зняти стакан. Все, можна змінювати фільтр і збирати в зворотній послідовності.

На нових моделях ВАЗ болтове кріплення модуля відсутній. Він утримується в отворі бензобака спеціальної притискної конструкцією круглого виду, що включає спеціальні виступи і фіксатори. Досить дотепне рішення. Для заміни необхідно постукуючи молотком по спеціальним виступам провернути кріплення.

На багатьох іномарках це питання вирішене ще простіше. Зроблена відкручується кришка. Хоча її надійність нижче ніж у російського варіанту, заміна відбувається швидше.

Періодичність заміни паливного фільтра

Періодичність заміни паливного фільтра для карбюраторів і «інжекторів кілька різна. Зазвичай заміна паливного фільтра тонкого очищення для карбюратора рекомендована на 50 тисяч км. У той же час для інжекторів рекомендована періодичність не менше 30 тисяч, а краще 20 тис. Якщо на карбюраторних, фільтр грубої очистки часто стоїть до кінця життя машини, і про нього і не згадують, то на ЕСУД періодичність повинна бути не рідше ніж 50 тис ., а краще 30 тис. Це технологічна періодичність заміни, яка не враховує форс-мажорних випадків, що вимагають термінової заміни фільтрів.

На відео можна подивитися процес заміни сіточки для очищення палива на «Лада Калина»:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов