- Про несправності в паливній системі можна судити за такими ознаками:
- Як перевірити тиск у паливній системі?
- Перевірка тиску в рампі - покрокова інструкція
- Яким має бути тиск в паливній системі?
Наша сеть партнеров Banwar
Тиск в паливній рампі перевіряється під час діагностики паливної системи двигуна, для того щоб виявити несправності в системі подачі палива. Детально про те як це робити правильно ви дізнаєтеся в цій статті.
Про несправності в паливній системі можна судити за такими ознаками:
Якщо ви виявили ці ознаки в своєму автомобілі, при цьому діагностика ЕБУ не показала жодних несправностей, то швидше за все, проблема в паливній рампі. Щоб підтвердити припущення необхідно перевірити тиск в рампі.
Як перевірити тиск у паливній системі?
Перевірка тиску в рампі мало чим відрізняється від перевірки тиску в шинах, принцип один і той же, оскільки і в тому і в цьому випадку ми використовуємо манометр.
Щоб перевірити тиск, вам знадобиться манометр, у якого максимальне значення від 7 до 10 атмосфер. Манометр з великим запасом, наприклад - 18 атмосфер, матиме велику похибку при дуже маленькому тиску.
Також буде потрібно шланг з внутрішнім діаметром 9 мм і сантехнічна пакля або аналог, для того щоб з'єднання 9-міліметрової трубки і трубки манометра було щільним. Все скурчіваем і затягуємо хомутом. Тепер прилад готовий до використання. Якщо немає бажання возитися, купіть готовий прилад для вимірювання в тиску в паливній системі.
Перевірка тиску в рампі - покрокова інструкція
- вимкніть запалювання і відкрийте капот.
- Знайдіть паливну рампу форсунок.
- Відкрутіть пробку штуцера тиску палива, потім використовуючи золотник, відкрутіть ніпель.
- Підставте тару або якусь ганчірку, залишки палива можуть бризнути.
- Встановіть шланг манометра на штуцер, потім кріпимо його за допомогою хомута.
- Вимірювання тиску в паливній рампі повинна проводитися в 4-х режимах роботи двигуна.
- При включенні запалювання.
- На холостому ходу .
- Зі знятою трубкою з регулятора тиску палива.
- А також з передавленной зливний трубкою.
Яким має бути тиск в паливній системі?
- При включенні запалювання ~ 3 атм не менше.
- На холостому ходу у вас повинно ~ 2,5 атм.
- Зі знятою трубкою регулятора тиску палива ~ 3,3 атм.
- З передавленной трубкою "обратки" ~ 7 атм.
- При підгазування воно повинно підскакувати до 3-х, після чого падати до 2,5 атмосфер.
Важливо! Перед тим як приступати до роботи переконайтеся у відсутності пробоїн в паливній системі, в іншому випадку виміри будуть неправильними.
- Після нагнітання палива в систему, вимикайте запалювання і подивіться як буде вести себе манометр. Тиск в паливній має знизитися до 0,7 бар і зафіксуватися на цій позначці.
- Якщо ж тиск відразу впало "в нуль" - є проблема в регуляторі тиску палива, швидше за все знадобиться зняти і замінити РДТ, або зворотний клапан моторчика бензонасоса.
- Збільште обороти двигуна до 3000 і простежте за поведінкою манометра, якщо при цьому стрілка манометра почне падати - у вас проблеми з бензонасосом.
- Якщо паливний насос довго не може створити необхідного тиску є підозра, що забитий паливний фільтр або сіточка бензонасоса.
Якщо ж жоден з припущених варіантів не підтвердився, потрібно більш глибока перевірка, що включає в себе перевірку: РХХ, ДПДЗ , ДМРВ , а також компресію в циліндрах .
Інші статті рубрики: Ремонт своїми руками
Як перевірити тиск у паливній системі?Яким має бути тиск в паливній системі?