- Коли потрібно міняти покришку на скутері:
- Як правильно замінити покришку на скутері, покрокове керівництво:
Наша сеть партнеров Banwar
Під час експлуатації скутера заміна покришки стає повсякденним явищем. Це неминуче і провести заміну можна як самостійно, так і в будь-який шиномонтажной вашого населеного пункту. Насправді, зробити це самому не так складно, як може здатися на перший погляд.
Коли потрібно міняти покришку на скутері:
- Висота протектора менше заявлених мінімальних норм для мотоциклів і мопедів (зазвичай за правилами дорожнього руху це 0,8 мм, але може змінюватися в залежності від країни). Глибина протектора вимірюється за допомогою штангенциркуля або глубінометр в найбільш схильною до зносу частини.
- Покришка має механічні пошкодження, що порушують її цілісність.
- Покришка має тріщини, які з'явилися від «старості».
- Бескамерка має численні проколи і пропускає в місцях ремонту проколів «шнурками».
- Різні здуття і шишки, які з'явилися в процесі експлуатації через подачу надмірного тиску (нагадаємо, що шини допускається накачувати по номінальному тиску не більше 2 Атм.). Шишки можуть з'явитися також внаслідок удару.
- Інші пошкодження.
Все це зобов'язує вас своєчасно подбати про придбання нової гуми, демонтажу старої і правильній установці нової покришки. Розглянемо, як правильно це зробити.
Як правильно замінити покришку на скутері, покрокове керівництво:
- Встановіть скутер на центральну опору.
- Якщо ви не знаєте, як зняти необхідне колесо, ознайомтеся з наступними уроками:
Як зняти переднє колесо скутера .
Як зняти заднє колесо скутера . - Отже, колесо у нас в руках. Зніміть з вентиля ковпачок і відкрутіть золотник. Нам необхідно скинути тиск в шині.
- Борти покришок зазвичай добре сидять в посадочних місцях. Їх не завжди легко вдається осадити. Нам знадобиться два молотка, один з яких обов'язково повинен бути подібного типу:
Клиноподібну частину (вона ні в якому разі не повинна бути заточена) підводимо до тієї частини покришки, яка розташована у самого бота диска (обережно, диск важливо не пошкодити) і наносимо скинений удари другим молотком. Удари повинні бути впевнені. Після того, як одна зі сторін облогу з посадкового місця, решту по колу осадити вже буде простіше. - Тепер знадобляться спеціальні монтажні лопатки. Якщо ви думаєте, що зняти покришку можна буде за допомогою великої викрутки, як ви робили це раніше з велосипедними шинами, ви помиляєтеся. Тільки шиномонтажні лопатки. Купити їх можна в будь-якому магазині запчастин і автомобільних інструментів. З боку, протилежного від вентиля вставляємо дві лопатки на відстані 10 см один від одного і виводимо назовні обід покришки.
- Тепер плавно відгинаємо весь радіус.
- Шина може бути камерна і беськамерная. У першому випадку, нам знадобиться витягти камеру. Для цього витягаємо вентиль подачі повітря з отвору в диску і витягаємо саму камеру.
Якщо шина беськамерная, вентиль чіпати не потрібно. - Знімаємо покришку з обода.
- Тепер потрібно встановити нову покришку. Якщо в шині використовується камера, одягаємо один борт покришки на диск, потім укладаємо в неї камеру, попередньо посипавши тальком. Вентиль повинен чітко входити в отвір без перекосів. Після цього акуратно потрібно забортовать покришку цими ж монтажними лопатками. Якщо камера не використовується, процес її установки пропускаємо.
- Тепер важливий момент. У безкамерної шині покришку не вдасться належним чином встановити в посадочні місця без наявності компресора. Тут важливо подати велику кількість повітря за короткий проміжок часу. Якщо ж використовується камера, її можна накачати звичайним насосом до необхідного тиску (зазвичай до 2 Атм. Для заднього колеса і 1,75 для переднього).
- Перевірте якість посадки обода на диск. Перевірте, чи немає пропускання в місцях посадки.
Важливо пам'ятати, що немає певних норм тиску в шинах. Краще дотримуватися рекомендацій заводу виробника для кожної конкретної моделі скутера. У холодну пору року і при наявності криги на дорозі, тиск в шинах потрібно зменшити, проте ні в якому разі не слід збільшувати його вище рекомендованих значень.