Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як робиться розточування блоку циліндрів

  1. Причини і свідчення
  2. Недоліки капітального ремонту
  3. Як провести розточення своїми руками
  4. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобіль - дуже складний механізм, робота якого розтягнута іноді на досить тривалий час. Як і будь-який механізм, автомобіль має свій ресурс, певний ресурсом основних складових. «Серце» машини - її двигун - в цьому сенсі визнаний головним фактором. Грамотний догляд за двигуном не просто підтримує роботу, він підвищує надійність машини в десятки разів. Автомобіль - дуже складний механізм, робота якого розтягнута іноді на досить тривалий час

Правильний догляд за двигуном автомобіля допоможе продовжити його термін служби

У мотора є свої межі. Одіозні «мільйонники», звичайні рядні «четвірки» і «шістки», монструозні V8 і V12 - вони всі об'єднані одним: необхідністю капітального ремонту. І нехай він потрібен через різні проміжки пробігу, але «капиталка» рано чи пізно потрібна всім. А головне в цьому складному процесі, безумовно, розточування блоку циліндрів. Після капітального ремонту, проведеного за всіма правилами, двигун можна вважати практично новим: його ресурс відновлюється, потужність збільшується. Його навіть знову потрібно обкатувати!

Причини і свідчення

Не має значення, з якою метою ви вирішили провести «капіталку» движка, нагальна це необхідність чи гонитва за додатковою потужністю, вам все одно доведеться розточувати циліндри. Поршнева система знаходиться під постійним навантаженням, вона працює з божевільною швидкістю, і найменший недолік в стінці циліндра відгукнеться підвищеним зносом деталей. При русі вниз поршень повинен, не зустрічаючи опору, пройти всю довжину циліндра. Якщо ж стінка нерівна, на ній є подряпини або з плином часу утворилися ступінчасті нерівності, хід поршня порушується. Його імпульс при русі занадто великий, щоб залишити таку зміну без наслідків: удар порушує структурну цілісність поршня. Якщо, звичайно, поверхня циліндра покрита нікель-кремнієвим сплавом, то такі проблеми виникають дуже рідко, але чи багато зараз таких двигунів?

Пускати це на самоплив ніяк не можна, адже подряпини і «сходинки» в циліндрі планомірно руйнують поршень. Справа навіть не в вібраціях двигуна, хоча в них, зрозуміло, теж немає нічого хорошого. Це банально вбиває вашу машину. Тому не тягніть з расточкой блоку циліндрів! Якщо циліндр і поршень не прилягають один одному ідеально рівно, в двигуні виникне втрата компресії. Вона спричинить за собою підвищений витрата масла і палива, вібрації двигуна і перегрів. Найгірший сценарій розвитку подій - розлетяться поршневі кільця, і тоді осколки можуть залишити на стінках циліндра такі пошкодження, які не вийде прибрати ніякої расточкой. Але навіть якщо справи підуть не за гіршим шляху, знос деталей двигуна перетворюється на бомбу сповільненої дії.

Безумовно, капітальний ремонт - недешева процедура, адже для нього використовується високоточне обладнання. Для циліндра і поршня 5 сотих часток міліметра вже є критичним показником; такі величини не можна «відловити на око». Тому для такої роботи використовується спеціальний обладнання - верстат для розточування блоку циліндрів. Він, звичайно, лежить не в кожному гаражі. Частота обертів шпинделя такого верстата залежить від моделі, але стандарт де-факто - 1200 оборотів в хвилину з плавнопеременной швидкістю обертання. Такі параметри дозволяють згладити нерівності і привести поверхню стінки циліндра в ідеальний стан.

Такі параметри дозволяють згладити нерівності і привести поверхню стінки циліндра в ідеальний стан

Недоліки капітального ремонту

Крім того, що сама по собі процедура вимагає уваги і вправності (не кажучи вже про обладнання), у концепції капітального ремонту є і свої недоліки.

Наприклад, при багаторазовій расточке циліндрів їх стінки тоншають настільки, що можуть не впоратися з навантаженням і температурним режимом. Це малоймовірний сценарій, але тим не менше - добре подумайте, перш ніж раз по раз розточувати блок.

Ще один момент - це падіння ККД двигуна. Так як обсяг двигуна, нехай і незначно, збільшується - збільшується і потужність. Неконтрольоване зростання цих показників може розбалансувати вашу машину.

Ну, і крім того, можуть виникнути питання при проходженні техогляду. Адже нові параметри двигуна не будуть відповідати початковим. Так що при расточке блоку циліндрів дотримуйте помірність і обережність.

Як провести розточення своїми руками

У домашніх умовах проводити капітальний ремонт двигуна можна, тільки якщо у вас є такий верстат. Жоден інший інструмент не дасть такої точності. Крім того, є безліч нюансів, які варто враховувати. Наприклад, строго паралельна установка двигуна на станині (роль якої може грати звичайний стіл) і верстата. При щонайменшій невідповідності, яке навіть непомітно неозброєним поглядом, розточування блоку циліндрів не принесе очікуваного результату: ресурс буде збільшений нема на 99%, а чи на 50, так що через нетривалий час знову буде потрібно «капиталка». Це недоцільно і нерозумно, так що будемо намагатися по можливості уникнути подібних помилок.

Крім того, важливий момент розточення блоку циліндрів своїми руками - усунення конусності циліндра. Якщо хід поршня був нерівним, циліндр втратить свою форму, і якщо це не виправити, то капітальний ремонт буде незавершеним і не принесе ніякого результату.

Якщо хід поршня був нерівним, циліндр втратить свою форму, і якщо це не виправити, то капітальний ремонт буде незавершеним і не принесе ніякого результату

Отже, для початку - калібрування верстата. Її процедура залежить від конкретної моделі, але, по суті, це банальна перевірка деталей на щільність установки і хід. Після цього - установка двигуна . Ну, і найголовніший етап - власне, розточування циліндрів. Якщо говорити відверто, процес не найскладніший і повністю залежить від устаткування, але навіть тут є місце людського фактору, так що потрібно бути дуже уважним. Вал шпинделя з фрезою, виставленої під потрібний розмір, опускається в отвір циліндра і, обертаючись, вирівнює під однаковий діаметр. Нові верстати управляються комп'ютером, так що чекаємо завершення роботи програми. Якщо ж верстат постарше, управління в ньому ручне. Головне - не поспішати. Метал циліндра дуже щільний, і його не вийде вирівняти за 1-2 проходу.

Останній етап - хонінговка. Говорячи простою мовою, це полірування поверхні стінок циліндра; за допомогою шліфувального інструменту майстер домагається ідеально рівного і круглого отвору. Хонінговка важлива, обійтися без неї, звичайно, можна, але не варто економити на таку важливу деталь, як двигун машини.

висновок

Отже, складний і багатоетапний процес завершений. Якщо ви були уважні, працювали не поспішаючи і вдумливо, то все повинно бути в порядку. Ви змогли розточити блок циліндрів своїми руками. Тепер у вас практично новий двигун, його ресурс відновлений без малого на 100%. Залишилося пройти обкатку - і можна радіти і правильній роботі, і збільшеній потужності.

Якщо, звичайно, поверхня циліндра покрита нікель-кремнієвим сплавом, то такі проблеми виникають дуже рідко, але чи багато зараз таких двигунів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов