Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати і зробити браслети протиковзання своїми руками

  1. Браслети проти ковзання - навіщо і для чого
  2. Конструкція і переваги в порівняння з ланцюгами
  3. переваги
  4. Браслети протиковзання своїми руками

Наша сеть партнеров Banwar

Зимовий період для життя кожного автолюбителя є досить складним. І успіх кожної поїздки залежить від багатьох факторів. Важливим критерієм є технічна підготовка авто, моральний настрій водія теж має велике значення. Але взимку погода приносить багато неприємних моментів, серед яких снігові завали, ожеледь, «каша» з піску, води і снігу. В такому випадку технічно підготовлений автомобіль і настрій водія не завжди здатний впоратися з цим. Часто потрібно додатково обладнати авто, щоб подолати зимові перипетії. Зимовий період для життя кожного автолюбителя є досить складним

Браслети проти ковзання в зборі на колесі

Браслети проти ковзання - навіщо і для чого

  1. Раніше, в зимовий період практично в кожному авто в багажнику лежали лопата, що дозволяє відкопати загрузала в снігу автомобіль, а також невеликий мішок з піском, щоб підсипати його під колеса. Але це не дуже зручно, та й таке допоміжне обладнання авто займало багато місця в багажнику.
  2. Другим способом, яким користуються автомобілісти, особливо власники позашляховиків, є установка на автомобіль спеціальних шин з збільшеними грунтозацепами. Такі шини дозволяють вільно переміщатися по снігу і сильної бруду. Недоліком же цих шин є підвищена галасливість і швидке стирання при русі по твердій поверхні. Виходить, що такі шини не практичні в міських умовах.
  3. Третім способом боротьби із зимовими дорожніми умовами було оснащення коліс ланцюгами. Це дозволяло забезпечити автомобілю додаткове, і при цьому значне зчеплення коліс з дорогою навіть при значній кількості снігу. Але даний додаткове оснащення мало ряд недоліків, хоча і зараз зустрічаються автомобілі, на колесах яких одягнені ланцюга. Недоліком же їх було, то що їх потрібно завчасно встановлювати на авто. Це було непрактичним, оскільки погода взимку мінлива, і можна їхати вранці по дорозі без снігу, а повертатися по сніжним завалам.К того ж при русі по чистому асфальту ланцюга на колесах забезпечать сильний дискомфорт. А при несподівано випав снігу, якщо ланцюга заздалегідь не надіти, встановити їх на колеса швидко, без зусиль і піддомкрачування авто просто не вийти.

Виходом для автовласників може стати використання так званих браслетів проти ковзання.

Конструкція і переваги в порівняння з ланцюгами

Браслети проти ковзання - спеціальні автоаксесуари, що дозволяють збільшити зчеплення коліс з дорожнім покриттям в умовах снігу або сильної бруду. Зовні вони являють собою конструкцію, що складається з двох рядів ланцюгів і стяжного ременя з елементами кріплення.

Суть браслетів досить проста. Вони монтуються на колесо автомобіля так, щоб два ряди ланцюгів виявилися поверх протектора колеса, а ременем з кріпильним елементом він надійно фіксується в такому положенні. Природно, один браслет, надітий на колесо, прохідність автомобіля практично не підвищить, а ось 2-3 браслета проти ковзання, одягнені на кожне провідне колесо значно збільшать шанси подолати снігову кучугуру або бруд.

переваги

  1. Вони компактні (зазвичай вони продаються в комплекті з 6 штук, при цьому вони знаходяться в зручному компактному підсумці).
  2. Ефективні не гірше ланцюгів (ланцюги проти ковзання конструктивно працюють так само, як і браслети, тобто ланцюг знаходиться поверх протектора, граючи роль додаткових грунтозацепов).
  3. Вони зручні у використанні (ланцюга, як і шини з збільшеними грунтозацепами, потрібно встановлювати на автомобіль заздалегідь, що не дуже практично. Браслети ж можуть бути встановлені на колеса в будь-який момент, і так само в будь-який момент зняті з коліс).
  4. Універсальні. Конструкція ланцюгів протиковзання розрахована під певний діаметр коліс, тому під кожен автомобіль ланцюга підбираються індивідуально. Браслети ж універсальні, він хоч і мають розмірні значення, але кожне значення розраховане на використання на декількох діаметральні розмірах коліс).
  5. Зручність монтажу (на застряглий автомобіль ланцюг протиковзання встановити неможливо, оскільки автомобіль потрібно піддомкрачувати. Браслети протиковзання можна встановлювати і вже на застряглий автомобіль).
  6. Вартість. Браслети, звичайно, дорожче лопати з мішком піску, але значно дешевше якісних ланцюгів проти ковзання, не кажучи вже про спеціалізовану гумі зі збільшеними грунтозацепами).
  7. Безпека використання. Навіть в разі пориву кріплення ременя браслет просто злетить з колеса, не пошкодивши автомобіль. Ланцюг протиковзання повністю розірвати дуже складно, а ось відірвати з одного боку ряд ланцюга можливо і цей ряд, який має вільний хід, під впливом відцентрової сили може завдати шкоди кузову автомобіля.

Як вибрати?

Зараз ринок автоаксесуарів пропонує велику кількість різноманітних браслетів проти ковзання. І по суті вибір їх не складний, досить знати, до якої розмірної категорії вони належать. А всього розмірних категорій у браслетів три:

  1. Малі (призначені для використання на легкових авто).
  2. Середні (підходять для позашляховиків і мікроавтобусів).
  3. Великі (використовуються на вантажівках).

Також слід визначитися з необхідною кількістю браслетів. Зазвичай один комплект браслетів складається з 6 штук. Для авто з приводом на одну вісь буде досить одного комплекту - по три на кожне провідне колесо. Для повнопривідних авто таку кількість теж підійде, адже можна колеса однієї провідної осі обладнати по два браслета, а колеса іншої осі - по одному. Але такий розподіл в повній мірі не забезпечить збільшення прохідності, тому для власників позашляховиків краще купувати два комплекти браслетів.

Але такий розподіл в повній мірі не забезпечить збільшення прохідності, тому для власників позашляховиків краще купувати два комплекти браслетів

Установка браслетів проти ковзання на колеса

Далі слід візуально оцінити якість виготовлення кожного браслета. Ряди ланцюга повинні складатися тільки з ланок зі спаяними сполуками. Якщо на якомусь ланці є розрив - такий браслет довго не прослужить. Подивитися потрібно і на ремінь. Прошитий він повинен бути якісно, ​​в кілька рядів, щоб забезпечити надійність. Кріпильні елементи теж повинні бути без розривів.

Підбір браслета по типу виконання - це вже справа самого автолюбителя. Кому-то досить буде простих, що складаються з двох рядів ланцюгів і ременя, а кому-то можуть знадобитися посилені, з додатковими рядами ланцюгів.

Браслети протиковзання своїми руками

Але, в принципі, не обов'язково витрачатися на придбання даного автоаксесуари, адже можна зробити браслети протиковзання своїми руками.

Конструкція досить проста, і щоб зробити браслети протиковзання своїми руками, знадобиться:

  • ланцюги;
  • Ремінь або стропа з самозажімние пряжкою;
  • Болти (довжина 40-60 мм);
  • Гайки, контргайки, шайби;
  • Трубка (з внутрішнім діаметром рівним діаметру болта);
  • Нитки капронові і голка;
  • Комплект ключів;

Ланцюг по довжині треба вибирати з розрахунком ширини ската плюс невеликий відступ для завороту ланок. На кожен браслет доведеться по два відрізка ланцюга. Стики кожної ланки повинні бути запаяні.

Стики кожної ланки повинні бути запаяні

Браслет в зборі, зроблений своїми руками

Для самостійного створення одного браслета протиковзання береться два відрізки ланцюга і укладаються паралельно. У крайні ланки кожного з відрізків по обидва боки вставляються болти з шайбами ​​для фіксації. Для надійності конструкції можна на болт надіти шайбу, потім ланка одного відрізка ланцюга, потім відрізок трубки, рівний ширині ременя або стропи, потім крайня ланка другого відрізка, після чого встановити її одну шайбу і зафіксувати це все гайкою і контргайкою. Робиться це з обох сторін відрізків ланцюгів.

Підготовлений ремінь або стропу потрібно розрізати на дві частини: одну коротку, довжиною 10 см, але на ній повинна знаходитися самозажімние пряжка, довжина другої частини - довільна.

Вільним краєм відрізка ременя з пряжкою формується петля навколо болтів, на які посаджено ланки ланцюга. Отримана петля якісно прошивається в кілька рядів. З іншого боку пари ланцюгів таким же способом кріпиться другий відрізок ременя. Ось і все - браслет готовий.

Перевагою саморобних браслетів є те, що їх зробити можна скільки завгодно, а при правильному підході вони нічим не відрізнятимуться по надійності від покупних.

Як вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов