Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як зміняться штрафи за порушення ПДР в Україні в 2017 році

Наша сеть партнеров Banwar

У Хмельницькому поліція вирішила боротися з аварійністю на дорогах за допомогою "Смерті з косою", джерело фото: facebook.com/pg/khmelpolice

14 листопада в парламенті був зареєстрований законопроект №7286 авторства Кабміну, який передбачає багаторазове збільшення штрафів за порушення правил дорожнього руху (ПДР).

Ці напрацювання щодо посилення відповідальності водіїв при одночасному розширенні прав правоохоронців шляхом ряду новацій в КУпАП, Кримінальний кодекс, а також закони "Про дорожній рух" та "Про Національну поліцію" входять в пакет змін до українського законодавства, представлених на засіданні уряду 10 листопада.

"Країна" вивчила гучний законопроект, який за версією влади повинен привести до зниження аварійної ситуації на дорогах.

Закрутити гайки на дорогах вирішили постфактум харківської трагедії

З пропозиціями про внесення кардинальних змін ПДР відповідальні чиновники виступили за гарячими слідами трагічного ПП в Харкові , Де в результаті зіткнення двох іномарок загинуло шість осіб, а ще п'ятеро пішоходів - отримали травми різного ступеня тяжкості. Спікери МВС заявляли, що мають намір вирішити комплексно проблему лихачів на дорогах за допомогою посилення штрафних санкцій.

Вже через тиждень стали відомі перші деталі планованих нововведень . Заступник голови Координаційної ради Загальнонаціонального форуму дорожнього руху Володимир Караваєв на своїй сторінці в Facebook поінформував, що саме приготували для водіїв в надрах МВС.

З переліку заготовок, що включає в себе 17-сторінковий документ, найбільший резонанс викликали 8 пунктів:

  • повернення норми про обов'язкову передачу документів в руки поліцейського після зупинки транспортного засобу (ТЗ);
  • введення в якості підстави для зупинки автомобіля контролю за станом водія;
  • після зупинки на вимогу поліцейського водій і пасажири зобов'язані перебувати в автомобілі. На вимогу копа вони повинні вийти з авто;
  • зниження швидкісного режиму в населених пунктах до 50 км / год і порога допустимого перевищення не більше 5 км / год;
  • посилення санкцій за перевищення швидкості;
  • посилення санкцій за керування транспортними засобами без наявності такого права;
  • посилення санкцій за керування транспортними засобами водієм, позбавленим прав;
  • посилення санкцій за створення аварійної ситуації.

На вимогу копа вони повинні вийти з авто;   зниження швидкісного режиму в населених пунктах до 50 км / год і порога допустимого перевищення не більше 5 км / год;   посилення санкцій за перевищення швидкості;   посилення санкцій за керування транспортними засобами без наявності такого права;   посилення санкцій за керування транспортними засобами водієм, позбавленим прав;   посилення санкцій за створення аварійної ситуації

Джерело фото: facebook.com/vladimir.karavaev

Статистика фіксує кожен день "дорожню сотню"

Через деякий час з'ясувалося - це далеко не весь пакет поліцейських "хотелок". Повний перелік новацій аж до минулого тижня тримався в таємниці. За задумом МВС їх не поспішали "світити" в масах до отримання їх схвалення з боку Кабміну.

В кінцевому рахунку лише 10 листопада обіцяна презентація відбулася на Грушевського. Тон в ній ставив міністр внутрішніх справ Арсен Аваков.

представляючи напрацювання , Арсен Борисович заявив, що в Україні "склалася катастрофічна ситуація в сфері безпеки дорожнього руху". На користь цього наводилися сухі факти статистики: у 2016 році в Україні сталося майже 155 тисяч аварій, з яких понад 25 тисяч - з постраждалими.

Не поліпшилося становище і за підсумками трьох кварталів нинішнього року. За дев'ять місяців зареєстровано вже 117 тисяч ДТП, кожне десяте з яких спричинило людські травми і жертви.

Свого роду резюме аварійно небезпечних ситуації на дорогах стали відомості про те, що кожен день в країні формується "дорожня сотня". Щодоби в результаті ДТП гине вісім, а ще 92 - отримують травми.

"Тільки за останні два роки в ДТП загинули понад 5,5 тисяч осіб. Травмовано - понад 57 тисяч. Для порівняння: за 2016 рік у зоні АТО, де ведуться справжні бойові дії із застосуванням сучасного озброєння, загинули 763 наших військовослужбовців. Я хочу, щоб всі ми розуміли, що нові правила - це не питання обмеження когось в правах і можливостях, а питання нашої безпеки. у нас на дорогах гине в чотири рази більше людей, ніж в зоні АТО ", - заявив Аваков.

Джерело відео: youtube.com/МВС УКРАЇНИ

Що саме пропонують в МВС

Законопроект 7286 передбачає зміни в цілий спектр нормативного законодавства. Серед якого слід виділити наступні пункти.

По-перше, в КУпАП (ст.21, 22, 38) хочуть "закрити" лазівки, які дозволяють уникнути покарання за ряд порушень. Зокрема, пропонується заборонити передавати передавати матеріали про вчинені адмінпорушення на розгляд трудового колективу - з подальшим покаранням порушника не по суду, а за місцем його роботи. Що, як стверджують в МВС, найчастіше ігнорується роботодавцями порушників. Нібито за допомогою цих індульгенцій тільки в нинішньому році відповідальності уникло понад 500 водіїв, які порушили ПДР.

У підсумку з адмінкодексу пропонується вилучити статтю, яка дозволяла уникати відповідальності за малозначні наслідки порушень. І вводиться граничний термін накладення адмінстягнення - один рік з моменту виявлення (сьогодні - три місяці).

По-друге, революційні нововведення пропонується внести в ст.122 КУпАП, де йдеться про обмеженнях швидкісного режиму .

Ними передбачається ввести максимум швидкості в межах населених пунктів на рівні 50 км / год з можливим перевищенням режиму не більше 5 км / год. Сьогодні показник допустимої швидкості складає 60 км / ч + 20 км / год. При одночасному збільшенні штрафних санкцій за порушення з 510 до 3400 грн.

За версією авторів законопроекту, такий швидкісний режим діє в багатьох містах Європи і США, а також рекомендований Всесвітньою організацією охорони здоров'я. У презентації МВС з цього приводу говориться, що ймовірність летального результату при зіткненні автомобіля з пішоходом на швидкості 50 км / ч в чотири рази нижче, ніж при швидкості 60 км / год (20% і 82% відповідно).

По-третє, штраф за залишення місця ДТП запропоновано збільшити з 255 до 3400 грн, паралельно з цим за такий вид порушення водія можуть позбавити прав на термін до півроку (раніше ще передбачалися і виправні роботи до 40 годин).

Також МВС запропонувало суттєво збільшити штрафи за керування транспортним засобом особою, яка не має або позбавлена ​​права (або довіреності) керувати автомобілем. Зараз таких водіїв штрафують на 510 грн. Якщо зміни підтримає Верховна Рада, штрафи збільшаться майже в 80 разів. До 10 200 і 20 400 грн за перше порушення, і аж до 40 800 гривень - за повторне.

По-четверте, ініційовано зміну порядку видачі посвідчення водія. За задумом авторів законопроекту, перші права водієві повинні видавати на два роки. Якщо за цей період водія оштрафували менше трьох разів, права на 30 років він отримує без складання іспитів. В іншому випадку для отримання "постійних" прав доведеться знову складати тести.

По-п'яте, пропонується внесення змін до ст. 55 і ст.286 КК України для посилення відповідальності за порушення правил дорожнього руху, які спричинили травми або загибель людей.

У поточній редакції за дане діяння передбачена лінійка покарань, починаючи від штрафу (стартує з 3400 грн) і аж до 10 років позбавлення волі за аварію, яка спричинила смерть кількох людей. У відомстві Арсена Авакова наполягають на посиленні покарання за всіма пунктами статті 286, а також окремо прописати відповідальність за вчинення ДТП в стані алкогольного або іншого сп'яніння, якщо в результаті аварії постраждали або загинули люди.

Так, за порушення правил дорожнього руху в стані алкогольного сп'яніння, в результаті якого потерпілий отримав травми середньої тяжкості, МВС пропонує позбавляти волі на строк до трьох років з позбавленням права керування транспортними засобами на строк від трьох до п'яти років. За ці ж порушення, якщо потерпілий отримав важкі травми або є загиблі, - позбавлення волі на строк від семи до 12 років з позбавленням прав на 5-10 років.

Джерело фото: rada.gov.ua

По-шосте, запропоновано розширити права "копів" шляхом внесення змін до закону "Про Національну поліцію" і "Про дорожній рух".

Згідно з ними, водії зобов'язані передати (а не тільки показати) поліцейському свої документи, вимкнути авто і вийняти ключ, покласти руки на кермо і не виходити з авто поки поліцейський не дозволить.

Якщо в авто є пасажир, то він теж не повинен виходити поки не дозволить правоохоронець.

Якщо в авто є пасажир, то він теж не повинен виходити поки не дозволить правоохоронець

Джерело фото: rada.gov.ua

За відмову передати документи поліцейському передбачається штраф в розмірі 10 200 грн. Також поліцейський має право оглянути авто: заглянути в багажник, салон, під капот, подивитися номер кузова, оглянути причіп.

Також законопроектом пропонується узаконити норму про зупинку автотранспортного засобу за наявності підозр у поліцейського на нетверезий стан водія.

Також законопроектом пропонується узаконити норму про зупинку автотранспортного засобу за наявності підозр у поліцейського на нетверезий стан водія

Джерело фото: rada.gov.ua

Безпека руху вперлася в відеофіксацію

Запропонованим законопроектом не регулюється введення обов'язкової відеофіксації порушень ПДР, але є ряд правок до законів, які вказують на це.

У МВС уже анонсували - цей крок дійсно налаштовані впровадити. Але тільки після викриття законопроекту 7286 в форму закону. Причому не дуже зрозуміло, чому послідовність обрана саме такий - спочатку посилення штрафів, а потім тотальний контроль за дорогами. І найголовніше - джерело коштів для впровадження відеофіксації.
Про це немає жодного слова і в розданому журналістам презентації. Зате можна згадати, як ще рік тому Аваков говорив: для відеофіксації порушень ПДР потрібно близько $ 1,5 млрд і не менше трьох тисяч камер. На сьогоднішній день в офіційному порядку задіяні всього три таких камери - одна в Києві і дві в Одесі.

Де планують вишукати і звідки візьмуться необхідні $ 1,5 млрд - абсолютно незрозуміло. Для розуміння - ця сума фактіческсі порівнянна з річним бюджетом всього Міністерства внутрішніх справ.

Сумнівно, що їх закладуть в казну 2018 року. В такому випадку виходить, що вирішувати питання безпеки руху влада вирішила вибірково.

аргументи прихильників

При цьому, ініціювавши нововведення на дорогах, влади розписалися у власному безсиллі впоратися з аварійною ситуацією за наявними правилами гри.

Тобто, частково визнали - раніше введені заходи щодо посилення штрафних санкцій без комплексного вирішення "дорожнього питання" (стану покриття, роботи світлофорів, нанесення розмітки, регулювання аварійно-небезпечних ділянок, профілактики дотримання ПДР і т.п.) не дали очікуваного ефекту.

Аналогічним чином провалилися спроби покарати "гривнею" п'яних водіїв, де "драконівські" штрафи ввели в 2016 році. Тут взагалі трапився зворотний ефект. Стягнення коштів до бюджету за "профільної", ст.130 КУпАП впало до 8,7% - з накладених судами 352 млн. Грн. в казну надійшов всього 31 млн. грн. Для порівняння: ще три роки тому цей ККД становив 74%.

Втім, саме на підвищенні розміру штрафних санкції наголошується в черговий реформу на дорогах.

Підтримують нововведення керуються стандартними аргументами:

  • надходження від штрафів допоможуть наповнити бюджет;
  • це складова частина інтеграції України до європейських правил і норм, де передбачені серйозні штрафні санкції за порушення правил дорожнього руху;
  • пропозиції МВС повернуть порядок на вітчизняних дорогах.

"Ми беремо за основу передовий європейський досвід. Наприклад, в Польщі до 2011 року в рік на дорогах гинуло до 4200 чоловік. Після запуску системи автовідеофіксаціі в 2012 році кількість жертв знизилося до 3000 чоловік або на 30%! Те ж саме ми очікуємо і в Україна, починаючи з наступного року, чого б нам це не коштувало, - написав на своїй сторінці в Facebook підтримує законопроект парламентарій від "Народного фронту" Антон Геращенко. - Я звертаюся зараз до всіх співгромадян, журналістам і депутатам всіх фракцій коаліції і опозиції з проханням підтримати пропонований Міністром МВС пакет законопроектів. Це необхідно для того, щоб зробити наші дороги безпечнішими, водіїв дисциплінованими і мінімізувати загибель і травми, знизивши їх до середньоєвропейського рівня ".

Позиція юристів і противників нововведень

Обережна і критична реакція на пропозиції МВС і законопроект 7286 також послідувала.

"Не хочу наврочити, але озвучені пропозиції можуть привести до погіршення ситуації на дорогах. Вони навіть тактично не впливають на зниження аварійності. А деякі можуть стати" фатальними ", - стверджує Володимир Караваєв.

Він вважає, що запропоновані заходи - не охоплюють весь спектр "дорожніх проблем". Наприклад, в частині продовження до одного року термінів розгляду адмінпротоколів за 130 ст. КУпАП (їх виписують водіям, викритих в нетверезої їзди або відмовилися від огляду), навпаки - збільшить час перебування за кермом любителів сп'яніння.

Джерело фото: facebook.com/vladimir.karavaev

У тій же частині новацій про зниження швидкісного режиму, Караваєв пропонує альтернативу - ввести зонірованноє рух. З цим погоджуються і інші Автоюрист. Тільки в Києві вони нарахували кілька подібних ділянок, де обмеження швидкості до 50 км / ч вважають нонсенсом. Серед них - проспекти Бажана і Перемоги, аналогічна історія - на Житомирській трасі.

Опоненти запропонованих нововведень вважають, що можновладці в черговий раз намагаються вирішити комплексну проблему однобоко. Їх логіка коротко виглядає так: чим більше сума штрафів, тим вище розмір відкату поліцейським. І констатують, що частина з анонсованих нововведень вже існували раніше.

"На хвилі харківської трагедії законодавці вирішили закрутити гайки! Але ж у нас і так достатньо суворе законодавство щодо порушників ПДР, ось тільки воно не виконується. Ці ново / старовведенія - реверанс у бік поліції. Нічого в безпеці руху не міняє", - обговорюють " реформу "користувачі на профільних форумах автолюбителів.

Є серед них і ті, хто проводять більш глибинні паралелі.

"З приводу цих пропонованих змін мене відвідала злегка божевільна думка! Припустимо - наших громадян почала долати якась всім відома хвороба. А профільне міністерство, замість того, щоб організувати профілактику даної хвороби, привести у відповідність поліклініки та лікарні, просто дало команду підняти в рази ціни на необхідні ліки, - вважає водій Сергій Проказа. - Типу - хворіти стане дуже дорого і люди будуть вести здоровий спосіб життя. При цьому саме профільне міністерство спочатку заразило громадян цією хворобою " .

"А що, вже все дороги відремонтували? Розмітку завдали? Дорожні знаки привели у відповідність? Освітлення на всіх ділянках доріг в місті хороше? Пішоходи не бігають по дорогах? Перевірили всіх осіб причетних до" продажу "водійських посвідчень і є результат? Звичайно пора боротися зі свавіллям, але не з того почали ", - коментує запропоновані нововведення" Країні "один з автовласників.

А що, вже все дороги відремонтували?
Розмітку завдали?
Дорожні знаки привели у відповідність?
Освітлення на всіх ділянках доріг в місті хороше?
Пішоходи не бігають по дорогах?
Перевірили всіх осіб причетних до" продажу "водійських посвідчень і є результат?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов