Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати масло для двигуна?

Наша сеть партнеров Banwar

Моторне масло відіграє найважливішу роль в експлуатації двигуна Вашого автомобіля. І відповідно, до його вибору рекомендуємо ставитися серьезно.Каждий рік на авторинку з'являються нові бренди, які позиціонуються як найкращі. Але ми не рекомендуємо сліпо довіряти маркетинговим слоганів. При виборі моторного масла необхідні певні знання і трохи обережності. У гіршому випадку, Ви можете нашкодити своєму двигуну. З приводу обережності, мається на увазі, покупка підробленого продукту. У цій статті Ви знайдете відповіді на основні питання, що стосуються моторного масла і його вибора.Зачем моторне масло? Його основне завдання - це, звичайно ж, мастило. Масло створює тонку плівку на поверхнях деталей, що труться, вбирає і утримує продукти згоряння палива і частки металевої стружки. Також, масло несе функції очищення, охолодження двигуна і захисту його від коррозіі.Ітак, скоро заміна масла в двигуни . Яке масло купити, чи потрібно промивати двигун? (Темі «Промивання двигуна» буде приділено більше уваги в наступній статті). Питанням вибору моторного масла, хоч раз в житті, задавався кожен автолюбитель.

Запам'ятайте головне: купувати масло необхідно тільки у офіційного представника бренду або в спеціалізованих магазинах, СТО, які працюють з тими чи іншими представниками у Вашому регіоні. В цьому випадку є гарантія, що Ви вбережете свій автомобіль від підробок, які наводнили ринок.

При виборі масла, намагайтеся враховувати вимоги виробника Вашого автомобіля до вживаних масел і рідин. Ця інформація знаходиться в інструкції з експлуатації. Там же, крім формальних вимог (специфікацій), наводяться конкретні марки масел рекомендованого виробника мастильних матеріалів.

Якщо ж автомобіль не новий і відомостей, наведених в інструкції з експлуатації недостатньо (або вони просто застаріли), Вам необхідно самостійно підібрати масло, враховуючи і розуміючи, що значить:

  1. Клас в'язкості по SAE.
  2. Клас якості за ACEA (CCMC), API або ILSAC.
  3. Мінеральне, синтетичне або напівсинтетичне масло.

Чим відрізняється мінеральне масло від синтетичного? Мінеральні масла виробляються з нафти шляхом рафінування і дистиляції. Є два основних види мінеральних масел - нафтенові і парафінові. Вони містять багато присадок, і досить швидко втрачають свої змащувальні властивості. Розрізняються ці масла будовою, що входять до їх складу, вуглеводнів. Найбільш придатні - парафінові базові масла, у них краще характеристики по в'язкості і температурі.

Ще один варіант поліпшення характеристик мінерального масла - це гідрокрекінг, при якому відбувається «випрямлення» вуглеводнів, шляхом перегрупування атомів, що призводить до отримання ізомерів. Недолік цього методу полягає в тому, що ізомеризація йде і у зворотному напрямку, тому гидрокрекинговоє масло виходить близьким за властивостями до синтетичного, але набагато швидше старіє, втрачаючи свої хімічні властивості. Очевидний плюс всіх мінеральних масел - їх цена.Сінтетіческое масло проводиться шляхом синтезу певних хімічних сполук, таким чином цього продукту надаються бажані експлуатаційні властивості, а саме, максимальну хімічну і термічну стабільність.

«Синтетика» володіє рядом значних переваг перед «мінералкою»:

  1. Велика плинність дозволяє зменшити тертя, що в підсумку призводить до зниження витрати палива і деякого збільшення потужності ДВС.
  2. Низька температура прокачування, а значить, двигун без перевантажень буде працювати при низьких забортні температурах.
  3. Синтетичне масло має високу температуру випаровування, тобто воно не так чутливо до перегріву.
  4. Хімічна стабільність масла зберігається практично на протязі всього терміну експлуатації, оскільки воно, в процесі роботи двигуна, менше окислюється і парафінізіруется.

Всі ці переваги і більш складне виробництво продукту призводять до досить високою ціною. Компроміс між цими двома типами моторних масел - це напівсинтетичний продукт. Частково синтетичне масло отримують шляхом змішування якісних мінеральних (нафтових) і синтетичних базових складових. В результаті, виходить масло більш дешеве, ніж повністю синтетичне, але з кращими експлуатаційними характеристиками, ніж мінеральне. Напівсинтетичне масло так само може бути застосовано у всіх типах сучасних двігателей.Как вибрати клас в'язкості по SAE? Специфікація SAE (SAE - суспільство інженерів-автомобілістів) є міжнародним стандартом, що регламентує в'язкість масел. Ні про якісні характеристики масел, ні про застосування їх в конкретних двигунах різних автомобілів, специфікація SAE нічого не говоріт.Одна з основних характеристик масла - це його в'язкість. Від неї залежить в першу чергу легкість холодного пуску двигуна в морози. Дана специфікація визначає три типи моторних масел: всесезонное, зимовий і летнее.Зімнее масло позначається літерою «W» і числом перед нею (від англ. «Winter» - зима): SAE 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W.Летнее масло позначається просто числом: SAE 20, 30, 40, 50, 60.Всесезонное - це комбінація позначень зимових і літніх видів, наприклад, SAE 5W40, SAE 10W-40. «Зимовий» індекс позначає, до якої мінімальної температури рекомендується використовувати масло. При виборі «зимового» класу в'язкості необхідно керуватися значеннями середніх зимових температур того регіону, в якому експлуатується Ваш автомобіль. Для цього можна скористатися наступною таблицею:

Необхідно пам'ятати, що при кожному запуску двигуна (не тільки в холодну пору року, а й при плюсових температурах) масляного насоса потрібен якийсь час для того, що б прокачати масло по каналах системи змащення. Це час двигун якраз і працюватиме в режимі так званого масляного «голодування», коли різко зростає тертя і знос деталей. Стає ясно, що чим довше масло здатне зберігати текучість при низьких температурах, тим швидше воно буде прокачано по системі і забезпечить захист двигуна в момент запуска.Что стосується вибору «літнього» класу, то слід зазначити, що більшість європейських автовиробників рекомендують використання масел з класом в'язкості «40» по SAE і вище (наприклад «50»). Це пов'язано з високою тепловою напруженістю сучасних ДВС, наявністю високих робочих температур, питомого тиску і швидкостей зсуву в різних точках двигуна. У цих жорстоких умовах масло повинне зберігати в'язкість, достатню для утворення масляної плівки та охолодження пар тертя. Це завдання особливо актуальне при експлуатації автомобіля в спеку, або під час тривалого простоювання в «пробках», для запобігання підвищеного зносу і задирів на поверхнях пар тертя (в умовах відсутності обдування і охолодження двигуна потоками зустрічного повітря і, як наслідок, перегріву масла в картері двигуна) .До речі, представники японського автопрому все більше рекомендують використання енергозберігаючих масел з в'язкістю: 5W-30, 5W-20, 0W-20 (стосується сучасних ДВС). Американські і деякі європейські автовиробники (BMW, AUDI, VW), в останні роки, так само стали рекомендувати клас в'язкості 5W-30 на багато свої двігателі.Как правильно вибрати клас якості моторного масла? Існують три найбільш поширені «організації», які класифікують моторні масла за якістю: API, АСЕА (ССМС) і ILSAC.Классіфікація масел API (American Petroleum Institute - Американський інститут нафти) має дві категорії масел: «S» (service) і «С» (commercial). Для бензинових двигунів призначені масла категорії «S», а для дизельних - категорії «C». У позначеннях на етикетці, Ви завжди побачите значення з двох букв: першою буде «S» або «C», друга ж буква латинського алфавіту використовується для позначення класу моторного масла (чим далі від початку алфавіту, тим рівень масла вище) .В даний момент API має наступні діючі класи для бензинових двигунів: SG (1989), SH (1993), SJ (1996), SL (2001), SM (2004), SN (2010). І для дизельних двигунів легкових автомобілів, мікроавтобусів а також комерційного транспорту: CF-4 (1990), CG-4 (1995), CH-4 (1998), CI-4 і CI-4 + (2002), CJ-4 ( 2010). У дужках проставлено рік, в якому введено в дію та чи інша спеціфікація.Классіфікація масел ACEA (Асоціація Європейських виробників автомобілів), що з'явилася в 1996 році, більш повно характеризує області застосування моторних масел і приділяє більше уваги їх експлуатаційними властивостями. Масла маркіруються буквою (А - для бензинових двигунів, В і Е - для дизельних) і цифрою (чим вона більша, тим краще характеристики масла). Через дефіс вказується рік затвердження або зміни специфікації. Ці класи якості наведені нижче і перераховані у міру поліпшення своїх характеристик: Масла для бензинових двигунів легкових автомобілів, мікроавтобусів, фургонів: А1-96, А2-96, А3-96, А4-98, А5-2002.Масла для дизелів легкових автомобілів, мікроавтобусів, фургонів: B1-96; B2-96; B3-96, B4-98, В5-2002. (Клас з буквою E не розглядаємо - це масла для вантажного транспорту) Починаючи з 2004 року в ACEA з'явився новий клас масел C (C-1, C-2, C-3, C-4), відповідний для використання як в бензинових , так і в дизельних двигунах останнього покоління. Масла, що мають клас С - малозольні (низький вміст сульфатної золи, сірки і фосфору), і сумісні з новітніми системами нейтралізації відпрацьованих газів, які дуже чутливі до зольності.Классіфікація масел ILSAC (International Lubricants Standardization Approval Committee). «Міжнародний Комітет по Стандартизації і Схваленню Мастильних Матеріалів» для бензинових двигунів легкових автомобілів, створений в 1993 р асоціаціями Аама (Американська асоціація виробників автомобілів) і JAMA (Японська асоціація виробників автомобілів). За своєю суттю - це уточнення вимоги класів якості API. Підхід до їх розробки аналогічний американській класифікації, але має більш свіжі класи якості і більш жорсткі вимоги.

Вимоги по цим специфікаціям моторних масел Ви можете зустріти в інструкціях по експлуатації автомобілів, починаючи з 90-х років
Вимоги по цим специфікаціям моторних масел Ви можете зустріти в інструкціях по експлуатації автомобілів, починаючи з 90-х років. І пам'ятайте, занадто «хорошого» масла не буває. Чим якісніше масло і чим, відповідно, вище його класифікація, тим краще воно буде захищати навіть самий «старий» або зношений двигун.

Зачем моторне масло?
Яке масло купити, чи потрібно промивати двигун?
Чим відрізняється мінеральне масло від синтетичного?
Как вибрати клас в'язкості по SAE?
Как правильно вибрати клас якості моторного масла?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов