Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як зробити теплим холодний старт

  1. Досвід установки та експлуатації автономного передпускового підігрівача на легковому автомобілі У...
  2. ... і що таке погано
  3. Емоційний фактор комфорту
  4. Конструкція і принцип роботи
  5. особливості монтажу

Досвід установки та експлуатації автономного передпускового підігрівача на легковому автомобілі

Наша сеть партнеров Banwar

У радянські часи найпопулярнішими засобами для полегшення запуску двигуна взимку були паяльна лампа і чайник з окропом У радянські часи найпопулярнішими засобами для полегшення запуску двигуна взимку були паяльна лампа і чайник з окропом. З їх допомогою розігрівали піддон картера двигуна або блок циліндрів, щоб застигле до гелеобразного стану мінеральне масло (часто - літній) стало рідким і змогло вступити в систему змащення, не створюючи перешкод руху деталей мотора.

А тим часом в світі для вирішення головного зимової проблеми автомобілістів - утрудненого запуску двигунів - створювалися самі різні пристрої. Їх можна поділити на три групи - живляться від побутової електромережі, автономні та акумулятори тепла. До першої відносяться електронагрівачі, які встановлюються в сорочці охолодження двигуна або піддоні картера і підключаються до електромережі з напругою 220 В. Вони відрізняються доступною ціною, але не дуже придатні для використання в нашій країні, так як ні під будинками, ні на стоянках немає електричних розеток (як це прийнято в північних країнах - Фінляндії, Швеції і т. д.). Акумулятори, які накопичують тепло під час роботи мотора, і у нас, і за кордоном зустрічаються рідко - вони ефективні тільки при щоденній експлуатації.

В Україні найбільш поширені автономні підігрівачі. Наскільки вони зручні у використанні і ефективні, ми вирішили перевірити на власному досвіді, встановивши ще минулої зими підігрівач Webasto Thermo Top на редакційну Mitsubishi Carisma.

Що таке добре ...

Без сумніву, багатьох цікавить, чи не виникають небажані побічні явища при використанні автономного підігрівача, і які переваги забезпечує його установка. Спочатку про хороше. З точки зору технаря, плюсів у системи автономного підігріву більш ніж достатньо.

З точки зору технаря, плюсів у системи автономного підігріву більш ніж достатньо

Знос мотора знижується, оскільки в'язкість розігрітого масла менше, ніж у застиглого на морозі, і до робочих поверхонь деталей мастило подається раніше - вже після перших оборотів коленвала. Знос мотора знижується, оскільки в'язкість розігрітого масла менше, ніж у застиглого на морозі, і до робочих поверхонь деталей мастило подається раніше - вже після перших оборотів коленвала До запуску двигуна забезпечується його плавний розігрів, що виключає локальні перегріви деталей циліндро-поршневої групи, що виникають при холодному пуску. При розігріві мотора тепло передається і в КПП, так що трансмісійне масло теж нагрівається. Тому при їзді після тривалої стоянки двигуну не доведеться витрачати енергію на подолання опору в'язкого трансмісійного масла. При холодному старті подається в циліндри збагачена суміш через погану випаровуваності розріджує і змиває мастило на стінках циліндрів. Після запуску прогрітого двигуна дозування палива помітно нижче, та й випаровується пальне набагато краще, тому масляна плівка на деталях залишається неушкодженою, отже, знос менше. Помітно зменшується навантаження на стартер і акумуляторну батарею, так як не потрібно долати підвищений опір, створюване застиглим на морозі маслом. Отже, ресурс цих вузлів теж зростає.

... і що таке погано

Економії завдяки установці автономного підігрівача навряд чи вдасться домогтися. Згідно з інструкцією споживання палива системою в нашому випадку становить 0,67 л / год і менше, тобто на один прогрів йде 150 - 335 грамів бензину. А це приблизно рівноцінно збагачення суміші в прогревочном режимі - словом, ні економії, ні перевитрати. З недоліків можна виділити три основних.

З недоліків можна виділити три основних

Висока вартість: система підігріву (650 - 1000 у. Е.) Плюс установка (60 - 120 у. Е.). Якщо ви плануєте найближчим часом продавати машину, навряд чи має сенс встановлювати автономний підігрів. Інакше до вартості транспортного засобу доведеться додати вищезгадану суму. Покупцям це, природно, не сподобається, а розповіді про те, як зручно експлуатувати взимку машину з підігрівачем, мало кого надихнуть. Хоча при необхідності систему підігріву можна без особливих проблем демонтувати і встановити на новий автомобіль. Але це знову витрати. Висока вартість: система підігріву (650 - 1000 у Необхідні додаткові домовленості щодо збереження гарантії на нове авто. Щоб її не втратити, потрібно узгодити установку з дилером, що продав вам машину. У нашому випадку треба було написати заяву на ім'я директора фірмового сервісу і домовитися з установниками, щоб вони проводили роботи спільно з фахівцями Mitsubishi. Щорічно доведеться їздити в спеціальні сервісні центри, щоб провести ТО системи підігріву. В обсяги обслуговування входить тільки перевірка працездатності пристрою і всіх його функціональних можливостей. Зате так буде спокійніше. Діагностують систему, до речі, безкоштовно. Теплова потужність, кВт повна 5 часткова 2,5 Вид палива бензин / дизель Витрата палива, л / год при потужності: (бен. / Диз.) Повної 0,67 / 0,59 часткової 0,33 / 0,29 Напруга, В 12 потужність, Вт повна 44 часткова 27 Вага, кг 4,3 Розміри, мм 240х103х168 Монтажний комплект таймер, ДУ Т70 / Т80 Макс. довгих. роботи, хв 30 Ціна, євро 711

Емоційний фактор комфорту

Прослухавши короткий інструктаж з правил експлуатації і техніки безпеки, ми поставили ввечері машину на стоянку, а вранці виявили навколо неї невеликий натовп, що складається з охоронців і колег. Подібне потім повторювалося і на вулицях, коли доводилося запускати підігрівач. Справа в тому, що під час роботи цей агрегат видає свист. До нього додаються цілком природний гул вентилятора обігрівача салону, клуби диму і пари з індивідуальної вихлопної труби. Природно, спочатку це викликає в оточуючих жвавий інтерес, а коли вони дізнаються, в чому справа, - і деяку частку заздрості, причому тим більшу, чим холодніше на вулиці.

А заздрити є чому. Відкопавши машину після нічного снігопаду, сідаєш в уже прогрітий салон, а на задубілі руки дме потік теплого повітря. При цьому не доводиться також молитися на акумулятор або масло - стартер обертається без натуги, а мотор запускається з півоберту.

Правда, така ідилія настає, коли підігрівач завчасно включений і попрацював хвилин п'ятнадцять, а в сильний мороз (нижче -15 ° С) - і тридцять. Та й зовсім вже розслабитися, як влітку, не вдасться. Товстий шар льоду зі скла доведеться-таки зчищати, але прикладати особливих зусиль для цього не потрібно, оскільки він підталий. Стартувати негайно після запуску двигуна теж не вийде, так як деякі механізми і вузли (наприклад, каталізатор) не встигають розігрітися, тому ЕБУ двигуна потрібно кілька хвилин, щоб відкоригувати роботу систем харчування і запалювання.

Тут повинен виникнути резонне питання: а хто і як в потрібний момент включає підігрівач? У нашій установці це можна зробити за допомогою програмування таймера або дистанційного керування. Розклад наших поїздок весь час змінюється, тому ми користуємося в основному брелоком ДУ. Правда, якщо похапцем забувши натиснути кнопку "On", доводиться їхати на холодній машині. Але в цьому випадку підігрівач може працювати і на ходу, тоді двигун і салон нагріваються швидше. Вимикається підігрів як вручну, так і автоматично - згідно заданою програмою, через 30 хвилин.

Влітку ми виявили у підігрівача ще дві корисні функції. Відключивши режим обігріву (дистанційно або за програмою), можна включати вентиляцію і провітрювати салон.

Тепер наші побоювання (знімуть з гарантії, підігрівач буде «з'їдати» акумулятор, виросте витрата палива, влітку може перегрітися мотор і т. П.) Повністю розвіялися.

Конструкція і принцип роботи

Системи автономного підігріву Webasto Thermo Top і Eberspa..cher Hydronic включають в себе кілька основних елементів - власне підігрівач, глушник, таймер, блок запобіжників, електронний блок управління ДУ, антену, брелок дистанційного керування. Підігрівач об'єднує в одному корпусі теплообмінник 1, камеру згоряння 2, електроводопомпу (електричний циркуляційний насос) і резервуар для зберігання палива або паливний насос 3. Принцип роботи підігрівача заснований на нагріванні охолоджуючої рідини двигуна. Для цього його включають в мале коло системи охолодження, «врізаючись» в патрубки, які йдуть до радіатора системи опалення салону. Циркуляцію рідини по сорочці охолодження і радіатора системи опалення забезпечує електроводопомпа. Пристрій живиться від штатної автомобільної АКБ.

Тепло в підігрівачі отримують в камері згоряння, де спалюють паливо-повітряну суміш. Підпалює її спеціальна свічка. Працює ця система як на бензині, так і на дизельному пальному. У підігрівачі Thermo Top паливо надходить з «обратки» системи харчування двигуна в спеціальну ємність, де і зберігається до моменту включення системи. У інших модифікацій є власний електробензонасос. Залежно від моделі підігрівача в легкових машинах його можна запрограмувати для роботи на повній потужності протягом 30 - 60 хв. Після цього система вимикається навіть незважаючи на роботу бензонасоса або запуск мотора і закачування в резервуар підігрівача свіжої порції палива.

особливості монтажу

Встановлювати передпусковий підігрівач повинні тільки фахівці, які пройшли спеціальний курс навчання. Дана процедура досить складна і вимагає спецпідготовки по ряду причин. По-перше, необхідно точно знати, в якому місці слід врізатися в систему охолодження. По-друге, в сучасних авто потрібно правильно «впроваджуватися» в електричну схему управління обігрівачем або клімат-контролем. По-третє, в інсталяційний комплект входить величезна кількість деталей, і тільки майстер знає, куди і як їх монтувати або підключати.

Передпускові рідинні підігрівачі, як правило, встановлюють у вільному місці в моторному відсіку або під переднім бампером. Для установки системи в Mitsubishi Carisma приготували монтажну плиту, яку прикріпили до лівого лонжерона, де було два технологічних отвори з різьбленням 1, 2.

Блок запобіжників встановили на щиті-перегородці моторного відсіку 3, електронний блок управління сховали під торпедо, панель управління підігрівачем прикріпили до панелі приладів у рульової колонки так, щоб після його зняття місце кріплення залишилося непомітним. Пальне закачується в резервуар підігрівача штатним паливним насосом, тому необхідно підключитися до «обратке» системи харчування двигуна. Для зниження шумності підігрівача в конструкції системи відводу відпрацьованих газів передбачений глушник. Вихлопну трубу вивели назовні під переднім бампером через отвір, виконаний в пильовику 4.

Юрій Дацик
Фото Webasto, Eberspacher і Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Тут повинен виникнути резонне питання: а хто і як в потрібний момент включає підігрівач?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов