Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як влаштовані і працюють інфрачервоні датчики руху

Наша сеть партнеров Banwar

Інфрачервоний датчик руху - це електронний пристрій, здатний реагувати на зміну інтенсивності фонового теплового випромінювання в зоні його дії Інфрачервоний датчик руху - це електронний пристрій, здатний реагувати на зміну інтенсивності фонового теплового випромінювання в зоні його дії. Тепловим випромінюванням мають абсолютно будь-які об'єкти, а не тільки людина.

Якщо об'єкт достатнього розміру переміщається з достатньою швидкістю, перетинаючи робочу зону такого датчика, то відбувається спрацьовування, і датчик подає сигнал на електронну схему управління для виконання тієї чи іншої дії тих чи інших пристроєм. Таким пристроєм може бути як вимикач або регулятор освітленості приміщення, так і охоронна сигналізація , Або що-небудь ще.

Очевидно, що такий інфрачервоний датчик може бути застосований для різних цілей автоматизації, як в домашніх умовах, так і на виробничих і інших підприємствах і об'єктах. Принципово немає обмежень на області застосування інфрачервоних датчиків.

В основі конструкції інфрачервоного датчика - піропріемніка, службовці для розпізнавання інфрачервоного випромінювання, і мультілінза, що складається з безлічі дрібних лінз. Мультілінза зовні схожа на матовий циліндр з дрібним візерунком, нанесеним на його поверхню. Піропріемніка розташовані всередині корпусу датчика за мультілінзой.

Кожна маленька лінза (кожен сегмент мультілінзи) фокусує інфрачервоне світло на один з цих прийомних елементів, завдяки чому створюється конфігурація сфокусованих променів, потім, коли об'єкт (джерело інфрачервоного випромінювання) переміщається, інфрачервоне світло падає вже на іншу мікролінз, фокусуючись на іншому піропріемніка.

Виходить, що на піропріемніка то подається сфокусований інфрачервоне світло, то - зникає. Так забезпечується умова для спрацьовування електронної схеми датчика, подається електричний сигнал на блок обробки, і виконується ту чи іншу дію тих чи інших пристроєм.

Ясно, що чим більше сегментів містить мультілінза, тим чутливішим буде працювати датчик, оскільки кожна мікролінза працює зі своїм сегментом, охоплюючи власну частину обсягу робочого простору, і при переміщенні об'єкта всередині цього сегмента спрацьовування не відбудеться.

У конструкції інфрачервоного датчика найчастіше застосовуються здвоєні чи навіть зчетверені піроелементи, це робиться для більш точного спрацьовування пристрою, виключаючи незначні світлові перешкоди, викликані зміною температури фону. Зчетверені піроелементи (два здвоєних), що застосовуються в самих останніх моделях інфрачервоних датчиків, повністю виключають помилкові спрацьовування.

При установці інфрачервоного датчика руху слід дотриматися деякі важливі умови. По-перше, на датчик не повинен падати пряме світло від лампи, він буде заважати правильній роботі. По-друге, в зоні дії датчика не повинно бути ніяких сторонніх предметів, як то: підвісні світильники, люстри, колони, високі елементи меблів, і інші об'єкти, що обмежують огляд датчика.

Скляні перегородки в зоні дії датчика також будуть заважати, оскільки інфрачервоне світло не проходить через скло. Якщо заважає предмет все ж потрапить в зону дії датчика, то це може призвести до виникнення так званої «мертвої зони», в якій переміщення фіксуватися не зможе просто в силу того, що інфрачервоне світло не потрапить на лінзу датчика.

Головною характеристикою інфрачервоного датчика руху є радіус виявлення йде людини. Радіус переміщення повинен обов'язково дотягуватися до кутів приміщення, а в разі, якщо цього не виходить, в приміщенні доведеться встановити два або три таких датчика.

Кожен датчик має власну круговою діаграмою виявлення, і якщо однієї такої діаграми мало для перекриття всього простору, наприклад кімнати, доведеться встановити кілька датчиків, щоб їх діаграми виявлення перехоплює між собою, це забезпечить якість монтируемой системи автоматизації в цілому.

Інфрачервоні датчики руху бувають різними. Самі звичайні моделі реагують на переміщення, але є і більш функціональні моделі, що розширюють можливості для автоматизації.

Наприклад, є моделі, що можуть вести моніторинг освітленості, якщо рухомий людина присутня в робочій зоні. Коли світла з вікон досить, такий датчик може відключити штучне світло , І включити його, коли почне темніти.

У таких датчиках є можливість налаштування такої чутливості саме до світла. Особливо актуально це для під'їздів будинків, коли важливо оптимізувати енергоспоживання, включаючи світло тільки в темний час доби, або тільки тоді, коли по під'їзду йде людина. Матеріальні витрати, завдяки такій автоматизованій системі можуть бути істотно знижені.

Дивіться також по цій темі: Автоматичні вмикачі освітлення з інфрачервоними і акустичними датчиками

Андрій повну

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов