Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати датчик тиску масла

  1. Навіщо це потрібно
  2. пристрій датчика
  3. правильна експлуатація
  4. Детальніше про неполадки
  5. Як перевірити датчик тиску масла
  6. як вибирати
  7. Екскурс по брендам
  8. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Датчик тиску масла - одна з безлічі невеликих автомобільних пристроїв, що забезпечують максимально ефективну роботу двигуна і суміжних вузлів. Цей датчик по суті є реєструючим пристроєм, без якого оптимізація роботи агрегату стає неможливою. Сам прилад потрібен для перетворення механічних зусиль в сприймається блоком управління електричний сигнал. Далі, сигнал розшифровується і на підставі інформації, що виводиться в конкретний момент часу, можна судити про поточний тиску мастильного матеріалу в системі. Датчик не виходить з ладу часто, однак, якщо це сталося, потрібно виявити проблему і з'їздити до майстрів на СТО. Розберемося ж з тим, як пристрій працює, які бувають неполадки і як в разі потреби його вибирати.

Розберемося ж з тим, як пристрій працює, які бувають неполадки і як в разі потреби його вибирати

Навіщо це потрібно

Мастильні матеріали виконують відразу кілька завдань, причому основною є запобігання сухого тертя. Подається масло різними способами. Так, наприклад, в распредвали є спеціальні отвори, через які масло розбризкується. Для цього потрібно створювати тиск, яке і буде реєструвати датчик.

Припустимо, автомобіль не обладнаний датчиком тиску масла. Двигун разом із суміжними з ним вузлами продовжить свою роботу, однак, небезпечно високим стане ризик масляного голодування. Як результат: заклинювання деталей, підвищений знос тертьових металевих елементів, виділення тепла.

Зчитується сигнал по-різному. Головне, що пристрій може донести до водія інформацію в найбільш зрозумілій формі. На приладовій панелі він бачить тільки піктограму, на якій зображена маслянка, яка спалахує в разі зниження тиску масла до критичного рівня. В окремих моделях транспорту показання виводяться на шкалу приладу.

пристрій датчика

Сьогодні можна зіткнутися з датчиками тиску масла двох типів:

  1. Аварійний. Саме він відповідає за горіння лампочки з піктограмою. Критичним рівнем тут є повна відсутність тиску. Усередині датчика є мембрана, що реагує на тиск масла. Як тільки в системі з'являється тиск, мембрана витягується, впливає на штовхач і розриває контакти. Лампочка гасне;
  2. Контрольний. Показання датчика виводяться на стрілочний покажчик, який, втім, є не на всіх автомобілях. Усередині датчика є повзунок, що рухається по пластині, на яку намотана ніхромовий дріт. Також всередині є мембрана, яка внаслідок підвищення тиску розтягується і переміщає штовхач. Останній впливає на повзунок, який, рухаючись вздовж пластинки, змінює опір. Відповідно, опір датчика змінюється в залежності від тиску. Стрілка приладу показує водієві тільки тиск.

Стрілка приладу показує водієві тільки тиск

При цьому незалежно від типу датчик повинен бути герметичним. Це легко перевірити: на стики наноситься мильний розчин, який при роботі пристрою в міру підвищення тиску масла в системі не повинен пінитися.

правильна експлуатація

Коли на автомобілі прогрітий двигун, на холостому ходу тиск масло досягає 2 бар. На високих же оборотах (близько 5500 об / хв) цей показник дорівнює 4,5-6,5 бар (на кожному авто по-різному). Аномальної роботи датчика першого типу спостерігатися не повинно: мембрана розмикає контакт і лампочка не горить. У разі якщо на автомобілі коштує датчик другого типу, його показники потрібно зіставити з табличними значеннями.

Який би датчик не був встановлений, правильна його робота можлива тільки при дотриманні наступних умов:

  • Справний масляний насос;
  • У систему залито відповідне масло (невідповідний стає занадто текучим в спеку і в'язким в мороз);
  • Чи не забитий масляний фільтр;
  • Масляні канали не забиті продуктами зносу;
  • Справно працює редукційний клапан.

Сам датчик ламається не так вже й часто. Оригінальні заводські пристрої часто служать рівно стільки, скільки весь автомобіль. З цієї причини правильна експлуатація датчика тиску масла зводиться до регулярного техобслуговування, використання якісних витратних матеріалів і своєчасної заміни автохімії (в даному випадку масла).

Детальніше про неполадки

Говорити про несправності датчика дуже складно. На жаль, він «ховається» в підкапотному просторі і працює в тісній співпраці з кількома суміжними пристроями. Так що без перевірки деталей двигуна і масляного насоса не обійтися.

Далеко не всі неполадки масляної системи пов'язані з датчиком. Останній повинен видавати реальні свідчення, від нього більшого і не потрібно. Однак тиск може втрачатися або бути в надлишку з багатьох причин. Наприклад, могли закупоритися масляні канали, що знаходяться в стінках блоку циліндрів. Часто забивається редукційний клапан, закупорюється масляний фільтр.

Часто забивається редукційний клапан, закупорюється масляний фільтр

Низькі показники тиску сигналізують про знос масляного насоса. Часто старіє метал пружини, через що весь пристрій не може працювати правильно.

Для діагностики варто звернутися на СТО. Дещо ви можете зробити і самі: відкрутіть штатний датчик і зверніться до напарника з проханням прокрутити колінчастий вал електро-стартером. З отвору датчика має хлинути масло - вірна ознака того, що тиск масла в нормі і проблема прихована в датчику.

Як перевірити датчик тиску масла

Окрім вищезгаданої перевірки, при покупці ненового (або навіть нового) датчика, потрібно перевіряти його наступним чином:

  • Взяти відрізок шланга і приробити до нього перехідник, аналогічний тому, що вже є на насосі. Якщо у вас шланг занадто великого діаметру, його можна обжати дротом;
  • Знайти таблиці з контрольними точками, в яких зафіксовані показники опорів датчика при відповідних тисках;
  • За допомогою запаски перевіряємо датчик. Запаску потрібно накачувати до потрібного рівня. Звичайно, ви не зможете таким чином перевірити всі контрольні точки, але для первинної оцінки більшого й не треба.

Якщо показання датчика відповідають нормі, з ним все в порядку - можна купувати і ставити на свій автомобіль. Якщо ж є серйозні невідповідності, від покупки краще відмовитися.

Але також є більш складний, але і більш точний спосіб перевірки, який актуальний для обох типів датчиків. Ось що потрібно зробити:

  • Заглушіть мотор, від'єднайте датчик тиску масла і на його місце різьбовій частиною підключіть манометр;
  • Запустіть двигун і стежте за показаннями тиску.

А ось і основна складність: вам потрібно знати нормальні показники тиску масла в системі. Вони описані в мануалах по двигуну від автоконцерну. Потрібно знати хоча б мінімальний тиск, тобто той його рівень, який встановлюється на холостих обертах. Поставивши датчик на місце, ви повинні простежити за його роботою. Якщо несправний датчик першого типу, лампочка на приладовій панелі буде загорятися тоді, коли це не положено. Якщо у вас датчик другого типу, він буде видавати свідчення, відмінні від показань манометра.

як вибирати

Датчик тиску масла вибирають виходячи з характеристик мотора. З цієї причини знайти оригінал і найближчі аналоги буде нескладно: потрібно лише вказати менеджеру магазину або ввести в пошукову систему електронного каталогу марку і модель транспорту, дані ДВС.

Інший варіант: шукати датчик по VIN-коду. Так ймовірність помилитися з вибором зводиться до нуля. Ви знайдете саме те, що можна ставити на свій автомобіль.

Вибір дешевого неоригінал недоцільний. Справа в тому, що пристрій може вийти з ладу раніше покладеного, та й в принципі не служить стільки, скільки служить оригінал. Як результат, автолюбитель заощадить один раз, але потім переплатить. При виборі будь-якого датчика вивчайте упаковку, пристрій і ціну. Ось що потрібно врахувати:

  1. Якість пакувальних матеріалів, поліграфія. І те, і інше має бути на рівні. Занадто дрібні шрифти, стершиеся букви і цифри вказують або на підробку;
  2. Повнота комплекту. У комплект входить сам датчик і кільце ущільнювача;
  3. Ціна. Занадто дешевий виріб з високою ймовірністю є підробкою. Вивчіть ціни на ринку автозапчастин і пам'ятайте про те, що сильні розбіжності з цінами на ринку фірмових деталей сигналізують про те, що перед вами підроблений датчик;
  4. Відсутність механічних пошкоджень. На корпусі не повинно бути відколів і тріщин.

На корпусі не повинно бути відколів і тріщин

При покупці радимо звертати увагу на рік виготовлення. Багато виробників не радять купувати пристрої, які зберігалися на складі більше 5 років.

Екскурс по брендам

Радимо брати оригінальні датчики. Вони відповідають всім стандартам якості і експлуатуються максимально довго.

З неоригінальний варто відзначити датчики тиску масла наступних фірм:

  • Sankei (Німеччина);
  • Denso (Японія);
  • Blue Print (Великобританія);
  • Bosch (Німеччина);
  • Meyle (Німеччина).

Крім вищезгаданих фірм, варто також знати про наступні:

Датчики цих фірм можуть похвалитися демократичною ціною і високою якістю. Правда, з продукцією фірм з першого списку вони не зрівняються, але при правильній експлуатації також прослужать дуже довго.

висновок

На неполадки датчика тиску масла водії часто закривають очі. Навіть якщо пристрій несправний, сьогочасної поломки деталей двигуна не слід. Однак, приводів для занепокоєння вистачає. По-перше, в поганому стані може перебувати масляний фільтр і мастильний матеріал. По-друге, прискорюється зношування деталей. По-третє, з високою ймовірністю має несправність масляний насос. Як бачите, робота датчика є своєрідним індикатором поломки суміжних з ним вузлів.

Із заміною що вийшов з ладу ДДМ зволікати не радимо. До ремонтопрігодним деталей він не відноситься, так що в разі потреби доведеться купувати тільки нову деталь. Втім, великих грошей вона не варто. Вище ми вказали на фірми, що виробляють найкращі датчики.

Сподобалася новина?

Підбадьорити автора:

Корисні поради

Як вибрати датчик тиску масла

Рейтинг: 3.5 / 5
від: 12 користувачів

Середня оцінка:

Сподобалася новина?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов