Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як перевірити зарядку акумулятора від генератора мультиметром

  1. Причини порушення процесу зарядки акумуляторної батареї
  2. Швидкість заповнення ємності
  3. довговічність АКБ
  4. Як перевірити зарядку акумулятора від генератора
  5. Візуальний контроль
  6. Комп'ютерна діагностика
  7. Діагностика за допомогою приладів

Наша сеть партнеров Banwar

Нормально заряджений акумулятор - неодмінна умова комфортної їзди. У холодну пору року особливо важливо, щоб акумулятор забезпечував надійний запуск двигуна автомобіля.

У холодну пору року особливо важливо, щоб акумулятор забезпечував надійний запуск двигуна автомобіля

Сучасні автомобілі, особливо представницького класу, мають блок управління зарядкою АКБ, який стежить за основними параметрами процесу. У транспортних засобах бюджетної категорії такі пристрої відсутні. Досвідчені водії виконують це завдання самостійно. Розглянемо, як зробити найбільш повний контроль за процесом зарядки акумулятора.

Причини порушення процесу зарядки акумуляторної батареї

Основний параметр в процесі зарядки АКБ - струм заряду. Від його величини залежать багато параметрів.

Швидкість заповнення ємності

Існує думка, що для нормальної зарядки акумулятора струм заряду повинен становити 10% від його ємності, тобто при ємності акумуляторної батареї 50 Ампер * годин струм заряду становитиме 5 Ампер. При таких умовах повністю розряджений акумулятор набиратиме свою ємність до номіналу 10 годин.

Уявіть, вас завели від проводів іншої машини в зимовий час, і для того, щоб дати повністю зарядитися автомобільного акумулятора, необхідно 10 годин поспіль їздити на машині, тобто проїхати кілометрів п'ятсот.

Вважається, що для поповнення заряду акумулятора до номінального значення досить проїхати 30 кілометрів на нормальному циклі, а в умовах міських пробок наполовину менше. Тобто, якщо ваша робота знаходиться на відстані більше 10-ти кілометрів від дому, цього цілком достатньо, щоб не турбуватися про дозаряда АКБ поза машиною.

Інший випадок, коли робота поруч з будинком. Ви витратили ємність при запуску авто, швидко доїхали до роботи, потім також додому. Через тиждень-другий у вас розрядився акумулятор. І зовсім не тому, що щось не в порядку з машиною, просто такий ритм їзди.

В цьому випадку слід подумати про прогріванні двигуна навіть в теплу пору року тільки для того, щоб акумулятор був завжди в зарядженому стані.

Повернемося до току заряду. Якщо на автомобілі досить проїхати 30 кілометрів для повного заряду акумулятора, а не 500, як у прикладі, отже, і струм заряду генератора автомобіля не 5 Ампер, а значно вище.

довговічність АКБ

Нормальний термін служби акумуляторної батареї - більше п'яти років. Старі автомобілі, пригнані з-за кордону мають на борту цілком робочі акумулятори семи-дев'ятирічної витримки. Там, правда, і умови зберігання авто інші, і температура взимку побільше.

Є три причини невисокої довговічності АКБ: порушення режиму заряду акумулятора, якість акумуляторної батареї, людський фактор, простіше кажучи, лінь.

Почнемо з першої. Якщо акумулятор заряджається не на повну ємність постійно, то пластини піддаються процесу сульфатации. Сульфатацію, або освіту сірчанокислого свинцю на пластинах, можна порівняти з виразкою шлунка у людини, тільки у людей її можна лікувати, а акумуляторна виразка лікування практично не піддається.

Є різні методики повного розряду-заряду, заряд імпульсними струмами. Може на якісь відсотки відновлення є, але якщо акумулятор ліг повністю, то на жаль ...

Якість АКБ залежить від виробника. Сучасні технології впливають тільки на збільшення ємності батареї при зменшенні розмірів і маси, відповідно, кількості свинцю.

Як вибрати акумулятор кращої якості? Якщо є два різних примірника з однаковою ємністю, пусковим струмом, вартістю, купувати краще той, що важче, там більше свинцю, він прослужить довше.

Про людський фактор. Найголовніша помилка, що здійснюються власниками автомобілів, - поставити автомобіль на стоянку восени разом з акумулятором до весни.

Якщо кілька місяців акумулятор проведе в розрядженому, навіть не повністю зарядженому стані, та ще в холоді при зниженій щільності електроліту, навряд чи він доживе до весни.

Якщо ви періодично використовуєте автомобіль взимку, то регулярно (пару раз в тиждень) необхідно заводити автомобіль і прогрівати його не менше п'ятнадцяти хвилин, перевіряючи напругу зарядки.

Якщо ж взимку автомобіль не експлуатується, краще акумулятор з автомобіля зняти, повністю зарядити і зберігати в теплому приміщенні, раз на місяць здійснюючи підзаряд.

При щоденній експлуатації транспортного засобу необхідно проводити регулярну перевірку зарядки акумуляторної батареї від генератора.

Як перевірити зарядку акумулятора від генератора

Перевірка процесу зарядки акумулятора можлива наступними методами:

  • візуальна діагностика;
  • комп'ютерна діагностика;
  • діагностика за допомогою приладів фізичних вимірювань.

Візуальний контроль

Візуальну діагностику можна і потрібно робити хоча б раз на тиждень.

Влітку обов'язково необхідно здійснювати контроль рівня електроліту або на просвіт або через отвори доливання електроліту. Якщо акумулятор не обслуговуються, стежити за індикаторним вікном.

Коли йде процес перезарядження (занадто великий струм зарядки, він можливий при несправності генератора), йде википання електроліту. Це призводить до збільшення концентрації кислоти, роз'їданню пластин, ще більшого збільшення струму і температури.

Відео - напруга зарядки автомобільного акумулятора від генератора, струми витоку і інші перевірки:

Такий лавиноподібний процес може знищити акумулятор за пару годин. Тому, якщо ви побачите над місцем установки АКБ якісь зміни фарби, сторонній наліт, зміна відтінку корпусу акумулятора біля однієї з банок або кришок доливання електроліту, негайно встановлюйте причину.

Якщо ж контрольне вікно акумуляторної батареї при постійній експлуатації знаходиться не в зеленій зоні, значить, процес заряду порушений.

До візуальному методу можна віднести і контроль за лампочкою «акумулятор» на приладовій панелі. Якщо вона не загоряється при включенні запалювання, або не гасне після запуску двигуна, або мерехтить в залежності від оборотів двигуна, тоді процес зарядки акумуляторної батареї порушений.

Ще одна порада по візуальної перевірки процесу заряду. У темний час доби зверніть увагу на рівень яскравості ближнього-дальнього світла при зміні обертів двигуна. Це краще зробити, освітивши білу стіну. Якщо яскравість збільшується при збільшенні оборотів двигуна, значить неправильно працює регулятор напруги-струму в генераторі, треба перевіряти генератор.

Комп'ютерна діагностика

Комп'ютерна діагностика автомобілів, оснащених контролером заряду акумулятора, дасть повну картину роботи генератора, блоку управління зарядом, рівня працездатності батареї.

Але таких автомобілів небагато. Звичайна комп'ютерна діагностика дасть інформацію про напругу бортової мережі. Але її можна отримати і за допомогою звичайного мультиметра.

Діагностика за допомогою приладів

Водії зі стажем пам'ятають, що до складу гаражного інструменту неодмінно входили ареометр і навантажувальна вилка.

Акумуляторний ареометр служить для вимірювання щільності електроліту. Нормальна щільність від 1,23 до 1,28 г / см.куб. Чим температура нижче, тим щільність повинна бути вище, а то акумулятор замерзне і вийде з ладу.

Чим температура нижче, тим щільність повинна бути вище, а то акумулятор замерзне і вийде з ладу

За допомогою навантажувальної вилки можна визначити «підгуляла» банку і провести її ремонт.

За допомогою навантажувальної вилки можна визначити «підгуляла» банку і провести її ремонт

Зараз вартість ремонту буде більше вартості нового акумулятора, тому ці прилади в аматорській практиці не застосовуються Зараз вартість ремонту буде більше вартості нового акумулятора, тому ці прилади в аматорській практиці не застосовуються.

Самий універсальний прилад контролю зарядки акумулятора - мультиметр. Як за допомогою нього здійснити перевірку заряду АКБ?

По-перше, до поїздки на холодному двигуні виміряйте напругу на акумуляторної батареї. Воно повинно бути не менше 12,5 Вольт. Увімкніть запалювання. В нормальному випадку напруга впаде на 0,1 - 0,3 Вольта, але все одно має бути не менше 12,4 Вольт для запуску двигуна.

Далі запускаємо двигун. Перевіряємо напруга на акумуляторної батареї. У разі нормального процесу зарядки акумулятора напруга повинна бути в межах від 13,5 до 14,5 Вольт.

Якщо напруга буде вище, йде процес перезарядки акумуляторної батареї. Це можливо в наступних випадках:

  • несправний генератор (регулятор напруги, діодний міст, закоротку обмотки збудження);
  • втрачена ємність акумуляторної батареї (старіння, википання, руйнування пластин);
  • порушення в блоці контролю зарядки акумулятора (при наявності).

Якщо напруга менше 13,5 Вольт, це свідчить, що заряд йде слабкий, неправильно працює регулятор напруги генератора, можливі проблеми з проводкою.

У разі, коли напруга взагалі не змінилося, навпаки зменшилася, необхідно перевіряти генератор або електропроводку.

За допомогою мультиметра можна провести вимірювання струму заряду. Для цього необхідно від'єднати товстий провід від генератора. Ретельно його ізолювати (на ньому + батареї). Далі під'єднати один щуп мультиметра на звільнився контакт генератора, інший до плюса акумуляторної батареї.

Переключити мультиметр в режим «вимір струму» на межу 10 Ампер. Завести двигун. Струм заряду спочатку буде великим (понад 5 Ампер), потім у міру зарядки акумуляторної батареї буде зменшуватися.

Перевірку зарядки акумуляторної батареї необхідно робити не рідше одного разу на місяць, а в зимовий період і частіше. Адже в цю пору року від справної роботи акумулятора залежить безпека водія і пасажирів.

Не всі знають   як визначити клас страхування ОСАЦВ   і не втрачати знижку при оформленні поліса Не всі знають як визначити клас страхування ОСАЦВ і не втрачати знижку при оформленні поліса ..

Чи використовувати автомобільні присадки Супротек кожен автовласник вирішує сам.

Перед покупкою б / у машини рекомендується https://voditeliauto.ru/poleznaya-informaciya/online/proverit-mashinu-po-vin-kodu.html перевірити її в ГИБДД і на сайтах інших відомств.

Відео - як перевірити зарядку АКБ від генератора:


Додати свою рекламу

Додати свою рекламу

Додати свою рекламу

Додати свою рекламу

Як за допомогою нього здійснити перевірку заряду АКБ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов