- Як працює регулятор тиску палива?
- Які ознаки несправного регулятора тиску палива?
- Чому РДТ виходить з ладу?
Наша сеть партнеров Banwar
Добрий день. Сьогодні поговоримо про регуляторі тиску палива (РДТ). Ви дізнаєтеся, що таке РДТ, де він розташований і як перевірити регулятор тиску палива в домашніх умовах, тобто своїми руками.
РДТ розташовується на паливній рампі, завдання цього пристрою - підтримувати оптимальний тиск в паливній системі незалежно від робочих режимів.
Як працює регулятор тиску палива?
РДТ виконаний у вигляді мембранного клапана, на який з одного боку тисне паливо, а з іншого - пружина впускного колектора. Після розвантаження двигуна, клапан відкривається, а невикористане паливо відправляється назад в паливний бак. Як тільки включається паливний насос, відбувається подача палива з бака, потім його очищає паливний фільтр, далі воно йде в регулятор тиску, який на протязі всього цього циклу "вирівнює" (підтримує) оптимальний тиск в паливній системі. Це завдання є головною для РДТ, за рахунок постійної підтримки тиску в паливній системі забезпечується правильна робота силового агрегату . У разі несправного регулятора тиску виникає недолік тиску, в результаті чого змінюється робота двигуна. Якщо після перевірки паливного насоса і паливних магістралей ви не виявили ніяких несправностей, то швидше за все, проблема полягає в РДТ.
Які ознаки несправного регулятора тиску палива?
Несправний РДТ можна виявити за такими ознаками:
- Двигун працює нестабільно, глухне на неодружених ;
- Погана реакція двигуна на педаль "газу";
- Мотор під час їзди "захлинається";
- Знижується потужність двигуна і збільшується.
Чому РДТ виходить з ладу?
- Як правило, несправність регулятора тиску палива зводиться до того, що клапан просто не здатний утримувати необхідне тиску. Це може відбуватися, наприклад, через просідання пружини клапана. Через несправну пружини, паливо назад повертається в бак, в результаті двигун погано запускається;
- Як варіант проблема може полягати в утрудненому русі палива або в разі утворення закупорки;
- Нерідко причиною стає підклинювати клапан. Зміна тиску відбувається нерівномірно, в результаті відбуваються перебої в подачі палива і як результат - машина смикається. Особливо це відчувається при наборі швидкості, під час розгону.
Перевірка регулятора тиску палива своїми руками
Перед тим як перевірити РДТ хочу відзначити, що існує кілька способів перевірки. Найстаріший спосіб - перетиснути або відключити «перепускний клапан» і поспостерігати за струменем. Цей метод використовували ще наші діди й батьки на своїх ВАЗах і ГАЗах, проте з появою інжекторних двигунів цей спосіб перестав бути актуальним.
Найбільш популярний і ефективний спосіб перевірки тиску в паливній системі - за допомогою манометра. Для перевірки тиску в РДТ за допомогою манометра необхідно завести двигун і підключити манометр між штуцером і паливним шлангом. Двигун повинен працювати на холостих, а вакуумний шланг повинен бути видаленим. Під час вимірювання тиск в системі має збільшуватися від 0,3 до 0,7 Бар.
Більш детально тому як правильно перевірити регулятор тиску палива ви можете дізнатися в представленому нижче відео. Як перевірити регулятор тиску палива-відео:
У разі якщо під час вимірювання ви не помітили ніякого зростання тиску - поміняйте вакуумний шланг, потім спробуйте ще раз. Якщо і це не допомогло і регулятор показує "0" тиск, можна зробити висновок про несправності РДТ. Заміна регулятора тиску палива - єдиний спосіб вирішити цю проблему, ремонту ця деталь не підлягає!
Текст належить: http://vopros-avto.ru/
Як працює регулятор тиску палива?Які ознаки несправного регулятора тиску палива?
Чому РДТ виходить з ладу?
Як працює регулятор тиску палива?
Які ознаки несправного регулятора тиску палива?
Чому РДТ виходить з ладу?