Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як створити інтернет-магазин автозапчастин

Наша сеть партнеров Banwar

08 Июня, 2015 15:30

13073

Є такі групи товарів і послуг, попит на які не пропадає навіть під час кризи, просто тому що вони безальтернативні. Хтось зараз подумав про продукти і ліки, але ще є автомобільні запчастини. Звичайно, як і будь-який інший, під час кризи цей ринок коригується, рентабельність бізнесу може знижуватися, але якщо якісь області стають безнадійні, то автозапчастини все-таки потрібні споживачам незалежно від кризи. А неоригінальні - особливо. У цьому - основна коригування, яку криза вносить в ринок автозапчастин: знижується попит на дорогі оригінальні деталі, але зростає на більш дешеві неоригінальні. Тому про автозапчастини варто задуматися як про одну з перспективних областей для запуску бізнесу.

Тому про автозапчастини варто задуматися як про одну з перспективних областей для запуску бізнесу

Самий трендовий спосіб додати рентабельності бізнесу - це запустити інтернет-магазин. Разом, ідея така: відкрити інтернет-магазин автомобільних запчастин. Якщо ідея в корені цікава, то нижче - опис варіанта, як її втілити, підкріплене прикладами.

Справа в тому, що інтернет-магазин автозапчастин технічно відрізняється від будь-якого іншого інтернет-магазину, і його створення вимагає додаткових зусиль. Але насправді цим він і цікавий, до того ж, існують відпрацьовані схеми, як зробити так, щоб проект не виявився провальним. Загалом, щоб створити робочий, зручний інтернет-магазин з продажу автомобільних запчастин, необхідно інтегрувати движок зі спеціальною пошуковою системою TecDoc.

Навіть якщо ви ніколи не мали справу з автозапчастинами, нескладно здогадатися, що, крім оригінальних, з якими все відносно просто (але дорого), існує безліч неоригінальних від різних виробників, які значно дешевше, але підходять тільки до певних моделей. Так ось щоб підібрати з цього безлічі необхідну запчастину, колись була створена універсальна база даних TecDoc, яка є наймасштабнішою в своєму роді і дозволяє підібрати необхідну деталь до будь-якої моделі автомобіля європейських, японських і корейських марок.

Так ось щоб підібрати з цього безлічі необхідну запчастину, колись була створена універсальна база даних TecDoc, яка є наймасштабнішою в своєму роді і дозволяє підібрати необхідну деталь до будь-якої моделі автомобіля європейських, японських і корейських марок

І заковика в тому, що інтернет-магазин автозапчастин без TecDoc - це поганий інтернет-магазин, а інтеграція TecDoc в движок сайту - це не так просто, і зазвичай вимагає залучення фахівців.

Взагалі, створення онлайн-магазинів автозапчастин стало окремим напрямом діяльності IT-компаній. Деякі спеціалізуються тільки на цьому. І краще звертатися відразу до них. Власне, в цьому і полягає та схема, про яку згадувалося вище: щоб не робити погану роботу, яка може виявитися безрезультатною, краще відразу залучити айтішників, компетентних і досвідчених саме в цій сфері. Таких компаній і фахівців не так вже й багато, але все-таки є з чого вибрати. І вибирати потрібно за певними критеріями.

По-перше, потрібно розуміти, що для успішного запуску вам треба отримати простий у використанні сайт, який можна буде легко підтримувати і допрацьовувати як початкового розробнику, так і самостійно. Тобто півсправи - впровадити TecDoc, а ще його потрібно налаштувати так, щоб його можна було використовувати через зручний інтерфейс, щоб сайт був не тільки технологічним, але і красивим. Ну, і, звичайно, бажано, щоб і розробка, і підтримка проводилися оперативно і недорого. Коротше, звучить ідеалістично, але це те, що всі шукають і саме за цими критеріями потрібно вибирати підрядника.

Коротше, звучить ідеалістично, але це те, що всі шукають і саме за цими критеріями потрібно вибирати підрядника

Робити все це з нуля - вкрай складно, і, швидше за все, доведеться відразу відмовитися як мінімум від такого запиту, як оперативність роботи виконавців і простота в обслуговуванні майбутнього сайту. Тому вибір підрядника варто звузити до кола компаній, які пропонують будь-якої готовий продукт. В ідеалі - платформу для створення інтернет-магазину автозапчастин з уже вбудованою базою даних TecDoc, яку залишиться тільки правильно налаштувати і кастомизировать. Коли є готова платформа, то стають набагато більш чіткими такі нюанси, як терміни виконання, вартість, можливість доопрацювання, впровадження нових модулів і т. Д.

По-друге, раціонально вибирати підрядників по портфоліо. Якщо компанія обіцяє багато і красиво, але не може надати приклади втілених проектів, то ставитися до неї потрібно вкрай обережно, а краще просто відразу йти в іншу компанію, де портфоліо є і його не соромляться.

Ключові фактори прийняття рішення на замовлення сайту для замовника:

  • простота використання сайту: чим простіше сайт в використанні, тим простіше буде співробітникам працювати і дешевше в обслуговуванні;
  • можливість підтримки проекту: часто орендовані рішення і рішення з коробки не дають можливості вносити правки в існуючий функціонал, або робити це дуже складно;
  • відкритість вихідних кодів і можливість доопрацьовувати проект самостійно;
  • портфоліо з різними проектами, а не однотипні приклади;
  • вартість години підтримки проекту: дешевизна продукту або послуги на старті не обов'язково буде дешевою через рік або п'ять після використання;
  • кінцева вартість супроводу проекту за рік;
  • наявність готових модулів для установки і швидкість їх впровадження;
  • швидкість реакції підтримки і впровадження нових модулів: швидкість відповіді на лист, зайнятий телефон, як швидко вирішують і відповідають на питання без грошей;
  • наявність формалізованих процесів: створення завдання, рішення, дати, терміни, оцінки часу і звіти про витрачений час, планування бюджету по проекту.

простота використання сайту: чим простіше сайт в використанні, тим простіше буде співробітникам працювати і дешевше в обслуговуванні;   можливість підтримки проекту: часто орендовані рішення і рішення з коробки не дають можливості вносити правки в існуючий функціонал, або робити це дуже складно;   відкритість вихідних кодів і можливість доопрацьовувати проект самостійно;   портфоліо з різними проектами, а не однотипні приклади;   вартість години підтримки проекту: дешевизна продукту або послуги на старті не обов'язково буде дешевою через рік або п'ять після використання;   кінцева вартість супроводу проекту за рік;   наявність готових модулів для установки і швидкість їх впровадження;   швидкість реакції підтримки і впровадження нових модулів: швидкість відповіді на лист, зайнятий телефон, як швидко вирішують і відповідають на питання без грошей;   наявність формалізованих процесів: створення завдання, рішення, дати, терміни, оцінки часу і звіти про витрачений час, планування бюджету по проекту

Розглядаючи приклади успішних ecommerce-проектів в сфері автозапчастин в Україні, виявляєш, що багато хто з них зроблені на одному і тому ж движку, хоча на вигляд вони різні. Наприклад, магазини eshop.elit.ua , autoklad.ua . Всі вони свого часу стали великими конкурентами найстаршому українському онлайн-магазину автозапчастин exist.ua , А створені всі на базі одного і того ж продукту - системи «Ірбіс» .

Таким чином, магазин запчастин створити не так вже й складно, для цього все є: дуже багато статей, документації і готові платформи.

Читати ще

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити нам.

Також підібрали для вас

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов