Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як правильно вибрати старий Honda CR-V

  1. Ціна обслуговування
  2. кузов
  3. Четверте покоління
  4. п'яте покоління
  5. салон
  6. електрика
  7. двигуни
  8. Трансмісія
  9. підвіска
  10. інші неприємності
  11. То який CR-V коштує купити?

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо ви хочете компактний позашляховик , Який надійний, практичний і зручний, старий Honda CR-V повинен бути у верхній частині вашого списку.

компактний позашляховик

З величезним зростанням продажів кросоверів легко обійти увагою такі моделі, як Honda CR-V, яка відкрила нове покоління невеликих позашляховиків, більше схожа на легкові автомобілі, ніж на традиційні позашляховики, і мала низькі експлуатаційні витрати, щоб відповідати потребам користувачів.

Ціна обслуговування

CR-V не буде таким дешевим в експлуатації, як кросовер, але він виграє з точки зору внутрішнього простору. Можливо, немає нічого дивного в тому, що попереду досить місця, але найбільший бонус - це величезний простір ззаду. Задні сидіння можуть рухатися вперед і назад, збільшуючи обсяг багажника або покращуючи простір для ніг, і відкидатися для кращого комфорту в далеких поїздках. Задні пасажири будуть відчувати себе набагато комфортніше, ніж в Qashqai, а 556-літровий багажник CR-V більше, ніж у Nissan.

Кожен CR-V оснащений приводом на чотири колеса, який фактично є приводом на передні колеса до тих пір, поки він не відчує втрату зчеплення, після чого передає потужність на задні колеса. Тому зчеплення з дорогою дуже гарне, якщо дорога слизька, але економія палива від цього страждає. Іншими претендентами на розгляд, якщо ви шукаєте CR-V, є Toyota RAV4, Nissan X-Trail і Ford Kuga, які пропонують поєднання видатних дорожніх характеристик, великої кількості комплектів і можливості час від часу їздити по бездоріжжю.

Незважаючи на використання повнопривідної «неповної» трансмісії, CR-V як і раніше виглядає досить дорого, адже ми звикли до передньопривідним кроссоверам з «зменшеними» двигунами. Дизельний двигун CR-V витрачає 5,5 л. на 100 км. (6 л., Якщо встановлений автомат). Витрата бензину більше - близько 6,9 л. на 100 км. - цифри, які можуть побити більшість нових гарячих хетчбеків.

Обслуговування потрібно один раз на рік або кожні 20000 км., В залежності від того, що відбудеться найближчим часом, і буде коштувати від 15 до 20 тис. Рублів за бензин і від 17 до 22 тис. Рублів за дизельну модель. Покупці старих автомобілів повинні знати, що дилери Honda пропонують невелику знижку на автомобілі старше трьох років. Вам не потрібно турбуватися про дорогих зміни в технологіях, так як всі двигуни Honda CR-V наводяться в рух ланцюгом.

Інші бюджетні витрати включають в себе чисту гальмівну рідину і обслуговування кондиціонера кожні три роки, вартістю близько 4000 руб. щорічно. Коли гальма вимагають уваги, комплект передніх дисків коштує приблизно 4500 руб., А нові передні колодки коштують близько 11200 рублів, хоча вони можуть бути дешевше у неофіційних постачальників.

кузов

Вибирати Honda CR-V 1 покоління не варто з кількох очевидних причин, основна з яких - авто вже морально і технічно застаріла. Починати пошук варто з більш сучасних моделей. В цілому CR-V третього покоління - це стабільний позашляховик з хорошим показником надійності. Однак є кілька моментів, на які слід звернути увагу: переконайтеся, що всередині немає задніх запітнілих ліхтарів, оскільки попадання води є досить поширеним явищем. Виряджені акумулятори також можуть бути проблемою, яка може бути викликана тим, що вимикач запалювання продовжує споживати струм, коли автомобіль заглушений. Під час тест-драйву переконайтеся, що CR-V не тягне вліво або НЕ трясе при крутих поворотах, оскільки це може бути ознакою проблеми з рульовим керуванням.

Компресори кондиціонера можуть зламатися, тому стежте за тим, щоб повітря дув так холодно, як ви очікуєте. Також перевірте ручки дверей на наявність відшаровується фарби і спробуйте зазирнути під машину з ліхтариком, щоб виявити будь-які пошкодження, які могли бути нанесені на бездоріжжі. Хоча CR-V має повний привід, він в основному призначений для поліпшення зчеплення в поганих умовах, тому дорожнього просвіту не так багато.

Хоча CR-V має повний привід, він в основному призначений для поліпшення зчеплення в поганих умовах, тому дорожнього просвіту не так багато

CR-V третього покоління - це модель 2010 року. Одним з основних змін з модельного року 2007 стала заміна задніх дверей з боковим відкриттям верхньої задніми дверима. Поряд з цим запасне колесо було переміщено з зовнішньої сторони задніх дверей в задній вантажний відсік. В цьому ж році з'явилася нова п'ятиступінчаста автоматична коробка передач, і Honda покінчила з опціональною механікою.

У 2010 році CR-V отримав фейсліфтінг другого покоління. Поряд з оновленим дизайном передньої панелі, задніх ліхтарів і бампера, потужність зросла з 166 до 180 л. с., а витрата палива знизилася в середньому на 1-2 л. на 100 км., в залежності від того, який привід використовується.

Четверте покоління

Для найрозкішнішої поїздки на роботу зверніть увагу на моделі четвертого покоління CR-V EX-L або L, які включають шкіряну оббивку і підігрів передніх сидінь. Це були перші моделі, що пропонують додаткову систему навігації технологію. Вона вбереже вас від запізнення на дуже важливу зустріч.

Моделі четвертого покоління виразно полегшують доступ до вашого вантажного відсіку, просто поставляючи традиційні задні двері. Раніше у CR-V була бічні двері з зовнішнім запасним колесом, яка виглядала спортивно, але не була так зручна при роботі з пакетами з продуктами. У четвертому поколінні ви також зможете побачити високотехнологічні засоби безпеки. Якщо ви хочете, щоб допомога виявила небезпеку, почніть шукати в цій категорії.

п'яте покоління

Останній CR-V п'ятого покоління дуже зручний - він навіть знижує дорожній шум, створюючи відчуття авто люксового класу. Водіям подобаються потужні регулювання поперекової області CR-V, які тільки додають зручність посадки. Хоча у цього кросовера завжди було значне місце для ніг на задніх сидіннях, тепер у нього є навіть більше.

Технічні характеристики цього випуску CR-V користуються широкою популярністю. Водіям подобається, як легко відтворювати музичні додатки для смартфонів - просто підключіть свій пристрій до USB-порту CR-V і включайте плеєр. Крім того, Bluetooth можна встановлювати бездротове з'єднання для ваших улюблених пристроїв. Водії CR-V також скажуть вам, що подорожувати з обмеженим бюджетом легко завдяки приголомшливому витраті. Вам потрібно буде перевірити особливості кожного модельного року, але, щоб дати вам уявлення про те, чого очікувати, Honda CR-V 2016 року витрачає до 9 л. по місту і 7,3 л. на 100 км. на трасі.

салон

У третьому поколінні є всього три рівні комплектації салону: SE оснащена кондиціонером, рульовим колесом з різними функціями і електричними передніми і задніми стеклами, в той час як ES додатково має легкосплавні диски, датчики паркування, клімат-контроль і тоновані стекла, що робить його набагато більш популярним. Модель EX набагато розкішніше: шкіряні сидіння з підігрівом, супутникова навігація, покращена стереосистема, камера заднього виду і панорамний люк на даху. Варто, однак, відзначити, що його стильні 18-дюймові легкосплавні диски роблять поїздку більш стабільною, але в разі пошкодження такі шини дорожче замінити.

Вибір Honda CR-V третього покоління стартує приблизно 300 000 рублів, що дасть вам автомобіль SE з великим пробігом, але, якщо ваш бюджет дозволить, вам в ідеалі варто пошукати дизельний CR-V з механічною коробкою передач; п'ятирічна модель повинна коштувати від 700 000 рублей з 100 000 км. пробігу.

пробігу

Завдяки Apple CarPlay і Android Auto CR-V п'ятого покоління відображає програми для смартфонів прямо на центральному сенсорному екрані. Ця технологія більш ніж зручна - вона не спокушає вас поглядати на свій смартфон. Сучасний CR-V становить серйозну конкуренцію на ринку з 2100 л. максимального вантажного простору - більш ніж достатньо місця для меблів і садового приладдя.

Для додаткового захисту від несподіваної небезпеки шукайте старий Honda CR-V з розширеними засобами допомоги водієві, такими як контроль мертвих зон. Починаючи з комплектації EX середнього класу, CR-V включає в себе безліч цих радіолокаційних систем. Більшість фахівців також рекомендують систему попередження про зіткнення, яка може навіть автоматично включати гальма, щоб допомогти вам уникнути дорогої аварії.

електрика

Для найрозкішнішої поїздки на роботу варто вибрати моделі CR-V третього покоління EX-L або L, які включають шкіряну оббивку і підігрів передніх сидінь. Це були перші моделі, що пропонують додаткову систему навігації технологію. Всі найважливіші функції безпеки є стандартними для кожної моделі CR-V. Це включає в себе дискові гальма з антиблокувальною системою і контроль стійкості, щоб ви не ковзали по обвітреною дорозі. Стандартні функції також включають доступ без ключа, додатковий аудіовхід і круїз-контроль.

Стандартні функції CR-V четвертого покоління включають Bluetooth, порт USB і камеру заднього виду. Шкіряна оббивка і сидіння водія з електроприводом було доступні за окрему плату, тому збільшать вартість.

Більшість фахівців погодилися з тим, що CR-V п'ятого покоління добре використав і без того кавернозний інтер'єр, з великою кількістю невеликих місць для зберігання по всій кабіні, щоб доповнити велику і корисну вантажну зону в задній частині, а також пропонує всі необхідні засоби електронного підключення і комунікації.

двигуни

Ніколи ще не було величезного діапазону двигунів, з 2,2-літровим дизелем потужністю 138 л. с. і 148-сильним 2,0-літровим бензином, доступним при запуску серії, обидва поставляються з механічною коробкою передач в стандартній комплектації (бензин також може поставлятися з автоматичною коробкою передач). Оновлення моделі в 2010 році принесло новий вигляд морди, новий дизайн легкосплавних дисків і стильний інтер'єр. Назва дизеля змінилося з i-CTDi на i-DTEC, але це був не просто новий значок: потужність збільшилася до 148 л. с., і тепер ви могли отримати дизель з п'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач.

Як і у випадку більшості автомобілів, вам слід вибирати двигун Honda CR-V, в основному виходячи з того, скільки ви будете проїжджати, причому чим краще дизель, тим більше ви зможете подорожувати. Це особливо важливо, тому що дизельний фільтр сажі (DPF) вимагає більш тривалого шляху для правильної очищення, а невиконання цієї умови може призвести до дорогим проблем. Дизелі, як правило, коштують дорожче, ніж бензин, тому, якщо ви плануєте тільки коротші поїздки, можливо, має сенс придбати 2,0-літровий бензиновий двигун за хорошою ціною.

Трансмісія

Автоматична коробка передач CR-V досить плавне, але обтяжлива для вибору передач і далеко не так вражає, як більш сучасна автоматика. Цей факт, поряд з ударом по експлуатаційних витрат, означає, що фахівці рекомендують дотримуватися механіки.

Всі моделі п'ятого покоління забезпечують швидкісну їзду. Якщо ваш старий CR-V має доступний двигун з турбонаддувом під капотом, він ще більш спортивний. Всі кросовери п'ятого покоління вразять вас своїм електричним рульовим керуванням, яке є ідеальним компаньйоном по звивистих дорогах і по крутих поворотів.

підвіска

Критики не особливо замислювалися про 2,4-літровому чотирициліндровому двигуні третього покоління, називаючи його недостатньо потужним і спраглим варіанти V6, але користувачі залишилися більш ніж задоволені. Проте, розгін на швидкісному шосе - не найсильніша сторона цього автомобіля. Тверда підвіска і точне рульове управління дали впевнене почуття водієві. Загальна керованість і маневреність CR-V затьмарюють конкуренцію.

Незважаючи на відмінні відчуття всередині, більшість оглядачів погодилися з тим, що CR-V четвертого покоління поводиться як менший автомобіль на дорозі. Легкий і маневрений з невеликим радіусом повороту, CR-V досить добре використовує свій чотирициліндровий двигун для швидкої їзди по місту, хоча покупці, які шукають можливості буксирування і перевезення важких вантажів, повинні знати про обмеження в 680 кг. Підвіска туга, гальма міцні, їзда тиха.

інші неприємності

CR-V був предметом трьох відгуків виробником, перший з яких був призначений для автомобілів, випущених в період з листопада 2009 року по січень 2010 року, для усунення потенційної витоку палива, що знову стало причиною відкликання автомобілів з дизельним двигуном, випущених з серпня по жовтень 2010 року. Нарешті, CR-V, випущені з червня 2008 року по червень 2010 року, були відкликані за можливу відмову гідропідсилювача керма. Переконайтеся, що вся коригувальна робота була пророблена, якщо CR-V, який ви хочете купити, потрапляє в одну з цих категорій, але не дозволяйте цим відгуками відштовхувати вас, так як більшість моделей відгукується набагато частіше, ніж ця.

То який CR-V коштує купити?

Тут немає неправильного вибору, але додаткова потужність і економія палива, пропоновані CR-V четвертого покоління, роблять його явним фаворитом в порівнянні з попередніми поколіннями. Хоча CR-V 2012 і 2013 років практично ідентичні, випуск 2012 року стало першим роком перепроектування, і Honda згладила деякі незначні зморшки в 2013 році, що призвело до трохи більш високого загального балу кожного з наступних двох модельних років.

До запуску Honda (і Toyota RAV4 кілька років до того) позашляховики були великими, незграбними і важкими, призначеними для того, щоб бути міцними і хорошими для бездоріжжя. CR-V уникав такого підходу на користь того, що з ним легше жити і краще на асфальті, ніж на ньому.

З тих пір кросовери, вперше розроблені Nissan Qashqai, змінили цю концепцію і зробили її ще більш доступною. Модель не надто постаріла, в той час як її експлуатаційні витрати все ще доступні за сучасними стандартами. Було б складно назвати CR-V жвавим, але в поворотах кузов трохи крениться. Пасажирам сподобається просторий салон з прекрасною оглядовістю. Цьому сприяють досить висока посадка і великі вікна, хоча товсті задні стійки роблять задні датчики паркування бажаної особливістю.

Завдяки великій кількості незграбних блискучих поверхонь салон не є зразком привабливого дизайну, але це не означає, що він не дуже практичний і ненадійний, що, ймовірно, більш важливо в такій машині.

Купіть CR-V 2013 або на 2014 року, якщо можете, але, якщо отримання абсолютної мінімальної ціни є головною турботою, будь модельний рік CR-V буде відмінним вибором. Якщо ви вже стикалися з вибором CR-V з пробігом, розкажіть про це в коментарях під статтею.

То який CR-V коштує купити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов