- пристрій датчика
- види датчиків
- Механічні і магнітні датчики
- датчики пневматичні
- Заміна датчика масла ВАЗ 2108 своїми руками
Наша сеть партнеров Banwar
Датчики масла ваз
Заміна датчика тиску масла ваз є обов'язковою процедурою, що сприяє подальшій нормальній роботі системи змащення автомобіля. Як відомо, якщо двигун сучасного автомобіля не буде отримувати достатньої кількості мастила, він відразу ж вийде з ладу.
Датчик тиску або рівня масла призначений для того щоб надавати водієві необхідну інформацію. Якщо масла в системі буде недостатньо, на панелі приладів відразу ж спалахує червона лампочка, яка свідчить про те, що необхідна заміна датчика рівня масла ваз.
пристрій датчика
Схема датчиків масла
Як відомо, на будь-яких автомобілях і на ВАЗ 2106 заміна датчика тиску масла проводиться після того, як його пристрій буде ретельно вивчено. По суті, датчик є електронним пристроєм, який подає сигнал на панель приладів.
Сигнал подається, коли рівень масла в системі змащення двигуна стає критичним або з інших причин.
Масло подається в з'єднання і місця тертя деталей по-різному. Одним з найпоширеніших способів подачі масла вважається розбризкування.
Наприклад, в розподільчому валі роблять спеціальні отвори, крізь які під тиском і відбувається розбризкування.
Пристрій датчика засноване на спеціальному принципі перетворення однієї енергії в іншу. Перетворювачі подають сигнал, який впливає на манометр або зчитується комп'ютерним блоком управління, якщо на автомобілі такий коштує.
Порада. Щоб стежити за тиском масла, в салон автомобіля встановлюють спеціальний пристрій.
види датчиків
На сьогоднішній день відомо до декількох видів датчиків, кожен з яких має окрему конструкцію і принципи дії. Існують датчики простого поплавкового типу з індикатором рівня масла і прилади, що мають спеціальний лазерний індикатор з наявністю сигналізатора.
Механічні і магнітні датчики
Найпростішим вважається механічний датчик. Це найбільш просте і широко поширене індикаторний пристрій.
Його принцип дії схожий з магнітними, кабельними, електричними та іншими видами датчиків, у яких поплавковий тип роботи. Що являє собою цей принцип?
Нічого складного. У процесі відбувається перемикання механічного поплавка, який здійснюється за допомогою прямого контакту з магнітним механізмом або ж з комутатором.
Датчики, які мають магнітний привід з плаваючою точкою, принцип дії мають трохи інший. Перемикання в даному випадку відбувається, коли постійний магніт знаходиться всередині поплавця.
І він спрацьовує, тобто падає або піднімається до рівня спрацьовування. Поплавок рухається проти мікрокоммутатора і таким чином, спрацьовує датчик.
Що стосується поплавкового матеріалу, то він залежить від температурного зміни в щільності і в'язкості. Ці зміни безпосередньо впливають на плавучість і інші важливі показники.
Примітка. Вважається, що при дуже високій в'язкості масла поплавкові датчики бажано не використовувати. Крім цього, поплавкові датчики не рекомендується застосовувати в тих сферах, де спостерігається тенденція до утворення шлаків або плівки, а також, якщо масло сильно забруднене.
Спеціальні реле-регулятори покликані в даному випадку вирішувати проблеми, пов'язані з забрудненням. Вони часто використовуються для вимірювання водонафтових рідин і на автомобілях можна встановлювати подвійний поплавок, оснащений з однієї сторони спеціальним грузилом, який відповідає питомій вазі нафти, а з іншого вазі води.
Одним словом, магнітні датчики, які використовуються як датчики рівня масла або датчики температури, дуже популярні в силу своєї простоти і низької вартості.
датчики пневматичні
Вони призначені для контролювання рівня масла або іншої рідини. Пневматичні датчики часто застосовуються там, де обмежена подача електроенергії або її зовсім немає.
Це ідеальні прилади для роботи з агресивними рідинами.
Як працює датчик пневматичний рівня і тиску масла
Заміна датчика масла ВАЗ 2108 своїми руками
Якщо старий датчик приходить в непридатність, то його не ремонтують. Як і було сказано вище, замінюють датчик рівня масла в тому випадку, коли загоряється лампочка на панелі приладів.
Але відразу до заміні не приступають, а проводять такі дії:
- перевіряють ланцюг від самого датчика до контрольної лампи;
- перевіряють масляний насос і масляний фільтр.
Якщо все вказує на те, що причиною загоряння лампочки є датчик, його замінюють. Дане відео допоможе зробити все правильно.
приступаємо:
- автомобіль піднімаємо на оглядову яму;
- знаходимо датчик, що знаходиться біля масляного насоса (Фото нижче), і від'єднуємо дріт;
Заміна датчика тиску масла на ваз
- беремо ключ на 21 і відвертаємо сам датчик.
Порада. Датчик знімається разом з кільцем ущільнювача алюмінієвого типу. Дане кільце рекомендується замінити на нове при установці, навіть якщо на вигляд воно виглядає придатним.
Представлена вище стаття допоможе своїми силами провести заміну датчика тиску масла , Навіть якщо Ви перебуваєте в дорозі. Сама операція не представляє собою ніякої складності, а покрокова інструкція допоможе зробити все правильно.
Таким чином, можна буде не тільки сміливо відправлятися в дорогу на далекі відстані, а й непогано заощадити. Як відомо, в автосервісах послуги ремонтні коштують недешево, а ціна на роботи, де потрібно використовувати багато ручної праці, взагалі висока не по мірках.
Так що дана стаття - це ідеальне керівництво для автомобілістів, які роблять все самостійно.