- Через що може зламатися ТНВД Лукас Навіть при грамотній експлуатації ТНВД з часом може знадобитися...
- Як полагодити ТНВД Лукас самостійно
Через що може зламатися ТНВД Лукас
Наша сеть партнеров Banwar
Навіть при грамотній експлуатації ТНВД з часом може знадобитися ремонт ТНВД Лукас. Паливо, яким заповнюється паливна система, служить для змащування плунжерній пари та інших рухомих деталей. Відповідно при забрудненні мастила або наявності в складі води, що відбувається нерідко, особливо в зимовий час, може бути деяка поломка. Неякісне паливо також призводить до ремонту ТНВД лукас .
Якщо звернутися до фахівців з ремонтом ТНВД Лукас вчасно, то можна уникнути більш складних поломок і обійдеться ремонт значно дешевше. Насос високого тиску має робочий об'єм до 2, 5 л і відноситься до роторного типу. Роторна система більше схильна до механічних пошкоджень, на відміну від розподільчої. У роторному насосі паливо виконує роль пружин, які є в розподільному ТНВД .
Коли варто звертатися до фахівців з приводу ремонту ТНВД Лукас
Перед тим, як переконатися в тому, чи потрібен ремонт ТНВД Лукас, слід звернути увагу на сліди підтікання палива. Якщо подібне виявлено, значить слід подбати про герметичність деталей. Самостійно не можна усунути подібну проблему, тому як робочі тиску досить великі. Крім цього може знадобитися полірування посадочних поверхонь, заміна ущільнюючих елементів.
ТНВД Лукас був розроблений для форкамерних двигунів з робочим об'ємом до 2, 5 л і на 4-х циліндрових двигунах. Є певні характеристики, що впливають на потужність двигуна.
Причиною для ремонту ТНВД Лукас може стати паливо, яке тече біля шківа ТНВД. Текти може початися під час працюючого двигуна. Якщо потрібно провести ремонт самостійно, то можна купити ремкомплект вартістю близько 50 у.о. , Що обійдеться значно дешевше, на відміну від ремонту в СТО. Можливо, причина неполадок в тому, що проблеми з сальником вала ТНВД .
Як полагодити ТНВД Лукас самостійно
Для того, щоб замінити сальник, не потрібно особливих зусиль. Якщо проблема з підшипником, то буде потрібно повністю розібрати насос. Після установки нового сальника потрібно просвердлити отвори навколо сальника, близько 3 мм, щоб зміцнити сальник. Для регулювання низького тиску палива потрібно послабити регулювальний гвинт регулюючого клапана, потім затягнути регулювальний гвинт клапана.
Також потрібно відвертати регулювальної гвинт клапана до тих пір, поки не почне зменшуватися тиск від лопатевого насоса. Тепер клапан відкриється. Потрібно перевірити, чи буде змінюватися кут випередження впорскування і величина перепуску палива при повному відкритті клапана.